Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

S to nastavitvijo 1,2,3,...ali nikoli, samo nastaviš čas, ko se zumo postavi v stenbay (ugasne ekran, zmanjša porabo na min in je ob pritisku na tipko za vklop takoj  pripravljen za delo), ko se mu NIČ ne dogaja -nima aktivne rute, ne tipkaš po njem in se ne premika-menja lokacije. Ko pa ima aktivno ruto - se pravi navigira ali se samo premika (v času predvidenem za izklop zazna spremembo lokacije-premikanje) v ugasnitev ekrana ne gre! Stestirano z napajanjem zumotove baterije (brez zunanjega vira energije) in upam, da test, ki sem ga pravkar opravil ne laže.

Testirano na Zumo 590.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

mogoče ena opazka. A resnično zaupaš glasovnemu vodenju? Sem naletel že na par primerov, ko glasovno vodi v eno smer, karta oz. navigacija kaže pa v drugo.

Objavljeno

Ta napaka se pojavlja, vendar ne tako pogosto. Sicer pa če zaviješ po glasovnih navodilih in to ni v skladu z ruto, bo po par napačno odvoženih metrih pričelo preračunavanje in s tega sklepaš, da si falil.

Objavljeno

Še ena okoli ugašanja ekrana. Pri Zumo 590 je tovarniško nastavljeno ugašanje na 2 min, pa se mi do danes ekran še nikoli ni ugasnil. Res pa je, da je zumo vedno na nosilcu. Probam jutri brez nosilca.

Objavljeno

S to nastavitvijo 1,2,3,...ali nikoli, samo nastaviš čas, ko se zumo postavi v stenbay (ugasne ekran, zmanjša porabo na min in je ob pritisku na tipko za vklop takoj  pripravljen za delo), ko se mu NIČ ne dogaja -nima aktivne rute, ne tipkaš po njem in se ne premika-menja lokacije. Ko pa ima aktivno ruto - se pravi navigira ali se samo premika (v času predvidenem za izklop zazna spremembo lokacije-premikanje) v ugasnitev ekrana ne gre! Stestirano z napajanjem zumotove baterije (brez zunanjega vira energije) in upam, da test, ki sem ga pravkar opravil ne laže.

Testirano na Zumo 590.

 

Zdaj če prav razumem .... ko nima aktivne rute se zaslon ugasne po minutah, katere si nastavil, ko pa ima aktivno ruto, pa se zaslon ne ugasne po določenih minutah, katere si nastavil??

Potem takem, glede na to, da nima zunanjega napajanja je najbolje, da se da osvetljitev zaslona na minimum, če se le da pa je dobro namesto BT slušalke uporabljat žične, ker tudi BT požira kar precejšen tok bateriji.

Objavljeno

Še ena okoli ugašanja ekrana. Pri Zumo 590 je tovarniško nastavljeno ugašanje na 2 min, pa se mi do danes ekran še nikoli ni ugasnil. Res pa je, da je zumo vedno na nosilcu. Probam jutri brez nosilca.

 

Če je priklopljen na napajanje, katero je v nosilcu, potem se ne ugasne ... ugasne se samo takrat, ko naprava NI priklopljena na zunanje napajanje, temveč laufa na baterijo.

Objavljeno

Še ena okoli ugašanja ekrana. Pri Zumo 590 je tovarniško nastavljeno ugašanje na 2 min, pa se mi do danes ekran še nikoli ni ugasnil. Res pa je, da je zumo vedno na nosilcu. Probam jutri brez nosilca.

 

Brez nosilca mora delati, kot sem napisal. To je "screen saver", tako da bi moralo delati vse normalno, sicer je funkcija nesmiselna.

Objavljeno

Danes sem se na delo pripeljal s planirano ruto, zumo 590 brez nosilca na lastnem napajanju, nastavitev ugašanja ekrana na 1 min, pa se ekran v 6 km ni niti enkrat ugasnil. Mogoče od dogodka do dogotka ni pretekla minuta.
 
V manualu piše o nastavitvah displeja:
 Display Timeout: Sets the amount of idle time before yourdevice enters sleep mode.

Objavljeno

Jap, verjetno je bilo preveč aktivno vse skupaj, za minuto bi se ustavil... :)

 

Zdaj če jaz to prav razumem; če je od manevra do manevra več kot je nastavljen čas izklopa zaslona, se bo zaslon izklopil, če pa ne, pa ostane vklopljen?

 

Kaj pa pri naslednjem manevru na poti, se spet prižge in čez minuto spet ugasne?

Objavljeno

Tako je to, kot screensaver.

 

Ko naprava sporoči, da je treba zaviti itd. se samodejno osvetli za minuto, nato izklopi.

 

V mestu pa to pomeni, da je "nonstop" vklopljena, ker je tam pač vodenje bolj pogosto.

 

Tako je na ročnih napravah.

Objavljeno

Nova opažanja s testiranja kažejo da med aktivno ruto zumo 590 nikakor ne gre v "screensaver", dokler se premika, pa četudi ni nobenega usmerjanja, ko pa se ustaviš za več kot je nastavljeno (1,2,3 minute) gre naprava v stenbay in je NE zbudi ponovno premikanje. Predrami jo samo stisk tipke za vklop. Med spanjem se poderejo vse komunikacije (sprejem GPS signala, BT) ker pri ponovnem vklopu najprej išče satelite in nato BT. Satelite najde dokaj hitro, dočim za uspostavitev BT povezave rabi kar nekaj časa.

Objavljeno

Aha, pol ma najbrž 340/350 enako, razen če bi zadeva delovala drugače v profilu pešec, kolesar.

Objavljeno

Hmmm a pol sploh ni moznosti nastavitve, da ne gre nikoli v spanje....

Objavljeno (popravljeno)

Hmmm a pol sploh ni moznosti nastavitve, da ne gre nikoli v spanje....

 

Je možnost .... v nastavitvah izbereš izklop monitorja: nikoli , in je stvar rešena, ampak to ni to, ker potem je zaslon non-stop vklopljen in je poraba energije zraven gps sprejemnika še večja .... če uporabljaš še pa BT slušalko, potem pa itak je poraba na maximumu, čeprav v navodilih piše, da je avtonomija baterije 7ur, ampak verjetno pri minimalni osvetlitvi zaslona in z poslučanjem navodil preko zvočnika v napravi.

 

Jaz sem pravkar prišel s testa .... naredil sem en konkreten krog z kolesom in opažanja so točno takšna, kot jih je opisal uporabnik raza. Dejstvo je, da ko se zaslon ugasne, se prekine navigiranje in se ugasne gps sprejemnik, BT povezava ... itd, dejansko gre naprava v mirovanje. Morala bi obstajat funkcija, kot je to pri androidnih navigacijah, da naj gps povezava v ozadju ostane aktivna, potem pa bi bila popolnoma druga pesem.

 

Škoda .... torej, za na kolo Zumo ni ravno najbolj praktičen .... nesmiselno pa se mi zdi zraven Zumota z vso opremo, kupovat še Oregona ali Dakoto za teh nekaj kruzanj po večjih mestih (predrag šport).

 

Torej, zaključek tega je; da se s tem, ko gre zaslon v mirovanje, v mirovanje postavi kompletna naprava, katero zbudimo z pritiskom na tipko za vklop. (govorimo, ko deluje naprava na lastnem napajanju)

Popravljeno . Popravil BREITNER
Objavljeno

:)

 

http://www.gpscity.ca/pdfs/manuals/ZUMO350LM-EN-MANUAL.pdf

 

About Sleep Mode
Use sleep mode to conserve battery power when your device is 
not in use. Sleep mode uses very little power, and a battery 
charge lasts for weeks when your device is in sleep mode.
Entering Sleep Mode
Press the Power key.
Exiting Sleep Mode

While the device is in sleep mode, press the Power key 

 

Display Settings

Select Settings > Display.
Color Mode: Changes the brightness of the screen. Decreasing 
the brightness can save battery power.
Display Timeout: Sets the amount of idle time before your 
device enters sleep mode.
Screenshot: Allows you to take a picture of the device screen. 
Screenshots are saved in the Screenshot folder of the 
device storage.

 

Po navodilih sodeč je to samo sleep mode in ne screensaver...?

Objavljeno

Tako je!

Škoda, ker potem takem ti zadeva koristi res samo na motorju in v avtomobilu. Saj dejstvo je, da je to dejansko namenska motoristična navigacija in ne pohodniška ali kolesarska .... kljub temu bi bilo pa fajn, da bi lahko bila "večnamenska".

Objavljeno

Samo eno so naredili večnamensko pa se nekak ni prijela.

 

Nuvi 550 je pravi Allrounder (morje in kopno, tudi motor), kasneje je v njegovem ohišju začel delovati Zumo 220 z okrnjenim softwareom... (samo kopno=

Objavljeno

No , pa smo po skoraj dveh dneh prišli z dokazovanjem do tega, kar sem napisal v prvem postu. :OK: 

Objavljeno

NO, saj nisem mislil večnamenska, da bi bila tudi nautična ... pač to funkcijo dodat (screensaver), res verjetno ni problem in bi rešila marsikatero težavo.

Kaj če komu recimo ni, da si vlači napeljavo po motorju in bi od točke A do točke B zadostovalo lastno napajanje naprave .... rešili bi tudi to zagato in sicer z ohranjevalnikom zaslona, tak pa ....

 

Garmin mi je daleč najboljša zadeva, čeprav včasih izpadejo takšni šalabajzerji in spregledajo takšne enostavne rešitve.

Objavljeno

No , pa smo po skoraj dveh dneh prišli z dokazovanjem do tega, kar sem napisal v prvem postu. :OK: 

 

:worship:

 

In kak je 590?

Objavljeno

Kot vse novejše naprave. Potrebno bo par popravkov SW, pa precej dobrih živcev, da se je navadim.

Objavljeno

Se pravi je ni moto navigacije da bi delala tko kot mora :)...pol ba izberi med to "pestro" ponudbo treh naprav....

Objavljeno

Idealne ni, to je dejstvo :)

 

Če bi pa združili funkcije vseh modelov, dizajn ter hardware pa bi bili zelo blizu tega.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!