Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

jaz sem tudi poiskusil PDL, pa mi nekako ni sedel, čeprav veriga je bila namazana kot bi jo z vazelinom, ampak se slabo vidi in šele na otip veš da je namazana. Zato sem se po krajši uporabi raje vrnil nazaj na klasične spreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm, da imas drugacen pristop mazanja ketne, kadar je dez.

Pri meni je postopek tak:

- ketno v vsakem primeru mazem na 2 tanka, to je okoli 600km, kar je dosti pogosto.

- Kadar je dez, je dodatno ne mazem, ko je ketna mokra, sele drug dan, oz. isti dan, ko razvozim motor in se voda izloci iz ketne in drugih delov motorja. Ketna je zopet topla, preden jo prespricam. Tako nekako delam in ne zapiram vode z dodatnim slojem ketnspreja. Ne trdim, da je moj postopek pravilen, zdi se mi samo bolj logicna metoda. Ketne mi zdrzijo z Motul Factory line sprejom (umazanc) cca. 30-38k km. To je zame sprejemljivo.

Bi pa z veseljem presaltal na kak cistejsi sprej, ki bi imel podobne lastnosti kot Motulcek.

Ce je kdo ze mazal s PDLjem in mu je ketna dolgo zdrzala (recimo do 30k), brez raznih deformacij in otrdelih clenkov, ter rjavin, naj potrdi. Tnx

jaz ketne skoraj nič ne mažem, pa drži preko 30Mm. Ko pa jo, jo pa z PDL. Ne kompliciram z tem ali je topla ali hladna, edino po mazanju se vsaj par ur ne vozim, da mi nebi kaj kam našpricalo, ker to je grozno :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker to je groooozno :) hehe, potem res se nisi videl kaj motul nardi, lol.

Po redni uporabi motul spreja, motor spremeni barvo, sedaj je mat crn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUUU, to pa je razprava. Glede na število uporabnikov in njihove izkušnje bom s PDL sprejem zadovoljen.

Kar se tiče testov, uporabljam tudi HG sprej, nič posebnega, za po dežju popolnoma odpove.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

winner:

PDL, tekoč, prozoren, ne svinja, maže pa tudi.

1.

S100 sem uporabljal "potovalno" flaško, niti pol ketne nisem uspel z njo našpricat, res je malo not. Ketno kar pomaže in se vse gor prime.

2.

Od "barvnih" sprejel mi je bil najboljši Motul (factory line), lepo tekoč, se hitro posuši, ne maže veliko pa še dodaten 1PS ti da :OK: (tako piše na flaški) 15 eur

3.

Takoj za njim bi dal iz louisa pro cycle dry lube (10 EUR), lepo namaže, ne posvinja preveč.

4.

Nigrin

http://www.nigrin.de/produkte/nach/produkt/73888/

Tega sem kar dolgo časa uporabljal, precej dobro maže, a tudi svinja, ko odpreš potem pokrov pri sprednjem zobniku, maš kaj za delat.

5.

Od "oljnih" verzij pa sem imel enega (izdelan na Cipru), ki je lepo mazal zadnjo felgo in gumo, je bilo potrebno po mazanju po par km obvezno malo obrisati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala bogu motor(od boljše polovice) s ketno je odšel od hiše in pride Maja moror z jermenom !

A nisi ti tega Er-ja na vse pretege hvalil dokler je bil pri bajti? Ko je prišel kupec ga verjetno tudi nisi mogel prehvaliti kjane? Zdej pa hvala bogu, da ga ni več? Mah ja kredibilnost na višku.

Da ne bom preveč offtopic. Motul do sedaj fina zadeva za letos pa že čaka kanta PDL.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nisi ti tega Er-ja na vse pretege hvalil dokler je bil pri bajti? Ko je prišel kupec ga verjetno tudi nisi mogel prehvaliti kjane? Zdej pa hvala bogu, da ga ni več? Mah ja kredibilnost na višku.

Da ne bom preveč offtopic. Motul do sedaj fina zadeva za letos pa že čaka kanta PDL.

Res kot motor ga nisem nikoli grajal in še danes pravim,da ni slab za ta denar(razen za dva ali težjega motorista je podhranjen in v ovinkih precej dela) nažalost še vedno varjen železen okvir in ketna,ki me nervira, nemorem pomagat ! ! še posebno, ko mi zamaže cel zadnji konc (taške, dodatni z blatnik,kufer,platišče),da sploh neomenjam pod v garaži itd.itd.

Pač rad vozim in bom vozil motor s kardanom samo za žensko ni motorga s kardanom noče pa močnejšega od max.800 ccm,pa čoperja tudi nebi katerega bi mogoče našel s kardanom !

Pa še tole kupcu sem samo rekel,da motor ni NIKOLI padel,kupljen v SLO,narejeni vsi servisi,servisna knjiga in ima za ca 600€ dodatne opreme,da nebom glihal in če ga neporodam do sobte (to je bilo čez dva dni) ni več naprodaj, ker ga bom spet za eno leto registriral in bo naprodaj šele 2013.Tako sem ga prodajal tudi lani spomladi (in prišel pameten kupec) in je ostal pri hiši še eno leto! Motor je kupil v ca 5 tih minutah prepisala in hčer ga je odpeljala v Lj.Vse moje motorje sem VEDNO prodal brez težav nikoli glihal, ker sam točno vem koliko je motor vreden in vem,da vsak motor svojega kupca najde sploh,če je tako vzdrževan in negovan kot so moji motorji ravno tako bo počasi naprodaj BMW čakam pametnega kupca in naslednji dan naročim-grem po nov model !Ta punca mogoče celo bere forumu in vem,da je kupila enkraten motor in se bo z njim dobro in dolgo vozila ker motorju res nič nemanjka in če odšteješ dodatno opremo ga je kupila z gar.17K kil za borih 2,8K € ! !Pa še tole v ponedeljek na žegnjanju sem to povedal enemu članu izpitne komisije (za A in B kat.) in mi je odgovori; da sem vedel bi ga TAKOJ kupil,ker me pozna in ve, da nikoli nebi človeka nate..il !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res kot motor ga nisem nikoli grajal in še danes pravim,da ni slab za ta denar(razen za dva ali težjega motorista je podhranjen in v ovinkih precej dela) nažalost še vedno varjen železen okvir in ketna,ki me nervira, nemorem pomagat ! ! še posebno, ko mi zamaže cel zadnji konc (taške, dodatni z blatnik,kufer,platišče),da sploh neomenjam pod v garaži itd.itd.

Pač rad vozim in bom vozil motor s kardanom samo za žensko ni motorga s kardanom noče pa močnejšega od max.800 ccm,pa čoperja tudi nebi katerega bi mogoče našel s kardanom !

Pa še tole kupcu sem samo rekel,da motor ni NIKOLI padel,kupljen v SLO,narejeni vsi servisi,servisna knjiga in ima za ca 600€ dodatne opreme,da nebom glihal in če ga neporodam do sobte (to je bilo čez dva dni) ni več naprodaj, ker ga bom spet za eno leto registriral in bo naprodaj šele 2013.Tako sem ga prodajal tudi lani spomladi (in prišel pameten kupec) in je ostal pri hiši še eno leto! Motor je kupil v ca 5 tih minutah prepisala in hčer ga je odpeljala v Lj.Vse moje motorje sem VEDNO prodal brez težav nikoli glihal, ker sam točno vem koliko je motor vreden in vem,da vsak motor svojega kupca najde sploh,če je tako vzdrževan in negovan kot so moji motorji ravno tako bo počasi naprodaj BMW čakam pametnega kupca in naslednji dan naročim-grem po nov model !Ta punca mogoče celo bere forumu in vem,da je kupila enkraten motor in se bo z njim dobro in dolgo vozila ker motorju res nič nemanjka in če odšteješ dodatno opremo ga je kupila z gar.17K kil za borih 2,8K € ! !Pa še tole v ponedeljek na žegnjanju sem to povedal enemu članu izpitne komisije (za A in B kat.) in mi je odgovori; da sem vedel bi ga TAKOJ kupil,ker me pozna in ve, da nikoli nebi človeka nate..il !

Pošteno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

s čim čistite to kar se našprica od namazane ketne...ker hočem po vsaki vožnji imet čist motort ko ga parkiram doma, je odstranjevanje našpricanega maziva najbolj nadležen opravek. na grobo mi še najbolš rata z vročo šamponirano vodo, potem pa na roke s krpico da gre res vse dol. pa še to je veliko igranja. ali gre to dol z visokotlačnim čistilcem? zihr ga ima kdo doma in je že sprobal, ali pa bom moral zamenjat stvar s katero mažem ketno (Chain Lube-bel od DID).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s čim čistite to kar se našprica od namazane ketne...ker hočem po vsaki vožnji imet čist motort ko ga parkiram doma, je odstranjevanje našpricanega maziva najbolj nadležen opravek. na grobo mi še najbolš rata z vročo šamponirano vodo, potem pa na roke s krpico da gre res vse dol. pa še to je veliko igranja. ali gre to dol z visokotlačnim čistilcem? zihr ga ima kdo doma in je že sprobal, ali pa bom moral zamenjat stvar s katero mažem ketno (Chain Lube-bel od DID).

S štrajfiksom pa res ni treba okoli ketne srackat :)

Petrolej (nekateri ga uporabljamo tudi za pucanje ketne) je veliko manj agresiven kot bencin, oba pa spucata feltno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo WD-ja na krpo in obrišem, gre vse lepo stran. Vsaj pri MOTUL-sprejih ni težav. Ko namažem verigo pa običajno obrišem odvečno mazivo na verigi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s čim čistite to kar se našprica od namazane ketne...ker hočem po vsaki vožnji imet čist motort ko ga parkiram doma, je odstranjevanje našpricanega maziva najbolj nadležen opravek. na grobo mi še najbolš rata z vročo šamponirano vodo, potem pa na roke s krpico da gre res vse dol. pa še to je veliko igranja. ali gre to dol z visokotlačnim čistilcem? zihr ga ima kdo doma in je že sprobal, ali pa bom moral zamenjat stvar s katero mažem ketno (Chain Lube-bel od DID).

Menjaj mazivo-sprej za PDL pa bo nadležno čiščenje zgodovina.

http://www.profi-products.de/en/products/profi-dry-lube/ (imajo v lujzu oz. pri nas)

Če pa želiš obdržati staro in čistiti pa je rešitev svetilni petrolej pa tudi wd40, če prvega nimaš.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

Na Yamahai YZF-R1, letnik 2009, mi je zaribala veriga z oznako DID 50VAZ (120 členov) in sedaj moram kupiti novo verigo, pa vas prosim, če mi lahko kdo pove, kakšne verige in s katerimi oznakami so primerene? Predvidevam, da so 520 OK?

Kje bi najceneje tekom drugega tedna dobil novo verigo?

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Na Yamahai YZF-R1, letnik 2009, mi je zaribala veriga z oznako DID 50VAZ (120 členov) in sedaj moram kupiti novo verigo, pa vas prosim, če mi lahko kdo pove, kakšne verige in s katerimi oznakami so primerene? Predvidevam, da so 520 OK?

Kje bi najceneje tekom drugega tedna dobil novo verigo?

Hvala in lep pozdrav.

Ne predvidevaš prav, 520 veriga za tvoj motor ne bo v redu, razen če ne misliš menjat tudi zobnikov. Če je gor še originalna veriga (predvidevam da je, če je motor letnik 2009) maš gor verigo 530. In razlika v širini verige med 520 in 530 je cca 3,2 milimetra kar ne bo ok.

post-2615-0-49826000-1337406545_thumb.jpg

Tko da če menjaš samo verigo, ne moreš zgrešiti če boš vzel verigo RK serija GB530GXW. Pri nas jo dobiš pri firmi Promotor v Petrovčah.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest RK vedno vzamem v H&G v Avstriji. Pri nas jo ponujajo za 40€ vec, vsaj 2 leti nazaj je bila se taka razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No pa da še tu vprašam par vprašanj.

Imam manjšo težavico...zdanjič sem se peljal in me je ujel dež. Ko sem prišel domov sem pozabil prebrisati ketno oz. verigo in se mi je začela rja nabirati predvsem na predelu vijaka ki skupaj drži vezi.

Kako bi se lahko rešil te rje. Jo lahko kako očistim ali moram novo kupiti?

Veriga oz. ketna pa ima skoraj 3 leta in cca. 3100km prevoženih.

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni panike, malo jo prevozi, da se segreje, potem jo spucaj s petrolejem, da se zasveti, jo se enkrat malo prevozi in fajn namazi s ketn sprejem.

Potem pa porocaj, ce je rja ponovno udarila ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjaj mazivo-sprej za PDL pa bo nadležno čiščenje zgodovina.

http://www.profi-pro...profi-dry-lube/ (imajo v lujzu oz. pri nas)

Če pa želiš obdržati staro in čistiti pa je rešitev svetilni petrolej pa tudi wd40, če prvega nimaš.

Nabavil sem PDL. Imam pa občutek kot da ni nič na verigi, da gre na suho. Nekak mi je bilo lepše pogledati verigo mastno in sijočo.

Kako pogosto mažeš, mažete, sprašujem, ker ni videti kake razlike po določenih kilometrih. Ali bo morda veriga postala rjasta z notranje strani, ker se to ne paca?

Še nisem imel sreče, da bi vozil v dežju.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, občutek je hecn, ko nikjer ni "nič", samo če pa daš prst pa čutiš "mazivo".

Posprejam nekje na do 600km uporabe. Tudi v dežju sem vozil pa nisem opazil nekih posebnosti. Sem po dežju čez kakšno uro, dve poškropil pa je.

Pa tudi v bolj "ekstremnih" pogojih sem jo uporabljal (blato, luže, siten makadam). Veriga je bila sicez navzven obupna, je bilo potrebno čiščenje s petrolejem in ščetko (čez par dni doma), a na notranjem delu je bila ok in je očitno mazivo opravljalo svoje delo.

Si mi pa zdi, da je s tem mazivom vergia bolj tiha napram ostalim.

screenshot1075.jpgscreenshot1076.jpg

Kolesa in okolice pa resnično prav nič ne umaže, napram Motulom & co.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jo lahko kako očistim ali moram novo kupiti?

Veriga oz. ketna pa ima skoraj 3 leta in cca. 3100km prevoženih.

Niti eno niti drugo... Prodaj motor in začni ribe lovit... Pri taki kilometrini kot pišeš je več kot očitno da motorja nimaš niti iz potrebe in niti za hobi...

Sicer se pa ne obremenjuj preveč ker jo bo ob tem tempu menjal čez 30 let... je čisto vseeno kdaj in s čim jo mažeš, rjavela bo še najbolj na "čakanju" med eno in drugo furo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!