Lowrenc Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 če utihne, ko stisneš sklopko potem to verjetno nima veze s pogonsko vertigo :hmm:
avro Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 če utihne, ko stisneš sklopko potem to verjetno nima veze s pogonsko vertigo :hmm: že že..... samo ko sem se peljal na servis je bilo vse normalno, ko je bila pa nova veriga in zobniki gor se je pa slišal ta zvok..... Ali bi bilo možno, da je obrnjen prvi zobnik narobe (kot mi je že nekdo napisal) in da takrat ko stisnem sklopko ni veriga nategnjena zvok zaradi tega izgine, ko je pa nategnjena oz. ko peljem z plinom se pa sliši ta zvok zaradi minimalneha ekcentra????????
Lowrenc Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 (popravljeno) potem se zvok pri vožnji brez stisnjene sklopke in pri konstantni hitrosti(brez pospeševanja ali zaviranja z mašino) tudi nebi smel slišat ampak to je s čelado na glavi in vetrom okroginokrog težko ocenit :hmm: Res najbolše, če pogledaš, če imaš prav obrnjen zobnik(ali pa če je kakšna podložka na pravi strani zobnika)-drugje skoraj nebi moglo priti do felerja. Edino, če so ti ''popzabili'' menjat kakšen zobnik... Ko boš rešil zadevo pa poročaj-skoraj gotovo je kakšna bizarna napaka :closedeyes: Popravljeno April 23, 2007. Popravil Lowrenc
avro Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 potem se zvok pri vožnji brez stisnjene sklopke in pri konstantni hitrosti(brez pospeševanja ali zaviranja z mašino) tudi nebi smel slišat ampak to je s čelado na glavi in vetrom okroginokrog težko ocenit :hmm: Res najbolše, če pogledaš, če imaš prav obrnjen zobnik(ali pa če je kakšna podložka na pravi strani zobnika)-drugje skoraj nebi moglo priti do felerja. Edino, če so ti ''popzabili'' menjat kakšen zobnik... Ko boš rešil zadevo pa poročaj-skoraj gotovo je kakšna bizarna napaka :closedeyes: Tudi s čelado se sliši.... večja je hitrost, višji je zvok oz. tole žvižganje. Tukaj mi je nekdo napisal, da naj pogledam prvi zobnik in napis na zobniku naj bo meni viden. Glede podložk pa ne vem, če je kakšna. Sicer sem bil zraven, ko mi je menjal ampak res ga nisem tako zelo pod prste gledal. Sem dal včeraj motor na centralno stojalo, v prugo prestavo in malo gasa. Vse kar se sliši je bilo pri prvem zobniku. Samo velik pa nisem mogel po gasu dajat, ker se mi je že tako zdelo, da mi bo motor dol s stojala padu pa v zid. Poročal bom sigurno, ko bomo ugotovili napako.....
thunderace Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Zanima me kaj piše na originalni verigi, ki naj bi jo dobil v verižnem setu yamaha? (na sami verigi)
MarduK Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Tudi s čelado se sliši.... ...motor dol s stojala padu pa v zid. Poročal bom sigurno, ko bomo ugotovili napako..... Morda preveč našponana veriga...
X-biker Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Poglej če so ti gor dali pravo verigo da te niso naje...... ( DID 50VM ali vsaj 50V). Poglej tudi tam kjer so ti spajali člen če stoji ravno ko ni na zobniku ker če ni pravilno kovičen - pretisnjen je tot to. Oznake zobnikov pa morajo biti za prvega 1991 zadnji pa 5076
simonsi Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 Meni se bolj zdi, da je imel prejšnji sprednji zobnik gumo gor, za razliko od tega.
_THUNDER_ Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 jaz bi pa samo omenil praktičen "trik"... pred kratkim sem namreč izvedel od kolega in forumovca loyota, da se da DID-ov mini sprej za za verige, ki je priložen verižnemu setu, polniti... eko...vzameš veliki sprej in samo nastaviš na majhnega.. pššššššiiiii... sprej je poln... preizkušeno.. sem svojega včeraj na tak način do 3/4 napolnil... majhna bombica je zelo praktična za pod sedež, ko greš na kakšno daljšo pot ali pa, da imaš pač sprej vedno pri roki... :OK:
Ice Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 S100 je to imel ze pred 10+ leti (sem uporabljal). motulove sem tudi ze videl. samo za primer. :)
_THUNDER_ Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 ni bil poudarek na mini sprejih ampak na načinu, kako ga napolnti, da ne kupuješ novega po nepotrebnem... .)
_Fingi_ Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 (popravljeno) pizdek 69, pa si zadovoljen s tem did sprejom? jest imam tega did k sm ga dobil poleg ketne pa motulovega, pa raj motula uporabljam, ne vem zakaj :blush: za tega sem 100% da ne šprica okol po feltni :D je pa dobra ideja met tole mejhno flaško pod sedežom :OK: Popravljeno April 24, 2007. Popravil _Fingi_
_THUNDER_ Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 nisem te sorte motorist, da bi glancal motor, tako da ti iskreno rečeno, ne znam povedati če šprica ali ne... sicer pa sem zdaj itaq Castrolovega "natankal". .)
Fabo Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 jaz bi pa samo omenil praktičen "trik"... pred kratkim sem namreč izvedel od kolega in forumovca loyota, da se da DID-ov mini sprej za za verige, ki je priložen verižnemu setu, polniti... eko...vzameš veliki sprej in samo nastaviš na majhnega.. pššššššiiiii... sprej je poln... preizkušeno.. sem svojega včeraj na tak način do 3/4 napolnil... majhna bombica je zelo praktična za pod sedež, ko greš na kakšno daljšo pot ali pa, da imaš pač sprej vedno pri roki... :OK: Ja seveda se da polnit....fotr ga od nekdaj polne za sabo... :D ...sicer pa jz trenutno uporabljam motorex spray pa sm cist zadovoln... :OK:
hotschko Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že to mazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ... ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B) lp h.
avro Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 VPAŠANJE (prosim, samo resne odgovore) red kratkim sem menjal verigo in zobnike (DID) in že takoj ko sem šel iz servisa, mi je nova veriga neki čuden zvok spuščala. Kot da žvižga. Sem pač mislil da se še ni uležala. Ampak zdaj po približno 300 km, je stvar enaka. Zaanimivo mi je tudi to, da začne pri kakšnih 60km/h, ko pa stisnem sklopo pa to žvižganje neha. A kdo ve kaj o tem. ekola...nekaj smo ugotovili glede mojega vprašanja Danes bil pri mehaniku... ugotovil je, da so eni zobniki (prvi) na vrhu pobrušeni nekaj mm pod večjim kotom. Samo vrh zobnika. približno 4-5 mm na vrhu zoba Moj je bil pa skoz pod istim radujusom. Malo je vsak zob na vrhu pobrusil in je boljše. Sicer še malo žvižga, kar bi verjetno moral dati kam strojno pobrusit, da bi bili vsi enako. Ampak, bo zdaj kr uredu. Mi je pa stvar zanimiva, zakaj so eni zobmiki tako pobrušeni eni pa ne. Na tele strani je ena približna skica, samo mere niso od tega. Na drugi skuci se vidi kje naj bi bil večji kot. http://www2.lecad.si/~kolsek/student_area/...004/zobnik2.gif Pa hvala vsem tistim ki ste napenjali možgančke, da bi pogruntal kaj je narobe. Če se kje najdemo sledi :beer2:
Guest Brumer Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že to mazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ... ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B) lp h. Kaj je to mazanje verige :hmm: imam tretji motor brez verige Kardan -Kardan :eek: Bremzer 1
hotschko Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 (popravljeno) hja ... če voziš ornk motor potem kardana ni spljoh ... sploh pa samo zaradi kardana/verige ne bom menjal motorja ... :fredy: :D Popravljeno Maj 2, 2007. Popravil hotschko
Guest Brumer Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 hja ... če voziš ornk motor potem kardana ni spljoh ... sploh pa samo zaradi kardana/verige ne bom menjal motorja ... :fredy: :D Kdo je rekel,da moraš motor zamenjat,predno motor kupiš je treba razmišljat. :beer2: Bremzer 1
Stric Burek Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Moj naslednji motor bo tudi imel kardan. Ker ni treba mazat. :headbang: :slap: Kakšne buče kdaj pišete, no
Fric Objavljeno Maj 2, 2007 Opozori Objavljeno Maj 2, 2007 Moj naslednji motor bo tudi imel kardan. Ker ni treba mazat. :headbang: :slap: Kakšne buče kdaj pišete, no sej kardan mrs tudi podmazat kdaj :OK: :OK:
Misek Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 A lahko en na kratko razloži razliko med x-ring, o-ring in nekje sem tudi zasledu z-ring verigo? Katera je za kaj bolša? Hvala. P.S: Sicer sem na prvi strani zasledil že podobno vprašanje pa mi razlaga ni bila razumljiva.
Klajba Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Ring je tesnina gomica me obročki na verigi, ki preprečuje vdor umazanije in vode v zgibljive dele verige, na vsakem členu imaš po dva ringa. O ring za cestne varjante in okroglega preseka, X ring za motokros in enduro vožnje, presek je podoben 8 ali X, Z ring :hmm: nevem, sem pa slišal, zasledil pa sem v eni številki mororista podrobnejšo razlago cca ene 3 številke nazaj. Pranje verige ?!#%$& ... kaj je že tomazanje verige ... ?!#""%&/ ... in kaj je to ... ScottOiler rulz B) :D .... imam že tretji motor in kmalu montiranega tretjega scot-a ... ko ga enkrat imaš lahko skoraj pozabiš na to, da se je treba z verigo sploh kaj ukvarjat ... B) lp h. ScottOiler :eek: , kaj je to, prosim za razlago ali kakšno slikco...
Misek Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Ring je tesnina gomica me obročki na verigi, ki preprečuje vdor umazanije in vode v zgibljive dele verige, na vsakem členu imaš po dva ringa. O ring za cestne varjante in okroglega preseka, X ring za motokros in enduro vožnje, presek je podoben 8 ali X, Z ring :hmm: nevem, sem pa slišal, zasledil pa sem v eni številki mororista podrobnejšo razlago cca ene 3 številke nazaj. Hvala ScottOiler :eek: , kaj je to, prosim za razlago ali kakšno slikco... To pa tut mene zanima!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se