Popularna objava MiNa Objavljeno Junij 26, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 (popravljeno) DIY (naredi sam po naše) za patent ni, je pa poceni enostavno in deluje. Cena pa če odštejem :beer1: pod 10€. Pipica za gorivo 1kom 5€ cev plastična 80cm 0,8€ cev plastična 80cm 0,3€ vezice različne 10kom 0,2€ žica pocinkana 30cm našel v garaži Pipica za odpiranje olja je na desni strani pritrjena na okvir motorja na dosegu roke. Podložena s kosom gume avtomobilske zračnice in pritrjena z vezicami. Količino olja določa cevka od WD40 vstavljena v plastično cevko (vesoljska tehnika ). Dodatno bom reguliral pretok še z različno viskoznostjo olja. Za rezervoarček olja sem uporabil debelejšo plastično cev dolžine približno 80cm pripeto z objemko na pipico za gorivo in pripeto na okvir motorja z vezicami. Pritrditev cevke na ščit verige z dvema vezicama. Kar nekaj časa je trajalo, da se je cela dolžina cevke napolnila z oljem. Po cca 1minuti, se je kapljica olja pojavila na verižniku. Zaenkrat je mazalna šoba pripeta na nihajko z vezicami v prihodnosti pa imam namen fiksirati z vijaki s spodnje strani. Popravljeno Junij 26, 2014. Popravil MiNa Cofko Cof, trojan69, StaraFeltna in 11 others 14
StaraFeltna Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Jaz sem (in imam še) namem narediti svojo ki pa bi vsebovala nekaj elektronike. Plan je bil da dam še senzor vlage (dež) ki posledično podvoji frekvenco kapljanja ter mikro piezo pumpo ali pa ventil s solenoidom ki preko timerja "pljune" kapljico. Dostava pa enako kot zgoraj. Dodal bi še detektor "low oil" ker nebi vedno gledal kdaj bo le ta proti koncu. Trenutno se mi je ustavilo pri krmilnem vezju za impulz (več variant, ena bolj bedna od druge) ostalo je že negledano. Ima kdo kak predlog glede vezja za proženje in pumpe? Pumpa bi namreč izničila potrebo po menjavi viskoznosti olja glede na letne čase ali pa sem preveč optimist. trojan69 1
siks Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 škoda, da sam nimam toliko tehničnega znanja, da bi se tudi loteval projektov "za dušo"...
ludiluka Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 škoda, da sam nimam toliko tehničnega znanja, da bi se tudi loteval projektov "za dušo"... To maš pa sigurno sam uprašanje je na kjerem področju
partyzan07 Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Ima kdo kaj izlušenj z zobniki AFAM in verigami DC ??? Je to povprečen nakup ali bi bilo boljše vzeti kaj drugega ?
japnr1 Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Pa dajte no, ne morš met tako skropucalo na motorju no. Ročno mazanje Hahaha. Če že delate nekaj po svoje pol naredte tak da bo vse skup skrito in ne bo nihče videl takega polizdelka. No ja, mogoče je pa važno da funkcijonira ane? Pips 1
Leteči Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Jaz sem (in imam še) namem narediti svojo ki pa bi vsebovala nekaj elektronike. Plan je bil da dam še senzor vlage (dež) ki posledično podvoji frekvenco kapljanja ter mikro piezo pumpo ali pa ventil s solenoidom ki preko timerja "pljune" kapljico. Dostava pa enako kot zgoraj. Dodal bi še detektor "low oil" ker nebi vedno gledal kdaj bo le ta proti koncu. Trenutno se mi je ustavilo pri krmilnem vezju za impulz (več variant, ena bolj bedna od druge) ostalo je že negledano. Ima kdo kak predlog glede vezja za proženje in pumpe? Pumpa bi namreč izničila potrebo po menjavi viskoznosti olja glede na letne čase ali pa sem preveč optimist. Samo v premislek....enostavne stvari so najboljše...... Sam sem naredil tudi elektronsko varianto pa je bilo enostavno preveč komplikacij, kablov............... zadeva ni nikoli funkcionirala tako dobro kot povsem navaden ročni mazalec.
DAMI34 Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 N koncu je itak najboljši ročni mazalec- v spreju TBoxer in Cartman 2
DAMI34 Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Ne vem, sm že par furc preko 3000 nardil, pa je vedno pixna zdržala
Kmet2 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Leteči mam elektronsko varianto ki deluje super in brezhibno,preko komandne plošče reguliram pretok olja kot čas koliko časa in na koliko časa si želim kakšno količino olja na verigi itd....reguliram lahko tudi med vožnjo saj je displejček z komandami privijačen na krmilo!
Danilo D Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Jaz pa ketno po vsakem pranju špricnem najprej iz leve in desne, potem pa seveda še po notranji in zunanji strani, med intervali pa samo po notranji in čist narahl po zunanji. Pred vsakim posegom pa seveda kolo, gumo, tlakovce, asfalt, beton, ploščice ...... da ni fse mastno ustrezno zaščitim z ..... reklamami Jager, Hofer, Lidl, Tuš, Špar, Mečkator ..... :grim. Kmet2 1
cikadina Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Jaz pa ketno po vsakem pranju špricnem najprej iz leve in desne, potem pa seveda še po notranji in zunanji strani, med intervali pa samo po notranji in čist narahl po zunanji. Pred vsakim posegom pa seveda kolo, gumo, tlakovce, asfalt, beton, ploščice ...... da ni fse mastno ustrezno zaščitim z ..... reklamami Jager, Hofer, Lidl, Tuš, Špar, Mečkator ..... :grim. če tolk na debelo namažeš, a nimaš pol celga motorja od keten spraja?
Danilo D Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 od strani jo zato da ne rosta, zgolj toliko da je film gori, ker če jo samo po notranji strani, je hkrati ne moreš še po zunanji, nisem pa nikjer napisu da jo tok na debelo, čeprou kdo tko razume. Še pa nikoli nisem mel pošpricane feltne od preveč špricanja ketne .
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Vedno bolj ugotavljam, da je tudi čiščenje verige še kako pomembno, sploh tisti ki mažemo z bolj obstojnimi spreji, se res vse zalepi nanjo. Ko jo operem s petrolejem, teče veliko lepše in dosti manj skače gor-dol. TOMCAT 1
Danilo D Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Ma jaz ko se k tem rečem spravim si res vzamem čas in naredim tako kot je treba. Mi mehanik vsakokrat na servisu reče, da tok spucane kente pa zobnikov še ni vidu. Včerej pri širniku pa mi prav en motorist, a si zobnike pa ketno tud menju, ne ne, samo včerej sem vse skup opral, pa mator je sm en let str . igorkr 1
TakeALookAround Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Js prej ketno zamenam, predn mi jo rata spucat. cikadina, thumper in Rocky 3
AJ Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Leteči, kje lahko izvemo kaj več o zadevi ki jo opisuješ, se da videti, kupiti?
TBoxer Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Leteči mam elektronsko varianto ki deluje super in brezhibno,preko komandne plošče reguliram pretok olja kot čas koliko časa in na koliko časa si želim kakšno količino olja na verigi itd....reguliram lahko tudi med vožnjo saj je displejček z komandami privijačen na krmilo! Kateri model imaš to?
Leteči Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Leteči mam elektronsko varianto ki deluje super in brezhibno,preko komandne plošče reguliram pretok olja kot čas koliko časa in na koliko časa si želim kakšno količino olja na verigi itd....reguliram lahko tudi med vožnjo saj je displejček z komandami privijačen na krmilo! Jaz sem se vprašal ali vse to ''sranje'' res potrebujem (komandna plošča na balanci, merjenje pospeškov in ne vem kaj še......) Dejstvo je da elektronika nikoli ne more ocenit ali je veriga dovolj oziroma preveč mazana....... za samo doziranje pa obstajajo enostavnejši načini. Nekako sem po vseh teh letih motopotepanj prišel do zaključka da je manj pač več. Tudi jaz sem bil prva leta navdušen nad vsem gadgeti ki jih človek lahko obesi na motor, zdaj jih raje nimam. Če sem par let nazaj še gledal da bi montiral dodatne luči sem jih ob nakupu zadnjega motorja kratko malo pošraufal dol in prodal. Prlet enkrat naokrog, saj nisi daleč pa boš videl moj patent. Se grem stavit da boš navdušen. Pa še kakega hmeljevega bova spila MiNa, TOMCAT, Snečer in 3 others 6
OFI Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Jaz sem se vprašal ali vse to ''sranje'' res potrebujem (komandna plošča na balanci, merjenje pospeškov in ne vem kaj še..... .) Dejstvo je da elektronika nikoli ne more ocenit ali je veriga dovolj oziroma preveč mazana....... za samo doziranje pa obstajajo enostavnejši načini. Nekako sem po vseh teh letih motopotepanj prišel do zaključka da je manj pač več. Tudi jaz sem bil prva leta navdušen nad vsem gadgeti ki jih človek lahko obesi na motor, zdaj jih raje nimam. Če sem par let nazaj še gledal da bi montiral dodatne luči sem jih ob nakupu zadnjega motorja kratko malo pošraufal dol in prodal. Prlet enkrat naokrog, saj nisi daleč pa boš videl moj patent. Se grem stavit da boš navdušen. Pa še kakega hmeljevega bova spila 3 sezono vozim na mazalici od Letečega in lahko samo rečem DELA fantastično. Najbolj mi je všeč ker od polnitve do polnitve naredim preko 10 000 km in če bi bilo treba kaj popravit, lahko to vsak naredi sam. Veriga ima sedaj 35.000 km drugič zategnil. Priporočam kot odličen in zelo kvaliteten izdelek. Lp vsem Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Julij 4, 2014 Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 T-boxer od scottoilerja je! Leteči se oglasm ker me zanima!
dog66 Objavljeno Julij 5, 2014 Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 (popravljeno) Z kettenmaxa sem naročil DID set. Pa me zanima, kako sedaj plačati. Dobil sem en mail (slika spodaj). A samo nakažem znesek na obkrožene podatke? Ali dobim še kakšen mail - točen račun, upn nalog? Popravljeno Julij 5, 2014. Popravil dog66
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se