Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila...

hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila...

hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY

le kaj se obrabi, da se nategne? samo to. brez toporišiča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila...

hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY

Res, da je to moje skromno mnenje, a na zunaj in "na uč" so poškodbe minimalne, ker so na zunanji strani nalegi večji in trenja manjša... Vse se dogaja znotraj (in) med členi ! Če se ti je preveč podaljšala to pomeni, da se je obrabila..... kar je pri 30k kar normalno... :ninja:

Drugač pa se strinjam za grafitno mast - dobra zadeva. Dandanes pa je čedalje manj uporabnikov, ker vse skupaj nadomešča teflon in silikon... in spreji. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Uporablja gdo za čiščenje verig "3cloretilen" :hmm:

Lp,Gregor

Glede, da je zelo efektiven in kancerogen: - tolk ketna ni vredna ! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skopat v kurilcu( spizdim iz traktorja),spihat s kompresorjem,namazat z grafitno mastjo (spizdim v fabriki). :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporablja gdo za čiščenje verig "3cloretilen" :hmm:

Lp,Gregor

Trikloretilen ali perkloretilen nista primerna za čiščenje verige na motorju!

Poglej na nalepko na originalni embalaži!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trikloretilen ali perkloretilen nista primerna za čiščenje verige na motorju!

Poglej na nalepko na originalni embalaži!

Dobo sem informacijo da je nejobl uporabno čistilno sredstvo za verige trikloretilen (sam sploh nevem kaj to je :blush: ), je pa se ta informacija navezovala na verige v strojegradnji :evilgrin: . Zato sem vprašal če gdo uporablja na motorju :hmm:

Sam sem pa že kupo petrolej :grim ,sicer je svetilni pa upam da ni nič narobe :blush: :hmm:

Lp, Gregor

Popravljeno . Popravil gregor46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem 700 ml Louis (ali je pro biker, nisem ziher) sprej za verigo. Sem zelo razočaran. Prši na drobno in zelo v širokem razponu, pa tudi veriga mi po 200 km že pošteno rožlja. Kakšne izkušnje imate ostali s temi louis low budget ketten sprayi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da je procycle.

izkusnje dobre. ne najboljse, vendar ok.

Zanimivo. Potem imam le jaz nesrečo, ali pa je veriga že obrabljena in od tam to rožljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verigo operem s staro zobno ščetko in čopičem v nafti. Posušit, pa Castrol weiss ketten spray. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo pa sprayam na vsaka "dva tanka", (cca 500 km) da ne pozabim, k' sem bolj sklerozen!

Sem enkrat probal drugač'. Sem na listek napisal, pol' sem ga pa zgubil... :o :o :headbang: :headbang: :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ze nekaj let uporabljam S100 in sem zelo zadovoljen z njim.

Ce je suho vreme mazem nekje na 800-1000 km oz. ce je bolj dezevno po vsakem dezju.

Pred csakim mazanjem jo pa operem s petrolejem, razen, ce sva na potovanju potem jo samo mazem in doma dobro operem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni važno katzeri spray uporabljate, važno je da ga nanašate na očiščeno verigo, pa nebo nobenega metalo dol :grim .

Osebno pa uporabljam motorex racing chain lube(vsaka 2 kesla malo nasprejam), za čiščenje pa petrolejus. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore)

red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) in že takoj ko sem šel iz servisa, mi je nova veriga neki čuden zvok spuščala. Kot da žvižga. Sem pač mislil da se še ni uležala. Ampak zdaj po približno 300 km, je stvar enaka. Zaanimivo mi je tudi to, da začne pri kakšnih 60km/h, ko pa stisnem sklopo pa to žvižganje neha. A kdo ve kaj o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je to prva zamenjava veriznega kompleta ?

pri banditu ima sprenji OEM veriznik vgrajeno gumo ravno zato, da se ga toliko ne slisi.

mogoce je tukaj isto....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore)

red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) ..... A kdo ve kaj o tem.

Če si dobil "set", to nebi smel biti problem. Sicer preveri usklajenost verige in zobnika. Vse je možno.

Tudi zamaknjenost zadnjega kolesa, kot je rekel moj predhodnik, je mogoča. Preveri!

Ponavadi ko zamenjaš komplet, zadeva kar "utihne".

Najbolje, da preveri serviser, ki ti je zamenjal.

Nisem še imel takšnega primera.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je narobe obrnjen sprednji zobnik (zamik približno 1.5 mm,v mojem primeru). Vsaj v mojem primeru je bilo tako in je bila zaradi tega veriga precej glasnejša kot običajno. Sem pomislil tudi na to da je zaradi tega ker nima gume kot originalen, pa ni bilo to krivo.

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, hvala za mnenja.

Sam men je najbolj čudno to, da pri vožnji okol 60km/h in naprej to začne. In ko stisnem sklopko neha!?!?

Veriga se še zmeraj vrti, zvoka pa ni več. Pojavi se, je v prestavi in vozim več kot 60km/h.

K serviserju, ki mi je menjal verigo bi rad šel šele takrat, ko bom kaj vedel o tem, ker drugače mi bo rekel "to je normalno, sej tako mora bit itd."

Kako pa vidim, če je prvi zobnik prav obrnjen???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!