Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dokler se packa zgolj po feltni je vse ok., cunja pa bencin očistita feltno kot za šalo, podobno kot v reklamah za Bang in umazanije izgine. :trance_27_notworthy:

Uporabljam pa: Motul Extra power Factory line

Objavljeno (popravljeno)

Saiko, tvoja teorija je popolnoma pravilna, VENDAR, če se sprej zadost dobro prime ketne, pol nima kaj letet okrog. Razlika med Bardahlom Mafro Castrol in Wuerth na istem motorju je več kot očitna. Bardahl in Mafra sta Pomoje kar skočila s ketne na motor. od garaže do črpalke je 1km, in je blo že vse svinjsko :eek: Castrol in Arexons precej precej manj, Wuertha pa ne razmetava sploh! Baje je takozvani dry lube na osnovi nekega voska, ki v stiku z zrakom postane zelo pocast in se zalepi. tako je reku potnik. Res je, da wuertha nism še vozil v kakih ekstremnih pogojih, 200km/h celo uro, al pa po pisti, da bi verigi resno jebal mater in ji dvigoval temperaturo in bi zato lubrikant pregrevalo. Na cesti pa je problem razmetavanja ketnspreja rešen.

Ja z dry lube-om oz. dotično z Wurthom imam tudi jaz samo dobre izkušnje, tudi po nekajsekundi vožnji pri 210 km/h ni nič odletelo. Bi pa še dodal eno opazko, in sicer prej ko sem si verigo mazal z drugimi sticky zadevami (ala Shell, Motul spray) je bil njihov nanos napram drylube-om relativno precej debelejši. In če povzamem, da je centrifugalna sila, ki deluje na mast v odvisnosti od mase te nanešene masti, tako na oko lahko pridem do dejstva, da je pri sticky zadevah lahko ta centrifugalna sila, ki mast pač odtrga z verige, kaj hitro 2x, 3x, ... večja od sile pri drylube-u, in mast te sile ne zdrži in odleti kamor ne bi smela ... Ker pa za samo mazanje debelina mazalne plasti ni tako pomembna (maže le tisti del plasti, ki je v neposredni bližini obrabne cone), bolj pomembna je mazalna obstojnost te plasti, proti odletavanju pa je tako skoraj bolj kot njegova sposobnost čimvečjega zleplenja na verigo pomembno, da je plast tanka in lahka. Kakorkoli, osebno ne uporabljam nič več razen drylube-a, ki ima še to dobro lastnost, da verigo ne naredi lepljivo in posledično se nanjo prilepi veliko manj omazanije kot pri sticky spreyih ...

Popravljeno . Popravil salko
Objavljeno

Nekaj se ugotovil: bolje mazati verigo večkrat pa po malem, kot v nekih vešjih intervalih in na debelo. Je veliko manj, oz skoraj nič odmeta. In mislim, da je tudi za verigo bolje.

Objavljeno

Najbolje bi bilo naredit test.

Vsak bi mazal ketno z različnim sprejom recimo na cca. 500kmjev.

Potem bi pa ob menjavi prerezali staro ketno, jo poslikali in dodali specifikacije, kot so tip ketne (to bi bilo fajn da bi imeli vsi isto znamko), sprej ki ga uporablja in kilometrina.

Zaenkrat vem za motulov in shellov sprej. Pri mazanju z shellom je bila ketna znotraj rjava.

Objavljeno

Najbolje bi bilo naredit test.

Vsak bi mazal ketno z različnim sprejom recimo na cca. 500kmjev.

Potem bi pa ob menjavi prerezali staro ketno, jo poslikali in dodali specifikacije, kot so tip ketne (to bi bilo fajn da bi imeli vsi isto znamko), sprej ki ga uporablja in kilometrina.

Zaenkrat vem za motulov in shellov sprej. Pri mazanju z shellom je bila ketna znotraj rjava.

IMHO boš zelo težko izvedel takšen test, ker je vse preveč drugih spremenljivk, ki vplivajo na obrabo verige: način vožnje, hitrost vožnje, interval mazanja, tip, teža, moč motorja, cesta ... skratka preveč, da bi lahko dobil kakšne uporabne rezultate ... Pri takšnih testih moraš ustvariti čim več enakih pogojev, kar pa bo v tem primeru zelo težko oz. nemogoče ...

Objavljeno

Kateri sprej bi bil najboljši za kros???

lp A

Objavljeno

jaz mam DID-da ... našpricam kokr se da, tako da ga kr mal konzerviram... itak nič ne škodi, vsaj nič ne more zarjavet ;)

  • Ni mi všeč 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ps:Kako pa namažeš ketno,da ti tako posvinja zadnjo feltno?Samo vprašam in te nč ne učim mazat..

Nism vidu tega posta...

Namažem jo enostavno kukr naj bi se jo mazalo. Od znotraj. Jo ne špricam po vrhu. Jo v bistvu špricam zvrha ampak pod nihajko. Se pravi na notranji strani. Našpricam pa jo normalno, ne tako da kaplja dol spray :D Ma sm dubu zdej od wurtha tisto čudo, pa morem rečt d je res čudo :D DELAAAAAAAA :kva2: :kva2: nimam nč več po feltni. Sm pa razočaran ugotovu, da počasi bo za menjat ketno tudi... Sm pa tje že fajn pohovsa na nizkih obratih. Po serpentinah čez vršič mi gre že na jetra ko "rukne"...

Kaj se splača montirat gor? In kje je najcenej nabava delov seveda. Zobnike bi tudi menjal.

Objavljeno

Kje v Lj. bi lahko nabavil keten sprej od Wurtha:yea1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Fantje zanima me, kakšno razmerje bi dal na mojo Hondico, da bi bila bol poskočna toliko da je neka razlika ?

Zdaj imam original 16/42 če se ne motim.

Kako že pravijo, spredaj en zob manj in pa zadaj koliko??

hvala,lp

Objavljeno

fireblade ti ni dovolj poskočen :grrr

...dva zoba zadaj več = en zob spredaj manj..

probaj zadaj dva več, pa bi se že moglo dovolj poznat

Objavljeno

fireblade ti ni dovolj poskočen :grrr

...dva zoba zadaj več = en zob spredaj manj..

probaj zadaj dva več, pa bi se že moglo dovolj poznat

S časom se človek navadi.

Koliko se bo pa to na končni poznalo, S:1 manj , Z:2 več?

hvala,lp

Objavljeno

Ali ni nekdo rekev, da se en zob spredaj manj ne občuti veliko, toliko kot aftermarket slip on?Maybe kdo najde to temo?

da je treba še zadaj zamenjati.A pa se zadaj da potem več ali manj zob, če se sprednjega zmanjša za 1 zob??

hvala,lpsmile.gif

Objavljeno

če daš spredaj manj pa potem še zadaj manj nisi naredil čisto nič, razen tega da boš moral verjetno verigo za 1 glajd skrajšati ker bo predolga, spredaj enega manj, pa zadaj dva več...tisto pa je zanimivo ja, kot bi drug motor vozil, pospeški bodo :eek: , pa tudi po števcu boš naredil veliko več kilometrov kot dejansko :D

Objavljeno

Kakšna je pa končna hitrost potem?

A pa je to za naredit za po cesti se vozit ali je bolje samo spredaj en zob manj in je to to?

lp

Objavljeno

A potem boš obdržal raketo?

Jebeš končno, itak ta vrag leti preko razumnih meja. 250 ti je vrh glave, s temi zobniki pa boš prekleto hitro prišel do takih številk. Honda meri hitrost na menjalniku? Se pravi bo števec lagal?

Objavljeno

Pozdrav!

Zanimajo me vaša mnenja. Veriga, ki jo imamo trenutno gor ima prevoženih 36kkm, mazana je stalno s scottoilerjem, je še na "zelenem" polju kar se raztezanja tiče. Je še originalna, motor vozim lepo, se pravi brez nekih pretiranih obremenitev kar se pospeševanja in cukanja itd tiče. Septembra se odpravljam na daljšo pot (polno naložen motor), cca 10kkm, pa me zanima ali naj jo menjam ali ne bo problema da zdrži.

Lp.

Objavljeno (popravljeno)

Verige mazane z raznimi mazalnimi sistemi lahko pri zmerni uporabi zelo veliko zdržijo. Če veriga ni pretegnjena in tudi sicer v dobrem stanju, potem bi verjetno brez večjih težav odpeljala še 10k km ali več.. Ampak ker veriga ni tako grozen strošek, bi jo jaz za 10k km dolgo turo brez pomisleka zamenjal in se brezskrbno vozil, brez nepotrebnih skrbi, ali bo zdržala do konca ali ne.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

se strinjam, menjat verigo in verižnike. Lahko pa po vrnitvi nazaj namontiraš in zvoziš do konca.

Objavljeno
:worship: Se tudi sam strinjam! Ni jhe čez mirno vest. Ker še nisem menjal, me zanima katera vrsta verig in zobnikov je najbolj vzdržljiva oz. najbolj primerna za na varadero in kakšne so kaj cene? Kupiš najbrž kar komplet z vsemi potrebnimi komponentami...?
Objavljeno

:worship: Se tudi sam strinjam! Ni jhe čez mirno vest. Ker še nisem menjal, me zanima katera vrsta verig in zobnikov je najbolj vzdržljiva oz. najbolj primerna za na varadero in kakšne so kaj cene? Kupiš najbrž kar komplet z vsemi potrebnimi komponentami...?

kr zamenjaj... najbolje je dat original gor ... vsaj jaz to prakticiram ...

verižni set vsebuje cel komplet verižnega prenosa (vsaj običajno je tako)

Objavljeno

Pozdrav!

Zanimajo me vaša mnenja. Veriga, ki jo imamo trenutno gor ima prevoženih 36kkm, mazana je stalno s scottoilerjem, je še na "zelenem" polju kar se raztezanja tiče. Je še originalna, motor vozim lepo, se pravi brez nekih pretiranih obremenitev kar se pospeševanja in cukanja itd tiče. Septembra se odpravljam na daljšo pot (polno naložen motor), cca 10kkm, pa me zanima ali naj jo menjam ali ne bo problema da zdrži.

Lp.

Pravkar nazaj s poti in ti povem iz lastnih iskušenj. Na pot v Alpe sem odšel z verigo, ki je imela 40kkm, mazana z ojlerjem v dobri veri, da bo zdržala še teh par tisoč km. S seboj sem vzel malo dozo ketenspreja za vsak slučaj. Po parih dneh vožnje v klanece in navzdol (23 prelazov, od tega 15 čez 2000 m/nm) z zmerno vožnjo in dveh deževnih dneh je pričela ketna puščati čudne zvoke. Pri počasnem obračanju sem zasledil določene člene, ki so bili čisto druge barve in trdi! Takoj sem ketno še toplo namazal z sprejem in povečal dozo mazanja na oilerju. Po par deset km po avtocesti je ketna postala ohlapna in sem jo moral zategniti, kar je povzročilo, da je pokanje postalo glasnejše. Lasje so mi šli pokonci ob misli, da sem šele na pol poti. Ob nič kaj dobrem občutku sem na povratku prevozil še Gavijo, Stelvijo in Jaufenpas od večjih ter cca 1100 km poti. Kamen mi je padel od srca, ko sem parkiral na domače dvorišče!

Sam presodi, kaj boš storil. Kilometri prevožene poti povejo nekaj, obremenitve (klanci in naložen motor), pa čeprav po mišljenju nežne, naredijo svoje!

Objavljeno

Pravkar nazaj s poti in ti povem iz lastnih iskušenj. Na pot v Alpe sem odšel z verigo, ki je imela 40kkm, mazana z ojlerjem v dobri veri, da bo zdržala še teh par tisoč km. S seboj sem vzel malo dozo ketenspreja za vsak slučaj. Po parih dneh vožnje v klanece in navzdol (23 prelazov, od tega 15 čez 2000 m/nm) z zmerno vožnjo in dveh deževnih dneh je pričela ketna puščati čudne zvoke. Pri počasnem obračanju sem zasledil določene člene, ki so bili čisto druge barve in trdi! Takoj sem ketno še toplo namazal z sprejem in povečal dozo mazanja na oilerju. Po par deset km po avtocesti je ketna postala ohlapna in sem jo moral zategniti, kar je povzročilo, da je pokanje postalo glasnejše. Lasje so mi šli pokonci ob misli, da sem šele na pol poti. Ob nič kaj dobrem občutku sem na povratku prevozil še Gavijo, Stelvijo in Jaufenpas od večjih ter cca 1100 km poti. Kamen mi je padel od srca, ko sem parkiral na domače dvorišče!

Sam presodi, kaj boš storil. Kilometri prevožene poti povejo nekaj, obremenitve (klanci in naložen motor), pa čeprav po mišljenju nežne, naredijo svoje!

Eee to je izkušnja ki jo ne bi rad doživel :D

Definitivno gre gor nov set. Rabim samo še nasvet katero verigo gor dat... Tudi za to informacijo hvala tistemu ki se bo potrudil za odgovor. :OK:

Lp.

Objavljeno

Eee to je izkušnja ki jo ne bi rad doživel :D

Definitivno gre gor nov set. Rabim samo še nasvet katero verigo gor dat... Tudi za to informacijo hvala tistemu ki se bo potrudil za odgovor. :OK:

Lp.

Kontaktiraj Letečega, da naroči skupaj z mojim setom!

Objavljeno

Eee to je izkušnja ki jo ne bi rad doživel :D

Definitivno gre gor nov set. Rabim samo še nasvet katero verigo gor dat... Tudi za to informacijo hvala tistemu ki se bo potrudil za odgovor. :OK:

Lp.

Z originalom ne boš ustrelil mimo, če je pa zadeva predraga, potem pa kakšen DID komplet. Zelo razširjena in preverjeno dobra veriga, meni že dolgo dobro služi. Sicer ne vem cene za Varadero, ampak pomoje je cena tamočne verzije okoli 170€ za set z zobniki.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!