Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

tisti, ki imate izkušnje: po čiščenju verige pred zimskim spanjem sem jo izdatno nasprejal dry lube -om od louisa. malo mi je čudno, ker je veriga resnično suha (kljub kot sem omenil izdatnemu sprejanju). bo to OK za verigo? teče sicer enako kot prej s klasičnim sprayem...

:OK:

Objavljeno

Dobil sem podatek, da je ketno potrebno zamenjati, ko se raztegne preko mere 239,3mm, merjeno 15 členov, kar pomeni med 1 in 16 pinom. 

attachicon.gif2014-10-28 18.10.43.jpg

Tako natančno je seveda težko pomerit, ampak meni je meritev pokazala malenkost manj kot 239 mm, pri 46k km.

Seveda je ketno potrebno našponati, najlažje, da se šraufenciger zapelje v zadnji zobnik. 

Me zanima, če lahko kdo pomeri precej novo ketno, za primerjavo...

.....mogoče bo še komu pomagalo.....................

post-9103-0-59509400-1414659629_thumb.jpg

Objavljeno

Sem nabavil scott oiler in dual injektor, zdaj sem pa v dilemi, če je dual injektror sploh smiseln.

Pravite, da je en zadosten, da se olje itak razprši. Ok, recimo, da res ali pa tudi ne, npr. po o-ringih na nasprotni strani.

 

Bolj se sprašujem, ali dual injektor res kaplja na obe cevki. Rekel bi, da bo kapljalo le po eni, pač tam kjer lažje teče.

A lahko kdo potrdi, da dual injektor res deluje in kaplja skozi obe cevki?

 

Res sem v dilemi, ali montirat eno cevko ali tole krhko zadevo pa še precej nerodno velika je in na koncu bo tam pod vilico en kup svinjarije.

 

2668113ODIBIG.gif

Objavljeno

No zdj veš zakaj ga nimam :D

Objavljeno

Sem nabavil scott oiler in dual injektor, zdaj sem pa v dilemi, če je dual injektror sploh smiseln.

Pravite, da je en zadosten, da se olje itak razprši. Ok, recimo, da res ali pa tudi ne, npr. po o-ringih na nasprotni strani.

 

Bolj se sprašujem, ali dual injektor res kaplja na obe cevki. Rekel bi, da bo kapljalo le po eni, pač tam kjer lažje teče.

A lahko kdo potrdi, da dual injektor res deluje in kaplja skozi obe cevki?

 

Res sem v dilemi, ali montirat eno cevko ali tole krhko zadevo pa še precej nerodno velika je in na koncu bo tam pod vilico en kup svinjarije.

 

2668113ODIBIG.gif

IgorKr ima dual ,on bo znal povedat,sem se dosti z njim prevozu pa ni enkrat verige omenu ali menjal.......sam sem z enojno tako kot nasliki na ketnožderu naredu 15kkm pa ne kaže veriga tud trohice obrabe ali dotrajanosti!

Objavljeno

Če si v dilemi da ne kaplja na obe cevki se prepričaj. Vžgi motor pa glej. 100 % kaplja na obe cevki, vsaj pri mojem prejšnem motorju je.

Objavljeno

saj ga še nisem montiral... slika je z interneta.

 

Res je, IgorKr ima dual injektor, sem si ga ogledal pri njem.

On ga je dobil že z motorjem in verjetno se sploh ne ukvarja s tem ali kaplja na obe cevki.

In še zanimivost, on ima montiranega pred zobnikom in mu kaplja direktno na ketno oz.mu kapljico odnese proti zobniku.

Bi pa IgorKr ravno zaradi montaže pred zobnik z lahkoto pogledal ali kaplja z obeh cevk.

No IgorKr, na vrsti si.

Objavljeno (popravljeno)

Sem nabavil scott oiler in dual injektor, zdaj sem pa v dilemi, če je dual injektror sploh smiseln.

Pravite, da je en zadosten, da se olje itak razprši. Ok, recimo, da res ali pa tudi ne, npr. po o-ringih na nasprotni strani.

 

Bolj se sprašujem, ali dual injektor res kaplja na obe cevki. Rekel bi, da bo kapljalo le po eni, pač tam kjer lažje teče.

A lahko kdo potrdi, da dual injektor res deluje in kaplja skozi obe cevki?

 

Res sem v dilemi, ali montirat eno cevko ali tole krhko zadevo pa še precej nerodno velika je in na koncu bo tam pod vilico en kup svinjarije.

 

2668113ODIBIG.gif

Motor vžgi in glej. Pa ojler daj na max, da ne boš preveč časa čakal. Meni teče na obe. Gor ga imam že 35.000km. Ga ne menjam več za sprej. Ketna mehka, tiha in vedno mastna, odvečna umazanija se sproti spira dol, olje z motorja očistiš samo s cunjo al pa splakneš z vodo. Če hočeš pa ketno opucat vzameš v roke krpo, primeš z njo ketno in par kart zavrtiš kolo. Rata kot iz trgovine. Jaz je niti ne pucam več. Imam pa montiranega kot je na sliki.

Popravljeno . Popravil alen1
Objavljeno

Kaksen linik kje se da to kupit?

No dej obrn kakšno stran ali dve nazaj,al bi vse na pladnju  :kva1:

Objavljeno

Zanimivo, da na strani Regina chain pravijo, da je ketna obrabljena pri 259mm, merjeno na 16 členov (med 17 pini), kar znese 242,8 na 15 členov (med 16 pini). Yamaha pa pravi 239,3 mm.

Spider je napisal, da ima njegova dokaj nova ketna 237mm, moja po 46k km pa slabih 239.

Po Reginino tako nisem še niti na polovici, po Yamahino pa bo glih kar fuč.

 

Je pa res, da ima GS800 parkiran zraven moje Yamahe pri 26k km ketno že na 240mm. No, ampak to pa spada že v rubriko Zakaj ne bi imel BMWja :BUA:

 

Imajo pa pri Regini še druge cvetke... kontrola napetosti vsake 100km, napetost ketne 10-15mm pri obtežitvi ene osebe.

Itak smo že ugotovili, da se pri obtežitvi ketna rahlja...

 

 

Objavljeno

Ne vem kaj se toliko sekirate kolko je pretegnjena, kakšne barve je, kakše žnj ringe ima... Ketna ko bo fuč jo bo slišat, pretegnjena bo itak po možnosti neenakomerno, valčki lahko zaribajo, ringe lahko vn zmeče... Proizvajalec pač garantira do določene kilometraže potem se pa sam odločiš al boš menjal al ne. Utrže jo lahko tudi ko ima samo 10km. Poznam ljudi, ki so s ketno na motorjih nad 1000ccm naredili tudi po 80000km. Sam pregledam kdaj pa kdaj kako je z zračnostjo (raje imam več in ne tista 2cm kot določa "service manual"), enakomernostjo raztegnitve in zobnike. Cca. 1min dela.

Objavljeno

saj ga še nisem montiral... slika je z interneta.

 

Res je, IgorKr ima dual injektor, sem si ga ogledal pri njem.

On ga je dobil že z motorjem in verjetno se sploh ne ukvarja s tem ali kaplja na obe cevki.

In še zanimivost, on ima montiranega pred zobnikom in mu kaplja direktno na ketno oz.mu kapljico odnese proti zobniku.

Bi pa IgorKr ravno zaradi montaže pred zobnik z lahkoto pogledal ali kaplja z obeh cevk.

No IgorKr, na vrsti si.

 

Kaplja skozi obe :)

Objavljeno

300 e za tole zadevsno? Je pa cenej mal popipsat vsake tolk...

Objavljeno

Oiler ja ali ne, se sprašujejo le tisti, ki ga še nimajo.

Ma s sprejem si še pesek navlečeš na ketno, če te že svinjarija okrog ne moti.

 

Bolj je vprašanje mono ali dual injektor?

Valjčke mono dobro namaže. Tudi zunanje o-ringe. Verjetno pa tudi notranje doseže?

Itak o-ringi rabijo mazanje bolj zaradi spiranja umazanije, zaščita pred ozonom, UV žarki... no, ajde pa verjetno x ringi mazanje zunanjega tesnilnega roba. 

Objavljeno (popravljeno)

Maže z obeh strani 100%.  

 

post-45426-0-47403100-1414708844_thumb.jpg

post-45426-0-61415700-1414708900_thumb.jpg

post-45426-0-85136300-1414708979_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil japnr1
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oiler ja ali ne, se sprašujejo le tisti, ki ga še nimajo.

Ma s sprejem si še pesek navlečeš na ketno, če te že svinjarija okrog ne moti.

 

Bolj je vprašanje mono ali dual injektor?

Valjčke mono dobro namaže. Tudi zunanje o-ringe. Verjetno pa tudi notranje doseže?

Itak o-ringi rabijo mazanje bolj zaradi spiranja umazanije, zaščita pred ozonom, UV žarki... no, ajde pa verjetno x ringi mazanje zunanjega tesnilnega roba.

Dobro napisal. Edino bi še dodal podmazovanje valjčkov.

Igor ti mas tocno tega z linka? Si zadovoln?

Lih neki takega je, samo da je na dvojno kapalko.

Zelo zadovoljen.

Objavljeno

Vedno bolj me mika le sprašujem se če ga nebi raje namontiral na prednji zobnik... v najslabšem primeru bo črn škorenj bolj svetleč... (klinc raje ko guma)... :krneki:

Objavljeno (popravljeno)

Vedno bolj me mika le sprašujem se če ga nebi raje namontiral na prednji zobnik... v najslabšem primeru bo črn škorenj bolj svetleč... (klinc raje ko guma)... :krneki:

 

Kam pa ga boš spredaj pritrdil? 

 

Če ga montiraš, ga montiraj kot je proizvajalec predvidel. Saj ne maže gume. Nimaš razloga za bojazen.

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

tale ideja se mi zdi dobra... pač v flašo naliješ olje...na cevko pa daš ventil s katerim loh sam reguleraš kolk ti kaplja..ne rabiš nič podtlaka za delovanje ne nič...

 

Objavljeno

Ideja je dobra in trotl ziher. Sam se malo zabavam z to idejo... Tale ideja je recimo OK, zraven bi bilo fajn dat še en ventil. Eden za nastavitev, ki ga potem pustiš pri miru in še eden samo za ON/OFF, da ni lužice na tleh. Večji problem je, če hočeš tale zadnji problem avtomatizirat. Ena od idej je ventil, ki je dovzeten na gibanje, naslednja ideja je zračen tok, ki skrbi, za ustrezen tlak v rezervoarčku... Bolj kot ne je vse naprej od tele tvoje ideje kompliciranje. Še ena hudo dobra ideja je, mazanje po potrebi (stiskanje flaše oz ročna pumpa). Eno tako simpel pumpico imajo motorne žage. Tista prozorna gumbu podobna zadeva, da bencin pred vžigom pride do motorja.

Objavljeno

Zame je ketna fuc, ko vidim da je treba skoz sponat in ko se začne neenakomirno raztezat.

Drugače pa skoraj nova dc ketna ima ~237mm med 15 členi.

Zgleda, da se je pa tebi skrčila... nova ima 238,12 mm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!