Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Niti eno niti drugo... Prodaj motor in začni ribe lovit... Pri taki kilometrini kot pišeš je več kot očitno da motorja nimaš niti iz potrebe in niti za hobi...

Sicer se pa ne obremenjuj preveč ker jo bo ob tem tempu menjal čez 30 let... je čisto vseeno kdaj in s čim jo mažeš, rjavela bo še najbolj na "čakanju" med eno in drugo furo...

Si ti en pacjent.

Kaj te sploh moti (briga) kaj in koliko se ljudje vozijo?

...

Imam manjšo težavico...zdanjič sem se peljal in me je ujel dež. Ko sem prišel domov sem pozabil prebrisati ketno oz. verigo in se mi je začela rja nabirati predvsem na predelu vijaka ki skupaj drži vezi.

Kako bi se lahko rešil te rje. Jo lahko kako očistim ali moram novo kupiti?

Veriga oz. ketna pa ima skoraj 3 leta in cca. 3100km prevoženih.

...

Meni se tudi to večkrat zgodi, ko se vozim po dežju in je veriga bolj na lahko podmazana.

Jaz jo s kovinsko ščetko zdrgnem (zgolj s strani), očistim s petrolejem in nato ponovno podmažem.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti eno niti drugo... Prodaj motor in začni ribe lovit... Pri taki kilometrini kot pišeš je več kot očitno da motorja nimaš niti iz potrebe in niti za hobi...

Sicer se pa ne obremenjuj preveč ker jo bo ob tem tempu menjal čez 30 let... je čisto vseeno kdaj in s čim jo mažeš, rjavela bo še najbolj na "čakanju" med eno in drugo furo...

+1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si ti en pacjent.

Kaj te sploh moti (briga) kaj in koliko se ljudje vozijo?

Meni se tudi to večkrat zgodi, ko se vozim po dežju in je veriga bolj na lahko podmazana.

Jaz jo s kovinsko ščetko zdrgnem (zgolj s strani), očistim s petrolejem in nato ponovno podmažem.

lp

tole je dobra zadeva, za malo denarja. Scetke niso kovinske.

http://www.louis.de/_10828a46cea5837da82ff29bbb723835ce/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=320&wgr=427&list_total=35&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10059253

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga NESME nikoli zarjaveti in ne bo pri uporabi dobrega spreya in rednega mazanja ! !

Imel sem par motorjev z verigo vedno uporabljal dober sprey in NIKOLI čistil z ničemer razen 1 X letno z Kircherjem z toplo vodo do 60 stop.mazal sem verigo pri vsakem tankanju max. na 300 km v dežju na 100km in pri nobenem od motorjev nisem menjal verige in verižnikov prej kot na 40 K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti eno niti drugo... Prodaj motor in začni ribe lovit... Pri taki kilometrini kot pišeš je več kot očitno da motorja nimaš niti iz potrebe in niti za hobi...

Sicer se pa ne obremenjuj preveč ker jo bo ob tem tempu menjal čez 30 let... je čisto vseeno kdaj in s čim jo mažeš, rjavela bo še najbolj na "čakanju" med eno in drugo furo...

Ma ja, če bi bil malce bolj pozoren in ne fantaziral v tri dni bi v drugi temi videl, da je dečko takšen motor kupil (očitno je prejšnji lastnik ribe lovil).

+1

Fino, torej so vas na FDV-ju tudi seštevanja naučili? Ja bravo no ... množenje pa deljenje pa le pustite malo bolj tehničnim smerem, za vsak slučaj.

P.s. Pa da ne bom preveč offtopic. Mi gre kar težko z jezika ampak se tukaj strinjam z Bremzerjem. Čiščenje 1x-2x letno se mi povsem obnese. Veriga mi vedno zdrži kakšnih 30.000km ali več. Letos prešaltam iz Motula na PDL. Bolj iz firbca, ker se motul obnese zelo dobro napram ostalim, ki sem jih preizkusil.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga NESME nikoli zarjaveti in ne bo pri uporabi dobrega spreya in rednega mazanja ! !

Imel sem par motorjev z verigo vedno uporabljal dober sprey in NIKOLI čistil z ničemer razen 1 X letno z Kircherjem z toplo vodo do 60 stop.mazal sem verigo pri vsakem tankanju max. na 300 km v dežju na 100km in pri nobenem od motorjev nisem menjal verige in verižnikov prej kot na 40 K kil.

Glej ''NE SME'' je bedarija, meni je nekajkrat (oz. skoraj vedno) porjavela po samem pranju. Nevem čemu bi skodila ta površinska 'rjica' ki gre dol če z mezinčkom rahlo potegneš preko ;) (prosim za tvojo strokovno razlago) ... Kircher??? Jaz ketno vedo (po vsaki vožnji) skerham z KÄRCHER-jem. Takim čisto navadnim brez tople vode, Malo pot kotom da ne pride curek direkt do O-ringov. Pred tem, ko sem še pa uporabljel razne druge špreje sem ketno očisti 2-3 krat letno z kurilnim oljem ki ga imamo vsi skoraj vedno doma, da mi je stopilo tisto odvečno mast... Kar se pa tiče mazanja... Mažem z PDL, po vsaki furi oz. nekje na 1000km! (pri vsakem tankanju oz MAX:300km ob dezju 100km??? :lol: Sej pa nimam iz krompira ketne :smoke: ).

Aha pa da ne pozabim, ne delam nič kaj manj km-jev z setom verige in zobnikov kot ti, Sam razlika je v tem da ti še € za eno ketno v njeni življenski dobi gor na njo našpricaš in ti nameče pol vse okoli...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil sem PDL. Imam pa občutek kot da ni nič na verigi, da gre na suho. Nekak mi je bilo lepše pogledati verigo mastno in sijočo.

Kako pogosto mažeš, mažete, sprašujem, ker ni videti kake razlike po določenih kilometrih. Ali bo morda veriga postala rjasta z notranje strani, ker se to ne paca?

Še nisem imel sreče, da bi vozil v dežju.

Scarabeo

Ketna, ki je mazana s PDL vedno deluje čisto suha.. Mene folk vedno sprašuje zakaj nimam namazane ketne, oziroma me opominja, da jo moram namazat. Ampak me ne moti, PDL uporabljam že ene 4 ali 5 let in nikoli nobenih problemov z verigo. Življenjska doba je pa vedno bila normalna. Ketna ne rjavi.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razmišljal o tem, samo se mi zdi, da nebi bil zadovoljen z rezultatom, ker z zobno ščetko imam kar precej dela, da jo (popolnoma) očistim.

Pač kompliciram.

lp

ne ne kompliciras, samo se ne ves kako zadeva deluje. ce te zanima lahko prides probat. prnes 1 union pa bo :)

ubistvu bos samo zadnjo gumo vrtel slabo minuto pa bo ketna kot nova. ne verjamem da bova prsla do pol piva ko bo fertik :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verige sploh ne cistim. maze se vedno.

ista veriga, ca.46k km and still going strong.

ps.: najbrz jo bom moral spet malo napeti. ze tretjic! v zadnjih 45k km. madona! :blink: :afro2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ps.: najbrz jo bom moral spet malo napeti. ze tretjic! v zadnjih 45k km. madona! :blink: :afro2:

Nekaj ne delaš prav... Jaz je na 30k km še nisem rabil napet.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čistim 1x do 2x letno kot piše v navodilih, s sprejem ali nafto, predvsem če sem se vozil po makedamu ali pozimi po slani cesti. Napenjam, pa vsakih 5000 km, tako da jo čisto malo prilagodim. In bo tudi zdržala.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dober večer!

Zanima me kako se obnesejo kaj ketne EK proizvajalca. vzel bi x-ring varjanto 525. to ki imam zdaj sem kupil prek ebaya kar ugodno naj bi bila xring in po slabih 10k km je zelo neenakomerno raztegnjena in oddaja čudne zvoke.mazal sem vedno z motulom teflon varjanta. ne vem kako je lahko tako hitro oddelala svoje.pa mazal sem na 500 km. Mogoče še kaka informacija kje bi lahko dobil kvalitetno in ugodno varjanto na štajerskem delu slovenije. iščem samo ketno brez zobnikov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer!

Zanima me kako se obnesejo kaj ketne EK proizvajalca. vzel bi x-ring varjanto 525. to ki imam zdaj sem kupil prek ebaya kar ugodno naj bi bila xring in po slabih 10k km je zelo neenakomerno raztegnjena in oddaja čudne zvoke.mazal sem vedno z motulom teflon varjanta. ne vem kako je lahko tako hitro oddelala svoje.pa mazal sem na 500 km. Mogoče še kaka informacija kje bi lahko dobil kvalitetno in ugodno varjanto na štajerskem delu slovenije. iščem samo ketno brez zobnikov.

LP

EK verige so top kvaliteta. Po mojem mnenju boljše od DIDa. Kawasakiji imajo EK verigo (model MVXZ) na prvi vgradnji. Zdaj če si kupoval preko Ebay-a je seveda vprašanje kaj si kupil..,

V Sloveniji dobiš EK verigo najgudoneje na www.motonet.si ... pošiljajo pa po celi sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je se kdo kupil sprej za verigo v Tc-ju? Zadeva sploh ne deluje, oz. sprica samo prozorno zadevo ven....me je ta nevednost kostala raztegnjene verige do Splita pa nazaj.... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BL-Laguna Seca.... Ja takrat ko sem ga rabil, niso mel DiDa, pa sem bil primoran tega uzet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri sprej je to? imajo pa verige DID v akciji do -50%, ampak jih v Luisu dobiš še ceneje kot pri njih!!! :OK:

Lahko da so cenejše v Louisu,vendar niso najboljše kvalitete,to je splošno znano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da so cenejše v Louisu,vendar niso najboljše kvalitete,to je splošno znano.

mhm. splošno znano. . . . . najcenejši louisov DID je pač najcenejši DID. VX. in je budget O ring veriga. Dobil na motorju, po besedah eno sezono staro, in brez problema zvozil čez 30 000 Km. Od verige ki stane manj kot 100€, jaz ne morem pričakovat več.

Nisem grobjan, mečkač pa tud ne. in moje kljuse tak isto. ni raketa, je pa litrški v2 z dobrimi 110 konji.

Kaj vi počnete de u 1000Km raztegnete ketno si ne znam predstavlat. U Split sem iz Postojne prišel v 4h40min brez AC, z verigo IRIS na GPZ900R. Verižni set je vozil 25000Km, in je še danes dober, je pa res, da je že 4. leto v penziji.

meni se zdi, da če si malo normalen in malo vesten, stvar traja. Gotovo pa DIDove ZVM-X trajajo precej dlje kot mojih 30 000 z navadno VX

in sem 99,9% prepričan, de napačn ketnsprej verige ni fental.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zame ta BUL ketensprej, tudi po testih je najboljši ima pa še to prednost da manjšega potovalnega, ko ti ga zmanjka lahko filaš iz večje doze tako prišparaš kar nekaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pravim, da je napacen ketensprej...ampak, da zadeva sploh ne funkcionira, ker ne sprica pravilno....Se pravi veriga sploh ni bla mazana in jo je raztegnil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove kako veš kater tip DID ketne imaš na motorju (razen oznake 520itd) ali je vx ali o-ring,zvm... a to piše gor na ketni? ker za oznako 520 ali 525 vem,da piše...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove kako veš kater tip DID ketne imaš na motorju (razen oznake 520itd) ali je vx ali o-ring,zvm... a to piše gor na ketni? ker za oznako 520 ali 525 vem,da piše...?

Iz te slike sodeč, bi moralo pisat na verigi...

post-10572-0-59790100-1340804445_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!