Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

... drastično visoke kazni v začetni fazi vsekakor vplivajo na varnost na cestah ...

... še pomnite maj 1998 ? ...

... no sedaj pa naj nekdo navede vsaj 3 (tri) konstruktivne predloge, kako zmanjšati klavnico na cestah ...

... konkretno z razlago, če je le mogoče ...

1. Izboljšanje avtošol - to, kar so avtošole zdaj, je bolano. Od 30-ih ur se 25 ur guncaš po mestnih ulicah in se na pamet učiš križišča, na katerih kandidati ponavadi padejo. :slap:

2. K izboljšanim avtošolam dodatno šole varne vožnje - vsak voznik je prvi dve leti 'voznik začetnik', ki mora vozilo imeti označeno z tablo 'L' in ima pri upravljanju vozil določene omejitve (max. moč, omejitve hitrosti, ... ). Če po dveh letih želi izpit brez omejitev, mora uspešno opraviti šolo varne vožnje.

3. Izgradnja večih manjših 'poligonov' in (vsaj) enega večjega dirkališča. K manjšim poligonom bi spadale tudi namenske steze za 'drag race' ipd. - tu naj si mladi nadebudneži sproščajo adrenalin ipd. Šele ko bomo take objekte imeli, bomo mladino lahko vzgajali tako, da bo nekaj normalnega, da se gre z vozilom noret tja - in ne na cesto.

Zadovoljen?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... drastično visoke kazni v začetni fazi vsekakor vplivajo na varnost na cestah ...

... še pomnite maj 1998 ? ...

... no sedaj pa naj nekdo navede vsaj 3 (tri) konstruktivne predloge, kako zmanjšati klavnico na cestah ...

... konkretno z razlago, če je le mogoče ...

I. Avtošole:

I.1 Ob teoriji že obvezen poligon do obvladovanja tehnike vožnje vozila. Na cesto ne preden ni tehnika vožnje osvojena praktično do avtomatizma (pretikanje, speljevanje, pogledi v ogledala, .... ) Poligon seveda ne more biti 10x10 kot na primer v MB ampak minimalno velikosti recimo N. Marof ali Krška go-kart steza. Po možnosti več. Obveza avtošol in združenj voznikov skupaj z državo je izgradnja primernih poligonov (aja saj to je že v zakonu, samo sprovajat ga je treba)

I.2 Učni program avtošole obvezno mora vsebovati vožnjo po poligonu za zdrs (avto mora uiti nadzoru, da človek ve kako to izgleda) in aquaplanning.

I.3 Učni program avtošole mora obvezno vsebovati vsaj 1 uro "high speed" vožnje z vključenim bremzanjem iz polne hitrosti do ustavljanja po možnosti s simulacijo presenečenja. (Vsak ki ima izpit bi moral občutiti, kako dolgo se ustavlja vozilo z 180-200 na 0).

II. Vozniki z izpitom

II.1 Omejitev trajanja vozniške na največ 10 let, potem obvezen zdravniški psihofizični pregled in po potrebi dodane omejitve/prepoved vožnje iz zdravstvenih razlogov.

II.2 Trajanje vseh vozniških omejiti na dobo 2 let, obnova mogoča samo po opravljenih točkah I.2 in I.3, ki se subvencionirajo iz sredstev načrpanih do sedaj iz kazni za prekrške.

III. Infrastuktura

III.1 Postavitev "napolnjenjih" radarjev v centrih mest (kjer je res potrebno), pred vsemi šolami in na čimveč mestih, kjer so šolske in druge peš poti, ...

III.2 Vzdrževalci cest soodgovorni pri vsaki nesreči, ki je samo delno posledica slabo vzdrževane ceste, do nivoja konkrethih odgovornih oseb v teh podjetjih.

III.3 Ponovno preveriti smotrnost vseh omejitev in povišati omejitve povsod, kjer je to mogoča za povečanje pretočnosti prometa

III.4 Pregledati in odpraviti idiotizme v zakonu o cestnem prometu in napraviti normalno sorazmerje med težo prekrškov (kdaj bo obračanje in vožnja v tunelu imela večjo težo kot prekoračitev hitrosti za 20 ali 30 km/h ?!? (Pa to je ja prekršek za takojšen in trajen odvzem vozniške, kazensko ovadbo za poskus naklepnega uboja in zagorženo najmanj 10 letno zaporno kazen. Pri nas pa je to manj kot prekoračitev hitrosti).

IV. Policija/Represija

IV.1 Znižanje kazni na razumno mejo in kasiranje na licu mesta.

IV.2 Ukinitev napovedanih in marketinško/medijsko oglaševanih akcij ter izvajanje rednega vsakodnevnega nadzora prometa.

IV.3 Dnevna aktivna prisotnost policistov na vseh zastojih v križiščih z nalogo spodbujanja pretočnosti prometa in ne oviranja le-tega.

V. Prevenitva

V.1 Predlog: Redne brezplačne delavnice na poligonih ob menjavi sezone, posebej ob prvem snegu in ob povečanem dežju, da lahko vsak preveri delovanje svojega avtomobila v razmerah slabših pogojev (namesto trenignov na parkiriščih, ki pa so vsekakor boljše kot nič).

Eto, je bilo dovolj ?

Stroški zgoraj naštetega so za državo in izvajalce minimalni, rezultat pa bi bil garantirano večji od bedastih dvigov kazni v nebo, kar bo samo še poslabšalo situacijo, saj bo sililo marsikoga k bežanju in delanju še večjih bedarij in ogrožanju sebe in drugih.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pobje res je kazni so previsoke in stvari je treba jemati malo drrugače to kar ste napisali predhodniki je zgolj teorija in v praksi ne vzdrži vsi ste se spravili s kritiko na avto šole fantje nimate pojma in ne iskušenj z njimi. Treba je zaćeti z vzgojo doma ,nadaljevati v šoli in ne to samo v prvem razredu da otroci spoznajo barve tudi prometna kultura se uči skozi celi čas šolanja več let in šele potem nastopijo avto šole . Kar se pa tiče vzgoje doma če otrok vidi fotra da naglo speljuje je.. vse po spisku in dela prekrške pa povrh še pijan vozi kdo bo pol učil take voznike človek se ne gradi v avto šoli samo borih 20--30 ur kaj mislite

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gody01 :worship:

lahko pa dodam komentar na točko V. ......točno to sem jaz z kolegi delal to zimo, ko je zapadel sneg, in kaj se je zgodilo ....prišli so varnostniki in nas napodili, če ne gremo bodo klicali policijo :headbang: res pa je da smo bili na parkirišču nakupovalnega centra ob 10ih zvečer.......kot razlog da so nas spodili pa so imeli da je nekdo tam že podrl luč javne razsvetljave :blink: .........priznam pa da smo prišli malo za zabavo ˝driftat˝ ampak iz tega se ziher lahko nekaj naučiš, in tako sem vsaj približno vedel kdaj zadnji del avtomobila uide nadzoru po zasneženi cesti in prevozil letošnjo zimo brez gmotne ali kakršnekoli škode, tudi na zasneženem vozišču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I. Avtošole:

.

.

.

I.1 Ob teoriji že obvezen poligon do obvladovanja tehnike vožnje vozila. Na cesto ne preden ni tehnika vožnje osvojena praktično do a

Eto, je bilo dovolj ?

Stroški zgoraj naštetega so za državo in izvajalce minimalni, rezultat pa bi bil garantirano večji od bedastih dvigov kazni v nebo, kar bo samo še poslabšalo situacijo, saj bo sililo marsikoga k bežanju in delanju še večjih bedarij in ogrožanju sebe in drugih.

Kapo dol!!! To je pravilen način na poti ustvarjati v najkrajšem času dobre udeležence v prometu. Vse pametne stvari so preproste.

Ampak kaj, ko takšen red prvenstveno zmanjša prilive v državno blagajno. Na osnovi izkušenj trdim, da je zelo majhen % kazni pokasiranih upravičeno. Pri majhnjih prekoračitvah hitrosti, .... In če ti kura nosi zlata jajca, je neboš zadrgno :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I. Avtošole:

I.1 Ob teoriji že obvezen poligon do obvladovanja tehnike vožnje vozila. Na cesto ne preden ni tehnika vožnje osvojena praktično do avtomatizma (pretikanje, speljevanje, pogledi v ogledala, .... )

Misliš vse to, kar osvojimo praktično šele v 2-3 letih vožnje?

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš vse to, kar osvojimo praktično šele v 2-3 letih vožnje?

:whistle:

:yes: Točno to. Pa še več.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit bo trajal 4 mesece, stal bo 1500 evrov, ljudje pa se bodo norca delali iz tebe in iz _države_, ki je take 'neumne' predpise dala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš vse to, kar osvojimo praktično šele v 2-3 letih vožnje?

:whistle:

Ja.

In sedaj se to naučiš "hard way". Pedagogika zna delati čudeže in ena ura dobrega inštruktorja v dobrih pogojih lahko mirno pomeni nekaj meseca poskušanj v prometu. Da ne govorimo, da temu sledijo slabe izkušnje, nesreča ali pač drobni zajebi, ko se vsi spravijo nad tebe, kar ponavadi samo še poslabša osvojeno znanje (prestrašeni cincarji pred menjavami pasu ?!? )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpit bo trajal 4 mesece, stal bo 1500 evrov, ljudje pa se bodo norca delali iz tebe in iz _države_, ki je take 'neumne' predpise dala.

Aja ?

Zakaj pa bi trajal 4 mesece in bil bistveno dražji ?

Sedaj porabiš tiste ure za guncanje po mestu, da ti kažejo, kje komisija največkrat lovi na bedastih križiščih, ki so enakovredna samo zato, ker nekdo ni opravil svojega dela.

Sem pogledal navodila za recimo B kategorijo že pred dolgimi leti, pa dejansko izvajanje ni melo veze s tistim, kar je bilo napisano.

Tako, da ne vsega povezovat z podražitvami, to je praviloma izgovor, zakaj ne uvest sprememb. No podražijo pa tako ali tako, ne da bi kaj izboljšali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi ste se spravili s kritiko na avto šole fantje nimate pojma in ne iskušenj z njimi.

Zanimivo, mislim da ima večina tukaj vsaj kakšno izkušnjo z avtošolo (upam no), nekateri pa tudi kaj več

Aja, misliš z izvajanjem in kruto konkurenco in pritiski na "express" variante. Ja tudi to vemo, da obstaja pa to ne pomeni, da morajo ravno vsi podležt takim pritiskom.

Treba je zaćeti z vzgojo doma ,nadaljevati v šoli in ne to samo v prvem razredu da otroci spoznajo barve tudi prometna kultura se uči skozi celi čas šolanja več let in šele potem nastopijo avto šole . Kar se pa tiče vzgoje doma če otrok vidi fotra da naglo speljuje je.. vse po spisku in dela prekrške pa povrh še pijan vozi kdo bo pol učil take voznike človek se ne gradi v avto šoli samo borih 20--30 ur kaj mislite

Ja, ampak ali res misliš, da je 90% voznikov takih ?

No, jaz imamo o ljudeh načeloma bistveno boljše mnenje. Takih je mogoče 10% pa še to ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... danci1973 ...

... gody01 ...

... OK, to je "zdravilo" za prihodnji rod voznikov, ki bodo šele prišli ...

... kaj panarediti z nami, ki že dolgočasa gladimo asfalt ...

... kaj narediti s slovensko miselnostjo, da je cesta dirkališče in da tisti ki ima "večjega" je večji "mačo" ...

... mislim da je tukaj največji del problema ...

... če danes pravilno pristopimo k vzgoji bodočih voznikov (pa mislim na one, ki so v osnovnih šolah), se bo to odrazilo šele čez 5 - 10 let, pa še to pod pogojem, da jih "tastari" vozniki ne bodo ugonobili in bodo prevzeli miselnost "veči gazi manjeg" , "jaz sem najhitrejši", "jaz, jaz, jaz" ...

... največja težava je v glavah posameznikov ... za veliko večino ljudi so že sedanje kazni dovolj velika grožnja, da se več ali manj držijo predpisov ...

... ta nori svet ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... OK, to je "zdravilo" za prihodnji rod voznikov, ki bodo šele prišli ...

... kaj panarediti z nami, ki že dolgočasa gladimo asfalt ...

Si spregledal poglavje II.

Verjemi, da bi polovica mačotov, ko bi pri high speed vožnji morala ustaviti vozilo na hitro na nulo šele ugotovila, kako to zgleda in na cesti precej bolj pazljivo vozila. Če pa bi to še z vlago združili pa sploh.

Bi pa tisti, ki bi sedaj omejil veljavnost vozniških seveda verjetno na naslednjih volitvah popušil, ampak za dober namen se bi tudi kake volitve lahko zgubile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Izboljšanje avtošol - to, kar so avtošole zdaj, je bolano. Od 30-ih ur se 25 ur guncaš po mestnih ulicah in se na pamet učiš križišča, na katerih kandidati ponavadi padejo. :slap:

2. K izboljšanim avtošolam dodatno šole varne vožnje - vsak voznik je prvi dve leti 'voznik začetnik', ki mora vozilo imeti označeno z tablo 'L' in ima pri upravljanju vozil določene omejitve (max. moč, omejitve hitrosti, ... ). Če po dveh letih želi izpit brez omejitev, mora uspešno opraviti šolo varne vožnje.

3. Izgradnja večih manjših 'poligonov' in (vsaj) enega večjega dirkališča. K manjšim poligonom bi spadale tudi namenske steze za 'drag race' ipd. - tu naj si mladi nadebudneži sproščajo adrenalin ipd. Šele ko bomo take objekte imeli, bomo mladino lahko vzgajali tako, da bo nekaj normalnega, da se gre z vozilom noret tja - in ne na cesto.

Zadovoljen?

D.

...da se malo navežem na idejo o ''drag racu''. To je v bistvu ''street race'' (pospeševanje na 402 metra). Pred par leti smo RRC-Team na letališču Slovenj Gradec organizirali ta Street race. Kaj je tu takega? Ni bilo startnine, drugače je. In koliko teh nadebudnih dirkačev se je prijavilo? Nula, zero, nobeden. So stali ob progi in komentirali v smislu, jaz bi že bolj peljal... Potem pa na cesto noret. Ja, za po cesti so frajerji, ko je treba pokazati na progi, pa nimajo jajc. Govorim o okoliških mladcih s spuščenimi Hondami, pa BMW-jih.

Izgleda da je v naši naravi, da smo na cesti norci...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da se malo navežem na idejo o ''drag racu''. To je v bistvu ''street race'' (pospeševanje na 402 metra). Pred par leti smo RRC-Team na letališču Slovenj Gradec organizirali ta Street race. Kaj je tu takega? Ni bilo startnine, drugače je. In koliko teh nadebudnih dirkačev se je prijavilo? Nula, zero, nobeden. So stali ob progi in komentirali v smislu, jaz bi že bolj peljal... Potem pa na cesto noret. Ja, za po cesti so frajerji, ko je treba pokazati na progi, pa nimajo jajc. Govorim o okoliških mladcih s spuščenimi Hondami, pa BMW-jih.

Izgleda da je v naši naravi, da smo na cesti norci...

Tudi to je ena izmed stvari, ki jih jaz recimo pri avstrijskih avtošolah cenim.

Ljudje se bojijo iti na pisto, to je normalno, vsi smo se.

Enostavno izgleda vse predivje, ko stojiš ob pisti.

Če pa je del avtošole tudi vožnja po pisti boš ta strah prej izgubil in boš videl, da to ni nekaj strašnega.

S tem boš pridobil tudi "jajca", da se boš kasneje kdaj podal na samo progo in ne samo stal ob njej.

Se pa strinjam, da so gledalci ob moto/avto dogodkih ponavadi tako naspidirani od gledanja, da na cesti pri vračanju domov delajo neumnosti.

Aja, okoli avstrijskih avtošol. Sem kar nekajkrat posebej pri motoristih videl, da so jih avtošole pripeljale na pisto in jim tam pokazale tehnike vožnje. Med drugim skoraj vedno tudi na Yamaha R-days.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... drastično visoke kazni v začetni fazi vsekakor vplivajo na varnost na cestah ...

... še pomnite maj 1998 ? ...

... no sedaj pa naj nekdo navede vsaj 3 (tri) konstruktivne predloge, kako zmanjšati klavnico na cestah ...

... konkretno z razlago, če je le mogoče ...

-Ureditev cest. Magistralam dati tudi funkcijo magistral. Živim med Lj in Litijo. Cesta kjer je prometna nesreča nekaj vsakdanjega. Ampak malo katera se zgodi zaradi prehitevanja. Na "magistrali" je skoraj vsaki 50-100 metro križišče/uvoz/izvoz. Skoraj vsaka hiša ima direkten uvoz na "magistralo". Morali bi bolje razvejati sistem lokalnih cest in s tem zmanjšati priključke na magistralo na kilometer. Manj uvozov, manj karambolov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se z večino naših/vaših)predlogov strinjam,ampak spremenil se ne bo nič,ker to ni nikomur v interesu.Smradi policijski bodo še zmeraj stal z radarjem pri tablah ki označujejo naselje,pa kasiral vse tiste normalne voznike,ki se bojo spozabli in ne bojo prav cajt zmanjšal brzine z 90 na 50 km/h.In v tem vidim največji problem,kjer bomo vsi prej al slej najebali,priznam da me je tega najbolj strah;s tem najbolj elegantno pokasirajo 1000 eur,pa 9 pik,pa še v cajtnge te dajo za primer največjega kriminalca dneva na cestah,z 18 pikami pa si ob izpit v roku dveh dni kot bi reku keks.Potem pa se pelji v službo 50 ali 100,al pa še več km v službo za 500 eurov,kot se mora večina prebivalcev te gnile,in čedalje bolj zajebane države!!!! :headbang: :devil: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le zakaj bi uredili ceste, če pa lahko dajo znak z omejitvijo? A ni ceneje? Saj, kdor bo zapeljal v luknjo, bo obtožen, da hitrosti ni prilagodil.

Banda tolstorita, kakšne zakone sprejemajo, cest pa noben vrag ne vzdržuje. Zda bodo pa počasi začeli luknje flikat- lopata ali dve hladnega asfalta, pa malo pohodit dol. Je to sploh kakšno vzdrževanje? Še Mađari imajo boljše ceste.

Aja, cesta Brdo- Ljubljana, pa pripadajoči objekti za vample iz EU je požrla ves proračunski denar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le zakaj bi uredili ceste, če pa lahko dajo znak z omejitvijo? Saj, kdor bo zapeljal v luknjo, bo obtožen, da hitrosti ni prilagodil.

V kolikor je vozišče poškodovano in ob njem ni table, ki bi na to izrecno opozarjala, ti nastalo škodo, ne glede na omejitev hitrosti, krije podjetje, odgovorno za vzdrževanje tiste ceste.

Zadnjo solzo sreče sem si obriso,

ko policaj mi je položnico napiso.

Bil je ponosen na svojo uniformo,

z mano izpolnil predpisano je normo. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, cesta Brdo- Ljubljana, pa pripadajoči objekti za vample iz EU je požrla ves proračunski denar...

Pa še tam ni vse tko, kot bi moglo bit :slap:

Jest sm se ta vikend probal furat po omejitvah.... jeboma**r, ne gre. Pa sm poškodovan, motor ima pa slabe gume... pa vseeno ne gre. Že če prehitevaš voznika, ki namesto 90 fura 70 valda, nedelja), te prec izstreli tja do 130 :unsure: Ne vem, no... upam, da ne bom vso plačo dal za položnice :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si že rezerviral polaganje izpita ker mi verjetno ne bo zdržu celo sezono- Ne gre, al bom pa padu, ko bom na mopedu zaspal. :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!