Rdeči Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Jaz ga imam drugo sezono.Odlično sploh, če delaš dalše ture.Ketna se lepo namaže.Cela neglede ,da se maže s ene strani.Ker olje teče po zadnjem zobniku se ta raznaša po verigi.Imaš možnost nadgradnje is obeh strani in dodatnim rezervarjem.Veliko pa je odvisno kako je to zmontiran??? Mene je motilo ,da mi je metalo v zadni kufr.Pa sem samo malo podalšal ščič na verigi sedaj OK.
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 ja .. pa še use uzad pošpricaš ... ko se jaz za kakšnim peljem , ki ima ta mazalec, sm včasih kr mal flekast ... pa ne lažm, ker lahko dokažem js tut, sploh zadnji izlet po Romuniji Kmet2 in maus 2
Ervin93 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Kakšno pa je to olje? Pač ko ti tega zmanjka a je nujno treba kupt orginal al komot kupš kšno olje kot je ATF?
hribuc Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Kakšno pa je to olje? Pač ko ti tega zmanjka a je nujno treba kupt orginal al komot kupš kšno olje kot je ATF? Vzameš unga k ga majo gozdarji za motorne žage pa se bio varianto lohk izbereš
Snečer Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Pol pa je itak isto, kot če maš kardan.
StaraFeltna Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Pol pa je itak isto, kot če maš kardan. S to razliko, da ni treba met BMW-ja kar ni malo! siks in lajbn 2
StaraFeltna Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Jaz ga imam drugo sezono.Odlično sploh, če delaš dalše ture.Ketna se lepo namaže.Cela neglede ,da se maže s ene strani.Ker olje teče po zadnjem zobniku se ta raznaša po verigi.Imaš možnost nadgradnje is obeh strani in dodatnim rezervarjem.Veliko pa je odvisno kako je to zmontiran??? Mene je motilo ,da mi je metalo v zadni kufr.Pa sem samo malo podalšal ščič na verigi sedaj OK. Imaš prov tale model? Vsake kolko moraš dofilat olje? Zdrži vsaj ene 1500km? In še zadnje vprašanje kaj si dal noter potem ko je zmanjkalo škotovega oljiča? Hvala.
sayo Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Pol pa je itak isto, kot če maš kardan. Pol moraš met pa KARDANOILER, če ne ti stran pade trebor, Snečer in cikadina 3
Rdeči Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 Imaš prov tale model? Vsake kolko moraš dofilat olje? Zdrži vsaj ene 1500km? In še zadnje vprašanje kaj si dal noter potem ko je zmanjkalo škotovega oljiča? Hvala. Ja ta model.Mislim,da je samo za kak cm dalši.Olje ti drži za 3000 km odvisno koliko ga boš imel odprtega.Zgoraj je vijak,ki regoliraš koliko ti dozira.Jast ga imam ob boku motorja.Tako da ga lahko med vožno poljubno spreminjam.Olja sta dve vrsti,ki se razlekujeta po barvi moder-rudeč.Razlika je pa samo po namenu uporabe glede na zunanjo teperaturo,ki se spreminja viskoznost.Kak deci si pa lahko daš pod zic.Kupiš enega rudečega in moderga 1l pa imaš mir.Poraba je zelo majhna. StaraFeltna 1
NX650 Objavljeno Junij 24, 2014 Opozori Objavljeno Junij 24, 2014 Ja ta model.Mislim,da je samo za kak cm dalši.Olje ti drži za 3000 km odvisno koliko ga boš imel odprtega.Zgoraj je vijak,ki regoliraš koliko ti dozira.Jast ga imam ob boku motorja.Tako da ga lahko med vožno poljubno spreminjam.Olja sta dve vrsti,ki se razlekujeta po barvi moder-rudeč.Razlika je pa samo po namenu uporabe glede na zunanjo teperaturo,ki se spreminja viskoznost.Kak deci si pa lahko daš pod zic.Kupiš enega rudečega in moderga 1l pa imaš mir.Poraba je zelo majhna. Tudi jaz zmontiral scottoiler... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3676021 Notri v kompletu je modro olje, pa sem kupil še liter modrega bo dovolj kar za dolgo časa Na koliko imaš nastavljen pretok olja, mislim vijak ki ti dozira olje... nekje vmes med min in max? za normalne pogoje... vreme.. ko dežuje povečaš..
Rdeči Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Večinoma na eni tretini. Včasih malo odprem do polovice.Mal pogledaš ketno kolk se sveti po sredini.Razlika nastane pri bolj omirjeni vožni ga malo priprem,ko pa dežuje ga pa po dežju malo bolj odprem.
japnr1 Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Tudi jaz zmontiral scottoiler... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3676021 Notri v kompletu je modro olje, pa sem kupil še liter modrega bo dovolj kar za dolgo časa Na koliko imaš nastavljen pretok olja, mislim vijak ki ti dozira olje... nekje vmes med min in max? za normalne pogoje... vreme.. ko dežuje povečaš.. Nabavi in zmontiraj dual injektor - https://www.louis.de/artikel/scottoiler-dual-injector/10003162?list=3958165 - pol lahko maš ventil za izpust olja nastavljen skoraj na minimum, ker ti kaplja na obe strani zobnika.
NX650 Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Večinoma na eni tretini. Včasih malo odprem do polovice.Mal pogledaš ketno kolk se sveti po sredini.Razlika nastane pri bolj omirjeni vožni ga malo priprem,ko pa dežuje ga pa po dežju malo bolj odprem. Hvala, nisem še vozil, malo sem samo namazal verigo s tem oljem ker sem jo prej opral da ni suha. Opazoval sem kako gre olje po cevki, na polno odprto gre kar hitro... nekje na pol pa komaj da se premika.... dal sem na tričetrt... bom malo zmanjšal nekje na pol pa da vidimo Nabavi in zmontiraj dual injektor - https://www.louis.de/artikel/scottoiler-dual-injector/10003162?list=3958165 - pol lahko maš ventil za izpust olja nastavljen skoraj na minimum, ker ti kaplja na obe strani zobnika. To verjamem, sem razmišljal o tem, pa so mi uporabniki tu povedal da dovolj maže sam en injektor pa sem dal samo enega Se pustim presenetit kako to dela... tiha je zelo..zdaj ko je namazana s tem oljem... tudi če ne bo zdržala dlje..se mi vsaj s sprejanjem ni treba j* povsod
hajoktejn Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 1 kapljica na minuto je kar univerzalna nastavitev. Kmet2 in trebor 2
Leteči Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 1 kapljica na minuto je absolutno preveč. Sam sem imel nastavljano med 8-15 minut...odvisno od pogojev.
hajoktejn Objavljeno Junij 25, 2014 Opozori Objavljeno Junij 25, 2014 Sto ljudi sto čudi. http://www.scottoiler.com/us/technical-experts-hints-and-tips/setting-the-flow-rate.html
Leteči Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 (popravljeno) Vem...Scottoiler priporoča kapljico na minuto, sem ga imel kot prvi oiler sploh in ti povem da je bilo vse razpacano. No potem sem montiral svoj izdelek in podaljšal čas med kapljicami na min . 8 minut. Ti povem da zadeva super funkcionira. Veriga ne sme nikoli biti mokra, to je prvo pravilo pri avtomatskih mazalcih. Ja pa tale Scottoiler olja so kot voda vendar žal na njihovem izdelku drugega ne smeš uporabljati ker se plastični deli praktično stopijo. Sam sem kasneje uporabljal olja za prenose viskoznosti 140 ali olja za vodila gater žag viskoznosti 220. Ti povem da nisem imel nikoli niti pikice olja kje na motorju. Veriga pa vedno dovolj namazana. Sem pa svoj sistem za mazanje naredil na koncu tako, da sem kar ročno doziral olje preko stikala na balanci. Ob vsakem stisku gumba se je na verigo doziralo 3-4 kapljice olja. Poraba se pa tudi občutno zmanjša pri tem sistemu, imaš 2,5 dcl olja za več kot 10.000km. Sem pa zadevo montiral tudi njima http://www.najinsvet.com/ in ravno zadnjič sem se pogovarjal s Simonom in pravi da je tale sistem mazanja ena izmed najboljših stvari ki sta jih naredila pred odhodom. Na tržišču imaš celo poplavo različnih avtomatskih mazalcev in glede na moje izkušnje ti povem da je Scottoiler eden slabših............ lahko pri drugih proizvajalcih dobiš več muzike za manj denarja. Popravljeno Junij 26, 2014. Popravil Leteči hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Sej unga na knof še kr čakam ...
NX650 Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 @leteči: Če te prav razumem je dovolj da dam na minimum, ne sme bit mokra, pomeni da se na njej skoraj nič ne vidi olja? pomembno samo da ni glasna?
Leteči Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Veriga mora biti na pogled mat barve, nikakor pa svetleča od olja. ČE potegneš s prstom mora biti gor malce maziva.....manj je več....
NX650 Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Veriga mora biti na pogled mat barve, nikakor pa svetleča od olja. ČE potegneš s prstom mora biti gor malce maziva.....manj je več.... Hvala.
Popularna objava joshi Objavljeno Junij 26, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Zadnji hit pri čiščenju verige oz. verižnika. V storitev zajeta kontrola napetosti verige in stanja profila zadnje gume.. Mucek s.p dlicen, Eir, skalaprava in 16 others 19
MiNa Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Samočistilna krpa za čiščenje motorja. :kva2: . Po končanem čiščenju se pa sama poliže. Zivnorc in trebor 2
macak333 Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 20140621_190324.jpgmucek.jpgZadnji hit pri čiščenju verige oz. verižnika. V storitev zajeta kontrola napetosti verige in stanja profila zadnje gume.. Mucek s.p Patentiri čim prej .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se