Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

pred 18 urami, maus pravi:

:P

nanosprej .. bodite pozorni na 30 sekundi posnetka :P

 

mal zavajaš

1. dirt bike se drugače maže, več čisti, po vsaki dirki, mazivo je za par krogov in to je to. BTK kam si pihnil.

2. cestni bajki imajo praviloma bolj obstojne spreje za 500-1000km. In če si našpricaj samo zunanji del verige, bo mazivo zarad centrifuge težje zlezlo v notranji del verige. Res pa je da valjčki se vrtijo in posledično nekaj maziva pustijo na verižniku.  Najmanj kar je z zumanjim mazanjem je to, da porabiš več spreja na koncu oziroma ga je manj efektivnega.

3. pritoži se kavasakiju ker narobe uči, mogoče ne škodi pogledati v knjigico, "how to lubricate chain" in boš videl, da ne piše špricaj po valjčkih, ampak tole:

1578069978_Breznaslova.thumb.png.89a28b5848ccca1d186edecb42cf6954.png

Ninja ZX, SX, 450 itd, vsi majo isti način mazanja.

Sicer mi je vseeno kak ti mažeš, men verige tudi ogromno naredijo, pri GTju je bila menjana na 50kkm pa še to zarad obrabe prvega verižnika.

4. upam da ne pereš verige tako kot jo z baromatom na posnetku pri 1.06 :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/7/2019 at 8:00 PM, Spasku said:

Jaz imam pa tole iz Louisa za čistit verigo,čistim pa verigo z Antisil rajši kot z petrolejem ker smrdi preveč.Pogoj je imet stojalo da lahko vrtiš kolo ročno.vsa umazanija se steka v posodo(odrezal sem 20 litersko kanto na pol)

https://www.louis.eu/artikel/kettenmax-louis-edition-chain-clean-lube-device/10003114?filter_article_number=10003114&list=6d4b387183e687bd3df7da046d3c25a8

IMG_20190407_195141.jpg

 Oguljena tema ven ampak več kot čitam o čistilih za verigo bolj sm mona:lol1:.glede na to da bom moral kupit novo ketno.Čistila : Antisil 30,petrolej,white špirit,S100 total cleaner iz Louisa ne hvalijo,razni chain cleaner,na tistih linkih na ebayu ne pise če so za oringe :wallbash:torej kaj uporabit:hmm:

https://www.ebay.com/itm/5-L-Concentrate-Professional-Motorcycle-Bike-Bicycle-Chain-Cleaner-Degreaser-5L/193615731811?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D225074%26meid%3D8ba13251032145409e082b99083d8ecf%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D15%26mehot%3Dnone%26sd%3D132707628769%26itm%3D193615731811%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A366425cf-eeb7-11ea-a233-74dbd180f121|parentrq%3A596c9dd41740aad92a46117dffffefd8|iid%3A1

https://www.ebay.com/itm/5L-Concentrated-Professional-Motorcycle-Bike-Bicycle-Chain-Cleaner-Degreaser/111506460732?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D225074%26meid%3D8ba13251032145409e082b99083d8ecf%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D15%26mehot%3Dpp%26sd%3D132707628769%26itm%3D111506460732%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A366425cf-eeb7-11ea-a233-74dbd180f121|parentrq%3A596c9dd41740aad92a46117dffffefd8|iid%3A1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsakih 5-10 jurjev s svetilnim petrolejem in zobno ščetko. Če je vožen moped po soli pa obvezno takoj. Enako velja za kak šoder. Men se obnese, z verigami naredim do 50kkm. Če maš oiler je še manj čiščenja.

Zakaj svetilni petrolej? Saj smo napisal en kup disertacij, pa videoposnetkov je malo morje. Poceni je, ne škodi o ali x ringom, po čiščenju takoj obrišeš s krpo, zavrtiš gumo na stojalu v 6 prestavi , da odleti še preostali petrolej in umazanija ven in namažeš verigo. Hkrati ga lahko naneseš na krpo pa obrišeš vse mastne dele na motorju (feltno), občasno ali ko te prime huda volja do čiščenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

vsakih 5-10 jurjev s svetilnim petrolejem in zobno ščetko. Če je vožen moped po soli pa obvezno takoj. Enako velja za kak šoder. Men se obnese, z verigami naredim do 50kkm. Če maš oiler je še manj čiščenja.

Zakaj svetilni petrolej? Saj smo napisal en kup disertacij, pa videoposnetkov je malo morje. Poceni je, ne škodi o ali x ringom, po čiščenju takoj obrišeš s krpo, zavrtiš gumo na stojalu v 6 prestavi in namažeš verigo. Hkrati ga lahko naneseš na krpo pa obrišeš vse mastne dele na motorju (feltno), občasno ali ko te prime huda volja do čiščenja.

Hvala zdej sem odločen ostal bom na petroleju,na Petrolovi črpalki v Solkanu ga prodajajo sicer ne vem koliko je sedaj cena mislim da je cena krepko pod 1 Eu za liter ni.Smrdi pa ko svinja je potrebno v avto dat kartosko škatlo in še v najlon kantico pri prevozu domov.Občasno čistim s tistim  antisil 30 prav zaradi smrada.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Spasku pravi:

Hvala zdej sem odločen ostal bom na petroleju,na Petrolovi črpalki v Solkanu ga prodajajo sicer ne vem koliko je sedaj cena mislim da je cena krepko pod 1 Eu za liter ni.Smrdi pa ko svinja je potrebno v avto dat kartosko škatlo in še v najlon kantico pri prevozu domov.Občasno čistim s tistim  antisil 30 prav zaradi smrada.

Svetilni? jaz kupim 1liter pa mam za zihr 2 leti (cca 40kkm). Embalaža je običajno neprodušno zaprta. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

Svetilni? jaz kupim 1liter pa mam za zihr 2 leti (cca 40kkm). Embalaža je običajno neprodušno zaprta. :P

 

Ja bom kupu svetilni  vonj po pivi :lol1:nisem vedu če ima iste kemične karakteristike svetilni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Spasku pravi:

Ja bom kupu svetilni  vonj po pivi :lol1:nisem vedu če ima iste kemične karakteristike svetilni.

še dišave ma zravn :P

isto sranje BP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

mal zavajaš

1. dirt bike se drugače maže, več čisti, po vsaki dirki, mazivo je za par krogov in to je to. BTK kam si pihnil.

2. cestni bajki imajo praviloma bolj obstojne spreje za 500-1000km. In če si našpricaj samo zunanji del verige, bo mazivo zarad centrifuge težje zlezlo v notranji del verige. Res pa je da valjčki se vrtijo in posledično nekaj maziva pustijo na verižniku.  Najmanj kar je z zumanjim mazanjem je to, da porabiš več spreja na koncu oziroma ga je manj efektivnega.

3. pritoži se kavasakiju ker narobe uči, mogoče ne škodi pogledati v knjigico, "how to lubricate chain" in boš videl, da ne piše špricaj po valjčkih, ampak tole:

1578069978_Breznaslova.thumb.png.89a28b5848ccca1d186edecb42cf6954.png

Ninja ZX, SX, 450 itd, vsi majo isti način mazanja.

Sicer mi je vseeno kak ti mažeš, men verige tudi ogromno naredijo, pri GTju je bila menjana na 50kkm pa še to zarad obrabe prvega verižnika.

4. upam da ne pereš verige tako kot jo z baromatom na posnetku pri 1.06 :D

 

zavajaš .. tukaj piše o O-ring, jaz imam X-ring :ras:

jaz imam prav :ras:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

mal zavajaš

1. dirt bike se drugače maže, več čisti, po vsaki dirki, mazivo je za par krogov in to je to. BTK kam si pihnil.

2. cestni bajki imajo praviloma bolj obstojne spreje za 500-1000km. In če si našpricaj samo zunanji del verige, bo mazivo zarad centrifuge težje zlezlo v notranji del verige. Res pa je da valjčki se vrtijo in posledično nekaj maziva pustijo na verižniku.  Najmanj kar je z zumanjim mazanjem je to, da porabiš več spreja na koncu oziroma ga je manj efektivnega.

3. pritoži se kavasakiju ker narobe uči, mogoče ne škodi pogledati v knjigico, "how to lubricate chain" in boš videl, da ne piše špricaj po valjčkih, ampak tole:

1578069978_Breznaslova.thumb.png.89a28b5848ccca1d186edecb42cf6954.png

Ninja ZX, SX, 450 itd, vsi majo isti način mazanja.

Sicer mi je vseeno kak ti mažeš, men verige tudi ogromno naredijo, pri GTju je bila menjana na 50kkm pa še to zarad obrabe prvega verižnika.

4. upam da ne pereš verige tako kot jo z baromatom na posnetku pri 1.06 :D

 

Kaj zdaj ta spraj je dober al ni za cestni :bike:???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, maus pravi:

zavajaš .. tukaj piše o O-ring, jaz imam X-ring :ras:

jaz imam prav :ras:

nimaš prav, si pa lepši, aj prou :D

ketnsprej ne ve kaka gumica je X al O, tak da vse skupaj je samo eno nabijanje na embalaži.

Kakorkol, kdor maže taj vozi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Spasku pravi:

Kaj zdaj ta spraj je dober al ni za cestni :bike:???

nisem gledal konkretno. So pa spreji za ofroad manj oprijemljivi, kar je normalno, drugač bi se vse lepilo na verigo, veriga se čisti bolj pogosto itd..

Tudi razni race spreji so za tistih nekaj krogov. Niti eni niti drugi niso najboljši, oziroma niso za ROAD use.

Oiler daš in je mir. Oiler maže konstantno z olje in ker je olje redko ter tekoče še čisti zraven oziroma prime manj svinjarije, predvsem kamenčkov nase. V dežju odpreš doziranje in maže tudi v mokrem bolje kot sprej.

Jaz sem na sezono porabil vsaj dve piksne spreja, pa več sem čistil, saj se veriga bolj umaže. Tako da v dveh sezonah je oiler pokrit.

Drugač sem pa najraje imel spreje, ki niso bili preveč obstojni, ker taki po mojem manj mažejo, pa še več svinjarije lepijo nase. Raje sem imel bolj tekoče, ki gelirajo. Ne me vprašat po blagovni znamki, ker sem že pozabil. 

Zato sem verigo vsakih 300-500km malce pihnil, manjši nanos, pa bolj pogosto.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/4/2020 at 6:03 PM, DAMI34 said:

še dišave ma zravn :P

isto sranje BP

Ta za svetilni ne diši lih po marjeticah smrdi isto kot tisti iz Petrola samo da je 8x dražji,lamp oil diši ne pa nikjer piše da je to na bazi  ptroleja:hmm:se mi zdi da bi prej lahko speku svinski vrat kot čistil ketno z njim:lol1:

IMG_20200905_154834.jpg

IMG_20200905_155132.jpg

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Spasku pravi:

Ta za svetilni ne diši lih po marjeticah smrdi isto kot tisti iz Petrola samo da je 8x dražji,lamp oil diši ne pa nikjer piše da je to na bazi  ptroleja:hmm:se mi zdi da bi prej lahko speku svinski vrat kot čistil ketno z njim:lol1:

IMG_20200905_154834.jpg

IMG_20200905_155132.jpg

pazi, bio olje zna vsebovati vse živo. Ne vem če je to petrolej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

pazi, bio olje zna vsebovati vse živo. Ne vem če je to petrolej. 

Na vseh izdelkih kjer piše Bio naredim velik krog okrog ker to je en velik nateg drago v današnjem svetu ki je ves zastrupljen bio v pravem pomenu besede ne obstaja.Kupu sem tisga ki smrdi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/2/2020 at 5:54 PM, Spasku said:

Spraj naročen je pa cena malo zasoljena  €17.49 z poštnino.Moja veriga je na kraju tako da lahko delam preizkuse.Dobra stvar je da se lahko plača z Paypalom.

Na katerem motorju uporabljaš ta spraj???.Danes sem dobil spraj in poizkusil na verigi kolesa.Mislim da ni primeren za mazanje verige motorja.Prvo šprica v curku pod visokim pritiskom na 20 do 30 cm kot piše je nemogoče špricat verige razen če nočeš pošpricat še diska in gume špricanje od  blizu je še bolj problematično vse se cedi po obroču gumi okrog in potleh.Vsak motorist ve, da je to lahko zelo nevarno,debelina maziva je pomanjkljivost pri uporabi tega razpršila za verigo motorja.Pri velikih hitrostih motorja bo spraj 100% zmetalo vse po gumi in disku in veriga se bo vrtela na suho v kratkem času ker že na kolesu pri 30Km in v dolino 50Km ga meta dol po kratki vožnji skolesom izgleda kot da nisem šprical.Kot mazivo za druge namene : elektronike proti rjavenju vrata avtomobila ključavnice itd... bo deloval zelo dobro v bistvu je en nateg za 17,49 Eura je neka boljša različiča različica WD  in nič več.Definitivno ne priporočam mazat verige motorja s tem USA nategom.Sicer mi ni škoda denarja za spraj bom pač uporabljal za druge namene.Vsaka šola ima svojo ceno:lol1:Vsebina spraja je 150ml kar pomeni da bo hitro porabljen.?

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Spasku pravi:

Na katerem motorju uporabljaš ta spraj???.Danes sem dobil spraj in poizkusil na verigi kolesa.Mislim da ni primeren za mazanje verige motorja.Prvo šprica v curku pod visokim pritiskom na 20 do 30 cm kot piše je nemogoče špricat verige razen če nočeš pošpricat še diska in gume špricanje od  blizu je še bolj problematično vse se cedi po obroču gumi okrog in potleh.Vsak motorist ve, da je to lahko zelo nevarno,debelina maziva je pomanjkljivost pri uporabi tega razpršila za verigo motorja.Pri velikih hitrostih motorja bo spraj 100% zmetalo vse po gumi in disku in veriga se bo vrtela na suho v kratkem času ker že na kolesu pri 30Km in v dolino 50Km ga meta dol po kratki vožnji skolesom izgleda kot da nisem šprical.Kot mazivo za druge namene : elektronike proti rjavenju vrata avtomobila ključavnice itd... bo deloval zelo dobro v bistvu je en nateg za 17,49 Eura je neka boljša različiča različica WD  in nič več.Definitivno ne priporočam mazat verige motorja s tem USA nategom.Sicer mi ni škoda denarja za spraj bom pač uporabljal za druge namene.Vsaka šola ima svojo ceno:lol1:

hvala .. @Bmflar .. evo ... nateg ... ne kupovat .. škoda dinara ;) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Spasku said:

Na katerem motorju uporabljaš ta spraj???.Danes sem dobil spraj in poizkusil na verigi kolesa.Mislim da ni primeren za mazanje verige motorja.Prvo šprica v curku pod visokim pritiskom na 20 do 30 cm kot piše je nemogoče špricat verige razen če nočeš pošpricat še diska in gume špricanje od  blizu je še bolj problematično vse se cedi po obroču gumi okrog in potleh.Vsak motorist ve, da je to lahko zelo nevarno,debelina maziva je pomanjkljivost pri uporabi tega razpršila za verigo motorja.Pri velikih hitrostih motorja bo spraj 100% zmetalo vse po gumi in disku in veriga se bo vrtela na suho v kratkem času ker že na kolesu pri 30Km in v dolino 50Km ga meta dol po kratki vožnji skolesom izgleda kot da nisem šprical.Kot mazivo za druge namene : elektronike proti rjavenju vrata avtomobila ključavnice itd... bo deloval zelo dobro v bistvu je en nateg za 17,49 Eura je neka boljša različiča različica WD  in nič več.Definitivno ne priporočam mazat verige motorja s tem USA nategom.Sicer mi ni škoda denarja za spraj bom pač uporabljal za druge namene.Vsaka šola ima svojo ceno:lol1:Vsebina spraja je 150ml kar pomeni da bo hitro porabljen.?

Za verigo nastaviš en karton ali časopis pa nima kaj špricati okrog. Mažeš od znotraj navzven, višek maziva pred vožnjo obrišeš,.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snečer pravi:

Sprej iz Lidla je dober, brez heca :) PDL varianta.

Enega vozim vedno poleg za rezervo, če bi oiler odpovedal.

jaz uporabljam samo Motul factory line ... sem pa ke tudi Wurth drylube ... vse ostalo ne uporabljam za brizgalno brizganje verige ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

jaz uporabljam samo Motul factory line ... sem pa ke tudi Wurth drylube ... vse ostalo ne uporabljam za brizgalno brizganje verige ;) 

W5 iz lidla je boljši od Motul factory line (moje mnenje), sem ga imel in lepi ter dela kepo :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

W5 iz lidla je boljši od Motul factory line (moje mnenje), sem ga imel in lepi ter dela kepo :)

 

prau .. jaz ga nočem :jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

34 minutes ago, XTR said:

Za verigo nastaviš en karton ali časopis pa nima kaj špricati okrog. Mažeš od znotraj navzven, višek maziva pred vožnjo obrišeš,.. 

Ja vse to vem ampak ta spraj ni za verigo motorja na moji novi verigi nikakor ne bom uporabu ostajam na preizkušenih.Hiter test 

1. Fuch preveč ljepljiv in gost dela kepo na sprednjem zobčeniku.

2. Motul ravno prav -Muc off je primerljiv Motulu, S 100 je ravno tako OK

3.Nano protech  se zliva preveč tekoč kar pomeni da ga bo zmetalo z veriger

Sm pa poizkusu še druge spraje samo zdaj se mi malo mudi .Spraj kupim ko dobim pravi včasi katerega kupim za poizkusit nikoli nje veš mogoče najdeš boljšega.

IMG_20200908_150016.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!