KARMEN1 Objavljeno Avgust 24, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2015 Hmmm, hmmmm. Jaz jih imam 57000, pa me panika. Ni to malo preveč?
jany Objavljeno Avgust 24, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2015 Če normalno voziš ni nič preveč ;-) Kmet2 in KARMEN1 2
Kmet2 Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 No ja normalna vožnja je za vsakega nekaj drugega. Z verigo in verižniki da bi naredil 60kkm ,no zame to ni normalna vožnja .....:-P
DAMI34 Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Hmmm, hmmmm. Jaz jih imam 57000, pa me panika. Ni to malo preveč? preveri pretegnjenost verige, kot piše v navodilih proizvajalca in če ni še čez limit in dokler lepo gladko teče, ter da niso poškodovani verižniki, lahko mirno voziš dalje. KARMEN1 1
jany Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 No ja normalna vožnja je za vsakega nekaj drugega. Z verigo in verižniki da bi naredil 60kkm ,no zame to ni normalna vožnja .....:-P Ti maš zadnje cajte dvocilindraše mislum da tam z umirjeno vožnjo tudi 30.000km naredi veriga. Sicer pa motor je za uživat :-D
Kmet2 Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Ti maš zadnje cajte dvocilindraše mislum da tam z umirjeno vožnjo tudi 30.000km naredi veriga. Sicer pa motor je za uživat :-D Bomo vidli
Rdeči Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 30.000 kaj dosti več ?? Meni je zdržala 29.000 pa so mi začeli izpadati tesnila.Mogoče bi lahko naredu še nekaj km.Stem,da je redno mazana in čista.Je pa res ,da smo dostikrat naložen na polno in,da so kakšni šusi od 600-900 km. Se mi pa zdi čudno,pri zadnji menjavi pred nekaj tedni,da je bil prednji zobnik kot nov zadnji pa kar v slabem stanju :oops:
ciciban Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Če si dostikrat naložen na polno, je fajn, da jo nastaviš malo bolj na zgornjo mejo, se pravi "na ohlapno". No pa sej... 30K km brez oilerja je čisto spodobna kilometrina. MiNa in Kmet2 2
Rdeči Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Imam oilerja pa še vsake toliko mal posprejam.Napeto pa raje malo bolj ohlapno. Sedaj sem zmontiral,da mi maže na obe strani in še oba zbnika imam z gumo.Mi še bolš maže verigo in mam manj umazano. Prejšna veriga sploh ni bila rastegnena samo določeni glidi niso bili več giblivi trdi.Mal sumim ,da mi niso dali primerno verigo za motor.Sedaj imam močnejšo bomo vidl kaj bo čas prinesel. ciciban 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Imam oilerja pa še vsake toliko mal posprejam.Napeto pa raje malo bolj ohlapno. Sedaj sem zmontiral,da mi maže na obe strani in še oba zbnika imam z gumo.Mi še bolš maže verigo in mam manj umazano. Prejšna veriga sploh ni bila rastegnena samo določeni glidi niso bili več giblivi trdi.Mal sumim ,da mi niso dali primerno verigo za motor.Sedaj imam močnejšo bomo vidl kaj bo čas prinesel. po mojem so trdi glidi posledica svinjarije, ki se nabere vmes, predvsem peska in posledica nepranja verige. Obročki prenehajo delovati pravilno, oziroma ne tesnijo več.
StaraFeltna Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 po mojem so trdi glidi posledica svinjarije, ki se nabere vmes, predvsem peska in posledica nepranja verige. Obročki prenehajo delovati pravilno, oziroma ne tesnijo več. Čisto možno vendar dodam še jaz svoj lonček k temu da so iz neke gume ki dolgoročno neprestano ogrevanje/hlajenje trenje itd prej ali slej razpoka/zgunca reč nato zgubi strukturno integriteto in že si jih lahko ogleduješ... Oiler ima več šans ohranjat gumo bolj svežo in jo ščiti pred razpokanjem najbrž tudi zato z olerji ketne zdržijo več. Veliko jih meče ko so o,x, z ringi fuč ne dejansko pretegnjena do konca. Pri nekaterih bo svoj davek pobralo kako superagresivno čistilo ki zaide ali "kirher"... Kmet2, ciciban, DAMI34 in 1 other 4
Cartman Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 na 1000ccm V2 motorju mam najcenejši DID VX cca 27000km. Pipsam z wuerthom, perem s kurilcem. našponal enkrat, in kakih hudih anomalij nism še opazu. ringi celi, Spomladi jo menjam zaradi higiene. 30 000 bo zadost za verigo. Gor poknem set z enako. nekako ne verjamem, da bi bolša, in 50% dražja zdržala 45000-50000. (kar bi pomenlo de bi VTR mela že 160000km in več) ko berem da folk verige uniči u 15-20k km mi ni jasno kaj počnejo
maxxa Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Home made oiler maze verigo zadnjih 6000 km, skupaj jih je 50000 km, se prva vgradnja, pa serviser pravi, da bo se do naslednjega servisa. Sicer skor jokala zaradi svinjarije, sam ketna, ketna se pa sajna ciciban, Kmet2, siks in 2 others 5
Rdeči Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 na 1000ccm V2 motorju mam najcenejši DID VX cca 27000km. Pipsam z wuerthom, perem s kurilcem. našponal enkrat, in kakih hudih anomalij nism še opazu. ringi celi, Spomladi jo menjam zaradi higiene. 30 000 bo zadost za verigo. Gor poknem set z enako. nekako ne verjamem, da bi bolša, in 50% dražja zdržala 45000-50000. (kar bi pomenlo de bi VTR mela že 160000km in več) ko berem da folk verige uniči u 15-20k km mi ni jasno kaj počnejo Imel isto verigo in podoben motor in približno isto km.Naenkrat je oringe začel vn metat.Imam občutek,da je materjal gumic popustil.Ne perem s kakšnimi čistili veriga čista in uzdrževana. Nova veriga DID ZVM-X 525 je malo močnejša od VX že na oko se vidi ,da so vezni členi močnejši.Po katalogu DID za motor 1000 ccm V2 priporočajo to verigo čeprav tudi pogojno VX še sprejemliva.Cenovno pa ni veliko dražje,če ne vzameš pri prvem trgovcu Mene je komplet prišel 150 eur. Kolk pa bo zdržala se pa še ne ve. Kdaj pa se kdo odloči za menjavo verige se pa kriteriji zelo različni.Ko gledam motorje kako jim visijo verige in v kakšnem stanju so si mislim svoje.Raje menjam prej kot pozneje.
KARMEN1 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Včeraj sem bila pri mehaniku. Pogledal je verigo, rekel, da bo res treba zamenjat, ampak da ni panike. Motor ima 57000 km, veriga je še original gor. Zamenjali bomo naslednji teden. ciciban in DAMI34 2
ciciban Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Nauk zgodbe... prva vgradnja zdrži najdlje. Kmet2, KARMEN1 in maxxa 3
alen1 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Nauk zgodbe... prva vgradnja zdrži najdlje. Ne prva vgradnja ampak original! Kupiš original verigo in verižnike (dobiš v kompletu) in je najbolje. Tiste razne zlate, prozorne z ZŽNXQP... ringi ne zdržijo nič dlje. Poleg tega mi ni jasno, kako je lahko taka veriga, ki naj bi bila boljša od originala cenejša. Jaz prisegam na original. Če mislite, da boste z neoriginal in "kao" boljšo privarčevali tistih 25€ mislim da se motite. Z montiranim ojlerjem ima moja (2. komplet) 45000km in ne razmišljam še o menjavi. TakeALookAround 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 (popravljeno) sj original dela bodisi EK enuma, DID...torej je bolj pravilen izraz prva vgradnja. Popravljeno Avgust 27, 2015. Popravil DAMI34 NX650, Kmet2, KARMEN1 in 1 other 4
alen1 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 sj original dela bodisi EK enuma, DID...torej je bolj pravilen izraz prva vgradnja. Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov?
DAMI34 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov? druga vgradnja KARMEN1, SLVR in Kmet2 3
solorider Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Kako se pa reče drugi vgradnji iste - OEM verige in verižnikov? druga vgradnja in ne bo nikoli dlje zdržala kot prva... KARMEN1 1
alen1 Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 in ne bo nikoli dlje zdržala kot prva... Meni je že sedaj. Prva je šla malo čez 30000 km. Je pa res, da je bila mazana z raznimi spreji. Druga je pa popolnoma enaka prvi se pravi OEM. Se pravi, če gre kakšen del na motociklu naprimer na agregatu, šasiji... se originala (prve vgradnje) sploh ne da dobiti. Vse kar se kupi je ponaredek oz. slabše kvalitete. solorider 1
motom Objavljeno Avgust 27, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2015 Se pridružujem. .. original rezervni deli niso enakovredni prvi vgradnji.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se