FLY Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila... hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY
RSTDRIVER Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila... hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY le kaj se obrabi, da se nategne? samo to. brez toporišiča.
Piksna Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 No ja cenjeni kolega,že res da z g.Toporišičem nisva skupaj motorje vozila... hotel sem samo povedati,da veriga tudi po relativno dolgi uporabi,v ne najbolj prijetnem delovnem okolju,ni kazala znakov obrabe (opiljenost,razjedenost,zjahanost...)zaradi zlorabe(stil vožnje,vzdrževanje..)Se pa vsaka vrteča veriga v še tako idealnih pogojih sčasoma nategne .) LP FLY Res, da je to moje skromno mnenje, a na zunaj in "na uč" so poškodbe minimalne, ker so na zunanji strani nalegi večji in trenja manjša... Vse se dogaja znotraj (in) med členi ! Če se ti je preveč podaljšala to pomeni, da se je obrabila..... kar je pri 30k kar normalno... :ninja: Drugač pa se strinjam za grafitno mast - dobra zadeva. Dandanes pa je čedalje manj uporabnikov, ker vse skupaj nadomešča teflon in silikon... in spreji. :slap:
gregor46 Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Uporablja gdo za čiščenje verig "3cloretilen" :hmm: Lp,Gregor
Piksna Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Uporablja gdo za čiščenje verig "3cloretilen" :hmm: Lp,Gregor Glede, da je zelo efektiven in kancerogen: - tolk ketna ni vredna ! :grrr
halls Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Skopat v kurilcu( spizdim iz traktorja),spihat s kompresorjem,namazat z grafitno mastjo (spizdim v fabriki). :grim
STAR Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Uporablja gdo za čiščenje verig "3cloretilen" :hmm: Lp,Gregor Trikloretilen ali perkloretilen nista primerna za čiščenje verige na motorju! Poglej na nalepko na originalni embalaži!
gregor46 Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 (popravljeno) Trikloretilen ali perkloretilen nista primerna za čiščenje verige na motorju! Poglej na nalepko na originalni embalaži! Dobo sem informacijo da je nejobl uporabno čistilno sredstvo za verige trikloretilen (sam sploh nevem kaj to je :blush: ), je pa se ta informacija navezovala na verige v strojegradnji :evilgrin: . Zato sem vprašal če gdo uporablja na motorju :hmm: Sam sem pa že kupo petrolej :grim ,sicer je svetilni pa upam da ni nič narobe :blush: :hmm: Lp, Gregor Popravljeno April 19, 2007. Popravil gregor46
Avatar Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Kupil sem 700 ml Louis (ali je pro biker, nisem ziher) sprej za verigo. Sem zelo razočaran. Prši na drobno in zelo v širokem razponu, pa tudi veriga mi po 200 km že pošteno rožlja. Kakšne izkušnje imate ostali s temi louis low budget ketten sprayi?
Ice Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 mislim, da je procycle. izkusnje dobre. ne najboljse, vendar ok.
bna Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 v louisu obvezno kupiti tale spraj ker je res zakon :OK:
Avatar Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 mislim, da je procycle. izkusnje dobre. ne najboljse, vendar ok. Zanimivo. Potem imam le jaz nesrečo, ali pa je veriga že obrabljena in od tam to rožljanje.
motofrik Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Verigo operem s staro zobno ščetko in čopičem v nafti. Posušit, pa Castrol weiss ketten spray. :OK:
moto rider Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Jaz jo pa sprayam na vsaka "dva tanka", (cca 500 km) da ne pozabim, k' sem bolj sklerozen! Sem enkrat probal drugač'. Sem na listek napisal, pol' sem ga pa zgubil... :o :o :headbang: :headbang: :D :P
simonsi Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Jaz imam pa tega sem super zadovoljen, dolgo drži, fajn se prime na verigo, minimalno ga meče po feltni.
3nity Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Jaz imam tudi od Motorex-a tako tistega za čistit, kot tudi tistega za mazati in sem super zadovoljna ! Best buy :grim
vulcan Objavljeno April 21, 2007 Opozori Objavljeno April 21, 2007 Jaz ze nekaj let uporabljam S100 in sem zelo zadovoljen z njim. Ce je suho vreme mazem nekje na 800-1000 km oz. ce je bolj dezevno po vsakem dezju. Pred csakim mazanjem jo pa operem s petrolejem, razen, ce sva na potovanju potem jo samo mazem in doma dobro operem.
Zx_R Objavljeno April 21, 2007 Opozori Objavljeno April 21, 2007 Ni važno katzeri spray uporabljate, važno je da ga nanašate na očiščeno verigo, pa nebo nobenega metalo dol :grim . Osebno pa uporabljam motorex racing chain lube(vsaka 2 kesla malo nasprejam), za čiščenje pa petrolejus. :OK:
avro Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore) red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) in že takoj ko sem šel iz servisa, mi je nova veriga neki čuden zvok spuščala. Kot da žvižga. Sem pač mislil da se še ni uležala. Ampak zdaj po približno 300 km, je stvar enaka. Zaanimivo mi je tudi to, da začne pri kakšnih 60km/h, ko pa stisnem sklopo pa to žvižganje neha. A kdo ve kaj o tem.
DAN Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 Poglej če si zadnje kolo postavil točno v osi motorja,da ti ketna in zobnik ne striže :?
Ice Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 je to prva zamenjava veriznega kompleta ? pri banditu ima sprenji OEM veriznik vgrajeno gumo ravno zato, da se ga toliko ne slisi. mogoce je tukaj isto....
moto rider Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore) red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) ..... A kdo ve kaj o tem. Če si dobil "set", to nebi smel biti problem. Sicer preveri usklajenost verige in zobnika. Vse je možno. Tudi zamaknjenost zadnjega kolesa, kot je rekel moj predhodnik, je mogoča. Preveri! Ponavadi ko zamenjaš komplet, zadeva kar "utihne". Najbolje, da preveri serviser, ki ti je zamenjal. Nisem še imel takšnega primera.
XTR Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 (popravljeno) Mogoče je narobe obrnjen sprednji zobnik (zamik približno 1.5 mm,v mojem primeru). Vsaj v mojem primeru je bilo tako in je bila zaradi tega veriga precej glasnejša kot običajno. Sem pomislil tudi na to da je zaradi tega ker nima gume kot originalen, pa ni bilo to krivo. Popravljeno April 22, 2007. Popravil XTR
avro Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Fantje, hvala za mnenja. Sam men je najbolj čudno to, da pri vožnji okol 60km/h in naprej to začne. In ko stisnem sklopko neha!?!? Veriga se še zmeraj vrti, zvoka pa ni več. Pojavi se, je v prestavi in vozim več kot 60km/h. K serviserju, ki mi je menjal verigo bi rad šel šele takrat, ko bom kaj vedel o tem, ker drugače mi bo rekel "to je normalno, sej tako mora bit itd." Kako pa vidim, če je prvi zobnik prav obrnjen???
X-biker Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Na zoniku morajo biti oznake ( modelna številka in št. zob ) vgravirane na njem tebi vidne. To ti ne bo težko ugotovit.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se