Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Verige, prenosi in spreji za verige

Recommended Posts

Kugelschreiber
10 minutes ago, DinDiin said:

od 35k do 45k....Kar snecer lahko samo sanja. 

Ti ne štekaš. On ne tvega. Išče spremembe, in nanje reagira. MotoGP level. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 42 minutami, DinDiin pravi:

Kaj si pa ti alergicen? Poskrbi za svoj kitajski skret, pa ne obtozuj, da je karkoli slabo vzdrzevano, ker ni. Se zmeraj moje ketne vec zdrzijo kot tvoje kitajske.

od 35k do 45k....Kar snecer lahko samo sanja. :lol1:

zgleda, da sem dregnil v nesnago

moje ketne zdržijo preko 50k km, vendar so menjane prej, ne zaradi vzdržljivosti, ampak zaradi neenakomerne obrabe, ki vpliva na vožnjo, je pa še daleč od servisnega limita

in kot sem že povedal, čiščenje in s tem pregled, pokažeta še kaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
2 hours ago, Snečer said:

ampak zaradi neenakomerne obrabe, ki vpliva na vožnjo

 

:hmm: a se neenakomerni obrabi, ki kvarno vpliva na voznjo, lahko rece kako drugac kot....ketna je fuč? Ker pač je. Fuč. Meni crkne v cca 30 000. Cistim parkat letno. WD40, al pa kurilno, ce je pr roki.  Mazem precej. Wuerth sprej. Kupil 18 piksn. Nikako da potrosim. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Tip misli, da ve, pa sam teoretizira :) Misli, da mu ketna zdrzi 50k,nikoli tokiko prevozil, ampak ja, zdrzi, sam jo prej menja. 🤣 Expert level. Zgleda jo prevec glancas, da jo moras pri 20k menjat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 minutami, DinDiin pravi:

Tip misli, da ve, pa sam teoretizira :) Misli, da mu ketna zdrzi 50k,nikoli tokiko prevozil, ampak ja, zdrzi, sam jo prej menja. 🤣 Expert level. Zgleda jo prevec glancas, da jo moras pri 20k menjat. 

Ne bluzi. Nova, močnejša, ima sedaj okoli 20k, še kot nova je, niti enkrat napeta in brez sledi neenakomernega raztezanja. 

Po knjigi se ketna menja ko doseže servisni limit. Jo pač očistim 1x, 2x letno, 10minut dela... 

Vidva eksperta pa kar po svoje, a takih nasvetov raje ne delita tukaj. Za rekorde je facebook. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gassa

Kolker gledam neke velike izbire oilerjev ni. Scottolier xsystem je obcutno predrag, vsystem mi je prezakompliciran. Kje se dobi kaksnega na pipico? Lahko kaksen link? Nekje do 100 eur...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, Gassa pravi:

Kolker gledam neke velike izbire oilerjev ni. Scottolier xsystem je obcutno predrag, vsystem mi je prezakompliciran. Kje se dobi kaksnega na pipico? Lahko kaksen link? Nekje do 100 eur...

poglej še tutoro, je za tako ceno, inovativen sistem

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

🤣  Zgleda, zgleda..... In kaj se zacne dogajat, ko je fertik? Ne ves.... Ker je nikoli nisi zvozil in delis nasvete. Res majstr. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
52 minutes ago, Snečer said:

brez sledi neenakomernega raztezanja. 

 

Snec, cist resno, ko je enkat neenakomerno raztegnjena, zapoje fleks in  kanta. Men je to edino merilo. Se nikoli nism nek dost sponal, ali celo verigo enakomerno razrtegnil na servisni limit. No way. Zadnja se je potegnla  na treh morda stirih clenih. Preverim vsake tolko, na zadnjem verizniku. Cim se dviguje, je bliz konca. 

 

24 minutes ago, Gassa said:

Kolker gledam neke velike izbire oilerjev ni. Scottolier xsystem je obcutno predrag, vsystem mi je prezakompliciran. Kje se dobi kaksnega na pipico? Lahko kaksen link? Nekje do 100 eur...

meni sta ta dva vsec. Ce mi kdaj zmanjka zaloge spreja. Nekdo na forumu je mel tudi kitajsko kopijo Cobre, za par dolarjev. Poglej malo nazaj v temi mazalci verige. 

https://www.osco-chainoiler.com/en/


https://www.louis.eu/artikel/cobrra-nemo-2-chain-oiler/10010167

 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 54 minutami, Snečer pravi:

10minut dela..

V 10 minutah se še pripraviš težko pa na hitro se naredi še več škode kot koristi. V glavnem, to je ena packarija...najbolje ketno dol pa v eno posodo z nafto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Gassa pravi:

Kolker gledam neke velike izbire oilerjev ni. Scottolier xsystem je obcutno predrag, vsystem mi je prezakompliciran. Kje se dobi kaksnega na pipico? Lahko kaksen link? Nekje do 100 eur...

 

Tutoro je pod 100€, doma narejeni še manj. Veliko opisov delovanja in montaž je v temi , ki sem ti jo prilepil zgoraj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, vandrovec pravi:

V 10 minutah se še pripraviš težko pa na hitro se naredi še več škode kot koristi. V glavnem, to je ena packarija...najbolje ketno dol pa v eno posodo z nafto...

zdej pa dramo delaš. Zaprte ketne ne boš kar dol dal, tako da posoda za nafto odpade.

10 minut ali še manj je dela. Časopisni papir po tleh, en karton ob vilico (da ne mažeš gume in motorja) in zobna ščetka ter svetilni petrolej. Potunkaš ščetko, mal podrgneš, toliko, da gre veriga okrog. Ali pa pri Lojzu kupiš namensko zadevo, ki objame verigo in očistiš. Vzameš krpo fajn pobrišeš, na stojalu zalaufaš moped, daš v 6 brzino mal po gasu in konec.

Samo še namažeš.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred eno uro, vandrovec pravi:

V 10 minutah se še pripraviš težko pa na hitro se naredi še več škode kot koristi. V glavnem, to je ena packarija...najbolje ketno dol pa v eno posodo z nafto...

Karton - nimam. Gre nekaj kupiti, da ga bom imel. :) Krpa, hmmmm - gre v omaro, išče stare gate. Nimam. Gre v uto in tam slučajno najde staro majco. Ščetka - ne bom več kompliciral. Gre po svojo, drugo bom drugič kupil. :lol1:Ajd malo zajebancije. Nafto, WD... - le kje bi to bilo?:hmm:Pa čas mine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Ketna in vse okoli se generalno čisti, ko se menja zadnja guma. Takrat je kolo sneto in je placa več kot dovolj, tudi za kopel verige v posodi s petrolejem. Sočasno snameš še pokrov prednjega verižnika in očistiš pokrov in okolico. Pri snetem pokrovu verigo lahko snameš z sprednjega verižnika in se ti lepo prosto vrti okoli nihajke za lažjo kopel.  Tudi interval za generalko je kar primeren ob menjavi gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, DinDiin pravi:

🤣  Zgleda, zgleda..... In kaj se zacne dogajat, ko je fertik? Ne ves.... Ker je nikoli nisi zvozil in delis nasvete. Res majstr. 

Tudi ti ne poznaš moje ketne pa pametuješ

Uporabnik je zgoraj vprašal kako čistiti in mazati verigo, sem mu vsebinsko odgovoril

Lahko mu delim nasvete, kako naj čisti verigo in jo maže, za razliko od tebe, ki mu teh nasvetov ne moreš deliti, ker verige sploh ne čistiš

Kaj se pa dogaja, ko se veriga obrablja, pa tudi lahko povem, je neeankomerno raztegnjena, pri vožnji cuka itd. na forumu smo celi imeli uporabnika, ki je motor peljal na servis, ker ni vedel, zakaj cuka...

v glavnem, verigo je potrebno tudi čistiti, kakor vse ostalo na motorju, saj morebiti opaziš še kakšno težavo itd.

-----

In ja, očistim jo v 10. minutah, stara zobna ščetka in svetilni petrolej, motor na stojalu, spodaj alu posodica da ujame nesnago, na koncu potegneš s krpo in zadeva je rešena. Namesto kartona imam pluto :)

čistiti z svetilnim oljem za svetilke, ki nima vonja ali pa ima celo dišavo, stane recimo 5 eur v vsakem diskontu

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

1. namakanje verig v nafti že dolgo ni več potrebno, saj so zaprtega tipa in z lastnim mazivom, celo predolgo ali preveč ali preagresivno čistilo lahko zmehča x, ali o ringe in pride do izgube tega maziva

2. čiščenje je namenjeno, odstranjevanju abrazivnega materiala (pesek, fin prah itd..) ki se prilepi na sprej, na olje malce manj ( a še vedno), da le to ne brusi gumic, ter zasušenega maziva, ki dejansko preprečuje dobro mazanje  (čiščenje 1 do 2x letno, odvisno s čim mažeš, predvsem pa odvisno koliko je bilo makedama prevoženega. V takem primeru predlagam takoj čiščenje, namreč tudi spreji za offroad niso enaki kot cestni spreji)

3. enakomerno mazanje je potrebno (sprej, oiler itd) da je čimanj trenja po verižnikih in veriga lepo ter mehko laufa. Dež spere mazivo in je takrat ali po vožnji potrebno bolj izdatno mazanje.

Evo simpl, par točk. Še en nasvet, preveč lepljivi spreji lepijo nase tudi umazanijo in manj mažejo tam kjer je potrebno. Tako da raje malce bolj umazana feltna pa namazana veriga. Tudi samo sprejanje naj bo: raje večkrat pa po malem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Jaz sem pa Smasherju odgovoril :) Pa si se ti vtaknil, kar zgleda kar prevec rad pocnes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 16 minutami, DinDiin pravi:

Jaz sem pa Smasherju odgovoril :) Pa si se ti vtaknil, kar zgleda kar prevec rad pocnes :)

pri določenih odgovorih je potrebno reagirati

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

Verige ni potrebno čistit, mazat pa

vir: moje verige, ki kljub obilni vožnji kombinirani vožnji zdržijo najmanj 30.000 km, vkjlucena voznja po obilno prašnatih krajih (maroko), da o dezju (tunizija :D) ne govorimo. Menjam jih pa kar preventivno, da mehanik kaj zasluzi, pa da mi je ni treba pregledovat za kok km se bo (ker potem bi jo moral ocistit a ne)

btw: snecer je podal primer da čiščena veriga zdrzi vec kot 30.000 km, jaz pa da nečiščena veriga zdrzi vsaj 30.000.

Ergo: čiščenje verige NIMA vpliva na njeno življenjsko dobo. Očitno pa ima mazanje.

@Gassa Nemo se dobi na aliexpressu za par deset evrov, pa mogoče ti se corono posljejo zraven. Montaza ob zadnji stopalki je enostavna. Ima pa za moj okus premali rezervoar ampak ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, nejc74 pravi:

Verige ni potrebno čistit, mazat pa

vir: moje verige, ki kljub obilni vožnji kombinirani vožnji zdržijo najmanj 30.000 km, vkjlucena voznja po obilno prašnatih krajih (maroko), da o dezju (tunizija :D) ne govorimo. Menjam jih pa kar preventivno, da mehanik kaj zasluzi, pa da mi je ni treba pregledovat za kok km se bo (ker potem bi jo moral ocistit a ne)

btw: snecer je podal primer da čiščena veriga zdrzi vec kot 30.000 km, jaz pa da nečiščena veriga zdrzi vsaj 30.000.

Ergo: čiščenje verige NIMA vpliva na njeno življenjsko dobo. Očitno pa ima mazanje.

@Gassa Nemo se dobi na aliexpressu za par deset evrov, pa mogoče ti se corono posljejo zraven. Montaza ob zadnji stopalki je enostavna. Ima pa za moj okus premali rezervoar ampak ok.

pri 50kkm sem na SDGT menjal verigo. Le ta je bila še čisto ok, so pa bile sledi obrabe na prvem verižniku, mazana z oilerjem in čiščena občasno

podobne cifre imam tudi na ostalih motorjih, ki sem si jih lastil.

Da nima čiščenje vpliva na življensko dobo se ne strinjam, ker sem tako eno fino zajebal, da so leteli obročki ven (vožnja po šodru, sprejana, potem pa neočiščena, od takrat je čiščenje redno)razen če sem naletel na slabo verigo ali ponaredek.

Če mažeš z oilerjem, kar predvidevam da ti, je res manjša potreba po čiščenju, ker olje čisti verigo.

S kakim mopedom, kako voziš, koliko konjev, stil vožnje in kake sile vplivajo na verigo, se tudi pozna pri življenski dobi le te. (tist ki na R1 redno dela wheelije čez ride bo težko naklepal 30kkm)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Jasno, da se veriga čista, ker (če)... se umaže :) Če se pa ne umaže, se pa ne čisti, ker... je čista.

In tu gor so takšni, ki ne umažejo.

Sicer pa ne vem, zakaj so navodila za uporabo, se potem topla voda odkriva.

image.thumb.png.9124f9b33a3672849d87d7d258d2a016.png

maže pa se vedno...oziroma se na 600km preverja, kako je z lubrikantom

dejstvo pa je, da so spreji bolj ali manj lepljivi in bo slej ko prej potrebno čiščenje

namazana veriga s sprejem Motul prinese dodatno 1PS ... :) 

od sprejev je bil po mojih testih najboljši prozorni PDL.

Rezultat iskanja slik za PDL sprej

za olje pa imam scotovo modro, ki je bolj tekoče

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc74

Mogoče imaš težave z razumevanjem angleščine:

...If the chain appears especially dirty, clean it before lubricating..

torej, verige ni potrebno čistiti:

- po uporabi

- ce je umazana

temveč samo ce je "še posebej umazana"

da @DAMI34 se strinjam, moji motorji so nizko kategorniki in prijazni do verige. Tisti, ki hitro pozobajo verigo so konji, ne pa blato, voda in pesek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 26 minutami, nejc74 pravi:

Mogoče imaš težave z razumevanjem angleščine:

...If the chain appears especially dirty, clean it before lubricating..

torej, verige ni potrebno čistiti:

- po uporabi

- ce je umazana

temveč samo ce je "še posebej umazana"

da @DAMI34 se strinjam, moji motorji so nizko kategorniki in prijazni do verige. Tisti, ki hitro pozobajo verigo so konji, ne pa blato, voda in pesek.

v bistvu sem hotel povedati, da sem za konje, navor in večino vožnje v dvoje presenetljivo velik kmjev z verigo naredil (mazana z oilerjem). Sem pa tudi napisal iskušnjo z umazano verigo in res bila je mazana s precej lepljivim sprejem. Sprej na sprej klobasa in slabo mazanje.

Še en primer: nekateri se vozimo pozimi in tudi po soli. Pusti neočiščeno verigo v garaži 14 dni, pa boš videl kako bo cvetela.

Kot sem zapisal, čiščenje je namenjeno temu, da se potlej veriga lepše bolje in bolj efektivno namaže. To je moj sistem in zaenkrat se mi izide. Oilerji sicer manj mažejo, ter delujejo čistilno, še vedno pa se nekoliko umaže zadeva (prah+ olje in se posuši ter sprime), sprej je pa še večji hudič.

Se pravi 1x letno čiščenje ne bo škodilo (neglede s čim mažeš), kvečjemu obstaja možnost da bo koristilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 40 minutami, nejc74 pravi:

Mogoče imaš težave z razumevanjem angleščine:

...If the chain appears especially dirty, clean it before lubricating..

torej, verige ni potrebno čistiti:

- po uporabi

- ce je umazana

temveč samo ce je "še posebej umazana"

da @DAMI34 se strinjam, moji motorji so nizko kategorniki in prijazni do verige. Tisti, ki hitro pozobajo verigo so konji, ne pa blato, voda in pesek.

mogoče imaš ti težave z razumevanjem tega, kar sem napisal

in po tvoje je verigo potrebno čistiti ob neuporabi .

dejstvo je, da jo je potrebno čistiti, kot vse ostalo

moj motor je nizkokategornik in ni prijazen do verige...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

doktorji ketn evo moje izkušnje

js delam po cca 30000 kkm z 200+ konji ... redko perem, samo mažem ...

še sm žiu :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      material za štrom je plačan.. lahko bi rekel da višjega ranga ..ok 3 fazn kabl ni vštet.. sam je pred štromom še veliko dela..
    • raza
      Prvo poizkusi medsebojno zamenjati  zunanje enote in s tem ugotoviti ali je napaka v slušalkah ali v enoti. Če se izkaže, da po menjavi slušalka dela je vzrok v enoti, kar bo verjetno napaka na elektroniki in težje popravljivo. V nasprotnem primeru zamenjaš slušalke z novimi (ali preveriš, če kje ni kaj potrgano, najpogosteje na sami slušalki). Kateri model Interphona imaš?
    • Snečer
      tehnika vožnje rešuje pri nevarni vožnji, sicer rešuje glava v povezavi z zapestjem kaj bi ti pilil, saj to ni umetnostno drsanje
    • drmr69
      Ni da bi govoru...
    • ligenjček
      Zakaj meniš, da se nekdo, ki že obvlada motor ne bi smel prijavit na takšen tečaj? Zase bi rekel da kar dobro obvladam motor, ampak, če bi bil kak podoben tečaj kje bližje bi se ga najverjetneje udeležil, pa ne zato da bi se postavljal, ampak ker nič ne škodi malo izpiliti tehniko, in predvsem zato, ker nihče ne vozi popolno, in mogoče te kakšen inštruktor opozori na kakšno napako, za katero se ti ni niti sanjalo da jo delaš. Pa kot nekdo ki prevozi kar precej kilometrov, bi moral vedeti, da te spretnost in znanje veliko večkrat rešita kot vsa možna elektronska pomagala... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!