Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
5 minutes ago, sesir said:

Sem pripisal,da zaradi konjev...

Mi še prosim razložiš,kako lahko tvoj 2valjnik z mogoče 50 konji ima večji sunek kot 4 valjnik z 205 konji na kolesu...

Razloži,osvetli me...print z dyna ne vem kje imam a sem skoraj prepričan,da ima že pri 2000rpm večji navor in konjev več kot tvoj!

Rocica krat sila je? Navor. 

Navor razteguje ketno in ne hitrost.

Objavljeno
Pravkar, ukica pravi:

Rocica krat sila je? Navor. 

Navor razteguje ketno in ne hitrost.

ketno uničuje marsikaj, predvsem pa preslaba (prešvoh) veriga pri prvovgradnji, slabo ali napačno vzdrževanje, način vožnje...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, DAMI34 said:

ketno uničuje marsikaj, predvsem pa preslaba (prešvoh) veriga pri prvovgradnji, slabo ali napačno vzdrževanje, način vožnje...

Anpak ce spregledas zunanje dejavnike, je dejstvo da bolj univuje ketno motor z vecjim navorom.. pa start stop sofer :) 

govorim zgolj teoreticno.. v praksi pa ja, 100 dejavnikov ki vplivajo na obrabo.. 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 10 minutami, ukica pravi:

Rocica krat sila je? Navor. 

Navor razteguje ketno in ne hitrost.

Strojnik sem...

No pol mi pa razloži,kako lahko manjši navor in manjši konji povzročijo večje razstegovanje verige?

pred 4 minutami, ukica pravi:

Anpak ce spregledas zunanje dejavnike, je dejstvo da bolj univuje ketno motor z vecjim navorom.. pa start stop sofer :) 

govorim zgolj teoreticno.. 

U spreminil prejšnji zapis ko si pisal pravljice?

Objavljeno

Evo versys proti seriski zx14r...čakam razlago...

13_kawai_versys.jpg

120711bottom.jpg

Objavljeno
pred 24 minutami, sesir pravi:

Sem pripisal,da zaradi konjev...

Mi še prosim razložiš,kako lahko tvoj 2valjnik z mogoče 50 konji ima večji sunek kot 4 valjnik z 205 konji na kolesu...

Razloži,osvetli me...print z dyna ne vem kje imam a sem skoraj prepričan,da ima že pri 2000rpm večji navor in konjev več kot tvoj!

Ker 4valjnik ne sune, ampak zvezno vleče, mašina deluje gladko brez cukanja...

Zakaj pa dajejo na ss dirkaške 520 pa sem ti povedal

pred 1 minuto, sesir pravi:

Evo versys proti seriski zx14r...čakam razlago...

13_kawai_versys.jpg

120711bottom.jpg

drugi graf nima navora

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

 

drugi graf nima navora

Haha...kaj misliš,da je manjši ko na 4krat slabšem mopiju?

2012-ZX-14-project-bike.jpg

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Snecer pravi:

Ker 4valjnik ne sune, ampak zvezno vleče, mašina deluje gladko brez cukanja...

To je graf od 14 ki je res zvezna in ni kot R1 že seriska,ki sune šele pri 12500rpm...

Aha pa tvoje jajca SUNE in uničuje verige,high edn predelave 1000ccm pa z 4krat več konji in predelanimi,da delujejo z pravo močjo na koncu obratov bolj zvezno kot 2 valjni jajc?Daj sneci...več kot narisat ti ne morem! 

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 10 minutami, sesir pravi:

Haha...kaj misliš,da je manjši ko na 4krat slabšem mopiju?

2012-ZX-14-project-bike.jpg

grafi niso v redu, ker bi se morali nanašati na isto skalo in sicer na RPM, ne pa na hitrost.

torej moč/obrati, navor/obrati

in zaradi tega grafov ni mogoče primerjavit, napačna primerjava

pred 6 minutami, sesir pravi:

To je graf od 14 ki je res zvezna in ni kot R1 že seriska,ki sune šele pri 12500rpm...

Aha pa tvoje jajca SUNE in uničuje verige,high edn predelave 1000ccm pa z 4krat več konji in predelanimi,da delujejo z pravo močjo na koncu obratov bolj zvezno kot 2 valjni jajc?Daj sneci...več kot narisat ti ne morem! 

gre za to, da duče uničuje ketno, 4valjnik v njegovem rangu pa ne...

ok? pusti versača, ki ima 520 najšibkejšo ketno, kar je dodaten razlog poleg sunka in cukanja

Objavljeno
pred 3 urami, sesir pravi:

Nič ne rečem prvovgradnja je ok...

Me pa zanima kako to,da pol na vseh novih SS motorjih,ko se jih predeluje prvo menja veriga?Ali pol recimo R1 2004 je imela original 530 ob predelavi sem bil poleg in se zmontirala 520...

Se pravi slabšo verigo za  60 konjev več?

Ok520 da kak konj a....

60 konjev videl razlike na dyno med novo in neko staro,ki je bla na dyno glih ko nos not prinesu!

Za dirke pa menda res ne bodo imeli 530. Ti kao dirkač bi pa to ja moral vedeti. :) Vsaka deka doprinese. 

Za dirke sicer razumem takšno filozofijo, za cestne dirkalnike pa ne, razen če ne želiš biti pomemben. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, Snecer pravi:

 

ok? pusti versača, ki ima 520 najšibkejšo ketno, kar je dodaten razlog poleg sunka in cukanja

Kako bi pa ti dal na jaco z 50 konji?

Kawasaki H2 ima 525....pa lahko ima tud 400 konjev...

pred 4 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Za dirke pa menda res ne bodo imeli 530. Ti kao dirkač bi pa to ja moral vedeti. :) Vsaka deka doprinese. 

Za dirke sicer razumem takšno filozofijo, za cestne dirkalnike pa ne, razen če ne želiš biti pomemben. 

Vem...žal pa nisem dirkač...

Ampak ko en tak pameten o navoru in konji in uničevanju verige z njegovo jajco a ista dimenzija verige srži endurance dirko,kjer se na polno pribijaure in ure  vsaj 4krat več konjev...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Primerjas hruske in jabolka.. sem ti lepo napisal, drugi motor, ISTA ketna. 

Sicer ce si strojnik pa ves kam pogledati. Mehanizmi 1/2 in Mehanika 1/2 poglavje Zobniki in zobniska vodila. Taka modra in oranzna knjiga ;) 

Jaz trdim, da motor ki ima veliko konjev in nizek navor bo manj raztegnil ketno kot motor z manj konji in visokim navorom. Je pa veliko spremenljivk..

Ce si strojnik, dej zris tole v ansysu, ali pa abaqusu pa bomo takoj videli.

 

Ce pa versys sune, me pa ne zanima..

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Saj ne razume, recimo Z750, ima isto 520 ketno kot versač pa teh težav ni.

Ker lepše dela, bolj tekoče.

Da ne govorim o fazer600 :) tam je sicer 525, ampak ketna je večna...singerica pač

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 minutami, ukica pravi:

Primerjas hruske in jabolka.. sem ti lepo napisal, drugi motor, ISTA ketna. 

Sicer ce si strojnik pa ves kam pogledati. Mehanizmi 1/2 in Mehanika 1/2 poglavje Zobniki in zobniska vodila. Taka modra in oranzna knjiga ;) 

Jaz trdim, da motor ki ima veliko konjev in nizek navor bo manj raztegnil ketno kot motor z manj konji in visokim navorom. 

Ce si strojnik, dej zris tole v ansysu, ali pa abaqusu pa bomo takoj videli.

Jz pa trdim,da vsi,ki imate take probleme z verigami in to na mopedih škrtarite,kupujete ponaredke le da ceneje,kot imate bremze kitajske in gume Mitas...pač šparate...

Mi razložiš...lahko na primeru kateri 650 2valjnik ima večji navor kot 1000 SS mopi,predelan?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
8 minutes ago, sesir said:

Mi razložiš...lahko na primeru kateri 650 2valjnik ima večji navor kot 1000 SS mopi,predelan?

Nevem in niti ne trdim da ga ima. Hotel sem povedati da na obrabo ketne bolj vpliva kolicina navora kot dejanska moc. 

Vpliva pa tudi napetost ketne, teza voznika, ma mali milijon stvari..

Objavljeno

 

verjetno tudi vožnja v nizkih obratih, kjer 2valjnik bolj nabija, kot 4valjni moped.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 27 minutami, sesir pravi:

Jz pa trdim,da vsi,ki imate take probleme z verigami in to na mopedih škrtarite,kupujete ponaredke le da ceneje,kot imate bremze kitajske in gume Mitas...pač šparate...

Mi razložiš...lahko na primeru kateri 650 2valjnik ima večji navor kot 1000 SS mopi,predelan?

z Mitas gumami ni prav nobenih težav

Objavljeno
16 minutes ago, DAMI34 said:

verjetno tudi vožnja v nizkih obratih, kjer 2valjnik bolj nabija, kot 4valjni moped.

Predvsem to. Pa zavorni ucinek ima vecji kot 4-valjnik, zato so sunki ob prehodu s plina na off-throttle in obratno vecji.

Objavljeno
pred 5 minutami, Zok pravi:

Predvsem to. Pa zavorni ucinek ima vecji kot 4-valjnik, zato so sunki ob prehodu s plina na off-throttle in obratno vecji.

in vse to "trga" ketno, kar šešir ne razume, ker ni nikoli normalno vozil, ampak samo gas, bremza

zdaj se pa čudi

 

Objavljeno
58 minutes ago, sesir said:

Jz pa trdim,da vsi,ki imate take probleme z verigami in to na mopedih škrtarite,kupujete ponaredke le da ceneje,kot imate bremze kitajske in gume Mitas...pač šparate...

Mi razložiš...lahko na primeru kateri 650 2valjnik ima večji navor kot 1000 SS mopi,predelan?

Nisem prej videl.. ves naceloma rad debatiram, vse dokler ne pride do zaljenja na osebni ravni. 

Vozu bom pa kar bom zelel, magar lesene gume, pa namest diskov imel bobne.. moj problem.

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, ukica pravi:

Nisem prej videl.. ves naceloma rad debatiram, vse dokler ne pride do zaljenja na osebni ravni. 

Vozu bom pa kar bom zelel, magar lesene gume, pa namest diskov imel bobne.. moj problem.

Seveda in se strinjam a ne razumem kaj pol krivite mopi z par konji,ce ste sami krivi

Škrtariti nikakor ni žaliti!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, sesir said:

Seveda in se strinjam a ne razumem kaj pol krivite mopi z par konji,ce ste sami krivi

Škrtariti nikakor ni žaliti!

Ne morm razumet, da ti ne razumes da se negrejo vsi hudega motorizma. Nekateri naredijo par tisoc km na leto. Ali pa se to ne. Pa nekateri niso dirkaci da rabijo sc, ali pa nevem kaksno superduper gumo. 

100 ljudi sto cudi. Razloci pa med optimalnim nakupom ter nakupom zaradi izkoriscanja motorja do podna. Nah.. neda se mi :) 

Mitas je zakon:ras::ras:

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, ukica pravi:

 

100 ljudi sto cudi. Razloci pa med optimalnim nakupom ter nakupom zaradi izkoriscanja motorja do podna. Nah.. neda se mi :) 

Optimalni nakup je nakup pocenske verige,ki hitro crkne in pol jokanje na forumu kako je tvoj moped z 50 konji žderec verig?

Optimalen nakup,ker poleg prišparanja 50 eu lahko še jokaš in lažeš na forumu?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
Just now, sesir said:

Optimalni nakup je nakup pocenske verige,ki hitro crkne in pol jokanje na forumu kako je tvoj moped z 50 konji žderec verig?

Optimalen nakup,ker poleg prišparanja 50 eu lahko še jokaš na forumu?

Beres selektivno :D 

Itak pa, kdor poceni placa, placa dvakrat. Pika.

Objavljeno
pred 6 minutami, sesir pravi:

Optimalni nakup je nakup pocenske verige,ki hitro crkne in pol jokanje na forumu kako je tvoj moped z 50 konji žderec verig?

Optimalen nakup,ker poleg prišparanja 50 eu lahko še jokaš in lažeš na forumu?

pa saj ne crkne hitro, sploh ne prebereš vsega

neenakomerno se raztegne, tak da jo je fajn menjat pri 30k, do servisnega limita pa bi itak še držala

kaj pa je to strošek pri 30k, če daš za celi set 120 eur nekje (še boljša ketna)

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!