Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
pred 33 minutami, honda2000 pravi:

Treba bo nabavit nov sprej za verigo. Z Motul in repsol nisem bil najbolj zadovoljen. Uporablja kdo katerega od teh dveh spodaj?

Rezultat iskanja slik za fuchs silkolene dri gel

Rezultat iskanja slik za fuchs silkolene dry gel

Jaz uporabljam silkolene... vsi trije modeli so mi ok. Tedva "bela" malo bolj lepljiva kot RACE model, zato se dlje obdržita na verigi. Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju.

Meni so vsekakor boljš kot motul, repsol pa nisem uporabljal.

2018-01-26_12-05-07.jpg

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/pro-chain/

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/chain-lube/

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/titanium-dry-lube/

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, mladench pravi:

Jaz uporabljam silkolene... vsi trije modeli so mi ok. Tedva "bela" malo bolj lepljiva kot RACE model, zato se dlje obdržita na verigi. Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju.

Meni so vsekakor boljš kot motul, repsol pa nisem uporabljal.

2018-01-26_12-05-07.jpg

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/pro-chain/

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/chain-lube/

http://www.silkolene.com/motorcycle/chain-lubes/titanium-dry-lube/

Kako je pa bilo glede odletavanja maziva z verige na platišče in druge dele motorja? Nekaj malega sicer normalno, da odleti vstran ampak glede na motul?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmeri mau s ketne dol odnese ... če js zaplapolam na motorju, k gas mau bolj odprem, pa da bi se ta mast gor obdržala :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je bolje da odleti, pa da se raje pogosto in na tanko maže. Kajti če ne odleti potem se sprej lepi na sprej vmes se zalepi še mikro prah/kamenčki in verigo slabo maže.

ps. preverjeno

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se sprica na vročko ketno (kar je seveda najboljše), se stopi in se zlije med člene verige .. se počaka cca 10 minut in se jo z krpo mal obriše ... in to je to ... na prvi furci še vedno mal pošprica po zadnji feltni, pr drugi furci pa nč več ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, honda2000 pravi:

Kako je pa bilo glede odletavanja maziva z verige na platišče in druge dele motorja? Nekaj malega sicer normalno, da odleti vstran ampak glede na motul?

Probaj Nils..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, mladench pravi:

Ker pa zdaj uporabljam oiler pa uporabljam samo Pro Chain Race model, da namažem ketno po čiščenju.

 

Jaz imam tudi gor oiler, pa po čiščenju verigo namažem kar z oljem, toliko da ni suha, ker bi lahko zaradi čiščenja in vode postala rjasta. Ob tem vidim, da je to čisto ok, saj ko se potem peljem, jo namaže oiler. Je tudi po pranju lepo mastna, pa še oksidira ne. Mi pa kettensprayi niso všeč, ker so pravi magnet za prah in svinjarijo.

Najprej sem jo po pranju namazal s Tutoro oljem, zdaj pa kar z nekim navadnim, mineralnim motornim oljem, ki ga imam v pumpici za podmazovanje marsikatere druge stvari.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Poznam, kar veliko lastnikov kitajskih štirikolesnikov in lahko iz prve roke povem, da je problem v samem izvoru vozila. Preohlapna veriga, iztrošenost zobnikov slaba kvaliteta vseh materjalov ali zračnost na nihajki so sigurno vzrok za to, da veriga hodi na nekontrolirano potovanje. Ko ti jo bo utrgalo bo pa blok motorja dobil novo luknjo za izpust tekočin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Veriga regina, prvo vgradnja, zdržala 28000km, zamenjal cel set ponovno z regino, in pri rednem vzdrževanju zdržala le 18000km. Kakšne so vaše izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DUCATI_RIDER pravi:

Veriga regina, prvo vgradnja, zdržala 28000km, zamenjal cel set ponovno z regino, in pri rednem vzdrževanju zdržala le 18000km. Kakšne so vaše izkušnje?

Prva vgradnja je najbolj kvalitetna in običajno največ zdrži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Prva vgradnja je najbolj kvalitetna in običajno največ zdrži.

Ja, enako kot pri akomulatorjih, tistih za prvo vgradnjo ne moreš kupiti nikjer, enako je z verigami zgleda.

Popravljeno . Popravil DUCATI_RIDER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DUCATI_RIDER pravi:

Ja, enako kot pri akomulatorjih, tistih ta prvo vgradnjo ne moreš kupei nikjer, enako je z verigami zgleda.

Mislim, da je točno tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Mislim, da je točno tako.

Imam drugačno izkušnjo. Versys 650 original veriga DID zdržala komaj komaj 18.000 km (enako kolegu na ER6F), pa sem jo redno čistil in mazal. Zdaj EK mvxz2 in je po 7.500km nisem sploh še nategnil, ker je kot prvi dan. Je pa res, da zdaj uporabljam avtomatski mazalec...pa vseeno ne vem, če to naredi toliko razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Rey pravi:

Imam drugačno izkušnjo. Versys 650 original veriga DID zdržala komaj komaj 18.000 km (enako kolegu na ER6F), pa sem jo redno čistil in mazal. Zdaj EK mvxz2 in je po 7.500km nisem sploh še nategnil, ker je kot prvi dan. Je pa res, da zdaj uporabljam avtomatski mazalec...pa vseeno ne vem, če to naredi toliko razlike.

Govora je bilo o zamenjavi originala z originalom - in enake specifikacije.

Ti si pa menjal original DID vx z kar nekaj boljšo po kraticah - mvxz2. Nekaj bo sigurno doprinesel mazalec - če maže :).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Scarabeo 500 pravi:

Govora je bilo o zamenjavi originala z originalom - in enake specifikacije.

Ti si pa menjal original DID vx z kar nekaj boljšo po kraticah - mvxz2. Nekaj bo sigurno doprinesel mazalec - če maže :).

 

To itak. Samo ne vem ali je @DUCATI_RIDER menjal za enak model Regine? Če ja, potem bo res držalo, da je prvovgradnja najkvalitetnejša.

 

Je pa ta prvovgradnja na Versysih res obup. DID VP2...izogibajte se je! :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi druga vgradnja je lahko OK samo je treba pazit, da ne nasedeš in kupiš (lahko tudi drago) ponaredek.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Rey pravi:

To itak. Samo ne vem ali je @DUCATI_RIDER menjal za enak model Regine? Če ja, potem bo res držalo, da je prvovgradnja ajkvalitetnejša

Nič ne rečem prvovgradnja je ok...

Me pa zanima kako to,da pol na vseh novih SS motorjih,ko se jih predeluje prvo menja veriga?Ali pol recimo R1 2004 je imela original 530 ob predelavi sem bil poleg in se zmontirala 520...

Se pravi slabšo verigo za  60 konjev več?

Ok520 da kak konj a....

60 konjev videl razlike na dyno med novo in neko staro,ki je bla na dyno glih ko nos not prinesu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o sunkih bomo diskutirali, GT ima preko 30kkm in original verigo in zgleda zaenkrat čisto kul. V začetku sem jo večkrat moral nategovati, sedaj pa že lep čas ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snecer pravi:

520 dajejo gor zaradi manjšega upora, ne da bi več zdržala...

ti ni noben tega povedal?

4valjnik ne papca ketne tako kot 2valjni sunki.

Sem pripisal,da zaradi konjev...

Mi še prosim razložiš,kako lahko tvoj 2valjnik z mogoče 50 konji ima večji sunek kot 4 valjnik z 205 konji na kolesu...

Razloži,osvetli me...print z dyna ne vem kje imam a sem skoraj prepričan,da ima že pri 2000rpm večji navor in konjev več kot tvoj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!