GUMY Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 Izracun teoreticne hitrosti je popolnoma v redu in v skladu z mojo definicijo. Toda zakaj mislis, da bi motor dosegel manjso hitrost od izracunane? Kaj pa ce ima motor npr. 100 KM pri 10000 obr/min. Kaj mislis da bi mu preprecevalo da se zavrti na tistih 10000 in doseze hitrost, ki si jo izracunal (107Km/h)
Ice Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 gumy,se vidi,da si DI techn.zacni malo bolj "normalno" razmisljati,ne samo v teoreticnih nano- in picofaradih (ali podobno). smo govorili o mozni,racunski in prakticni koncni hitrosti.te dve se pa ne pokrivata v vecini primerov.razlogov za to je veliko. vzdrzljivost,poraba,obraba,komfort,ekonomicnost,zracni upor,izgube pri prenosu,temperatura,barometricni pritisk,da o mehanskih "napakah" ne govorimo.ce vse te variable upostevas pri svojem izracunu,ti bo mogoce ratalo izracunati priblizno koncno hitrost na dan prenos. ostani vsaj malo realen. preden pozabim: uporabne koncne hitrosti so nekje od 170 km/h dalje pa do ces 300 km/h.v teh sferah je pa 1-3 km/h razlike totalno vseeno (vsaj na cesti). ----- clean and sober Edited by - Ice on 13/07/2001 14:28:34
GUMY Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 Se oproscam ce stvari izgledajo komplicirane ampak nisem jaz tisti, ki je zacel z izracuni o teoreticni brzini. In tudi nisem bil jaz tisti, ki je postavil "nerealen" primer o 10000 obratih in 107km/h. Se pa strinjam, da je tistih nekaj km/h ki jih dobis ali zgubis z malo drugacnim prenosom pomembno samo na dirkaliscu.
Ice Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 potem pa preveri svojo hipotezo.izberi si en prospekt motorja,poglej kaj pise pri moci masine in odnosu prenosa moci in si izracunaj koncno hitrost.potem pa poglej,kaj pise v prospektu pod v-max.sem skoraj preprican,da bo nekaj odstotkov (8-13%) odstopanja. ----- clean and sober
GUMY Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 To je popolnima res, samo da je glavni vzrok v prestavnem razmerju. Tovarna vedno izbere nekoliko podaljsano razmerje za najvisjo prestavo, da lahko motor brez skode vozis po avtocesti s ful gasom pa se ne bo nikoli zvrtel do konca. Pri dirkalnih motorjih pa bodo na vsakem dirkaliscu izbrali tako prestavno razmerje, da se bo motor na najdaljsi ravnini ravno zavrtel do konca v najvisji prestavi in bo tako prakticna hitrost enaka teoreticni (+- nekaj km seveda). Da se razumemo: ce spremenimo prestavno razmerje se spremenita tako teoreticna kot prakticna hitrost. In se en bolj realen primer: Motor teoreticno doseze 260km/h pri 10000 rpm in prakticno 230km/h (8850 rpm). Ce mu za 8% skrajsamo prenos (zadnji zobnik iz 37 na 40 zob), mu bo teoreticna hitrost padla na 240km/h, prakticna pa narasla (vecji vrtljaji-vecja moc) tudi nekam v blizino 240 km/h. Tako smo iz motorja iztisnili najvec kar je mozno, vendar nam teh 10 km/h vec, pri voznji po cesti kaj malo koristi, saj se na maksimalnih 10000 rpm ne moremo prav dolgo voziti brez skode za motor.
Ice Objavljeno Julij 13, 2001 Opozori Objavljeno Julij 13, 2001 quote: Najvecjo hitrost pa dosezemo s takim prestavnim razmerjem, da se motor ravno se lahko zavrti do konca, ce sem natancnejsi, do vrtljajev kjer ima najvecjo moc ce povzamem tvoj stavek od zgoraj,je prestavno razmerje naravnano na obrate s katerimi se doseze max.hitrost z vso mocjo,ki jo ima masina na razpolago.to se pa ne dogaja pri max.obratih.vecino masin lahko vrtis se naprej (do blokade),kjer pa ne oddajajo vec koristne moci (ostanimo pri cestnih masinah,racing je cisto nekaj drugega,ceprav je misljenje prenosa podobno). v bistvu si si sam dal odgovor,da obstaja diskrepanca med teoreticno in prakticno koncno hitrostjo zaradi razlogov,katere si navedel v zgornjem postu. qed ----- clean and sober
Pervy Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 ok nazaj na verige. moj dragi zr7 (78 KM - tovarniski podatek) ima 17.000 km in neenakomerno obrabljene zobnike (ne jaz in moj mehanik ne vema zakaj tako hitro - morala bi zrdzati okoli 30.000 km). torej cez pribljizno 3000 do max 5000 km morem menjat zobnike in verigo kar me baje pride okoli 40.000 sit minimum. katero znamko bi kupil (razmerje kvaliteta/cena - dam rajski malo vec za dobro robo) in kje? pri nas ali v austriji? ker se mi je to prvic zgodilo (prej sem mel kardan-smrk smrk kak je fajn) nimam pojma kaj kupit? aja pa ce bi zamenjal zobnike kaki km/h vec ne skodi! torej cakam predloge. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Ice Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 v bistvu je cisto vseeno katero znamko kupis,samo da bosta nateznost in velikost verige prava.za vecji v-max zadaj en ali dva zoba manj,ALI spredaj eden vec IN zadaj stiri do pet manj (po moje presvoh masina,samo kaj pa jaz vem).ce hoces vecji v-max.ce pa spehas po vecjih pospeskih,pa obratno.spredaj eden vec in zadaj original,ali kaksne dva,tri zobe vec. DID,RK,Eunuma,Regina so najbolj prodane,sem slisal.sam vozim regina gold ze vec let na razlicnih motorjih in sem bil zadovoljen. ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
GUMY Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 quote: za vecji v-max zadaj en ali dva zoba manj,ALI spredaj eden vec IN zadaj stiri do pet manj (po moje presvoh masina,samo kaj pa jaz vem).ce hoces vecji v-max.ce pa spehas po vecjih pospeskih,pa obratno.spredaj eden vec in zadaj original,ali kaksne dva,tri zobe vec. Izgleda da bo res treba odpret nov topic o prestavnih razmerjih in hitrosti, kajti to kar si napisal o vplivu stevila zob spredaj/zadaj in navedel kot moznost ali to ali to, je nesmisel (ali samo nenamerna napaka?)
ak Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 Še enkrat prilagam program za downloadanje-za tiste, ki se jim ne da pogledat na prvo stran topic-a za izracun pri menjavi zobnikov - spredaj/zadaj... http://home.t-online.de/home/Sven.Schmidt....ge/geardata.zip
Ice Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 nov topic na temo odprt.prosim za odgovor in razlago tam. ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
Pervy Objavljeno Julij 18, 2001 Opozori Objavljeno Julij 18, 2001 OK se pravi ena od prej nastetih firm. kaj pa kje kupit pri nas ali zunaj! kdo pri nas je uvoznik za kaj? kake so kaj cene za komplet? SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Ice Objavljeno Julij 19, 2001 Opozori Objavljeno Julij 19, 2001 motor jet v MB za regino.cena verige za GSFa he cca.26.000 SITnih brez montaze.samo zdaj na pamet ne vem,ce z zobniki ali brez.je pa za bandita ena od mocnejsih in drazjih. ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
Gregs Objavljeno November 15, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2001 BRANE: Ma joj, spočite ritke. Kaj ste tako mehkužni? No pustmo to. Vprašal bi kdaj in kakšno pogonsko verigo menjat. Sam sem mnenja, da lih originalne nima smisla kupovat.Kaj pa o-ring veriga ali ne o-ring veriga? Kaj pa zadnji zobnik? Ga je potrebno vsakokrat menjat? Sam mislim, da ne..Sprednjega pa obvezno menjat pri vsaki menjavi verige..
Gregs Objavljeno November 15, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2001 ICE: menja se najkasneje potem,ko je indikator na zadnjih vilicajh v rdecem polju (ali cisto vzadaj),ali pa,ko lahko pri pravilno napeti verigi (naj bi imela 20-30 mm vertikalnega hoda na najbolj napetem delu) na zadnjem verizniku (tadej,bo v redu ) potegnes verigo od veriznika stran (npr.v zamisljenem podaljsku zadnjih vilic).to se naj ne bi dalo. 1. odvisno od motorja.dosedaj sem na vseh motorjih bil zadovoljen z kombinacijo originalnih zobnikov in regina-gold verige. 2. na vsak nacin o-ring,zaradi daljse zivljenske dobe in manjsih intervalov ciscenja in mazanja.o-ringi namrec zadrzujejo tovarnisko vbrizgano mast med clenki in ne puscajo nesnage zraven (teoreticno). 3. verizniki in veriga se menjajo ZMERAJ kot komplet naenkrat.en stari veriznik unici verigo hitreje,kot premalo mazanja teiste.
Gregs Objavljeno November 15, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2001 UFO: Ja je Že Ice povedal. Ko menjaš verigo menjaj tudi prednji in zadnji zobnik. Splača se kupit vse skupi, ker če ne je obraba dosti večja kot ne redno mazanje verige.
Gregs Objavljeno November 15, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 15, 2001 RAN: To je zato ker se strojni elementi tekom uporabe tudi prilagodijo tako ali drugače eden drugemu. Če ne menjaš verižnikov, ki so navajeni stare ketne le ti povzročajo na novi ketni pospešene obrabe, ki jih sicer ne bi bilo.
Brrrm Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Lojzi, poglej v Motocikli/Najvzdržljivejši motocikli + vzdrževanje verige od strani 4 naprej. Tam smo se kar dosti razpisali o čiščenju verige. Če ti še ne bo vse čisto jasno pa povej, imamo še polno malho "nasvetov". Brrrm
BRANE Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Ko potujem kam daleč mažem verigo z DID sprayem, za doma je pa dobra tudi navadna mast. Verigo perem z navadnim bencinom ali nafto, nato dobro spiham z zrakom. Trenutno imam na motorju verigo Regina brez o-ringov, ca 10.000 km.Bo kmalu za menjat. Pri pranju verige z o-ringi je potrebno pazit na čistilno sredstvo, da ne uničiš tesnilnih oringov. Splača se kupiti boljši spray, saj če mažeš s poceni sprayi, imaš vedno vse svinjsko kolo, rit, hrbet... Na enduro motorjih vzdržijo pogonske verige precej manj kot na cestnih. LP.
Ice Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 po testih razlicnih sprayev lahko recem,da ni ravno "drazje=boljse".uporabljam en spray za ATS 70.- in mi veriga dalj zdrzi,kot z drazjimi produkti (od ATS 120.- dalje).mogoce je to samo idealna kombinacija,ali pa bozja sodba ali kaj vem kaj.samo tako je.in nekaj sprayev sem pa ze porabil. z bencom pa nebi verige cistil,je malenkostno preagresivan. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
lojzi Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Jest sem za sprey plačou okol 3.400,00 SIT, pa se mi zdi, da bolj packa kot maže. Ice, se enkrat priporočam, da mi iz Heiderlanda prpelješ unga tvojga za 70 ATS, pa da vidim, če je kakšna razlika ! Lojzi ma vas rad
Roman Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Pri mazanju (sprejanju) verige je važno, da se potem takoj ne odpelješ, ampak počakaš, da se pacarija zgosti, pa ne packa naokrog, tudi če je kakšen cenejši spray.
BRANE Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Poceni sprayi packajo, tudi, če verigo posprajam 1.dan, nato drugi dan šele grem na pot-preverjeno(jakna od moje v čistilnici)Edino DID mi gor ostane. Če pa vozim po vodi, pa mi voda vse dol spere, tako da postane veriga čisto suha neglede kaj gor namalam. Še to: Verigo sprayam- mažem na strani kjer pride v stik z verižniki in ne od zunaj.
aligator Objavljeno November 17, 2001 Opozori Objavljeno November 17, 2001 DID je zakon. Prej, ko se ga še ni dalo dobit v Sloveniji, sem verigo mazal z Motulom. Sicer je super-antistatični, vendar mi je vedno zamazal platišče. Če pa verigo namažem z D.I.D-om, mi platišča ne zamaže, pa še veriga ni več črna-ampak je premaz bel. Verigo namažem po cca. 600-700 km,mažem pa jo, ko se vrnem domov, s fure. Veriga je takrat še vroča in se premaz bolje prime. Čez noč se stvar lepo posuši in zjutraj, ko grem na furo, je stvar O.K.
Ice Objavljeno November 18, 2001 Opozori Objavljeno November 18, 2001 brane,ne vem,kaksne spray-e ti uporabljas,pri meni ostane vecina gor,ce pocakam 1/2 do 1 ure.je pa HG spray in to najcenejsi. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se