J.a.m.e.s Objavljeno Januar 1, 2018 Deli Objavljeno Januar 1, 2018 Mogoče komu pride prav: gretzky 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
honda2000 Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 Treba bo nabavit nov sprej za verigo. Z Motul in repsol nisem bil najbolj zadovoljen. Uporablja kdo katerega od teh dveh spodaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mladench Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 (popravljeno) pred 33 minutami, honda2000 pravi: Treba bo nabavit nov sprej za verigo. Z Motul in repsol nisem bil najbolj zadovoljen. Uporablja kdo katerega od teh dveh spodaj? Jaz uporabljam silkolene... vsi trije modeli so mi ok. Tedva "bela" malo bolj lepljiva kot RACE model, zato se dlje obdržita na verigi. Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju. Meni so vsekakor boljš kot motul, repsol pa nisem uporabljal. http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/pro-chain/ http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/chain-lube/ http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/titanium-dry-lube/ Popravljeno Januar 26, 2018. Popravil mladench gretzky in ukica 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
honda2000 Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 pred 33 minutami, mladench pravi: Jaz uporabljam silkolene... vsi trije modeli so mi ok. Tedva "bela" malo bolj lepljiva kot RACE model, zato se dlje obdržita na verigi. Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju. Meni so vsekakor boljš kot motul, repsol pa nisem uporabljal. http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/pro-chain/ http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/chain-lube/ http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/titanium-dry-lube/ Kako je pa bilo glede odletavanja maziva z verige na platišče in druge dele motorja? Nekaj malega sicer normalno, da odleti vstran ampak glede na motul? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 zmeri mau s ketne dol odnese ... če js zaplapolam na motorju, k gas mau bolj odprem, pa da bi se ta mast gor obdržala IF7, Mavti, tomaz69 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 V bistvu je bolje da odleti, pa da se raje pogosto in na tanko maže. Kajti če ne odleti potem se sprej lepi na sprej vmes se zalepi še mikro prah/kamenčki in verigo slabo maže. ps. preverjeno MiNa, maus in gretzky 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 če se sprica na vročko ketno (kar je seveda najboljše), se stopi in se zlije med člene verige .. se počaka cca 10 minut in se jo z krpo mal obriše ... in to je to ... na prvi furci še vedno mal pošprica po zadnji feltni, pr drugi furci pa nč več Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko86 Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 pred 2 urami, honda2000 pravi: Kako je pa bilo glede odletavanja maziva z verige na platišče in druge dele motorja? Nekaj malega sicer normalno, da odleti vstran ampak glede na motul? Probaj Nils.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomaz69 Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 Kaj pa PDL, ki je bil kar priporočan? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 pred 5 urami, tomaz69 pravi: Kaj pa PDL, ki je bil kar priporočan? premium roba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gretzky Objavljeno Januar 26, 2018 Deli Objavljeno Januar 26, 2018 pred 8 urami, mladench pravi: Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju. Jaz imam tudi gor oiler, pa po čiščenju verigo namažem kar z oljem, toliko da ni suha, ker bi lahko zaradi čiščenja in vode postala rjasta. Ob tem vidim, da je to čisto ok, saj ko se potem peljem, jo namaže oiler. Je tudi po pranju lepo mastna, pa še oksidira ne. Mi pa kettensprayi niso všeč, ker so pravi magnet za prah in svinjarijo. Najprej sem jo po pranju namazal s Tutoro oljem, zdaj pa kar z nekim navadnim, mineralnim motornim oljem, ki ga imam v pumpici za podmazovanje marsikatere druge stvari. mladench, DAMI34 in MiNa 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andri11 Objavljeno Marec 11, 2018 Deli Objavljeno Marec 11, 2018 Lp mene zanima zakaj mi na štirikolesniku verigo dol meče če kdo ve gre za kitajca 150 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Marec 11, 2018 Deli Objavljeno Marec 11, 2018 Poznam, kar veliko lastnikov kitajskih štirikolesnikov in lahko iz prve roke povem, da je problem v samem izvoru vozila. Preohlapna veriga, iztrošenost zobnikov slaba kvaliteta vseh materjalov ali zračnost na nihajki so sigurno vzrok za to, da veriga hodi na nekontrolirano potovanje. Ko ti jo bo utrgalo bo pa blok motorja dobil novo luknjo za izpust tekočin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DUCATI_RIDER Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 Veriga regina, prvo vgradnja, zdržala 28000km, zamenjal cel set ponovno z regino, in pri rednem vzdrževanju zdržala le 18000km. Kakšne so vaše izkušnje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 pred 1 minuto, DUCATI_RIDER pravi: Veriga regina, prvo vgradnja, zdržala 28000km, zamenjal cel set ponovno z regino, in pri rednem vzdrževanju zdržala le 18000km. Kakšne so vaše izkušnje? Prva vgradnja je najbolj kvalitetna in običajno največ zdrži. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DUCATI_RIDER Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 (popravljeno) pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi: Prva vgradnja je najbolj kvalitetna in običajno največ zdrži. Ja, enako kot pri akomulatorjih, tistih za prvo vgradnjo ne moreš kupiti nikjer, enako je z verigami zgleda. Popravljeno April 16, 2018. Popravil DUCATI_RIDER Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 Pravkar, DUCATI_RIDER pravi: Ja, enako kot pri akomulatorjih, tistih ta prvo vgradnjo ne moreš kupei nikjer, enako je z verigami zgleda. Mislim, da je točno tako. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rey Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 pred 22 minutami, Scarabeo 500 pravi: Mislim, da je točno tako. Imam drugačno izkušnjo. Versys 650 original veriga DID zdržala komaj komaj 18.000 km (enako kolegu na ER6F), pa sem jo redno čistil in mazal. Zdaj EK mvxz2 in je po 7.500km nisem sploh še nategnil, ker je kot prvi dan. Je pa res, da zdaj uporabljam avtomatski mazalec...pa vseeno ne vem, če to naredi toliko razlike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno April 16, 2018 Deli Objavljeno April 16, 2018 pred 11 minutami, Rey pravi: Imam drugačno izkušnjo. Versys 650 original veriga DID zdržala komaj komaj 18.000 km (enako kolegu na ER6F), pa sem jo redno čistil in mazal. Zdaj EK mvxz2 in je po 7.500km nisem sploh še nategnil, ker je kot prvi dan. Je pa res, da zdaj uporabljam avtomatski mazalec...pa vseeno ne vem, če to naredi toliko razlike. Govora je bilo o zamenjavi originala z originalom - in enake specifikacije. Ti si pa menjal original DID vx z kar nekaj boljšo po kraticah - mvxz2. Nekaj bo sigurno doprinesel mazalec - če maže . Rey 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rey Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 pred 9 urami, Scarabeo 500 pravi: Govora je bilo o zamenjavi originala z originalom - in enake specifikacije. Ti si pa menjal original DID vx z kar nekaj boljšo po kraticah - mvxz2. Nekaj bo sigurno doprinesel mazalec - če maže . To itak. Samo ne vem ali je @DUCATI_RIDER menjal za enak model Regine? Če ja, potem bo res držalo, da je prvovgradnja najkvalitetnejša. Je pa ta prvovgradnja na Versysih res obup. DID VP2...izogibajte se je! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 Tudi druga vgradnja je lahko OK samo je treba pazit, da ne nasedeš in kupiš (lahko tudi drago) ponaredek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 pred eno uro, Rey pravi: To itak. Samo ne vem ali je @DUCATI_RIDER menjal za enak model Regine? Če ja, potem bo res držalo, da je prvovgradnja ajkvalitetnejša Nič ne rečem prvovgradnja je ok... Me pa zanima kako to,da pol na vseh novih SS motorjih,ko se jih predeluje prvo menja veriga?Ali pol recimo R1 2004 je imela original 530 ob predelavi sem bil poleg in se zmontirala 520... Se pravi slabšo verigo za 60 konjev več? Ok520 da kak konj a.... 60 konjev videl razlike na dyno med novo in neko staro,ki je bla na dyno glih ko nos not prinesu! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 520 dajejo gor zaradi manjšega upora, ne da bi več zdržala... ti ni noben tega povedal? 4valjnik ne papca ketne tako kot 2valjni sunki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 o sunkih bomo diskutirali, GT ima preko 30kkm in original verigo in zgleda zaenkrat čisto kul. V začetku sem jo večkrat moral nategovati, sedaj pa že lep čas ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno April 17, 2018 Deli Objavljeno April 17, 2018 pred 9 minutami, Snecer pravi: 520 dajejo gor zaradi manjšega upora, ne da bi več zdržala... ti ni noben tega povedal? 4valjnik ne papca ketne tako kot 2valjni sunki. Sem pripisal,da zaradi konjev... Mi še prosim razložiš,kako lahko tvoj 2valjnik z mogoče 50 konji ima večji sunek kot 4 valjnik z 205 konji na kolesu... Razloži,osvetli me...print z dyna ne vem kje imam a sem skoraj prepričan,da ima že pri 2000rpm večji navor in konjev več kot tvoj! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se