Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 

Snecer zdej sem malo bolj pogledal, pa vidim, da bi morda s tem celo šlo. Sem že videl to stran, pa jo nisem preveč resno jemal...pa da provamo. Hvala!

Objavljeno

TomTom ima nek svoj format in sicer .itn

 

Načeloma lahko s pretvornikom tudi pretvoriš rute iz drugih formatov.

 

Lahko pa tu delaš rute, uradno orodje

 

http://routes.tomtom.com/#/map/?center=46.554703%2C15.646698&zoom=9&map=basic

 

in pošlješ na napravo

 

Edina pomanjkljivost tega orodja je, da omogoča samo začetno in končno točko. To mi kaj dost ne koristi, ker me potem pelje po njegovih "posiljenih" rutah. Navadno ko sem na motorju se mi ne mudi nekam, raje naredim kak ovinek, pa kaj vidim, kot direkt črta do cilja.

Objavljeno

Edina pomanjkljivost tega orodja je, da omogoča samo začetno in končno točko. To mi kaj dost ne koristi, ker me potem pelje po njegovih "posiljenih" rutah. Navadno ko sem na motorju se mi ne mudi nekam, raje naredim kak ovinek, pa kaj vidim, kot direkt črta do cilja.

 

Narediš rute po etapah ? je pač malo več rut nakoncu ma bi se vseeno dalo.

Objavljeno

Vprašanje glede Virba oz. .gpx oz. gps :D .... posnel sem video in posnel pot, katero sem tudi izvozu in skopiru na disk. Datoteka je gpx, video pa .mp4. V čem je fora, da video lahko dodam v virba, ko pa dodam datoteko .gpx mi pa napiše ..... nc jasno, saj če nebi mel vkloplenga gps-a in avtomatskega shranjevanja, mi niti datoteke neb shranl oz. nardil

 

post-43324-0-25307200-1428777253_thumb.jpg

Objavljeno

Bi se ti dalo, da bi mi poslal eno svojo najmanjšo .gpx datoteko pa da probam če to drži? :)

Objavljeno (popravljeno)

Ziher je tak... 101%

 

daj mail pa ti pošljem...

 

oz. sem piši snecer@gmail.com

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Za vsak slučajn sm preveru, tak a tist glede 101% zihr drži, škoda.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo Snecer,

 

to je vprašanje bolj zate

Kako ti načrtuješ dnevno potovanje za garmina-PC: ali daš start in cilj ter potem samo vmesne točke, ali tudi vmes (med startom in ciljem) postaviš "končne - glavne točke"? Sem razumljivo vprašal?

 

Zakaj nimaš dovoljene uporabe privatnih sporočil?

Popravljeno . Popravil Davorin
Objavljeno

Pot na PCju načrtujem s programom Basecamp oziroma uporabljam še stari Mapsource, ker sem ga bolj navajen in je hitrejši.

 

Ko delam ruto, si naredim tudi vmesne točke in jih na koncu povežem v ruto.

Primer narejene rute.

http://snecer-poi.blogspot.com/2009/06/korzika-poi-2009.html

 

Ravno vmesne točke so mi pomembne, če se dela dnevna ruta, da me zadeva vodi po cestah, po katerih želim.

 

--------------------

 

To, kar me ti sprašuješ pa je eksotika Zumotov, ki "vmesne" točke (oblikovne) ima kot končne in pri vsaki vmesni točki "sprašuje" kako naprej.

 

To lahko izklopiš v Basecampu tako, da klikneš na ruto, označiš vse točke v ruti razen prve in zadnje, desni klik miške in klikni tam "brez opozarjanja-oblikovne točke".

 

Saj boš našel takoj.

 

Al kaj si mislil?

Objavljeno

Ja, nekaj takega,

 

vem, za Zuma v Basecampu lahko naknadno sporočim, da so brez opozarjanja.

Ampak, a so te vmesne točke čisti ekvivalent končnim točkam, samo da so brez opozarjanja, ali jih zumov/basecampov sistem razume kako drugače.

Jaz dam začetno in končno "glavno" točko, potem pa seveda tudi dodajam vmesne, da gre tam, kjer želim

(- včasih pa potem, kar nekaj po svoje (po moje:) ) spreminja tudi pot, ki je sicer čisto ok.)

 

PS: kaj je torej s privat sporočili? ali je to moje nepoznavanje foruma?

Objavljeno

Jaz si malenkost drugače planiram.

 

Naredim si točke-waypoints-priljubljene, ki jih vidim potem tudi v sami napravi ločene med priljubljenimi.

 

Te točke si nato povežem v ruto in to je to.

 

--------------------

 

Če dodajaš "vmesne" točke pa te niso vidne med priljubljenimi, ampak samo v ruti.

 

Po moje je bolje, da delaš "prave" točke.

 

--------------------

 

Privat sporočila mi nekaj ne delujejo točno, bi jih moral vklopiti.

Objavljeno

Ok, hvala!

 

Še to: ti najprej narediš točke in jih potem povežeš. Vendar gre vedno tam, kjer želiš? Ali dela kakšne svoje plane, da poveže waypoints...? potem moraš verjetno dodati še kakšno točko..

 

hvala

Objavljeno

Prvo naredim waypointe-priljubljene, včasih sem jih poimenoval sistematsko 001ime, 002ime, 003ime...

Ta sistem poimenovanja smiseln, če naprava ne omogoča več točk v poti, torej le začetno in končno. Tako sem potem vodil od točke do točke in pri vsaki naslednji stisnil in določil novo.

 

Seveda v tem primeru točke določiš "pametno", na nekih mestih, kjer se boš ustavil, tankal, kaj pogledal.

 

-------------------

 

Zadnje čase pa spet uporabljam narejeno ruto, tako da vse te točke povežem.

 

Bolj ali manj me vodi točno tam kot doma načrtujem, saj pot vidim že v Mapsource in na napravi ne odstopa.

 

Do odstopanj pride (največjih), če imaš na napravi drugačne nastavitve kot na pcju (izogibanja).

Objavljeno

Moj nasvet za Garmina je.

 

Ne igrajte se z nastavitvami "izogibanja", saj zemljevidi niso povsem prirejeni za to, nimajo namreč vseh teh parametrov in zato pride do čudnih zadev.

 

Najbolje je pustiti "krajši" čas, pustiti AC, cestine... in če delaš ruto pač daš kakšno vmesno točko, da ne pelje na AC.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moj nasvet za Garmina je.

 

Ne igrajte se z nastavitvami "izogibanja", saj zemljevidi niso povsem prirejeni za to, nimajo namreč vseh teh parametrov in zato pride do čudnih zadev.

 

Najbolje je pustiti "krajši" čas, pustiti AC, cestine... in če delaš ruto pač daš kakšno vmesno točko, da ne pelje na AC.

Se strinjam, še vedno se dobro spomnim, ko je Teta iz Garmina rekla Kmetu sred Transalpine, zdaj pa pojdi dol pa okrog 100kmju in nazaj gor na Transalpino, da se boš izognu 1kmju makedama. Pol sm pa Kmeta moral lovit...navzdol :D

Objavljeno

Ja, to je eksotika, napake v mapah, zato pa je prednost, ko delaš ruto doma, da vidiš če bo kakšna neumnost zaradi nedodelanih map, kategorizacije.

 

Najslabše je vzeti navigacijo poleg in sproti vnašati v tujini neke lokacije, na malem zaslonu pa ne vidiš točno, kaj se dogaja, če se preveč zanašaš na zadevo in ne gledaš seveda tudi tabel.

Objavljeno

Ok, hvala!

 

Še to: ti najprej narediš točke in jih potem povežeš. Vendar gre vedno tam, kjer želiš? Ali dela kakšne svoje plane, da poveže waypoints...? potem moraš verjetno dodati še kakšno točko..

 

hvala

Če delaš ruto na PCju potem ko povežeš točke, detalno pregledaš pot in če je med dvema točkama program potegnil pot po svoje, jo še vedno lahko prestaviš na želeno cesto in s tem ustvariš novo vmesno točko.

Ročna naprava po vnosu rute tako ali tako ponovno izračuna pot in več kot ima teh vmesnih točk, več je možnosti, da te dejansko pelje tam kjer si želel. V nasprotnem primeru je lahko tudi malo po svoje izračunana pot.

Nisi pa omenil za katero napravo gre, saj se naprave malo razlikujejo po številu vmesnih točk, ki jih dopuščajo. Na primer Zumo 660 in zumo 590 sta si kar precej različna glede filozofije planiranja rut.

Objavljeno

Raza,

 

zumo350. Saj ga uporabljam že nekaj časa, večinoma prijetno, me pa občasno preseneti, kako včasih zaradi ene točke, kar nekaj brez logike spremeni del poti, ki je bil pred tem čisto ok.

 

V resnici so njegova šibka točka izogibanja. In se po izkušnjah kar strinjam s Snecerjem.

Samo, če pustim to pri miru, bo na vsaki cesti rinil proti AC, s katero res nimam kaj početi. Šibko je tudi, da moram zaradi tega metati notri vmesne točke.

 

No, še vedno pa 350ko, se mi zdi, kar dobro izkoriščam.

Objavljeno

Problem je zemljevid in kategorizacija cest, ki npr. kakšno "vaško" pot enako kategorizira kot magistralko in te zaradi tega veselo zapelje po njej, ker je razdalja krajša.

 

--------------------------

 

Nekateri uporabniki precej jamrajo nad zadnjo mapo 2015.40, kjer so tudi napačne omejitve itd.

 

Drugače pa, če ne greš vzporedno z AC, potem to niti ni toliko "vmesnih" točk.

Objavljeno

Jaz osebno uporabljam za zumo 590 oba programa. Začnem in narišem v MS. Prvo naredim začetno in končno točko. Ko se izriše pot jo od štarta v smeri vožnje začnem prestavljati v "vidne" vmesne točke(tam kjer planiraš postanek, ogled ali kaj podobnega). Potem pa med vmesnimi točkami izrisano pot spet prestavljam na ceste po katerih se želim peljati in tako nastanejo nevidne vmesne točke, ki dajo dokončno osnovo za pravilen potek poti. Seveda program omogoča, da vmes kako točko dodaš tudi po sistemu "najdi" z vsemi opcijami iskanja. Te točke se potem dodajo v pot kot vidne, vendar če se ne želiš ustavljati jih potem v BC popraviš na nevidne in obratno. Posebno je treba paziti, če med potjo uporabiš kak del AC. Če slučajno klikneš na napačen vozni pas (nasprotni), te zna na izvozih obračat nazaj na točko in potem spet obračat v želeno smer. To je na AC lahko zelo daleč. Zato se splača pot pregledati kar podrobno in popraviti felerje. Včasih se tudi zgodi, da te z hitre ceste pelje skozi kakšno vas, pa če tudi je nisi posebej označil kot točko poti.
Ko je pot v MS navidezno "speglana" jo odprem še v BC in zaženem ponovni izračun in preverim morebitna odstopanja (zumo 590 (3XX) so bol kompatibilni z BC), popravim, uredim še vidne in nevidne točke, ter pošljem v napravo. Po navadi v obeh verzijah kot gdb v napravo in gpx na spominsko kartico. To delam zaradi izkušenj, ker sem nekoč ostal brez planiranih rut, ker je bil na poti potreben trdi reset naprave in sem izgubil vse podatke. Na kartici pa podatki v obliki gpx ostanejo in je potem možen ponoven uvoz v napravo. Datoteko gpx kopiram ročno v raziskovalcu.

Nastavitve usmerjanja morajo biti enako nastavljene v PC programu kot v navigaciji sami. To pa je pogoj za normalno delo navigacijske naprave.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!