Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

to je zato da greš 1x čez most, drugič pa okrog, se ustaviš v Stonu, poješ stonsko torto se izogneš radarju, ki je tam blizu, ter občudiješ morje in otočke :P :D

pravilna pot je sam ena, in to je tista, ki jo ti določiš :D

 

imajo dobro torto? bom premislil o poti in jo bom morda res šel probat

Objavljeno
pred 18 minutami, bankir pravi:

imajo dobro torto? bom premislil o poti in jo bom morda res šel probat

majo, z makaronov narejena :D

532871_329398963796329_1996717707_n.jpg.d4b429db89dfc3cf5c265af99060a256.jpg

pa še lokacija za navigacijo: Mali ston Bota šare 42.8467366581021, 17.70449590509336

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

majo, z makaronov narejena :D

532871_329398963796329_1996717707_n.jpg.d4b429db89dfc3cf5c265af99060a256.jpg

pa še lokacija za navigacijo: Mali ston Bota šare 42.8467366581021, 17.70449590509336

makaronov???????

Objavljeno
pred 5 minutami, bankir pravi:

makaronov???????

jop

Objavljeno
Ob 25. 2. 2024 ob 12:54, bankir pravi:

ne vem, ali spada to k tej temi, ampak bi kljub temu postavil vprašanje:

primer: Ljubljana- Trebinje(BIH) me po google maps vodi mimo Metkovič, če pa vstavim v garmina, pa me vodi preko otoka pelješca do Dubrovnika in gor proti Trebinje

Nikakor si ne znam razložiti zakaj RAZLIKA

Na garminu imam vse tko kot treba

Lp Bankir

 

Ob 25. 2. 2024 ob 17:35, bankir pravi:

garmin drivesmart 66

očitno bom moral vstaviti , kakor si napisal, vmesne točke. Lansko leto me je garmin tako zmedel, da sva se z ženo ob ustavitvi zložila kot mambe

 

Ob 25. 2. 2024 ob 17:40, bankir pravi:

bom probal napisati, zakaj ne dajem vmesnih točk. Zgodi se, da cesta ne pelje do centra določenega mesta ali vasi, ampak gre mimo( kot obvoznica). Garmin pa me pelje do točke v mestu, ki sem jo označil.Če peljem naprej, določen čas oznanja( preračunavam, preračunavam)

Upam, da sem znal razložiti

Načeloma so ti že drugi podali nasvete, jaz bi samo dodala, da Garmin ponuja različne modele in npr. Zumota je za vnaprej ustvarjene poti dosti lažje uporabljati kot avtomobilsko navigacijo, ki ima določene omejitve (npr. ne dovoli preskočiti točke (waypoint-a) oz. ima drugačno logiko (npr. nima oblikovnih točk). Zato se moraš ti prilagoditi in biti miren (beri se ne zvračati z motorja :)). Jaz se z vso dobro voljo takemu navigiranju ne znam prilagoditi.

Preberi Snečerjeve poste v sosednji temi

Določiš začetno in končno točko, nato waypointe s pravimi imeni in šele nato fino oblikuješ pot. Vse waypointe, ki to niso, lahko kasneje spremeniš v oblikovne točke. Waypoint je točka skozi katero moraš zapeljati, če ne te bo naprava vračala do nje. Če nimaš funkcije za jo preskočiti, je edina možnost, da točko izbrišeš in zaženeš navigacijo iz naslednje točke. Zato je pomembno, da je teh točk 1. dovolj in 2. da so poimenovane. To, da ruto ugasneš in jo na novo zaženeš, deluje na starih napravah, na novejših pa ne, saj navigacija začne vedno iz začetne točke, torej če ne določiš naslednje točke, ki je še nisi prevozil, kot začetne, te bo navigacija vedno vračala na prvotno začetno točko t.j. na začetek poti.

Na Zumotu samo izklopiš preračunavanje in voila :)

(Znalci popravite me, če se motim.)

Objavljeno
pred 8 minutami, 3nity pravi:

 

 

To, da ruto ugasneš in jo na novo zaženeš, deluje na starih napravah, na novejših pa ne, saj navigacija začne vedno iz začetne točke, torej če ne določiš naslednje točke, ki je še nisi prevozil, kot začetne, te bo navigacija vedno vračala na prvotno začetno točko t.j. na začetek poti.

Na Zumotu samo izklopiš preračunavanje in voila :)

(Znalci popravite me, če se motim.)

Tole pa ne bo čisto tako.

Novejše naprave (od zumo 5XX dale) imajo za ponovni štart rute meni, kjer izbiraš štart med unešenimi waypointi od startne točke do cilja ali iz najbližje vstopne točke, kar pomeni, da te iz trenutne lokacije po najkrajši poti spravi nazaj na načrtovano pot. Če ne veš katera je naslednja oblikovna točka in izbereš napačno, te lahko pelje tudi nazaj. S tem pa bo naprava preračunala celotno pot od točke kjer si do cilja, kar pa ne bo več pot kakršno si si zamislil. Zato je najboljša opcija izbira najbližje vstopne točke, kjer naprava na novo izračuna le del do načrtovane poti.

Preračunavanja ni potrebno povsem izključiti, ampak izbereš opcijo "ob pozivu", kjer te vpraša, če preračuna. S tem te pač opozori takoj, da si falil. Potem izbereš opcijo ne preračunaj in sam popraviš napako. ( s tem se izogneš preračunavanju in s tem morebitne spremembe načrtovane poti. Če maš izklopljeno lahko to opaziš ali pa tudi ne, če je zemljevid malo bolj oddaljen in ne vidiš prav podrobno.

Objavljeno
pred 30 minutami, raza pravi:

Tole pa ne bo čisto tako.

Novejše naprave (od zumo 5XX dale) imajo za ponovni štart rute meni, kjer izbiraš štart med unešenimi waypointi od startne točke do cilja ali iz najbližje vstopne točke, kar pomeni, da te iz trenutne lokacije po najkrajši poti spravi nazaj na načrtovano pot. Če ne veš katera je naslednja oblikovna točka in izbereš napačno, te lahko pelje tudi nazaj. S tem pa bo naprava preračunala celotno pot od točke kjer si do cilja, kar pa ne bo več pot kakršno si si zamislil. Zato je najboljša opcija izbira najbližje vstopne točke, kjer naprava na novo izračuna le del do načrtovane poti.

Preračunavanja ni potrebno povsem izključiti, ampak izbereš opcijo "ob pozivu", kjer te vpraša, če preračuna. S tem te pač opozori takoj, da si falil. Potem izbereš opcijo ne preračunaj in sam popraviš napako. ( s tem se izogneš preračunavanju in s tem morebitne spremembe načrtovane poti. Če maš izklopljeno lahko to opaziš ali pa tudi ne, če je zemljevid malo bolj oddaljen in ne vidiš prav podrobno.

 

pred 40 minutami, raza pravi:

Tole pa ne bo čisto tako.

Novejše naprave (od zumo 5XX dale) imajo za ponovni štart rute meni, kjer izbiraš štart med unešenimi waypointi od startne točke do cilja ali iz najbližje vstopne točke, kar pomeni, da te iz trenutne lokacije po najkrajši poti spravi nazaj na načrtovano pot. Če ne veš katera je naslednja oblikovna točka in izbereš napačno, te lahko pelje tudi nazaj. S tem pa bo naprava preračunala celotno pot od točke kjer si do cilja, kar pa ne bo več pot kakršno si si zamislil. Zato je najboljša opcija izbira najbližje vstopne točke, kjer naprava na novo izračuna le del do načrtovane poti.

Preračunavanja ni potrebno povsem izključiti, ampak izbereš opcijo "ob pozivu", kjer te vpraša, če preračuna. S tem te pač opozori takoj, da si falil. Potem izbereš opcijo ne preračunaj in sam popraviš napako. ( s tem se izogneš preračunavanju in s tem morebitne spremembe načrtovane poti. Če maš izklopljeno lahko to opaziš ali pa tudi ne, če je zemljevid malo bolj oddaljen in ne vidiš prav podrobno.

Se mi zdi, da govoriva isto stvar.. Seveda imaš prav, vedno si lahko določiš drugo začetno točko. Osebno se mi na poti ne da tipkati po navigaciji, zato rekalkulacije večinoma ne uporabljam z izjemo navigacije do določene točke.

Objavljeno

Ali kakšen znalec ve, kje bi najbolj ugodno kupil bmw connectedride cradle, lahko tudi rabljenega? Torej nosilec za telefon, kateri se vstavi v obstoječ nosilec za navigacijo na motorju. Žal je zadeva kar pregrešno draga, iz nadomestkov pa pišejo po forumih, izgubljajo telefone.

 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ne najdem v temi :hmm:,

ali je kdo že nabavil oz. zmontiral nosilec za tablico 10" (za navigacijo) na motor ?

Kakšen predlog, prosim.

Objavljeno
Ob 19. 9. 2024 ob 10:20, MARE 65 pravi:

Ne najdem v temi :hmm:,

ali je kdo že nabavil oz. zmontiral nosilec za tablico 10" (za navigacijo) na motor ?

Kakšen predlog, prosim.

Ljudje jo uporabljajo v/na tank-torbah. Za nosilce, še nisem slišal...

Objavljeno
On 9/19/2024 at 10:20 AM, MARE 65 said:

Ne najdem v temi :hmm:,

ali je kdo že nabavil oz. zmontiral nosilec za tablico 10" (za navigacijo) na motor ?

Kakšen predlog, prosim.

https://rammount.com/

mal pobrskaj..

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred odhodom v Vietnam se kupil robusten telefon BV9200. Sedaj ga za navigacijo uporabljam tudi "doma".

Kot android naprava omogoča precej, pa vodotesen je tako, da ni problema na "fajhtu".

Navigacija prvenstveno, muzika, slikanje, filmanje in še in še kar omogočajo Android aplikacije pa ravno ne pogosto.

JBG na motorju uživam v vožnji...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
19 minutes ago, MiNa said:

Pred odhodom v Vietnam se kupil robusten telefon BV9200. Sedaj ga za navigacijo uporabljam tudi "doma".

Kot android naprava omogoča precej, pa vodotesen je tako, da ni problema na "fajhtu".

Navigacija prvenstveno, muzika, slikanje, filmanje in še in še kar omogočajo Android aplikacije pa ravno ne pogosto.

JBG na motorju uživam v vožnji...

Ne iscem infoteinment sistema, navigacijo bi si rad izbolsal. Pa se mi zdi garmin xt mal preslan. Tudi mi2 imava robustnega BV5200 samo za navigiranje. Pa pridemo do dolocenih problemov. Pocasn je, blescanje ekrana, pregrevanje, ne poveze se s komunikatorjem…

Objavljeno
pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pocasn je,

Ja to je pa problem. Z vsako novo posodobitvijo Aplikacij se zgodi, da malo starejše naprave začnejo kazat svojo starost prav s počasnostjo. Tudi prikazovalniki so na starejšem HV hitro za časom, še posebej, ko se privadiš na novo igračo v žepu (OLED, QLED...)

Postane un na balanci glih za v kanto. V primeru, da krepa ga brez slabe vesti zamenjaš. Se prav bojim, da bo moj BV9200 prej zastaral, kot se pokvaril :whistle:

Tile razni prikazovalniki, so pa krik mode trenutno. Vsi baji in aliji so jih polni...

Objavljeno (popravljeno)
16 minutes ago, MiNa said:

Ja to je pa problem. Z vsako novo posodobitvijo Aplikacij se zgodi, da malo starejše naprave začnejo kazat svojo starost prav s počasnostjo. Tudi prikazovalniki so na starejšem HV hitro za časom, še posebej, ko se privadiš na novo igračo v žepu (OLED, QLED...)

Postane un na balanci glih za v kanto. V primeru, da krepa ga brez slabe vesti zamenjaš. Se prav bojim, da bo moj BV9200 prej zastaral, kot se pokvaril :whistle:

Tile razni prikazovalniki, so pa krik mode trenutno. Vsi baji in aliji so jih polni...

Ja. Skrtuh sem mal prisparal, sej bo sam za navigacijo…pa zdej bi ocitno rad prisparal se nekih 150 in bo sparanje stalo bliz garmina. HeHe. 
 

se tolazim da nam tist BV nabira  Drive popust za triglav, in se je ze amortiziral/izplacal. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Iščem, pa ne najdem...

Rad bi informacijo o navigaciji Navitel 550, sedaj imam staro garmin zumo 250, vendar sem pred kratkim kupil komunikacijo in zumo  250 nima bluetootha. Rad bi se povezal, da slišim navodila poti da skozi ne gledam ekrana navigacije. je smiselno da kupim poceni Navitela  110 eur, ali mi svetujete drugo možnost.

 

Objavljeno
Ob 3. 11. 2024 ob 20:49, ljubo63 pravi:

zumo  250

A to sploh obstaja?

Objavljeno

Navitel 550 je pa nek derivat podobnega iz ebaja...

Sem imel nekaj podobnega v malo drugačnem ohišju. Android naprava z WiFi, BT... Delovall je OK navigacija pa iGo. Enostavno posodablanje kart, radarjev...

Žal je po nekaj letih dobil popadke in je odpovedal.

Objavljeno
pred 8 minutami, MiNa pravi:

Sem imel nekaj podobnega v malo drugačnem ohišju. Android naprava z WiFi, BT... Delovall je OK navigacija pa iGo. Enostavno posodablanje kart, radarjev...

Sam imam takega, Wayteq xrider...tudi ohišja so verjetno enaka, le različni napisi.

Mi pa še ni uspelo posodobit kart oz., nisem še niti poizkusil pa še v madžarščini so navodila 😕

Objavljeno
pred 7 urami, MiNa pravi:

A to sploh obstaja?

Ja je pa star, sem ga dobil z motorjem, motor je letnik 2000, garmin pa verjetno ni dosti mlajši, posodobil sem mape letnik 2023. Verjetno je samo še za v smeti... 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A kdo rabi Zumo 395 LM, očitno bom moral zamenjat, mal me jebe dioptrija (beri EMŠO), bo treba mal večji zaslon :hmm:?

Gledal sem Zumo XT2, kdo pozna ?

Popravljeno . Popravil MARE 65
Objavljeno

Pred nabavo XT2 malo preberi tole. Mene je minilo...Spet neka nova filozofija upravljanja, vodenja, kar nekaj. Za nameček pa še hardverski in softverski kiksi.

Problemi na probleme...Ko bereš oglase vse fino in fajn, v praksi pa problemi z nedelujočimi napravami (nekateri na forumu menjali v garanciji tudi večkrat),  povezljivostjo ( BT prekinja in se ne poveže nazaj), aplikacijo za podporo (Tread) ne dela kot bi pričakovali (planirano pot med prenosom na napravo spremeni!) itd...V glavnem se splača informirat.

Ostajam na XT.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tale jih je kar dobro zadel... Sicer sem že pred časom objavil ampak...

Vržeš pa stotakov za "premium", da ti potem dela sive lase!?

Js sem že presedlal...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, raza pravi:

Pred nabavo XT2 malo preberi tole. Mene je minilo...Spet neka nova filozofija upravljanja, vodenja, kar nekaj. Za nameček pa še hardverski in softverski kiksi.

Problemi na probleme...Ko bereš oglase vse fino in fajn, v praksi pa problemi z nedelujočimi napravami (nekateri na forumu menjali v garanciji tudi večkrat),  povezljivostjo ( BT prekinja in se ne poveže nazaj), aplikacijo za podporo (Tread) ne dela kot bi pričakovali (planirano pot med prenosom na napravo spremeni!) itd...V glavnem se splača informirat.

Ostajam na XT.

Zaenkrat je samo ideja, bolj zaradi 6 inch zaslona. Sem bral že nekaj o težavah ja.

Bom šel nazaj na staro varianto, tank torba, zemljevid in to je to :lol1:

Popravljeno . Popravil MARE 65

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!