Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hmmm, hmmmm. Jaz jih imam 57000, pa me panika. Ni to malo preveč?

Objavljeno

No ja normalna vožnja je za vsakega nekaj drugega. Z verigo in verižniki da bi naredil 60kkm ,no zame to ni normalna vožnja .....:-P

Objavljeno

Hmmm, hmmmm. Jaz jih imam 57000, pa me panika. Ni to malo preveč?

preveri pretegnjenost verige, kot piše v navodilih proizvajalca in če ni še čez limit in dokler lepo gladko teče, ter da niso poškodovani verižniki, lahko mirno voziš dalje.

Objavljeno

No ja normalna vožnja je za vsakega nekaj drugega. Z verigo in verižniki da bi naredil 60kkm ,no zame to ni normalna vožnja .....:-P

Ti maš zadnje cajte dvocilindraše mislum da tam z umirjeno vožnjo tudi 30.000km naredi veriga.

Sicer pa motor je za uživat :-D

Objavljeno

Ti maš zadnje cajte dvocilindraše mislum da tam z umirjeno vožnjo tudi 30.000km naredi veriga.

Sicer pa motor je za uživat :-D

Bomo vidli  ;)

Objavljeno

30.000 kaj dosti več ?? Meni je zdržala 29.000 pa so mi začeli izpadati tesnila.Mogoče bi lahko naredu še nekaj km.Stem,da je redno mazana in čista.Je pa res ,da smo dostikrat naložen na polno in,da so kakšni šusi od 600-900 km.

Se mi pa zdi čudno,pri zadnji menjavi pred nekaj tedni,da je bil prednji zobnik kot nov zadnji pa kar v slabem stanju  :oops:

Objavljeno

Če si dostikrat naložen na polno, je fajn, da jo nastaviš malo bolj na zgornjo mejo, se pravi "na ohlapno".  No pa sej... 30K km brez oilerja je čisto spodobna kilometrina.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imam oilerja  pa še vsake toliko mal posprejam.Napeto pa raje malo bolj ohlapno.

Sedaj sem zmontiral,da mi maže na obe strani in še oba zbnika imam z gumo.Mi še bolš maže verigo in mam manj umazano.

Prejšna veriga sploh ni bila rastegnena samo določeni glidi niso bili več giblivi  trdi.Mal sumim ,da mi niso dali primerno verigo za motor.Sedaj imam močnejšo bomo vidl kaj bo čas prinesel.

Objavljeno

Imam oilerja  pa še vsake toliko mal posprejam.Napeto pa raje malo bolj ohlapno.

Sedaj sem zmontiral,da mi maže na obe strani in še oba zbnika imam z gumo.Mi še bolš maže verigo in mam manj umazano.

Prejšna veriga sploh ni bila rastegnena samo določeni glidi niso bili več giblivi  trdi.Mal sumim ,da mi niso dali primerno verigo za motor.Sedaj imam močnejšo bomo vidl kaj bo čas prinesel.

po mojem so trdi glidi posledica svinjarije, ki se nabere vmes, predvsem peska in posledica nepranja verige. Obročki prenehajo delovati pravilno, oziroma ne tesnijo več.

Objavljeno

po mojem so trdi glidi posledica svinjarije, ki se nabere vmes, predvsem peska in posledica nepranja verige. Obročki prenehajo delovati pravilno, oziroma ne tesnijo več.

Čisto možno vendar dodam še jaz svoj lonček k temu da so iz neke gume ki dolgoročno neprestano ogrevanje/hlajenje trenje itd prej ali slej razpoka/zgunca reč nato zgubi strukturno integriteto in že si jih lahko ogleduješ... Oiler ima več šans ohranjat gumo bolj svežo in jo ščiti pred razpokanjem najbrž tudi zato z olerji ketne zdržijo več. Veliko jih meče ko so o,x, z ringi fuč ne dejansko pretegnjena do konca.

 

Pri nekaterih bo svoj davek pobralo kako superagresivno čistilo ki zaide ali "kirher"...

Objavljeno

na 1000ccm V2 motorju mam najcenejši DID VX cca 27000km. Pipsam z wuerthom, perem s kurilcem. našponal enkrat, in kakih hudih anomalij nism še opazu. ringi celi,  Spomladi jo menjam zaradi higiene. 30 000 bo zadost za verigo. Gor poknem set z  enako. nekako ne verjamem, da bi bolša, in 50% dražja zdržala 45000-50000. (kar bi pomenlo de bi VTR mela že 160000km in več)

 

ko berem da folk verige uniči u 15-20k km mi ni jasno kaj počnejo

Objavljeno

Home made oiler maze verigo zadnjih 6000 km, skupaj jih je 50000 km, se prva vgradnja, pa serviser pravi, da bo se do naslednjega servisa.

Sicer skor jokala zaradi svinjarije, sam ketna, ketna se pa sajna :)

post-37374-0-64421900-1440603854_thumb.jpg

Objavljeno

na 1000ccm V2 motorju mam najcenejši DID VX cca 27000km. Pipsam z wuerthom, perem s kurilcem. našponal enkrat, in kakih hudih anomalij nism še opazu. ringi celi,  Spomladi jo menjam zaradi higiene. 30 000 bo zadost za verigo. Gor poknem set z  enako. nekako ne verjamem, da bi bolša, in 50% dražja zdržala 45000-50000. (kar bi pomenlo de bi VTR mela že 160000km in več)

 

ko berem da folk verige uniči u 15-20k km mi ni jasno kaj počnejo

Imel isto verigo in podoben  motor in približno isto km.Naenkrat je oringe začel vn metat.Imam občutek,da je materjal gumic popustil.Ne perem s kakšnimi čistili veriga čista in uzdrževana.

Nova veriga DID ZVM-X 525 je malo močnejša od VX že na oko se vidi ,da so vezni členi močnejši.Po katalogu DID za motor 1000 ccm V2 priporočajo to verigo čeprav tudi pogojno VX še sprejemliva.Cenovno pa ni veliko dražje,če ne vzameš pri prvem trgovcu 

Mene je komplet prišel 150 eur.

Kolk pa bo zdržala se pa še ne ve.

Kdaj pa se kdo odloči za menjavo verige se pa kriteriji zelo različni.Ko gledam  motorje kako jim visijo verige in v kakšnem stanju so si mislim svoje.Raje menjam prej kot pozneje.

Objavljeno

Včeraj sem bila pri mehaniku. Pogledal je verigo, rekel, da bo res treba zamenjat, ampak da ni panike. Motor ima 57000 km, veriga je še original gor. Zamenjali bomo naslednji teden.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nauk zgodbe... prva vgradnja zdrži najdlje.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nauk zgodbe... prva vgradnja zdrži najdlje.

Ne prva vgradnja ampak original! Kupiš original verigo in verižnike (dobiš v kompletu) in je najbolje. Tiste razne zlate, prozorne z ZŽNXQP... ringi ne zdržijo nič dlje. Poleg tega mi ni jasno, kako je lahko taka veriga, ki naj bi bila boljša od originala cenejša. Jaz prisegam na original. Če mislite, da boste z neoriginal in "kao" boljšo privarčevali tistih 25€ mislim da se motite.

Z montiranim ojlerjem ima moja (2. komplet) 45000km in ne razmišljam še o menjavi.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

sj original dela bodisi EK enuma, DID...torej je bolj pravilen izraz prva vgradnja.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

sj original dela bodisi EK enuma, DID...torej je bolj pravilen izraz prva vgradnja.

Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov?

Objavljeno

Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov?

druga vgradnja :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov?

 

 

druga vgradnja :P

in ne bo nikoli dlje zdržala kot prva...

Objavljeno

 

 

in ne bo nikoli dlje zdržala kot prva...

Meni je že sedaj. Prva je šla malo čez 30000 km. Je pa res, da je bila mazana z raznimi spreji. Druga je pa popolnoma enaka prvi se pravi OEM. Se pravi, če gre kakšen del na motociklu naprimer na agregatu, šasiji... se originala (prve vgradnje) sploh ne da dobiti. Vse kar se kupi je ponaredek oz. slabše kvalitete.

Objavljeno

Se pridružujem. .. original rezervni deli niso enakovredni prvi vgradnji.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!