Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz ga imam drugo sezono.Odlično sploh, če delaš dalše ture.Ketna se lepo namaže.Cela neglede ,da se maže s ene strani.Ker olje teče po zadnjem zobniku se ta raznaša po verigi.Imaš možnost nadgradnje is obeh strani in dodatnim rezervarjem.Veliko pa je odvisno kako je to zmontiran??? Mene je motilo ,da mi je metalo v zadni kufr.Pa sem samo malo podalšal ščič na verigi sedaj OK.

Objavljeno

ja .. pa še use uzad pošpricaš ... ko se jaz za kakšnim peljem , ki ima ta mazalec, sm včasih kr mal flekast ... pa ne lažm, ker lahko dokažem :P

js tut, sploh zadnji izlet po Romuniji :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kakšno pa je to olje? Pač ko ti tega zmanjka a je nujno treba kupt orginal al komot kupš kšno olje kot je ATF?

Objavljeno

Kakšno pa je to olje? Pač ko ti tega zmanjka a je nujno treba kupt orginal al komot kupš kšno olje kot je ATF?

Vzameš unga k ga majo gozdarji za motorne žage pa se bio varianto lohk izbereš

Objavljeno

Pol pa je itak isto, kot če maš kardan.

S to razliko, da ni treba met BMW-ja kar ni malo!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz ga imam drugo sezono.Odlično sploh, če delaš dalše ture.Ketna se lepo namaže.Cela neglede ,da se maže s ene strani.Ker olje teče po zadnjem zobniku se ta raznaša po verigi.Imaš možnost nadgradnje is obeh strani in dodatnim rezervarjem.Veliko pa je odvisno kako je to zmontiran??? Mene je motilo ,da mi je metalo v zadni kufr.Pa sem samo malo podalšal ščič na verigi sedaj OK.

Imaš prov tale model? Vsake kolko moraš dofilat olje? Zdrži vsaj ene 1500km? In še zadnje vprašanje kaj si dal noter potem ko je zmanjkalo škotovega oljiča? Hvala. :D

Objavljeno

Pol pa je itak isto, kot če maš kardan.

Pol moraš met pa KARDANOILER, če ne ti stran pade

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Imaš prov tale model? Vsake kolko moraš dofilat olje? Zdrži vsaj ene 1500km? In še zadnje vprašanje kaj si dal noter potem ko je zmanjkalo škotovega oljiča? Hvala. :D

Ja ta model.Mislim,da je samo za kak cm dalši.Olje ti drži za 3000 km odvisno koliko ga boš imel odprtega.Zgoraj je vijak,ki regoliraš koliko ti dozira.Jast ga imam ob boku motorja.Tako da ga lahko med vožno poljubno spreminjam.Olja sta dve vrsti,ki se razlekujeta po barvi moder-rudeč.Razlika je pa samo po namenu uporabe glede na zunanjo teperaturo,ki se spreminja viskoznost.Kak deci si pa lahko daš pod zic.Kupiš enega rudečega in moderga 1l pa imaš mir.Poraba je zelo majhna.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ja ta model.Mislim,da je samo za kak cm dalši.Olje ti drži za 3000 km odvisno koliko ga boš imel odprtega.Zgoraj je vijak,ki regoliraš koliko ti dozira.Jast ga imam ob boku motorja.Tako da ga lahko med vožno poljubno spreminjam.Olja sta dve vrsti,ki se razlekujeta po barvi moder-rudeč.Razlika je pa samo po namenu uporabe glede na zunanjo teperaturo,ki se spreminja viskoznost.Kak deci si pa lahko daš pod zic.Kupiš enega rudečega in moderga 1l pa imaš mir.Poraba je zelo majhna.

Tudi jaz zmontiral scottoiler... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3676021

Notri v kompletu je modro olje, pa sem kupil še liter modrega bo dovolj kar za dolgo časa :P

Na koliko imaš nastavljen pretok olja, mislim vijak ki ti dozira olje... nekje vmes med min in max? za normalne pogoje... vreme.. ko dežuje povečaš..

Objavljeno

Večinoma na eni tretini. Včasih malo odprem do polovice.Mal pogledaš ketno kolk se sveti po sredini.Razlika nastane pri bolj omirjeni vožni ga malo priprem,ko pa dežuje ga pa po dežju malo bolj odprem.

Objavljeno

Tudi jaz zmontiral scottoiler... https://www.louis.de/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3676021

Notri v kompletu je modro olje, pa sem kupil še liter modrega bo dovolj kar za dolgo časa :P

Na koliko imaš nastavljen pretok olja, mislim vijak ki ti dozira olje... nekje vmes med min in max? za normalne pogoje... vreme.. ko dežuje povečaš..

 

 

Nabavi in zmontiraj dual injektor - https://www.louis.de/artikel/scottoiler-dual-injector/10003162?list=3958165 - pol lahko maš ventil za izpust olja nastavljen skoraj na minimum, ker ti kaplja na obe strani zobnika. :OK:

Objavljeno

Večinoma na eni tretini. Včasih malo odprem do polovice.Mal pogledaš ketno kolk se sveti po sredini.Razlika nastane pri bolj omirjeni vožni ga malo priprem,ko pa dežuje ga pa po dežju malo bolj odprem.

Hvala, nisem še vozil, malo sem samo namazal verigo s tem oljem ker sem jo prej opral da ni suha. Opazoval sem kako gre olje po cevki, na polno odprto gre kar hitro... nekje na pol pa komaj da se premika.... dal sem na tričetrt... bom malo zmanjšal nekje na pol pa da vidimo  :P

 

Nabavi in zmontiraj dual injektor - https://www.louis.de/artikel/scottoiler-dual-injector/10003162?list=3958165 - pol lahko maš ventil za izpust olja nastavljen skoraj na minimum, ker ti kaplja na obe strani zobnika. :OK:

To verjamem, sem razmišljal o tem, pa so mi uporabniki tu povedal da dovolj maže sam en injektor pa sem dal samo enega  :P Se pustim presenetit kako to dela... tiha je zelo..zdaj ko je namazana s tem oljem... tudi če ne bo zdržala dlje..se mi vsaj s sprejanjem ni treba j* povsod B)

Objavljeno

1 kapljica na minuto je kar univerzalna nastavitev.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

1 kapljica na minuto je absolutno preveč. Sam sem imel nastavljano med 8-15 minut...odvisno od pogojev.

Objavljeno (popravljeno)

Vem...Scottoiler priporoča kapljico na minuto, sem ga imel kot prvi oiler sploh in ti povem da je bilo vse razpacano. No potem sem montiral svoj izdelek in podaljšal čas med kapljicami na min . 8 minut. Ti povem da zadeva super funkcionira. Veriga ne sme nikoli biti mokra, to je prvo pravilo pri avtomatskih mazalcih.

 

Ja pa tale Scottoiler olja so kot voda vendar žal na njihovem izdelku drugega ne smeš uporabljati ker se plastični deli praktično stopijo. Sam sem kasneje uporabljal olja za prenose viskoznosti 140 ali olja za vodila gater žag viskoznosti 220. Ti povem da nisem imel nikoli niti pikice olja kje na motorju. Veriga pa vedno dovolj namazana.

Sem pa svoj sistem za mazanje naredil na koncu tako, da sem kar ročno doziral olje preko stikala na balanci. Ob vsakem stisku gumba se je na verigo doziralo 3-4 kapljice olja. Poraba se pa tudi občutno zmanjša pri tem sistemu, imaš 2,5 dcl olja za več kot 10.000km.

Sem pa zadevo montiral tudi njima http://www.najinsvet.com/ in ravno zadnjič sem se pogovarjal s Simonom in pravi da je tale sistem mazanja ena izmed najboljših stvari ki sta jih naredila pred odhodom.

 

Na tržišču imaš celo poplavo različnih avtomatskih mazalcev in glede na moje izkušnje ti povem da je Scottoiler eden slabših............ lahko pri drugih proizvajalcih dobiš več muzike za manj denarja.

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Sej unga na knof še kr čakam ... ;)

Objavljeno

@leteči: Če te prav razumem je dovolj da dam na minimum, ne sme bit mokra, pomeni da se na njej skoraj nič ne vidi olja? pomembno samo da ni glasna?

Objavljeno

Veriga mora biti na pogled mat barve, nikakor pa svetleča od olja. ČE potegneš s prstom mora biti gor malce maziva.....manj je več....

Objavljeno

Veriga mora biti na pogled mat barve, nikakor pa svetleča od olja. ČE potegneš s prstom mora biti gor malce maziva.....manj je več....

Hvala.

Objavljeno

Samočistilna krpa za čiščenje motorja. :kva2: :kva2: . Po končanem čiščenju se pa sama poliže.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

attachicon.gif20140621_190324.jpgattachicon.gifmucek.jpgZadnji hit pri čiščenju verige oz. verižnika. V storitev zajeta kontrola napetosti verige in stanja profila zadnje gume.. Mucek s.p

Patentiri čim prej :D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!