Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

Divjak huliganski, potetovirani. :evilgrin:

Najprej ti čisto sam zbetoniram dovoz za motor, ti pa tak... :cry:

Pa še podpisat se nisem smel!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tudi betoniraš? kul. rabim en zidek za nardit, pa nimam cajta. lahko ga zabetoniraš počasi, da ga ne boš z neprilagojeno hitrostjo, ker potem boš meni plačal globo v pirih... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej ti čisto sam zbetoniram dovoz za motor, ti pa tak... :cry:

Pa še podpisat se nisem smel!!! :P

Se boš pa pozimi v sneg na dovozu. Z rumeno. Čisto hercik izpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tudi betoniraš? kul. rabim en zidek za nardit, pa nimam cajta.

Mislim, da je skrajni cajt, da prijavim popoldansko obrt. B)

Splošna gradbena dela Vapo. Sploh se ne sliši tak slabo!

Moj moto bo "tudi če s storitvijo niste zadovoljni, glavno da je žena".

Se boš pa pozimi v sneg na dovozu.

Kaj si nor, a še plužim mu naj???!!! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kitajske praviš? se mi zdi, da glede na to koliko gradijo tam doli, da imajo vedno boljše ceste kot pri nas, ko jih komaj zgradimo jih že rašpamo (hrapavimo in s tem napravimo nevarne za enosledna vozila...eh... ). bi lahko dali drugo ime...

slovejamanija.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kitajske praviš? se mi zdi, da glede na to koliko gradijo tam doli, da imajo vedno boljše ceste kot pri nas,...

Narobe se ti zdi. Imajo čisto solidne, pa tudi ogabno zdrapane ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je skrajni cajt, da prijavim popoldansko obrt. B)

Moj moto bo "tudi če s storitvijo niste zadovoljni, glavno da je žena".

Jao tebi k pridš do "sestr" :krneki: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej ti čisto sam zbetoniram dovoz za motor, ti pa tak... :cry:

Pa še podpisat se nisem smel!!! :P

Lahko se prideš podpisat. Dobiš voščenke... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si nor, a še plužim mu naj???!!! :eek:

Kaj neboš al kaj? Zakaj si pol betoniral, če ne misliš vzdrževat? Taki si, kot SCT! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

političari praujo da je zakon učinkovit tko da .........

no ja zaslužil so že miljon pa po ojrou ....tko da je res učinkovit.....

:headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral danes v levičarskem dnevniku VEČER.

Škoda, da ni tega v parlamentu povedal......

................................

................................

................................

Ko prične državni regulatorni sistem urejati stvari le z zviševanjem kazni za storjene prekrške v cestnem prometu, ne uvidi pa vzrokov za njihov nastanek, pomeni, da so odgovorni izgubili kompas ali pa so padli iz ravnotežja. Vozniki sedaj vozijo v strahu in pod stresom. Večji del vožnje gledajo na števec svojega vozila, s tem pa odvračajo pozornost od stanja na cesti, saj se bojijo prekoračitve dovoljene hitrosti. Ali bomo z novo prometno zakonodajo pridelali nove vzroke nastankov prometnih nezgod, bo pokazal čas. Tak pristop še kako nazorno pokaže na nemoč in nezavedanje o prometni problematiki v Sloveniji, ki pa ni od danes. Kljub intenzivni gradnji avtocestnega omrežja je v Sloveniji še vedno večina cest zgrajena na starih in ozkih bivših "furmanskih" poteh, ki pa so jih le asfaltirali in nanje postavili enormno število vertikalne in horizontalne prometne signalizacije. Da si med vožnjo zapomniš vse prometne znake ob cesti, ti ne zadostuje niti doktorat znanosti.

V letošnjem letu je do konca maja na slovenskih cestah umrlo že 89 ljudi, lani v istem obdobju pa 102. Samo v zadnjem tednu v maju, torej mesec dni po uveljavitvi novega zakona o varnosti cestnega prometa, je na naših cestah v 160 prometnih nesrečah umrlo sedem ljudi, 211 pa je bilo poškodovanih. Kljub neevropsko visokim kaznim so policisti v tem obdobju pridržali 750 voznikov zaradi vožnje pod vplivom alkohola in zasegli 70 vozil.

In kaj bi bila morala država storiti pred uvedbo drakonskih kaznovalnih ukrepov? Z ustrezno prometno politiko uvesti sistem umirjanja prometa v vsa bivalna naselja z ustrezno postavitvijo, namestitvijo in vgradnjo naprav in opreme za video nadzor, betonskih korit, smernih otokov, otokov za pešce in obvezno izgradnjo napajalnih poti. Danes namreč kdorkoli, ki zgradi hišo ali objekt ob vozišču, hkrati pridobi "svoj" priključek nanjo.

Realna slika Slovenije je, da v več kot polovici slovenskih občin ni zgrajen niti meter kolesarskih stez, ponekod na cestah z veliko frekvenco pešcev sploh ni zgrajenih pločnikov, ni osvetljenih prehodov za pešce, talna prometna signalizacija je slabo vidna ali celo neustrezna glede na stanje in prevoznost prometnih površin.

Neustrezna postavitev vertikalne prometne signalizacije zahteva še posebno pozornost. Kljub nedvoumno zapisani določbi v zakonu, da morajo biti ceste, prometna signalizacija in oprema na njih zgrajene, postavljene in vzdrževane tako, kot je določeno s predpisi o javnih cestah in predpisi o varnosti cestnega prometa, pa smo pri nas še daleč od predpisanega. Problemi nastanejo v primerih, ko voznik nič hudega sluteč pripelje v naselje po glavni cesti, kjer je omejitev hitrosti z znakom za naselje omejena na 50 km/h, ali ko pripelje v naselje po lokalnih cestah, kjer pa so omejitve hitrosti ob vstopu v naselje različne, ker ni postavljen prometni znak za naselje, ampak le prometni znak za omejitev hitrosti. Vzdrževalec ceste na nevarnem cestnem odseku v večini primerov ne stori popolnoma nič drugega, kot omeji promet z vertikalno prometno signalizacijo, v redkih primerih se zadovolji z ohrapavljenjem vozišča. Kaj to pomeni za vse uporabnike cest, ni treba posebej opisovati. Evropsko naravnani župani slovenskih občin so že spoznali, da izgradnja krožnih križišč umirja promet in zmanjšuje vzroke nastankov prometnih nesreč.

Kljub nedvoumno zapisani določbi, da morata biti prometna signalizacija in oprema postavljeni in označeni tako, da sta dobro vidni, vzdrževalci cest temu ne sledijo. Dejstva, da morata biti redno vzdrževani in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi nemudoma zamenjani, nadomeščeni ali ponovno označeni, je vzdrževalcu marsikdaj malo mar. Odbojna varovalna zaščitna ograja je na nekaterih mestih vzdolž cest popolnoma uničena, dotrajana, poškodovana in brez dvojne zaščite v primeru padcev motoristov ali kolesarjev (kar je v veliko prometnih nesrečah tudi neposreden vzrok za njihovo smrt). Stroškovno najenostavnejša in v praksi največkrat videna rešitev je postavitev prometnih znakov za "omejitev hitrosti" in "nevaren cestni odsek", policiji pa poostriti nadzor prometa.

Ali se v Slovenijo ponovno umešča teorija kaosa, ki je bila na pohodu v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ali pa bomo zmogli razviti teorijo zdrave pameti? L. C. Freeman opozarja, da socialnih razmerij sploh ne moremo učinkovito obvladovati, če ne upoštevamo, da je vse povezano z vsem. Z novim prometnim zakonom pri nas je prekoračitev hitrosti v naselju nad 10 km/h sankcionirana z 250 evri in tremi kazenskimi točkami, nad 30 km/h pa z najmanj 1000 evri, devetimi kazenskimi točkami in prepovedjo vožnje motornega vozila. Minimalna bruto plača v maju je bila v Sloveniji 566,53 evra, povprečna bruto plača pa 1352,87 evra. V Nemčiji je voznik za ista prekrška kaznovan v prvem primeru s 25 evri, v drugem pa s 100 evri, tremi kazenskimi točkami in enim mesecem prepovedi vožnje motornega vozila.

Da je teorija kaosa dejansko na pohodu, je v Pravni praksi z dne 15. maja 2008 lepo opisal vrhovni državni tožilec - dogajanje na področju prekrškov je po njegovem prav šolski primer, kako zakonodajna, izvršilna in sodna oblast ne smejo delovati, saj se v vsej zmedi načinov reševanja zadev še strokovnjaki težko znajdejo.

Naj zaključim z malo sarkastičnim vprašanjem: Ali bo v Sloveniji prevladal razum nad pametjo ali pamet nad razumom? Po Platonu namreč vsi vemo, da konec vojne dočakajo le mrtvi.

MAG. ZLATKO HALILOVIČ, STROKOVNJAK ZA POLICIJO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas pameti ne pride do parlamenta. Če pa že, ven sigurno ne... Žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je skrajni cajt, da prijavim popoldansko obrt. B)

Splošna gradbena dela Vapo. Sploh se ne sliši tak slabo!

Moj moto bo "tudi če s storitvijo niste zadovoljni, glavno da je žena".

Kaj si nor, a še plužim mu naj???!!! :eek:

Sej žena bo tud s pluženjem zadovoljna... Hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MAG. ZLATKO HALILOVIČ, STROKOVNJAK ZA POLICIJO

Zgleda da se tkole bivši policaji jebejo med sabo,ker človk ki je spelal ta novi blesavi zakon,je bil tud policaj-Ljubo Zajc,prav tko kot Halilovič.Žalostn pa je da najebe raja,zaradi takih kretenov.Po naših koncih zdaj policaji po cesti pobirajo traktoriste in mopediste,ki grejo z njive prek ceste domov z šmarnco v pizdi,pa jih zapirajo in tko nabijajo statistiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko pa takšen z šmarnico podprt traktorist izsili motorista je pa spet ogenj v strehi .

kolk traktoristov s šmarnco u riti je pa že izsililo motorista, v zadnjih 5ih letih sigurno noben.... sicer se mi pa zadne čase že prov gnusi ta slovenska glupa vlada in njen način reševanja problemov, v prihodnosti razmišljam o izselitvi s trebuhom za kruhom v katero drugo, bolj človeško državo, vem pa da ni države, ki bi bila idealna, vsaka država ima probleme, jih pa rešujejo veliko bolje kot slovenija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naša država je čisto v p.....,ceste in zakoni še bolj, mi se pa igramo Evropo! A jih ni sram,da se v medijih hvalijo koliko so pokasirali v mesecu dni,kar velja novi zakon in koliko avtomobilov so zaplenili? 1.200.000 slovenskih,davkoplačevalskih € x12....pa bo spet nekaj ljudi na legalen način polnilo žepe! Kar trese me ob takih podatkih,za realno varnost se pa ne naredi nič ali skoraj nič!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral danes v levičarskem dnevniku VEČER.

Škoda, da ni tega v parlamentu povedal......

................................

................................

................................

Ko prične državni regulatorni sistem urejati stvari le z zviševanjem kazni za storjene prekrške v cestnem prometu, ne uvidi pa vzrokov za njihov nastanek, pomeni, da so odgovorni izgubili kompas ali pa so padli iz ravnotežja. Vozniki sedaj vozijo v strahu in pod stresom. Večji del vožnje gledajo na števec svojega vozila, s tem pa odvračajo pozornost od stanja na cesti, saj se bojijo prekoračitve dovoljene hitrosti. Ali bomo z novo prometno zakonodajo pridelali nove vzroke nastankov prometnih nezgod, bo pokazal čas. Tak pristop še kako nazorno pokaže na nemoč in nezavedanje o prometni problematiki v Sloveniji, ki pa ni od danes. Kljub intenzivni gradnji avtocestnega omrežja je v Sloveniji še vedno večina cest zgrajena na starih in ozkih bivših "furmanskih" poteh, ki pa so jih le asfaltirali in nanje postavili enormno število vertikalne in horizontalne prometne signalizacije. Da si med vožnjo zapomniš vse prometne znake ob cesti, ti ne zadostuje niti doktorat znanosti.

V letošnjem letu je do konca maja na slovenskih cestah umrlo že 89 ljudi, lani v istem obdobju pa 102. Samo v zadnjem tednu v maju, torej mesec dni po uveljavitvi novega zakona o varnosti cestnega prometa, je na naših cestah v 160 prometnih nesrečah umrlo sedem ljudi, 211 pa je bilo poškodovanih. Kljub neevropsko visokim kaznim so policisti v tem obdobju pridržali 750 voznikov zaradi vožnje pod vplivom alkohola in zasegli 70 vozil.

In kaj bi bila morala država storiti pred uvedbo drakonskih kaznovalnih ukrepov? Z ustrezno prometno politiko uvesti sistem umirjanja prometa v vsa bivalna naselja z ustrezno postavitvijo, namestitvijo in vgradnjo naprav in opreme za video nadzor, betonskih korit, smernih otokov, otokov za pešce in obvezno izgradnjo napajalnih poti. Danes namreč kdorkoli, ki zgradi hišo ali objekt ob vozišču, hkrati pridobi "svoj" priključek nanjo.

Realna slika Slovenije je, da v več kot polovici slovenskih občin ni zgrajen niti meter kolesarskih stez, ponekod na cestah z veliko frekvenco pešcev sploh ni zgrajenih pločnikov, ni osvetljenih prehodov za pešce, talna prometna signalizacija je slabo vidna ali celo neustrezna glede na stanje in prevoznost prometnih površin.

Neustrezna postavitev vertikalne prometne signalizacije zahteva še posebno pozornost. Kljub nedvoumno zapisani določbi v zakonu, da morajo biti ceste, prometna signalizacija in oprema na njih zgrajene, postavljene in vzdrževane tako, kot je določeno s predpisi o javnih cestah in predpisi o varnosti cestnega prometa, pa smo pri nas še daleč od predpisanega. Problemi nastanejo v primerih, ko voznik nič hudega sluteč pripelje v naselje po glavni cesti, kjer je omejitev hitrosti z znakom za naselje omejena na 50 km/h, ali ko pripelje v naselje po lokalnih cestah, kjer pa so omejitve hitrosti ob vstopu v naselje različne, ker ni postavljen prometni znak za naselje, ampak le prometni znak za omejitev hitrosti. Vzdrževalec ceste na nevarnem cestnem odseku v večini primerov ne stori popolnoma nič drugega, kot omeji promet z vertikalno prometno signalizacijo, v redkih primerih se zadovolji z ohrapavljenjem vozišča. Kaj to pomeni za vse uporabnike cest, ni treba posebej opisovati. Evropsko naravnani župani slovenskih občin so že spoznali, da izgradnja krožnih križišč umirja promet in zmanjšuje vzroke nastankov prometnih nesreč.

Kljub nedvoumno zapisani določbi, da morata biti prometna signalizacija in oprema postavljeni in označeni tako, da sta dobro vidni, vzdrževalci cest temu ne sledijo. Dejstva, da morata biti redno vzdrževani in ob vsakem uničenju, poškodovanju ali odstranitvi nemudoma zamenjani, nadomeščeni ali ponovno označeni, je vzdrževalcu marsikdaj malo mar. Odbojna varovalna zaščitna ograja je na nekaterih mestih vzdolž cest popolnoma uničena, dotrajana, poškodovana in brez dvojne zaščite v primeru padcev motoristov ali kolesarjev (kar je v veliko prometnih nesrečah tudi neposreden vzrok za njihovo smrt). Stroškovno najenostavnejša in v praksi največkrat videna rešitev je postavitev prometnih znakov za "omejitev hitrosti" in "nevaren cestni odsek", policiji pa poostriti nadzor prometa.

Ali se v Slovenijo ponovno umešča teorija kaosa, ki je bila na pohodu v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ali pa bomo zmogli razviti teorijo zdrave pameti? L. C. Freeman opozarja, da socialnih razmerij sploh ne moremo učinkovito obvladovati, če ne upoštevamo, da je vse povezano z vsem. Z novim prometnim zakonom pri nas je prekoračitev hitrosti v naselju nad 10 km/h sankcionirana z 250 evri in tremi kazenskimi točkami, nad 30 km/h pa z najmanj 1000 evri, devetimi kazenskimi točkami in prepovedjo vožnje motornega vozila. Minimalna bruto plača v maju je bila v Sloveniji 566,53 evra, povprečna bruto plača pa 1352,87 evra. V Nemčiji je voznik za ista prekrška kaznovan v prvem primeru s 25 evri, v drugem pa s 100 evri, tremi kazenskimi točkami in enim mesecem prepovedi vožnje motornega vozila.

Da je teorija kaosa dejansko na pohodu, je v Pravni praksi z dne 15. maja 2008 lepo opisal vrhovni državni tožilec - dogajanje na področju prekrškov je po njegovem prav šolski primer, kako zakonodajna, izvršilna in sodna oblast ne smejo delovati, saj se v vsej zmedi načinov reševanja zadev še strokovnjaki težko znajdejo.

Naj zaključim z malo sarkastičnim vprašanjem: Ali bo v Sloveniji prevladal razum nad pametjo ali pamet nad razumom? Po Platonu namreč vsi vemo, da konec vojne dočakajo le mrtvi.

MAG. ZLATKO HALILOVIČ, STROKOVNJAK ZA POLICIJO

Bivši poveljnik Specialne enote slovenske Policije, kaže tendenco probrazbe v prometnega strokovnjaka :wacko: :naughty: ......da ne bom pokno od smeha.... :D Po mojem, je malo premalo prebrat par člankov, vreč vse skupaj na papir in bit naenkrat hudo pameten......To zna vsak, pa še všeč postaneš marsikomu.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,še neki čisto svežega...pol pa pejmo na dopust na Hrvaško!

Če boste na Hrvaškem vozili 100 kilometrov na uro v naseljih, zavrnili test alkoholiziranosti ali vozili z več kot 1,5 promila alkohola v krvi, vas čaka zaporna kazen.Z današnjim dnem so na Hrvaškem začele veljati spremembe zakona o varnosti v prometu, ki bodo prinesle občutno strožje kazni, posebej za prehitro vožnjo.

Novi zakon odpravlja popolno prepoved vsebnosti alkohola v krvi za voznike, pod pogojem, da niso storili nobenega drugega prekrška. Vozniki bodo tako lahko spet imeli 0,5 promila alkohola v krvi, razen mladih do 24. leta starosti in poklicnih voznikov, ki ne bodo smeli okusiti alkohola, če bodo za volanom.

Bodo pa tudi vozniki z nižjo od dovoljene koncentracije alkohola v krvi kaznovani zaradi alkohola, če bodo storili kakršen koli drug prekršek v prometu. Zakon namreč predvideva 96 evrov dodatne kazni za koncentracijo alkohola, manjšo od 0,5 promila. To pomeni, da bodo vozniki, ki ne bodo pripeti z varnostnim pasom ali bodo telefonirali med vožnjo in bodo imeli do 0,5 promila alkohola v krvi, tako plačali 68 evrov kazni za vsakega izmed omenjenih prekrškov kot tudi zaradi zaužitega alkohola.

V starem zakonu je bila kazen za nedovoljeno koncentracijo alkohola v krvi 68 evrov. Najvišja kazen, in sicer za prekoračitev največje dovoljene hitrosti za 50 kilometrov na uro, bo lahko dosegla tudi 2.054 evrov.

Nov zakon predvideva celo možnost zaporne kazni namesto denarne za šest najhujših prekrškov. Gre za omenjeno prekoračitev hitrosti, večjo od 50 kilometrov na uro v naseljih, zavrnitev testiranja za vsebnost alkohola, zdravil in drog ter vožnjo z več kot 1,5 promila v alkohola v krvi, brez vozniškega dovoljenja ali z že izrečeno prepovedjo.

Največja opozicijska stranka, Socialdemokratska stranka (SDP), je prejšnji petek napovedala ustavno pritožbo zaradi nekaterih določil novega zakona. Kot opozarja SDP, so nekatera določila protiustavna in nelogična, kazni pa drakonske. Ocenili so, da bodo visoke kazni plodna tla za podkupovanje policistov.

Hrvaška koalicijska vlada je že ob začetku napovedala, da bo v prvem letu svojega mandata odpravila popolno prepoved alkohola za voznike. Vrnitev na 0,5 promila alkohola v krvi je predlagala tudi večina opozicijskih strank. Policijske statistike so namreč pokazale, da ničelna toleranca alkohola za voznike ni vplivala na zmanjšanje udeležbe alkoholiziranih voznikov v prometnih nesrečah s smrtnim izidom. :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso vedl kaj bi ukrenil, pa so mislil, da mi bomo pa že mel dobr porihtan glede kazni, saj smo vendar v EU in so način in višino kazni prevzel po našem najbolj bednem ZVCP-ju v Evropi..... vsako leto ko mi povišamo kazni jih hrvati prav tako, dajmo slovenci drugo leto kazni znižat za 70%, ali jih bodo hrvati prav tako..... pobiram stave....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes so policisti ustavili 42-letnika, kateremu je poteklo vozniško dovoljenje. Verjetno je vedel, kakšne so po novem kazni, zato se je fstrelu v glavo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!