Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

če utihne, ko stisneš sklopko potem to verjetno nima veze s pogonsko vertigo :hmm:

Objavljeno

če utihne, ko stisneš sklopko potem to verjetno nima veze s pogonsko vertigo :hmm:

že že..... samo ko sem se peljal na servis je bilo vse normalno, ko je bila pa nova veriga in zobniki gor se je pa slišal ta zvok..... Ali bi bilo možno, da je obrnjen prvi zobnik narobe (kot mi je že nekdo napisal) in da takrat ko stisnem sklopko ni veriga nategnjena zvok zaradi tega izgine, ko je pa nategnjena oz. ko peljem z plinom se pa sliši ta zvok zaradi minimalneha ekcentra????????

Objavljeno (popravljeno)

potem se zvok pri vožnji brez stisnjene sklopke in pri konstantni hitrosti(brez pospeševanja ali zaviranja z mašino) tudi nebi smel slišat ampak to je s čelado na glavi in vetrom okroginokrog težko ocenit :hmm:

Res najbolše, če pogledaš, če imaš prav obrnjen zobnik(ali pa če je kakšna podložka na pravi strani zobnika)-drugje skoraj nebi moglo priti do felerja. Edino, če so ti ''popzabili'' menjat kakšen zobnik...

Ko boš rešil zadevo pa poročaj-skoraj gotovo je kakšna bizarna napaka :closedeyes:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

potem se zvok pri vožnji brez stisnjene sklopke in pri konstantni hitrosti(brez pospeševanja ali zaviranja z mašino) tudi nebi smel slišat ampak to je s čelado na glavi in vetrom okroginokrog težko ocenit :hmm:

Res najbolše, če pogledaš, če imaš prav obrnjen zobnik(ali pa če je kakšna podložka na pravi strani zobnika)-drugje skoraj nebi moglo priti do felerja. Edino, če so ti ''popzabili'' menjat kakšen zobnik...

Ko boš rešil zadevo pa poročaj-skoraj gotovo je kakšna bizarna napaka :closedeyes:

Tudi s čelado se sliši.... večja je hitrost, višji je zvok oz. tole žvižganje. Tukaj mi je nekdo napisal, da naj pogledam prvi zobnik in napis na zobniku naj bo meni viden. Glede podložk pa ne vem, če je kakšna. Sicer sem bil zraven, ko mi je menjal ampak res ga nisem tako zelo pod prste gledal. Sem dal včeraj motor na centralno stojalo, v prugo prestavo in malo gasa. Vse kar se sliši je bilo pri prvem zobniku. Samo velik pa nisem mogel po gasu dajat, ker se mi je že tako zdelo, da mi bo motor dol s stojala padu pa v zid.

Poročal bom sigurno, ko bomo ugotovili napako.....

Objavljeno

Zanima me kaj piše na originalni verigi, ki naj bi jo dobil v verižnem setu yamaha? (na sami verigi)

Objavljeno

Tudi s čelado se sliši.... ...motor dol s stojala padu pa v zid.

Poročal bom sigurno, ko bomo ugotovili napako.....

Morda preveč našponana veriga...

Objavljeno

Poglej če so ti gor dali pravo verigo da te niso naje...... ( DID 50VM ali vsaj 50V). Poglej tudi tam kjer so ti spajali člen če stoji ravno ko ni na zobniku ker če ni pravilno kovičen - pretisnjen je tot to. Oznake zobnikov pa morajo biti za prvega 1991 zadnji pa 5076

Objavljeno

Meni se bolj zdi, da je imel prejšnji sprednji zobnik gumo gor, za razliko od tega.

Objavljeno

jaz bi pa samo omenil praktičen "trik"...

pred kratkim sem namreč izvedel od kolega in forumovca loyota, da se da DID-ov mini sprej za za verige, ki je priložen verižnemu setu, polniti...

eko...vzameš veliki sprej in samo nastaviš na majhnega.. pššššššiiiii... sprej je poln... preizkušeno.. sem svojega včeraj na tak način do 3/4 napolnil... majhna bombica je zelo praktična za pod sedež, ko greš na kakšno daljšo pot ali pa, da imaš pač sprej vedno pri roki... :OK:

Objavljeno

S100 je to imel ze pred 10+ leti (sem uporabljal).

motulove sem tudi ze videl. samo za primer. :)

Objavljeno

ni bil poudarek na mini sprejih ampak na načinu, kako ga napolnti, da ne kupuješ novega po nepotrebnem... .)

Objavljeno (popravljeno)

pizdek 69, pa si zadovoljen s tem did sprejom? jest imam tega did k sm ga dobil poleg ketne pa motulovega, pa raj motula uporabljam, ne vem zakaj :blush: za tega sem 100% da ne šprica okol po feltni :D

je pa dobra ideja met tole mejhno flaško pod sedežom :OK:

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno

nisem te sorte motorist, da bi glancal motor, tako da ti iskreno rečeno, ne znam povedati če šprica ali ne... sicer pa sem zdaj itaq Castrolovega "natankal". .)

Objavljeno

jaz bi pa samo omenil praktičen "trik"...

pred kratkim sem namreč izvedel od kolega in forumovca loyota, da se da DID-ov mini sprej za za verige, ki je priložen verižnemu setu, polniti...

eko...vzameš veliki sprej in samo nastaviš na majhnega.. pššššššiiiii... sprej je poln... preizkušeno.. sem svojega včeraj na tak način do 3/4 napolnil... majhna bombica je zelo praktična za pod sedež, ko greš na kakšno daljšo pot ali pa, da imaš pač sprej vedno pri roki... :OK:

Ja seveda se da polnit....fotr ga od nekdaj polne za sabo... :D ...sicer pa jz trenutno uporabljam motorex spray pa sm cist zadovoln... :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že to

mazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ...

ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B)

lp

h.

Objavljeno

VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore)

red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) in že takoj ko sem šel iz servisa, mi je nova veriga neki čuden zvok spuščala. Kot da žvižga. Sem pač mislil da se še ni uležala. Ampak zdaj po približno 300 km, je stvar enaka. Zaanimivo mi je tudi to, da začne pri kakšnih 60km/h, ko pa stisnem sklopo pa to žvižganje neha. A kdo ve kaj o tem.

ekola...nekaj smo ugotovili glede mojega vprašanja

Danes bil pri mehaniku... ugotovil je, da so eni zobniki (prvi) na vrhu pobrušeni nekaj mm pod večjim kotom. Samo vrh zobnika. približno 4-5 mm na vrhu zoba Moj je bil pa skoz pod istim radujusom. Malo je vsak zob na vrhu pobrusil in je boljše. Sicer še malo žvižga, kar bi verjetno moral dati kam strojno pobrusit, da bi bili vsi enako. Ampak, bo zdaj kr uredu. Mi je pa stvar zanimiva, zakaj so eni zobmiki tako pobrušeni eni pa ne.

Na tele strani je ena približna skica, samo mere niso od tega.

Na drugi skuci se vidi kje naj bi bil večji kot.

http://www2.lecad.si/~kolsek/student_area/...004/zobnik2.gif

Pa hvala vsem tistim ki ste napenjali možgančke, da bi pogruntal kaj je narobe.

Če se kje najdemo sledi :beer2:

Guest Brumer
Objavljeno

Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že to

mazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ...

ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B)

lp

h.

Kaj je to mazanje verige :hmm: imam tretji motor brez verige Kardan -Kardan :eek:

Objavljeno (popravljeno)

hja ... če voziš ornk motor potem kardana ni spljoh ... sploh pa samo zaradi kardana/verige ne bom menjal motorja ... :fredy: :D

Popravljeno . Popravil hotschko
Guest Brumer
Objavljeno

hja ... če voziš ornk motor potem kardana ni spljoh ... sploh pa samo zaradi kardana/verige ne bom menjal motorja ... :fredy: :D

Kdo je rekel,da moraš motor zamenjat,predno motor kupiš je treba razmišljat. :beer2:

Objavljeno

Moj naslednji motor bo tudi imel kardan. Ker ni treba mazat. :headbang: :slap:

Kakšne buče kdaj pišete, no

Objavljeno

Moj naslednji motor bo tudi imel kardan. Ker ni treba mazat. :headbang: :slap:

Kakšne buče kdaj pišete, no

sej kardan mrs tudi podmazat kdaj :OK: :OK:

Objavljeno

A lahko en na kratko razloži razliko med x-ring, o-ring in nekje sem tudi zasledu z-ring verigo?

Katera je za kaj bolša? Hvala.

P.S: Sicer sem na prvi strani zasledil že podobno vprašanje pa mi razlaga ni bila razumljiva.

Objavljeno

Ring je tesnina gomica me obročki na verigi, ki preprečuje vdor umazanije in vode v zgibljive dele verige, na vsakem členu imaš po dva ringa. O ring za cestne varjante in okroglega preseka, X ring za motokros in enduro vožnje, presek je podoben 8 ali X, Z ring :hmm: nevem, sem pa slišal, zasledil pa sem v eni številki mororista podrobnejšo razlago cca ene 3 številke nazaj.

Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že to

mazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ...

ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B)

lp

h.

ScottOiler :eek: , kaj je to, prosim za razlago ali kakšno slikco...

Objavljeno

Ring je tesnina gomica me obročki na verigi, ki preprečuje vdor umazanije in vode v zgibljive dele verige, na vsakem členu imaš po dva ringa. O ring za cestne varjante in okroglega preseka, X ring za motokros in enduro vožnje, presek je podoben 8 ali X, Z ring :hmm: nevem, sem pa slišal, zasledil pa sem v eni številki mororista podrobnejšo razlago cca ene 3 številke nazaj.

Hvala

ScottOiler :eek: , kaj je to, prosim za razlago ali kakšno slikco...

To pa tut mene zanima!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!