Borutt Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 5 urami, NajinSvet pravi: Glej jaz nisem pojedla vse pameti tega sveta, a če zakon narekuje, da se v megli vozi 50km/h, je za mene vse, kar je +50km/h, prekoračitev največje dovoljene hitrosti in ni govora le o neprilagojeni hitrosti. Če se spotikaš ob vsaki besedi, katero napiše kdo drugi, bodi vsaj toliko dosleden, da sam pravilno uporabljaš izraze ter interpretiraš predpise, katere tako zvesto kopiraš ter zagovarjaš. Pa mimogrede... od nekoga tako podučenega na področju prometa kot si ti bi pričakovala, da pozna spodaj kopirani člen ter da ve, da je bila omejitev hitrosti ob včerajšnjih pogojih 50km/h in ne 130km/h + prilagoditev hitrosti zaradi vremenskih razmer... 47. člen (najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil)4. 50 km/h: – za vsa vozila, kadar je vidljivost manjša od 50 m. Kako pa veš, kdaj je vidljivost manjša od 50 m ? Si izmerila ? Vidiš, da ni tako enostavno. Vendar je bila včerajšnja vidljivost precej manjša od 50 m, za kar sploh ni potrebno hoditi z metrom. In, ko se zgodi prometna nesreča, je govora o neprilagojeni hitrosti in ne o prekoračitvi največje dovoljene hitrosti, ker hitrost vožnje ni bila izmerjena z nobenim merilom, ampak je bila hitrost vožnje neprilagojena glede na ... (piše v zakonu), saj se voznik ni ustavil varno in pred oviro. Spotikanje je tvoja specialnost. Zato pa mi napiši, kje se mi je zapisalo, da je v megli omejitev hitrosti več kot 50 km/h. pred 5 urami, DinDiin pravi: Zakon zakon zakon, tut ce je butast je se zmer zakon. Zakaj bi nekdo moral placevati kazni, ce se lahko 30 let recimo vozi po avtocesti orng cez 130, pa nikoli problemov......cez vse megle, pa zastoje, pa divjad, pa karkoli.... Zakaj? Ker je tak zakon. Na Drugi strani pa sanjaci, ki so skos v okviru 130 recimo, pa v meglo 100, ceprov je 40 prevec....? Pa prakticno brez kazni. Ker je tak zakon....vrhunsko. Ta tvoj zapis je težko razumeti. Poskusi obrazložiti, da bo bolj razumljivo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 17 minutami, maus pravi: ne delat prekrške in je vseeno kok so visoke kazni matr sm pamtn pa si ti pomislu kaj bo, ko bodo vsi nehali delati prekrške? Pol si bo pa država zmislila število vdihov na minuto in kazn.... kar delajte prekške ,kar matr sm pametn maus, Bmflar in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: pa si ti pomislu kaj bo, ko bodo vsi nehali delati prekrške? Pol si bo pa država zmislila število vdihov na minuto in kazn.... kar delajte prekške ,kar matr sm pametn Včasih ko ni bilo radarjev so bili obdavčeni na velikost in število oken na hiši ,več svetlobe več davka,manj oken večji račun za takrat petrolej itd.....naši vrli parlamentarci so pametni samo kako sebi nafilat žep , za ostalo so bolj butaste narave Bmflar in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 bom jaz povedal kako je vozti v megli ... bil sem osebno skoraj neposredno udeležen v prometni nesreči v Grosuplju ... ker sem vozil dejansko okoli 60 km/h sem se varno ustavil 200 m pred nesrečo.... od hrvaške meje pa do Grosuplja so bilči gosti pasovi megle in kako se nekateri vozili z več kot 130 km /h v meglo mi ni jasno in res ne vem, če jo glih vsi bolje poznajo od mene, ki sem se tam včasih stalno vozil. Smo pa zadnjič probali, kako je vozizi v megli in sem tudi zaradi goste megle falil stezo, ampak, ker sem vozil s hitrostjo glede na vidljivost, sem se varno ustavil. Imam priče za vse kar sem napisal DAMI34, Bmflar, KARMEN1 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 33 minutami, maus pravi: bom jaz povedal kako je vozti v megli ... bil sem osebno skoraj neposredno udeležen v prometni nesreči v Grosuplju ... ker sem vozil dejansko okoli 60 km/h sem se varno ustavil 200 m pred nesrečo.... od hrvaške meje pa do Grosuplja so bilči gosti pasovi megle in kako se nekateri vozili z več kot 130 km /h v meglo mi ni jasno in res ne vem, če jo glih vsi bolje poznajo od mene, ki sem se tam včasih stalno vozil. Smo pa zadnjič probali, kako je vozizi v megli in sem tudi zaradi goste megle falil stezo, ampak, ker sem vozil s hitrostjo glede na vidljivost, sem se varno ustavil. Imam priče za vse kar sem napisal Ne vrjamem ,kdo je..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 Pravkar, Kmet2 pravi: Ne vrjamem ,kdo je..... premau si razparan ... Bmflar in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 3 minutami, maus pravi: premau si razparan ... nazo13, Bmflar in maus 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 u spermića sicer pa ... za nekatere so kazni še premajhne ... zadnje čase (očitno stavka policije) opažam povečano število prekrškov kot so ... vožnja v rdečo, telefoniranje, smerokazi ipd. thumper, KARMEN1 in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 6 minutami, maus pravi: u spermića sicer pa ... za nekatere so kazni še premajhne ... zadnje čase (očitno stavka policije) opažam povečano število prekrškov kot so ... vožnja v rdečo, telefoniranje, smerokazi ipd. Na cesto rajši glej ne pa okrog kaj kdo dela ,zase se brigi DAMI34 in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Na cesto rajši glej ne pa okrog kaj kdo dela ,zase se brigi sj gledam na cesto in se pelem v zeleno, ampak se drugi v rdečo ... pa se brigam zase ... no ja .. skrbi me zase KARMEN1, Bmflar, DAMI34 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 1 minuto, maus pravi: sj gledam na cesto in se pelem v zeleno, ampak se drugi v rdečo ... pa se brigam zase ... no ja .. skrbi me zase Pol si pa tožibaba Bmflar 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Pol si pa tožibaba sj so policaji tut ... špechahle Kmet2 in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 1 uro, Borutt pravi: Kako pa veš, kdaj je vidljivost manjša od 50 m ? Si izmerila ? Vidiš, da ni tako enostavno. Vendar je bila včerajšnja vidljivost precej manjša od 50 m, za kar sploh ni potrebno hoditi z metrom. In, ko se zgodi prometna nesreča, je govora o neprilagojeni hitrosti in ne o prekoračitvi največje dovoljene hitrosti, ker hitrost vožnje ni bila izmerjena z nobenim merilom, ampak je bila hitrost vožnje neprilagojena glede na ... (piše v zakonu), saj se voznik ni ustavil varno in pred oviro. Spotikanje je tvoja specialnost. Zato pa mi napiši, kje se mi je zapisalo, da je v megli omejitev hitrosti več kot 50 km/h. Ta tvoj zapis je težko razumeti. Poskusi obrazložiti, da bo bolj razumljivo. Mimogrede, 50m sploh ni tako majhna vidljivost a ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ivana Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 1 hour ago, Borutt said: Kako pa veš, kdaj je vidljivost manjša od 50 m ? Si izmerila ? Vidiš, da ni tako enostavno. Vendar je bila včerajšnja vidljivost precej manjša od 50 m, za kar sploh ni potrebno hoditi z metrom. In, ko se zgodi prometna nesreča, je govora o neprilagojeni hitrosti in ne o prekoračitvi največje dovoljene hitrosti, ker hitrost vožnje ni bila izmerjena z nobenim merilom, ampak je bila hitrost vožnje neprilagojena glede na ... (piše v zakonu), saj se voznik ni ustavil varno in pred oviro. Če je prekoračena hitrost le tisto, kar se izmeri, imaš prav Me pa zanima zakaj ob razmerah, kakršne so bile včeraj, na cestah ni nikoli prisoten policist, ki bi ugotovil prekoračeno dovoljeno hitrost ter voznika po potrebi tudi sankcioniral? Zakaj se kaznuje nekoga, ki v naselju vozi 60km/h medtem ko se pri gosti megli tolerira 130km/h? Vsaj sama še nisem slišala za primer, da bi nekdo dobil kazen zaradi premajhne varnostne razdalje ali pa hitrosti v megli... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Januar 31, 2016 Deli Objavljeno Januar 31, 2016 pred 8 minutami, Snecer pravi: Mimogrede, 50m sploh ni tako majhna vidljivost a ne. je .. če pelješ zelo hitro ... pri 130 km/h je to zelo majhna vidljivost ... sekundo rabiš da zaznaš .. pol sekunde da reagiraš ... pa si že tam ... v 2 sekundah kr precej prevoziš .... pa to so ljudje, ki so že kar nekaj kilometrov prevozilči in so utrujeni ... če pomislim koliko romunov in ostalih tujcev je bilo vmes pač moje mnenje je tako Kmet2 in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Februar 1, 2016 Deli Objavljeno Februar 1, 2016 (popravljeno) No fajn. Pa se je nardila peesdarija ravno zaradi megle, premajhne ali nikokršne varnostne razdalje in razmeram neprilagojenih hitrosti. Ko pa zadnje meglenke prižgeš, al pa to tuki sam napišeš, te hočejo tuki pa vsi požrt. Me zanima, kolko zadnjih meglenk je bilo včeraj tam prižganih... Sem pa ravno včeraj dopoldne imel podoben primer na stranskih cestah, ko je model uletel z večjo brzino meni za rit, skoraj vanjo, potem pa nikakor ne naprej. Narod je navajen da se šlepa in zraven želi, da bi šlo čimhitreje. Kaj se s prvim dogaja, jih pa eno figo briga, dokler niso vsi skupaj v dreku. Ma, brez veze, sam še ena opcija ostane, ogibat se kretenov na cesti, če se le moreš. Popravljeno Februar 1, 2016. Popravil I30 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 1, 2016 Deli Objavljeno Februar 1, 2016 (popravljeno) pred 4 urami, I30 pravi: Ko pa zadnje meglenke prižgeš, al pa to tuki sam napišeš, te hočejo tuki pa vsi požrt. Me zanima, kolko zadnjih meglenk je bilo včeraj tam prižganih... sej veš zakon, meglenke zadnje da, dokler te nekdo ne ulovi in ga začneš slepit... a veš kaj je smešno, če pogledamo posnetek, vsi parkirani a noben nima niti vseh 4 smernikov prižganih, niti luči za meglo...ne vem no...ni čudno da je pokalo http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/video-voznik-s-kamero-snemal-voznjo-sledila-je-megla-naleti-beg-ljudi-poki-kricanje.html Popravljeno Februar 1, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno Februar 1, 2016 Deli Objavljeno Februar 1, 2016 pred 16 urami, Snecer pravi: Mimogrede, 50m sploh ni tako majhna vidljivost a ne. Ti je že Maus odgovoril, da je hitro hitro prehitro. Pri hitrosti 100 km/h prevozimo približno 30 m. Recimo, da porabimo to sekundo za reagiranje. Koliko nam še ostane zavorne poti ? Če nekdo pred nami stoji, je zavorna pot krajša. pred 16 urami, NajinSvet pravi: Če je prekoračena hitrost le tisto, kar se izmeri, imaš prav Me pa zanima zakaj ob razmerah, kakršne so bile včeraj, na cestah ni nikoli prisoten policist, ki bi ugotovil prekoračeno dovoljeno hitrost ter voznika po potrebi tudi sankcioniral? Zakaj se kaznuje nekoga, ki v naselju vozi 60km/h medtem ko se pri gosti megli tolerira 130km/h? Vsaj sama še nisem slišala za primer, da bi nekdo dobil kazen zaradi premajhne varnostne razdalje ali pa hitrosti v megli... V teoriji je vse v najlepšem redu. Ampak, ko poskusimo to teorijo prakticirati, se pojavijo dejanske in realne težave. Imamo tehniko, katera deluje ali pa tudi ne deluje v takšnih razmerah. Seveda se bodo takoj našli nekateri in trdili, da je bila vidljivost 51 metrov in zahtevali dokaze o naši meritvi vidljivosti. To pa že postavlja naše meritve hitrosti pod vprašaj oziroma se postavlja dvom o upravičenosti izvajanja meritev hitrosti z namenom inkasantstva. Poleg tega ni najbolj varno stati ob cesti zaradi izvajanja meritev hitrosti, kar ti lahko potrdi vsakdo, kateri je vsaj enkrat stal ob avtocesti. Predvsem pa jaz mislim, da je tista omejitev hitrosti ob zmanjšani vidljivosti napotek za tiste, kateri znajo razmišljati in ne divjajo brezglavo skozi meglo ali kakšne drugačne vremenske razmere. Če pogledamo še nekoliko drugače, lahko hitro ugotovimo, da tudi v snežnih razmerah nihče ne opravlja meritve hitrosti. Zakaj naj bi opravljali meritve hitrosti v neugodnih vremenskih razmerah, kjer so hitrosti nizke ravno zaradi teh razmer in, kjer naj bi prevladovala zdrava kmečka pamet, da se po snegu ne vozi z isto hitrostjo, kot po suhi cesti. Ampak, nekaterim to ne bo nikoli jasno in bodo vozili tako, kot se njim zdi. In tukaj ne pomagata ne zakonodaja, ne represivni organ, ampak samo učenje na lastnih napakah. Samo se mi zdi, da jih preveč trpi zaradi njihovega učenja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 pred 17 urami, DAMI34 pravi: sej veš zakon, meglenke zadnje da, dokler te nekdo ne ulovi in ga začneš slepit... a veš kaj je smešno, če pogledamo posnetek, vsi parkirani a noben nima niti vseh 4 smernikov prižganih, niti luči za meglo...ne vem no...ni čudno da je pokalo http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/video-voznik-s-kamero-snemal-voznjo-sledila-je-megla-naleti-beg-ljudi-poki-kricanje.html večna dilema o elektronskih pomagalih .. sem nekaj gledal pa me čudi , da ne gorijo vse 4 .. kolikor sem jaz preizkusil se še pri xsari sočasno ko se vklopi BAS vklopijo tudi vsi 4 smerokazi ..če kdo ne ve - BAS ali brake assist sistem odreagira glede na čas v katerem pritisnemo pedal za zavoro torej v paniki pedal opravi isto pot v veliko krajšem času - takrat BAS sam od sebe poveča pritisk v zavornem sistemu navkljub že aktiviranemu ABS - ki nabija v pedal zavore in sporoča voznikom ki ne vedo zakaj se gre ob zaviranju z ABS - da bolj je spolzka podlaga , bolj je treba stisniti pedal zavore .. na žalost večina takih celo popusti pedal zavore ko se aktivira ABS in s tem še dodatno podaljšajo zavorno pot - pa ABS še kar dela ... kar se tiče vseh 4 - mogoče so pa večini prodali panik funkcijo - povezava BAS in 4 smerokaz - pa ne vgradili .. DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nazo13 Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 Ob 31. 1. 2016 at 21:40, maus pravi: je .. če pelješ zelo hitro ... pri 130 km/h je to zelo majhna vidljivost ... sekundo rabiš da zaznaš .. pol sekunde da reagiraš ... pa si že tam ... v 2 sekundah kr precej prevoziš .... pa to so ljudje, ki so že kar nekaj kilometrov prevozilči in so utrujeni ... če pomislim koliko romunov in ostalih tujcev je bilo vmes pač moje mnenje je tako V tej megli so samo norci vozili +100km/h. Z mojo sva peljala 80. Večina nasproti vozečih tovornjakarjev je blendala kot fukjena. Kdor je vse to spregledal, je dremal za volanom ali pa gledal TV. Največjo štalo je pa potem naredil voznik romunskega tovornjaka, ki se je na polno zabil v kolono. Če ne bi dva možakarja tekla nižje po klancu in reskirala življenje ter mahala kot nora voznikom, bi bilo krša, poškodovanih in verjetno mrtvih še dosti več. Na Darsovih tablah pa Ko piješ ne vozi. Drugič naj raje na te čezcestne panoje raje dajo opozorilo Megla, največja dovoljena hitrost toliko in toliko. Lahko se vadijo ven koliko hočejo, samo za to so delno krivi tudi sami. Kamikaz pa itak nič ne spametuje. Ko smo se zvečer zvlekli iz zastoja, so posamezniki kljub dežju in sicer dosti redkejši megli, zopet tiščali gas do konca. Samo čakal sem kdaj bo zopet počilo. gsxf750, solorider, DAMI34 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 vse lepo in prav ... ampak v megli se tut table slabo vidjo .... pa koker je meni znano je tam omejitev 80 ... ampak šleparji iz tretjega pasa kr zavijejo na vozni pas, čeprav se ga prehiteva drug šlepar ... to sem miljonkrat vidu ... sem se zadnjič čez rebernice pelju un je bla taka megla, da sem stezo falil ... zakaj nisem prletu 100 in se zaletu v cestninsko postajo ... zato ker nisem kreten ... ajnfok ... jezi me, ker je najlažje druge krivit ... če je sneg na cesti moraš uklopit tolk pameti, da je sneg na cesti in zmanjšaš hitrost ... al pa rečeš .. sj mi ni nihče povedal, da je sneg na cesti ... torej lahko peljem 130 .... smešno mar ne Alla 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ivana Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 22 minutes ago, Borutt said: V teoriji je vse v najlepšem redu. Ampak, ko poskusimo to teorijo prakticirati, se pojavijo dejanske in realne težave. Imamo tehniko, katera deluje ali pa tudi ne deluje v takšnih razmerah. Seveda se bodo takoj našli nekateri in trdili, da je bila vidljivost 51 metrov in zahtevali dokaze o naši meritvi vidljivosti. To pa že postavlja naše meritve hitrosti pod vprašaj oziroma se postavlja dvom o upravičenosti izvajanja meritev hitrosti z namenom inkasantstva. Poleg tega ni najbolj varno stati ob cesti zaradi izvajanja meritev hitrosti, kar ti lahko potrdi vsakdo, kateri je vsaj enkrat stal ob avtocesti. Predvsem pa jaz mislim, da je tista omejitev hitrosti ob zmanjšani vidljivosti napotek za tiste, kateri znajo razmišljati in ne divjajo brezglavo skozi meglo ali kakšne drugačne vremenske razmere. Če pogledamo še nekoliko drugače, lahko hitro ugotovimo, da tudi v snežnih razmerah nihče ne opravlja meritve hitrosti. Zakaj naj bi opravljali meritve hitrosti v neugodnih vremenskih razmerah, kjer so hitrosti nizke ravno zaradi teh razmer in, kjer naj bi prevladovala zdrava kmečka pamet, da se po snegu ne vozi z isto hitrostjo, kot po suhi cesti. Ampak, nekaterim to ne bo nikoli jasno in bodo vozili tako, kot se njim zdi. In tukaj ne pomagata ne zakonodaja, ne represivni organ, ampak samo učenje na lastnih napakah. Samo se mi zdi, da jih preveč trpi zaradi njihovega učenja. Snecer... kamion recimo se še pri hitrosti 50km/h na mokri cesti v 50m ustavil ne bo, kaj šele pri 100km/h ali še več. Naj bi... a več kakor očitno je, da na naših cestah v neugodnih vremenskih razmerah niso vedno nizke hitrosti in da vse prevečkrat ne prevladuje zdrava kmečka pamet. Pravzaprav ni problem samo neprimerna hitrost zaradi vremenskih razmer, tudi ob idealnih voznih pogojih ni vedno zaznati uporabe te kmečke pameti. Vsem (večini) je samoumevno, da na AC lahko striktno vozijo tistih 130km/h ne glede na vremenske razmere, delo na cesti, gostoto prometa ali zastoje. Vsem (večini) je samoumevno, da če imajo po predpisih prednost, da se recimo na semaforju ob zeleni luči ne bodo ozirali na soudeležence, ki imajo rdečo luč, da se na cesti, kjer ni prehoda za pešče ne bodo ozirali na morebitne ljudi, ki bodo hoteli prečkali cesto in da če so na glavni cesti, da jih niti pod razno ne more izsiliti vozilo s stranske ceste. Da pa sploh ne govorim o osnovni kulturi večine voznikov, katerim je izpod časti sočloveku kdaj pa kdaj odstopiti prednost. Preveč je pri nas povdarka na pobiranju kazni in premalo na sami varnosti. Čemu služi v 2km dolgi cesti skozi naselje vsakih 300m izmenično omejitev hitrosti malo 50km/h pa malo 70km/h? Čemu omejitev na bivših cestninskih postajah 40km/h v 'nedogled'? Čemu pisat kazen nekomu, ki se na trenutek spozabi ter za kak kilometer preseže hitrost (saj je bolj nevarno imet oči na števcu in paziti, da ja ne boš 5km/h prehiter, kakor biti pozoren na promet okoli sebe in ob tem vozit kak kilometer več, kakor je dovoljeno)? Čemu na ravni, pregledni cesti omejitev 70km/h? In zakaj so ravno policisti, ki bi morali biti vzor vsem nam, običajno grobi prekrškarji pa praviloma nikoli niso sankcionirani, ker imajo značke? Pa mimogrede sama nimam prav nobenih težav s policisti. Če sem v prekršku, se tega dobro zavedam in vem, da ima policist vso pravno podlago, da mi napiše kazen, pa naj gre še za tako banalen prekršek in ne bom nikoli pljuvala ali pa iskala krivca v njem. Večji problem vidim v nesmiselnih - neumnih predpisih, na podlagi katerih se kaznuje prekrškarje. Ne vem... zakaj mora ključno vlogo pri upoštevanju prometnih predpisov igrati denarna kazen? Zakaj se nevedne ljudi ne ozavešča, kaj pomeni v trenutku postati invalid ali pa kaj zaradi lastne sebičnosti pomeni sočloveku odvzeti partnerja ali otroku starša? Vsi vemo, da če bomo prehitri, da bomo kaznovani, redkokdo pa se zaveda ter ob tem, ko sede za volan, pomisli, da nesreča nikoli ne počiva in da lahko kaj hitro tako sebi, kakor soudeležencem v prometu, življenju v trenutku spremenimo v pekel. Kazen, pa naj bo še tako visoka in nečiji dohodek tako nizek, se enkrat že poplača, življenje pa je eno samo in ko ga nekomu odvzameš, povratka nazaj več ni in takrat je prepozno glavo razbijat s tem, kaj bi bilo, če bi bilo. Drugače se mogoče motim, a verjamem, da je večja potencialna nevarnost sebi ter soudeležencem v prometu stric, ki po ac vozi 65km/h ali pa bedak, ki v gosti megli vozi 135km/h kot sem sama v primeru, da za nekom vozim 135km/h in ga, ker mu ne želim voziti v riti, prehitim s 165km/h, da ne kampiram tri dni na prehitevalnem pasu ter se čim prej vrnem nazaj na vozni pas in nadaljujem z normalnih 140km/h. Zakaj sem jaz v tem primeru večja nevarnost in zakaj se mene lahko sankcionira kadarkoli, prva dva pa praviloma nikoli? Saj razumem, tako kot si napisal, da je teorija eno, praksa pa drugo... Način, kako na varen način sankcionirat v megli tiste, kateri grobo kršijo zakon, zagotovo obstaja. Kot obstaja preprost način, kako preprečit uvoz za nasprotno smer na ac, a se s tem nihče ne obremenjuje. Če bi bil obojestranski interes, bi bilo mogoče izboljšati marsikaj na račun varnosti vseh nas. Žal pa vse dokler smo sami najpametnejši ter najboljši in ne znamo priznat lastnih napak ter namesto tega vedno valimo krivdo na nekoga drugega se ne bo spremenilo nič. Saj ne rečem, vsi delamo napake in jih neradi priznamo, a kljub temu, čemu po tragediji pred dnevi s prstom kazati na Dars - a vsi tisti, ki so spregledali meglo, opozorilne table spregledali ne bi? Kvečjemu je krivda na avtošolah, ki omejitev v gosti megli večinoma ne pozna in tako bodočim voznikom ne poda znanja, kako v njej ravnati, saj vsi govorijo o neki prilagojeni hitrosti in verjamejo, da če so iz 140km/h zmanjšali na 105km/h, da so svoj del naloge opravili. pajkica, solorider, schwantz in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 pred 1 uro, maus pravi: vse lepo in prav ... ampak v megli se tut table slabo vidjo .... pa koker je meni znano je tam omejitev 80 ... ampak šleparji iz tretjega pasa kr zavijejo na vozni pas, čeprav se ga prehiteva drug šlepar ... to sem miljonkrat vidu ... sem se zadnjič čez rebernice pelju un je bla taka megla, da sem stezo falil ... zakaj nisem prletu 100 in se zaletu v cestninsko postajo ... zato ker nisem kreten ... ajnfok ... jezi me, ker je najlažje druge krivit ... če je sneg na cesti moraš uklopit tolk pameti, da je sneg na cesti in zmanjšaš hitrost ... al pa rečeš .. sj mi ni nihče povedal, da je sneg na cesti ... torej lahko peljem 130 .... smešno mar ne baje si nekaj časa nazaj dejal , da so avtoceste plačljive zaradi tega , ker so "nadstandardne" ? plačljiva posebna ponudba al kako ... torej za plačilo lahko tudi nekaj pričakujemo kajne? torej nadstandardno dobro vzdrževano , spluženo in posuto cesto , opremljeno s tablami z močno svetilnostjo v megli in utripajočimi znaki - mogoče ideja , da se postavi to v varnostne ograje ker je pri tleh megla najredkejša - preden se zgodi nesreča ? sorry - sam si rekel nadstandard.. solorider 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 (popravljeno) pred 41 minutami, thumper pravi: sorry - sam si rekel nadstandard.. AHAHA dont fak wit nad-standard Popravljeno Februar 2, 2016. Popravil DAMI34 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 pred 44 minutami, thumper pravi: baje si nekaj časa nazaj dejal , da so avtoceste plačljive zaradi tega , ker so "nadstandardne" ? plačljiva posebna ponudba al kako ... torej za plačilo lahko tudi nekaj pričakujemo kajne? torej nadstandardno dobro vzdrževano , spluženo in posuto cesto , opremljeno s tablami z močno svetilnostjo v megli in utripajočimi znaki - mogoče ideja , da se postavi to v varnostne ograje ker je pri tleh megla najredkejša - preden se zgodi nesreča ? sorry - sam si rekel nadstandard.. itak, da je .. sam še nisem opazil ... ne v Nemčiji niti v Ameriki, da bi pihali meglo iz avtoceste ... zadnjič, ko je bilo v S Ameriki 20 cm snega, so avtoceste zaprl in prepovedali vožnjo po mestu, dokler ni bilo spluženo. Lansko leto (ali predlani) je bilo v Angliji na avtocesti ne vem kolk mrtvih na avtocesti zaradi megle ... tudi en ni rekel, da je zaradi vzdrževalca avtoceste .... Itak, da je nadstandard ... v Nemčiji se nikol nisem peljal po suhem, čeprav je dž ali sneg padu ... pa po Italiji, Franciji in Avstriji tut ne ... pa tudi na portalih nisem videl, da bi pisalo "pada sneg" ali "pada dž" ... V nemčiji (mislim da tudi v Avstriji),na portalih piše samo nemško ... pri nas v večih jezikih, sam je klinc k Romuni ne znajo anglešk ali nemšk Najbolše je iskat krivce drugje ... že sam razum ti pove, da če ne vidiš v ovinek pač ne greš na polno ... razen če greš ti, jaz ne grem Tudi če bi bile močne luči ... in bi pisalo megla ... ali res ne vidi megle ... mu je treba napisat ? .... v tunelih je močna osvetlitev z omejitvijo hitrosti ... zadnjič proti in iz Celja sem se edini vozil po omejitvi ... zakaj ? ... ker sem seveda kreten ? ... ali pač previden !! V gostilni imam tudi plačljivo storitev, pa se moram obnašati po nekaterih napisanih in nenapisanih pravilih ... Pa ne zagovarjam DARS ... to se dogaja na vseh cestah v Sloveniji ... tudi v mestih ... resnično opažam zadnje čase kaos na cesti. thumper, Alla in TakeALookAround 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se