Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 41 minutami, MiNa pravi:

Zato pa, mazati z oljem. V primeru slabih razmer, dež, makadam... pustim odprto pipico, da olje verigo čisti. Pri taki uporabi, na "starih" verižnikih je navadna DID VX  (Kettenmax) na sivčku zdržala 80Kkm.

Tako sem ovrgel tudi mit, da je potrebno menjat verižnike istočasno z verigo.

Včasih je boljše na "starih"....Lani sem zamenjal novo, kupljeno na Kettenmaxu. Po 3,5 kkm (opazil v Maroku) so bili zobje na zadnjem verižniku videti kot list za cirkular......,(na prejšnjem kompletu se mi je podobno zgodilo pri 15 kkm pa sem zadnji verižnik zamenjal z enim starim- na videz dobrim ( od Ognibene) , da sem iz verige stegnil skupaj 20 kkm). Verižnik obrnil- zavrtel za 180 stppinj, da sem se lahko "privlekel" domov, po skupaj cca 6 kkm spet dal starega, ki je že oddelal svojih 25 kkm + 5 kkm in je zdaj veriga pri skupno cca 13 kkm na videz še vse v redu. Vseskozi maže ojler. Sumim, da imajo pri Kettenmaxu katastrofalno serijo zadnjih verižnikov (obrabljajo se kot bi bili iz svinca) za moj motor, ker na prednjem ni videti obrabe. Kupljen je bil obakrat  osnovni (Kettenmax) komplet z DID VX2 in verižniki Esjot za 89€.

SE JE ZGORAJ OMENJENO ZGODILO ŠE KOMU?

Razmišljam, da bi za naslednjič nabavil le verigo in jo zmontiral na prve, še originalne verižnike, ki jih še hranim. Kdo mogoče ve, kako je z dimenzijami verig različnih proizvajalcev? Mislim , da je bila prvougradnja Regina, a nisem siguren. ......če na te verižnike montiram DID verigo.....???????

Objavljeno (popravljeno)

Verige so kot gume, če imajo enako številčno oznako npr 525 najpogosteje na motorjih 800+ ccm 530 pa na 1200+ccm (tabela) potem proizvajalec ni pomemben. Primerjava.

Stari 660-ki so nemci rekli "kettenfresser"...

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 8 minutami, MiNa pravi:

Verige so kot gume, če imajo enako številčno oznako npr 525 (najpogosteje na motorjih 800+ ccm) potem proizvajalec ni pomemben.

Stari 660-ki so nemci rekli "kettenfresser"...

kje in kolko pa si dal za orodje za zanetat?

Objavljeno (popravljeno)

Ebay pod 30€. Ga imam že ene 4 leta, zakovičil že par verig...

ps, vidim, da so sedaj že celo pod 20€ takrat je bil eden najcenejših.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, MiNa pravi:

Verige so kot gume, če imajo enako številčno oznako npr 525 najpogosteje na motorjih 800+ ccm 530 pa na 1200+ccm (tabela) potem proizvajalec ni pomemben. Primerjava.

Stari 660-ki so nemci rekli "kettenfresser"...

....enovaljnik, pa prešvoh veriga ...520-ka.....prešvoh..... s taprvo izvlekel 28 kkm, s tadrugo 25 kkm, pri Kettenmax -ovih kompletih me pa zadnji verižniki hecajo

Imajo pa na "Off the road" tudi 525 varianto https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Wear-parts/Chains-Sprockets/DID-525-X-ring-chain-kit-XT-660-HEAVY.html

Je na Tenerejki že kdo preizkusil? Se bojim, da kaj nebi šlo skupaj.....

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno

jaz še nisem mel težav z verižniki iz kettenmaxa, so priznane firme vedno

mogoče kupiš narobe, alu set namesto jeklenega

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Snecer pravi:

jaz še nisem mel težav z verižniki iz kettenmaxa, so priznane firme vedno

mogoče kupiš narobe, alu set namesto jeklenega

Ne, ne, osnovni set, z jeklenimi verižniki, kot sem napisal. Po navadi morajo biti trdote veriga -verižnik usklajene (zato se jih kali) , če ne pride do požiranja verižnika ali trganja verige ob pretrdem verižniku......naj pove kak strojnik

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno

 

"pretd" verižnik sigurno ni razlog za trganje verige. Na točki trenja dveh kovin je pomembno, da je "oljni film" ta preprečuje termične obremenitve, ki so glavni razlog za prekomerno obrabo, zato je mazanje z oilerjem optimalno.

Na svoji XTZ660 Tenere sem davnega 99 imel zadnji alu verižnik 5x lažji od jeklenega in tudi mehansko izredno žilav (ni to navaden aluminij). Vem, da je bila veriga DID 520.

Mogoče bi preizkusil kaj takega cena je ohoho ampak...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

10.000 km  in mislim da 2 PDL-a

01A2E3AC-BE0E-460E-B8C0-B3EB9E4C4B2F.jpeg

+ Kettenmax =

E038ADD9-C2A7-467F-8C5D-89434F1CA94B.jpeg

Popravljeno . Popravil tomaz69
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ima kdo idejo k komu se splača it ketno zamenjat? Lahko jo tudi sam naročim in privlečem k mojstru. Danes sem klical primca in mi hoče zaračunat polno delovno uro -> 40€ :bum: 

Za ta dnar si rajš kupim orodje, ki ga je višje prlimal @MiNa in sam rešim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja, pa daj ane.... ?

Men je Primec lepo verige menjal, nikoli jih nisem cistil, pa je v najslabsem primeru zdrzala 35k, z oilerjem pa kar vec....

Objavljeno

Jz sem vedno dal vsaj 40eu...treba po menjavi tankat in nekam peljat na dobro kosilo....

Orodje za menjavo pa si sposodiš..,

Objavljeno
Ob 4. 6. 2018 ob 18:40, Snecer pravi:

ta ma blizu 10k, enkrat čiščena, nikol španana

DSC_0005.JPG

kako pa menjaš zobnike, vedno skupaj s ketno ali ne.

Moj bivši Z750 je imel pri cca 70000km še ta prve original zobnike, pa mislim da 3. verigo...

Objavljeno

ja men je na servisu rekel, da so oem zobniki oh in sploh in da lahko zamenjam samo verigo.

Vsakič ob menjavi verige je prinesel nek orodje ga dal na zobnike in odgovor je bil isti samo verigo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 16 urami, sebar pravi:

Ima kdo idejo k komu se splača it ketno zamenjat? Lahko jo tudi sam naročim in privlečem k mojstru. Danes sem klical primca in mi hoče zaračunat polno delovno uro -> 40€ :bum: 

Za ta dnar si rajš kupim orodje, ki ga je višje prlimal @MiNa in sam rešim

Meni jo je gregorič vogrsko za 20€, pa Rumeni v Logatcu mislim da nekje za isti denar, v glavnem lahko bi jo tudi sam, pa se mi ni dalo. Sploh pa pri SXu ko sem vedel, da je prvi verižnik hudo problematičen za snet (šele s pnevmatsko pištolo je šlo)

Objavljeno

cena če ti nekdo zamenja verigo (vreže staro dol) montira in zakoviči novo, preveri da so zobniki res poravnani (če niso bo veriga kar hitro za v smeti) je seveda manj kot če gre menjavat tudi sprednji in zadnji zobnik skupaj z verigo.

jaz zmeraj menjam tudi zobnike. zakaj?  ker obrabljeni zobniki tudi za 1mm raztegujejo novo verigo in ji dokaj hitro razpolovijo življensko dobo verigi. Le novi zobniki se lepo vsedejo na novo verigo. Škoda denarja za kvalitetno verigo ki ti jo nato uničijo zobniki.

Objavljeno
Ob 26. 5. 2018 ob 18:51, wabb pravi:

Danes sem čistil in mazal verigo ter ugotovil, da mi je odletel oring. Prevoženih ima cca. 13k, ni pretegnjena ali drugače poškodovana. Je treba zamenjat al se še lahko vozi naprej..?

Še zaključek zgodbe in vzrok zakaj je veriga začela razpadat...ne morš verjet...model, ki je nazadnje menjal set (verjetno prejšnji lastnik) je narobe obrnu sprednji zobnik, tko da je veriga laufala v konus. :wallbash:

 

Objavljeno

Prosim, če mi kdo posodi orodje za spajanje verige ali mi to pride narediti.(Ivančna gorica)

Lahko prevzamem tudi v lj.

Hvala

Objavljeno

Takole po 91738 km sva menjala verigo. Verižnikov ni bilo potrebno menjati. Veriga je bila vedno rocno ociscena in namazana. Vsakih 1000 km in po vsakem dezju in pranju. B)

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Od žlahte sem dobil malo spreja Road plus in včeraj namazal verigo. Pojma nimam koliko spreja naj bi porabil za eno mazanje. Toliko, da je veriga malo belkasta?? Imam zelo točno tehtnico in bi bil podatek v obliki teže super. Morda bi porabo še najlažje ocenili s podatkom kolikokrat jo lahko z enim sprejem namažeš.

Objavljeno
pred 10 urami, Tehnicni pravi:

Od žlahte sem dobil malo spreja Road plus in včeraj namazal verigo. Pojma nimam koliko spreja naj bi porabil za eno mazanje. Toliko, da je veriga malo belkasta?? Imam zelo točno tehtnico in bi bil podatek v obliki teže super. Morda bi porabo še najlažje ocenili s podatkom kolikokrat jo lahko z enim sprejem namažeš.

raje večkrat po malem, cca na 300-500km

nekaj idej si pa poglej na youtubu

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!