Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

Po mojem mnenju je ocenjevalec kriv,saj on sam potrdi a je kandidat primeren za na cesto al ne. Ni pa on kriv kako so kandidate naucil. Ce bi jih zmetal kot nesposobne za na cesto bi avtosole lahko se vec pokasirale.... In glede na to kaksni liki vse vozijo po cestah,so spustil nekam velik nesposobnezev.....namest da bi avtosole lepo vzgajale naprej,dokler ne bo znanje na nivoju,oz ozavescenost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt ,nč nisem ponavljal ,sam izpostavil sem narejen prekršek pred leti .......moti me nenakopravnost ,ne vem kje so policaji in provide na AC ,zakaj ne kaznujejo voznikov ki se vozijo po prehitevalnem kljub možnosti umika na vozni pas ......mene pa kaznujejo pri prazni AC ob 6h zjutraj v nedeljo .......narobe svet!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt

1. Nisrm opazil, da bi naši ljudje v tujini kaj bolj odgovorno vozili, vkljucno z mano, včasih je celo obratno

2. Prometna varnost je tudi statistika, in če preberem naslove v kroniki:

84 letnik zbil 3 kolesarje

73 letnik vozil napačno po ac

Romunski voznik ustavil na voznrm pasu

24 letnik izsilil prednost...

Itd itd

Zelo kmalu ugotovim, da je za večino nesreč kriva predvsem, nezbranost, malomarnost, nezavedanje kaj se zaradi neodgovornosti lahko zgodi na cesti.

To pa ni to, kar nas ljuba drzavica in njni inkasanti učijo, da je glavni krivec hitrost. S tem samo prikrivajo pravi razlog za cestne nabirke denarja.

Problem varnost na cesti je zelo velik, in vsaj kar jaz vidim se ga bo lahko postopoma rešilo skozi generacije z vzgojo in vzgledom. Tako kot jaz učim moja dva mulca, kaj je pametno in kaj ni, tako ko jim tupim v glavo 3x poglej ne spreglej, tako se tudi ti s treningi varne vožnje in svetovanji širšemu krogu ljudi trudiš, da bo nekoč bolje. In če s svojimi dejanji preprečiš samo rno nesrečo si dosegel lep uspeh.

Mislim da je to prava pot, VZGOJA, VZGOJA, VZGOJA, ker kasiranje mestnih in ostalih inkasantov prav nič ne nauči prekrškarja, razen da zniža hitrost na določenem mestu, še vedno pa je raztresen, telefonira, zavija brez pogledat...

Da ne govorim o tem, da so višine kazni nesorazmerno visoke s težo prekrška.

Moje pisanje je sicer utopično, ker državo zanima denar. Kar pomeni, da bom še vedno gledal na omejitve skozi svoje oči in pazil na morebitne radarje, a vendar kjer bo le možnost bom osveščal sebe in druge, da promet ni zajebancija in da se ga ne sme jemati zlahka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem ful nesreč že preprečil ,pa me modri skoz nagrajujejo .......:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Jz sem ful nesreč že preprečil ,pa me modri skoz nagrajujejo .......:P

Ti preprečiš že marsikaj, če cel nazaj prideš :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Mora potemtakem država zaradi kaosa v svoji sredini prevzeti odgovornost nase namesto pijanega voznika, kateri je zapeljal na pločnik poln ljudi ? Je tudi pri sekanju nepreglednega ovinka država dolžna nositi svoj del krivde ? Se moramo vsi tako destruktivno obnašati, ker nam vsakodnevne novice parajo živce s skorumpirano in nesposobno javno upravo ? 

Zakaj moraš ponavljati prekrške, kot pred teboj vozeči ? Te sili delati prekrške ? Mogoče velja tisto, da zgledi vlečejo ? 

 

Poglej tu si napisal - zgledi vlečejo. Se popolnoma strinjam. Državljani spremljamo, opazujemo naše početje te skoraj brezpravne države. Delovanje naših institucij, korupcijo... In še enkrat trdim, da je vsesplošno stanje slabo in začelo se je od zgoraj in ne spodaj in tudi ne v srednjem sloju - torej tisti, ki se ukvarjajo s politiko. Večino ljudi gleda navzgor in si zgled jemlje tam.

Ne glede na stanje v državi so bili pijanci in bodo nekateri še zmeraj pili in te nikakor ne zagovarjam, ravno nasprotno. 

Urejene institucije, urejena država, večja morala - manj prekrškov, sem prepričan, a nekateri še bodo zmeraj pili in povzročali prekrške. 

Scarabeo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Kmet2 pravi:

Denarna kazen v večini primerov ne ustavi dirkačev ! Če ne bi bila država tako pogoltna bi se lahko lotila dirkačev na prav poseben način in vsi bi bili zadovoljni ...Primer: prekoračiš omejitev v naselju ,povzročiš nesrečo iz objestnosti itd.....kazen ,vsak dan po službi  v Sočo za 8ur ,pomagat žrtvam nesreč ,čas trajanja 1 mesec ....ko vidiš reveže se zamisliš ,občutil na lastni koži ,sej ga še stisnem ,toda v naseljih nikoli več !

Če človeku vzameš prosti čas in ga postaviš v stresno situacijo in vrjemite ob pogledu na žrtve nesreč je stresno bi veliko bolj učinkovalo kot Jankovičevemu Jurčku plačat kazen ......sam mi znamo postavljat vsakodnevno samo radarje in namesto delovnih mest  pa ustvarjat nove davke .........konec se bliža.....

To so vzgojne kazni. In edino pravilno bi bilo tako ter pometanje cest in ostala potrebna opravila. Ampak bi bilo na hitro zelo veliko bolniških in invalidov. Ma mi bi jim hitro našli njim primerno delo. 

pred 19 urami, DinDiin pravi:

Ma dej, prejsn tedn sem kisto prepozno opazil, na obvoznici!!! K je res tolk pescev, pa krizisc, pa nekih nevarnosti, da je treba tja postavt! Ludilo! Tolk sm prletu, da so skor 3je umrl....ce mi v mestu ne morjo kesa pobrat, mi ga pa na avtocesti probajo....k res, vsakic k grem na avtocesto, 1 umre, majke mi! :fyou: 

To bi verjetno znali razložiti strokovnjaki psihiatri. Po domače pa je to iskanje krivca drugje in ne pri sebi. 

pred 18 urami, thumper pravi:

me prav zanima koliko jih je plačalo kazen za oviranje prometa k so vozil po prehitevalnem pasu na avtocesti pod 100 na uro..

Vprašaj generale v Ljubljani, kateri vodijo statistiko. Hitrost nima veze, ker je oviranje vedno, ko za seboj zadržuješ hitrejšega. Je pa tako nizka hitrost na avtocesti povod za hitrejši utrip in povečan pritisk. 

pred 4 urami, DinDiin pravi:

Po mojem mnenju je ocenjevalec kriv,saj on sam potrdi a je kandidat primeren za na cesto al ne. Ni pa on kriv kako so kandidate naucil. Ce bi jih zmetal kot nesposobne za na cesto bi avtosole lahko se vec pokasirale.... In glede na to kaksni liki vse vozijo po cestah,so spustil nekam velik nesposobnezev.....namest da bi avtosole lepo vzgajale naprej,dokler ne bo znanje na nivoju,oz ozavescenost. 

Se mogoče v šoli vožnje učijo sekanja ovinkov, se mogoče učijo prekoračiti največjo dovoljeno hitrost, se mogoče učijo voziti skozi rdečo luč, se mogoče učijo voziti pijani in zadeti, se mogoče učijo ... ? Jaz sem v avto šoli oziroma v šoli vožnje preizkusil vse sedeže (proč z umazanimi mislimi) in vsaj nekaj vem o tem poučevanju in vzgajanju. V šolah vožnje je premalo prometne vzgoje in preveč učenja na pamet zaradi zadovoljevanja strica v ozadju. Nihče ne uči kršenja predpisov, ampak samo vožnjo v skladu z zakonodajo. To je pa tudi vse, ker manjka vzgoja dobrih in varnih voznikov. Kultura, miselnost, vzgoja, vpliv okolice, ..., so samo nekatere stvari, katere vplivajo na mlade voznike. 

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Borutt ,nč nisem ponavljal ,sam izpostavil sem narejen prekršek pred leti .......moti me nenakopravnost ,ne vem kje so policaji in provide na AC ,zakaj ne kaznujejo voznikov ki se vozijo po prehitevalnem kljub možnosti umika na vozni pas ......mene pa kaznujejo pri prazni AC ob 6h zjutraj v nedeljo .......narobe svet!

Štrajk. Še naša provida se noče zagnati. 

Neenakopravnost ? Mramorjev dodatek za pripravljenost je enak moji plači. In jaz ne dobim nobenega dodatka, pa sem že po zakonu dolžan narediti marsikaj tudi v svojem prostem času. 

Vsakdo je že doživel kakšno krivico ali pa je vsaj tako čutil. Ne morem pomagati, če si nekdo dviguje mlahavi ud na takšen način in sicer s kazanjem neke navidezne moči, kar je pisanje kazni vsevprek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Jz sem ful nesreč že preprečil ,pa me modri skoz nagrajujejo .......:P

Takrat, ko si ostal doma. :lol1:

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nimam problemov z hitro voznjo, to majo ostali.....zakaj bi pri sebi iskal krivca? :P

Ja potlej nej pa komisijo postimajo, da bojo se mal psiholoski profil kandidata ujel....ne pa sam, a zna dat zmigavc levo, pa pogledat v spegu..... Pa bolj ko se bo vlekel ko smrkelj, ker se ti kao nikamor ne mudi( to je meni tupil instruktor skos), bolj bo varen.

Kisto naj pa kar nesejo pred kaksno solo, al pa v center, pa ne bojo dost zasluzil, predvsem na meni ne. Da pa pripeljem 120 v Lj, ker je 80 omejitev, po prazni cesti, vsak dan 2x, me ne bo noben preprical, da sem nevaren ne vem komu.....ker ce je situacija drugacna, pac ne peljem 120, ampak 80 ce je treba, al pa 40, ce je tko treba, al pa stojimo. Ampak ja....dejmo kisto tja, ker bomo kasiral. Zakaj je tolk tezko priznat, da je totalno debilna poteza to in zmer modrovat kok smo mi divjaki pa ne vem kaj....pa lahko bi se peljal vsak dan 150 tam, ker se da.....Drzavo res skrbi, da bi delaven poba skliznil iz tega sveta.....ker me nebi mogli vec lupit.....In me raje s kaznijo cuvajo, da ne bom kaj? S ceste zletel? :fyou: Sam se en inspector more pridt tezit ya racun....pa bo popolno! :lol1:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj delajo sedaj inkasanti-štrajkajo in vladi grozijo s tem, da ne bodo kaznovali, BOLANO. Če bodo dobili take plače kot zahtevajo, pa bodo spet začeli polniti proračun.  :fyou:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DinDiin pravi:

Jaz nimam problemov z hitro voznjo, to majo ostali.....zakaj bi pri sebi iskal krivca? :P

Ja potlej nej pa komisijo postimajo, da bojo se mal psiholoski profil kandidata ujel....ne pa sam, a zna dat zmigavc levo, pa pogledat v spegu..... Pa bolj ko se bo vlekel ko smrkelj, ker se ti kao nikamor ne mudi( to je meni tupil instruktor skos), bolj bo varen.

Kisto naj pa kar nesejo pred kaksno solo, al pa v center, pa ne bojo dost zasluzil, predvsem na meni ne. Da pa pripeljem 120 v Lj, ker je 80 omejitev, po prazni cesti, vsak dan 2x, me ne bo noben preprical, da sem nevaren ne vem komu.....ker ce je situacija drugacna, pac ne peljem 120, ampak 80 ce je treba, al pa 40, ce je tko treba, al pa stojimo. Ampak ja....dejmo kisto tja, ker bomo kasiral. Zakaj je tolk tezko priznat, da je totalno debilna poteza to in zmer modrovat kok smo mi divjaki pa ne vem kaj....pa lahko bi se peljal vsak dan 150 tam, ker se da.....Drzavo res skrbi, da bi delaven poba skliznil iz tega sveta.....ker me nebi mogli vec lupit.....In me raje s kaznijo cuvajo, da ne bom kaj? S ceste zletel? :fyou: Sam se en inspector more pridt tezit ya racun....pa bo popolno! :lol1:

 

V tej državi je marsikaj narobe, torej tudi izobraževalni program nekako ne blesti. 

Tista škatla se postavi tam, kjer se lahko. Kadar se postavi na kakšno, s strani domorodcev, predlagano mesto, se v njej znajdejo samo ali pa v veliki večini ti isti domorodci. Torej je kršenje predpisov nekakšen nacionalni šport. Zanimivo pa je to, da se imajo domorodci za nedotakljive in se jih ne sme kaznovati, medtem, ko je potrebno vse ostale strogo sankcionirati.

Nevarnost preži povsod in na vsakogar. Kdor misli, da je radar zaradi varnosti, je zelo naiven ali pa pod vplivom nečesa močnega. Radar je namenjen ugotavljanju prekoračitev hitrosti in njihovemu beleženju ter ničemur drugemu. Ukrepi za izboljšanje prometne varnosti so nekaj povsem drugega in radar to vsekakor ni. Vsem tistim, kateri ne upoštevajo največje dovoljene hitrosti, je namenjen tisti kos kovine, plastike in stekla. 

Ker pa je naslov teme "višje kazni ...", bi še napisal, da se ne strinjam s tako visokimi denarnimi kaznimi. V urejenih državah so denarne kazni vezane na višini prihodka in so potem različno visoke. Pri nas to ne bi delovalo, ker so največji lopovi polni denarja, pa imajo vseeno vrtec zastonj. Torej, predlagam višino denarne kazni glede na vrednost prevoznega sredstva (eurotax in ostale cenilske fore), saj se vsak iz prejšnjega stavka vozi v dragem vozilu. Čeprav sem bolj za vzgojne kazni, kot so naprimer pometanje ceste, nudenje pomoči v različnih ustanovah, zaseg vozila, uničenje izpita, prepoved vožnje, kazenske točke za vsak prekršek, ... Tisto, da bodo z visokimi kaznimi izboljšali prometno varnost je en velik larifari. Čeprav so naše kazni. v primerjavi z drugimi državami, precej nizke. Primer je vožnja pod vplivom alkohola, ko skupni strošek do ponovno opravljenega izpita znaša deset ali pa dvajset tisočakov. Moram pa priznati, da nisem toliko pameten in nisem tako dober psiholog, da bi lahko našel rešitev za vse te samosvoje pameti. Zato včasih primer za tonfo in koga nežno pobožam. Včasih pa tudi izpustim nežno. Skoraj sem pozabil; nimam srca pisati tako velike kazni vsakomur. 

pred eno uro, solorider pravi:

In kaj delajo sedaj inkasanti-štrajkajo in vladi grozijo s tem, da ne bodo kaznovali, BOLANO. Če bodo dobili take plače kot zahtevajo, pa bodo spet začeli polniti proračun.  :fyou:

Nekako ne poznaš najbolje policijskega dela. Boš prebral spodnje besedilo, da boš vsaj nekoliko zvedel, kaj naj bi opravljali. V bistvu boš prebral naloge in noter sam poiskal nalogo z imenom inkasantstvo. Mislim pa tudi, da sploh ne veš, zakaj poteka stavka in, kaj pomeni nekaznovanje. 

1. člen

(vsebina zakona)

(1) Ta zakon ureja naloge in pooblastila policije.

(2) Policija opravlja naloge in pooblastila po določbah tega zakona zaradi zagotavljanja temeljnih dolžnosti policije, ki obsegajo: zagotavljanje varnosti posameznikom in skupnosti, spoštovanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter krepitev pravne države.

(3) Policija opravlja naloge in pooblastila zaradi preprečevanja in odpravljanja nevarnosti, ki ogrožajo dobrine iz prejšnjega odstavka.

(4) Pri opravljanju nalog in pooblastil po določbah drugih zakonov policija uporablja določbe tega zakona, če drug zakon ne določa drugače.Policija pri zbiranju dokazov ravna po določbah tega zakona samo, če drugi zakoni ne določajo pravil glede zbiranja dokazov.

4. člen

(naloge policije)

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:

-        varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

-        preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

-        vzdrževanje javnega reda,

-        nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

-        nadzor državne meje,

-        naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

-        varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

-        naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

-        druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

 

5. člen

(temelj opravljanja policijske naloge)

(1) Policist opravlja policijsko nalogo ali uporablja policijska pooblastila po:

-        uradni dolžnosti,

-        odredbi policijskega vodje,

-        nalogu sodišča, državnega tožilca ali drugega organa, ki ga za to pooblašča poseben zakon.

(2) Odredba policistu in nalog za izvedbo policijske naloge morata temeljiti na zakonu in morata biti razumljiva in določna.

(3) Policist mora odkloniti izvedbo odredbe ali naloga, če je očitno, da bi s tem storil kaznivo ravnanje. O odklonitvi policist takoj obvesti notranjo organizacijsko enoto policije, pristojno za notranjo varnost, ali drug pristojen državni organ. Policista, ki odkloni izvedbo takšne odredbe ali naloga, se ne sme na kakršen koli način kaznovati.

6. člen

(oblike opravljanja policijskih nalog)

Policisti opravljajo policijske naloge, zlasti:

-        z opazovanjem,

-        s patruljiranjem,

-        z interveniranjem,

-        z zasedo,

-        s poostrenim nadzorom in

-        z varnostno akcijo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DAMI34 pravi:

Borutt

1. Nisrm opazil, da bi naši ljudje v tujini kaj bolj odgovorno vozili, vkljucno z mano, včasih je celo obratno

2. Prometna varnost je tudi statistika, in če preberem naslove v kroniki:

84 letnik zbil 3 kolesarje

73 letnik vozil napačno po ac

Romunski voznik ustavil na voznrm pasu

24 letnik izsilil prednost...

Itd itd

Zelo kmalu ugotovim, da je za večino nesreč kriva predvsem, nezbranost, malomarnost, nezavedanje kaj se zaradi neodgovornosti lahko zgodi na cesti.

To pa ni to, kar nas ljuba drzavica in njni inkasanti učijo, da je glavni krivec hitrost. S tem samo prikrivajo pravi razlog za cestne nabirke denarja.

Problem varnost na cesti je zelo velik, in vsaj kar jaz vidim se ga bo lahko postopoma rešilo skozi generacije z vzgojo in vzgledom. Tako kot jaz učim moja dva mulca, kaj je pametno in kaj ni, tako ko jim tupim v glavo 3x poglej ne spreglej, tako se tudi ti s treningi varne vožnje in svetovanji širšemu krogu ljudi trudiš, da bo nekoč bolje. In če s svojimi dejanji preprečiš samo rno nesrečo si dosegel lep uspeh.

Mislim da je to prava pot, VZGOJA, VZGOJA, VZGOJA, ker kasiranje mestnih in ostalih inkasantov prav nič ne nauči prekrškarja, razen da zniža hitrost na določenem mestu, še vedno pa je raztresen, telefonira, zavija brez pogledat...

Da ne govorim o tem, da so višine kazni nesorazmerno visoke s težo prekrška.

Moje pisanje je sicer utopično, ker državo zanima denar. Kar pomeni, da bom še vedno gledal na omejitve skozi svoje oči in pazil na morebitne radarje, a vendar kjer bo le možnost bom osveščal sebe in druge, da promet ni zajebancija in da se ga ne sme jemati zlahka.

Navedu si dva primera 84 in 73 letnika zakaj nisi navedu 30 letnika v napačno smer 4 mrtvi in še pijan.24 letnik ja pa samo "izsilil prednost#kao ti povem statistika je kurba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, gusar pravi:

Navedu si dva primera 84 in 73 letnika zakaj nisi navedu 30 letnika v napačno smer 4 mrtvi in še pijan.24 letnik ja pa samo "izsilil prednost#kao ti povem statistika je kurba.

obešaš se na detajle, ležal sem na traumi mesec in pol in delal statistiko. pa pozabil sem na 50 letnika, ki je pokosil pešca na levi strani. V avtu so bili namreč trije, voznik, Vinko in Alko.

Point moje zgodbe je pa bil, da za večino nesreč ni kriva hitrost (kot nas naša državica in nje inkasanti prepričujejo), ampak malomarnost in neodgovornost na cesti.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

obešaš se na detajle, ležal sem na traumi mesec in pol in delal statistiko. pa pozabil sem na 50 letnika, ki je pokosil pešca na levi strani. V avtu so bili namreč trije, voznik, Vinko in Alko.

Point moje zgodbe je pa bil, da za večino nesreč ni kriva hitrost (kot nas naša državica in nje inkasanti prepričujejo), ampak malomarnost in neodgovornost na cesti.

Preberi in ugotovi, kjer je razlika med obema členoma. Pravzaprav najdemo malomarnost v enem drugem zakonu.

4. člen

(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)

(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.

(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.

(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.

 

45. člen

(hitrost vožnje)

(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

(2) Voznik, ki se približuje križišču, prehodu ceste čez železniško progo, prehodu za pešce, kolesarski stezi, prehodu za kolesarje ali drugi prometni površini, mora voziti posebno previdno. Voziti sme s takšno hitrostjo, da lahko varno ustavi in pusti mimo vozila in druge udeležence cestnega prometa, ki imajo na križišču prednost, da lahko varno ustavi pred prehodom za pešce, pred prehodom ceste čez železniško progo oziroma, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce in kolesarje.

(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.

(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(5) Ob zmanjšani vidljivosti, manjši od 50 metrov, morajo vozniki motornih vozil, ki prevažajo nevarno blago, in vozniki motornih vozil, s katerimi se opravlja izredni prevoz, razen izrednih prevozov, ki se opravljajo zaradi zagotavljanja prevoznosti cest (pluženje in posipanje), zmanjšati hitrost tako, da je izključeno vsako ogrožanje in ustaviti na najbližjem parkirnem prostoru ter poskrbeti za varnost vozila in tovora. Enako velja v primeru, če je cesta spolzka zaradi snega, ledu ali drugih razlogov, ter v primeru, če je zaradi vetra ali drugih okoliščin zmanjšana stabilnost vozila.

(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki:

1.     ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena,

2.     izpušča krmilo ali vozi vozilo po enem kolesu,

3.     ravna v nasprotju z določbo četrtega odstavka tega člena.

(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.

(8) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki razen v nevarnosti sunkovito speljuje, zavira ali ustavlja.

(9) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki izpušča krmilo ali vozi enosledno vozilo po enem ali dvosledno vozilo po dveh kolesih. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenske točke.

(10) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenskih točk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Borutt pravi:

V tej državi je marsikaj narobe, torej tudi izobraževalni program nekako ne blesti. 

Tista škatla se postavi tam, kjer se lahko. Kadar se postavi na kakšno, s strani domorodcev, predlagano mesto, se v njej znajdejo samo ali pa v veliki večini ti isti domorodci. Torej je kršenje predpisov nekakšen nacionalni šport. Zanimivo pa je to, da se imajo domorodci za nedotakljive in se jih ne sme kaznovati, medtem, ko je potrebno vse ostale strogo sankcionirati.

Nevarnost preži povsod in na vsakogar. Kdor misli, da je radar zaradi varnosti, je zelo naiven ali pa pod vplivom nečesa močnega. Radar je namenjen ugotavljanju prekoračitev hitrosti in njihovemu beleženju ter ničemur drugemu. Ukrepi za izboljšanje prometne varnosti so nekaj povsem drugega in radar to vsekakor ni. Vsem tistim, kateri ne upoštevajo največje dovoljene hitrosti, je namenjen tisti kos kovine, plastike in stekla. 

Ker pa je naslov teme "višje kazni ...", bi še napisal, da se ne strinjam s tako visokimi denarnimi kaznimi. V urejenih državah so denarne kazni vezane na višini prihodka in so potem različno visoke. Pri nas to ne bi delovalo, ker so največji lopovi polni denarja, pa imajo vseeno vrtec zastonj. Torej, predlagam višino denarne kazni glede na vrednost prevoznega sredstva (eurotax in ostale cenilske fore), saj se vsak iz prejšnjega stavka vozi v dragem vozilu. Čeprav sem bolj za vzgojne kazni, kot so naprimer pometanje ceste, nudenje pomoči v različnih ustanovah, zaseg vozila, uničenje izpita, prepoved vožnje, kazenske točke za vsak prekršek, ... Tisto, da bodo z visokimi kaznimi izboljšali prometno varnost je en velik larifari. Čeprav so naše kazni. v primerjavi z drugimi državami, precej nizke. Primer je vožnja pod vplivom alkohola, ko skupni strošek do ponovno opravljenega izpita znaša deset ali pa dvajset tisočakov. Moram pa priznati, da nisem toliko pameten in nisem tako dober psiholog, da bi lahko našel rešitev za vse te samosvoje pameti. Zato včasih primer za tonfo in koga nežno pobožam. Včasih pa tudi izpustim nežno. Skoraj sem pozabil; nimam srca pisati tako velike kazni vsakomur. 

Nekako ne poznaš najbolje policijskega dela. Boš prebral spodnje besedilo, da boš vsaj nekoliko zvedel, kaj naj bi opravljali. V bistvu boš prebral naloge in noter sam poiskal nalogo z imenom inkasantstvo. Mislim pa tudi, da sploh ne veš, zakaj poteka stavka in, kaj pomeni nekaznovanje. 

1. člen

(vsebina zakona)

(1) Ta zakon ureja naloge in pooblastila policije.

(2) Policija opravlja naloge in pooblastila po določbah tega zakona zaradi zagotavljanja temeljnih dolžnosti policije, ki obsegajo: zagotavljanje varnosti posameznikom in skupnosti, spoštovanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter krepitev pravne države.

(3) Policija opravlja naloge in pooblastila zaradi preprečevanja in odpravljanja nevarnosti, ki ogrožajo dobrine iz prejšnjega odstavka.

(4) Pri opravljanju nalog in pooblastil po določbah drugih zakonov policija uporablja določbe tega zakona, če drug zakon ne določa drugače.Policija pri zbiranju dokazov ravna po določbah tega zakona samo, če drugi zakoni ne določajo pravil glede zbiranja dokazov.

4. člen

(naloge policije)

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:

-        varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

-        preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

-        vzdrževanje javnega reda,

-        nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

-        nadzor državne meje,

-        naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

-        varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

-        naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

-        druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

 

5. člen

(temelj opravljanja policijske naloge)

(1) Policist opravlja policijsko nalogo ali uporablja policijska pooblastila po:

-        uradni dolžnosti,

-        odredbi policijskega vodje,

-        nalogu sodišča, državnega tožilca ali drugega organa, ki ga za to pooblašča poseben zakon.

(2) Odredba policistu in nalog za izvedbo policijske naloge morata temeljiti na zakonu in morata biti razumljiva in določna.

(3) Policist mora odkloniti izvedbo odredbe ali naloga, če je očitno, da bi s tem storil kaznivo ravnanje. O odklonitvi policist takoj obvesti notranjo organizacijsko enoto policije, pristojno za notranjo varnost, ali drug pristojen državni organ. Policista, ki odkloni izvedbo takšne odredbe ali naloga, se ne sme na kakršen koli način kaznovati.

6. člen

(oblike opravljanja policijskih nalog)

Policisti opravljajo policijske naloge, zlasti:

-        z opazovanjem,

-        s patruljiranjem,

-        z interveniranjem,

-        z zasedo,

-        s poostrenim nadzorom in

-        z varnostno akcijo.

Ti si kot Cerar, zagovarjaš barabe (ne vsi)  ker so pač potrebni državi. ez 300m hop, dokumente prosim ...peljali ste 78km in za to plačilo 80€ polovička 40€Vse lepo in prav, da so zakoni in členi. Policaj je pa vseeno tisti, ki te kaznuje na licu mesta. On bi moral oceniti kakšna kazen te v tistem času doleti. Moj primer: peljem po ravni cesti izven naselja v nedeljo omejitev 70km. Pred križiščem omejitev 60km čez križiščem 60km, čez 300m pa hop, dokumente peljali ste 78km in zato je zagrožena kazem 80€ polovička 40€. Poit tega je da sem čez križišče peljal pravilno samo, da tam, ko je bila omejitev 70 sem prekoračil 8km kar je še toleranca 3-4km. Policajka napiše kazen in ko se vidiva (soseda) reče zakaj mi pa nisi rekel, da si ti. In če bi rekel bi mi stornirala. Jaz sem ji rekel, da se za 40€ ne prodam in sem lepo plačal. Ona pa me ziher ne bo več poklicala, ko ji internet zabluzi :)

Tukaj bi lahko bili policaji v presoji voznikovih napak malo bolj tolerantni. In kje jih jaz pogrešam: v mestih, kjer bi morali umerjati promet-šole, vrtci, križišča..... tam jih ni. Izven mest - ravnine tam pa polnijo proračun.

Pa brez zamere debatiramo  :beer2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, solorider pravi:

Ti si kot Cerar, zagovarjaš barabe (ne vsi)  ker so pač potrebni državi. ez 300m hop, dokumente prosim ...peljali ste 78km in za to plačilo 80€ polovička 40€Vse lepo in prav, da so zakoni in členi. Policaj je pa vseeno tisti, ki te kaznuje na licu mesta. On bi moral oceniti kakšna kazen te v tistem času doleti. Moj primer: peljem po ravni cesti izven naselja v nedeljo omejitev 70km. Pred križiščem omejitev 60km čez križiščem 60km, čez 300m pa hop, dokumente peljali ste 78km in zato je zagrožena kazem 80€ polovička 40€. Poit tega je da sem čez križišče peljal pravilno samo, da tam, ko je bila omejitev 70 sem prekoračil 8km kar je še toleranca 3-4km. Policajka napiše kazen in ko se vidiva (soseda) reče zakaj mi pa nisi rekel, da si ti. In če bi rekel bi mi stornirala. Jaz sem ji rekel, da se za 40€ ne prodam in sem lepo plačal. Ona pa me ziher ne bo več poklicala, ko ji internet zabluzi :)

Tukaj bi lahko bili policaji v presoji voznikovih napak malo bolj tolerantni. In kje jih jaz pogrešam: v mestih, kjer bi morali umerjati promet-šole, vrtci, križišča..... tam jih ni. Izven mest - ravnine tam pa polnijo proračun.

Pa brez zamere debatiramo  :beer2:

S čim zagovarjam barabe in kdo so te barabe ?

Ti ni prav, ker si dobil kazen za storjeni prekršek ? Je pač tako, da se prekrški sankcionirajo. Tvoj primer poznata ti in tvoj inkasant. Torej ne more nihče drugi tukaj nekaj pametnega napisati, ker nihče ne pozna vseh podrobnosti. Ker pa očitno misliš, da si bil po krivem kaznovan, ti predlagam zahtevo za sodno varstvo. Ampak, mislim, da si iz nekega drugega razloga plačal kazen. In to je čisto tvoj problem, če nisi izkoristil pravno sredstvo za dokazovanje svojega prav in je tudi tvoj problem, če ne poznaš sosedo. 

Se pa popolnoma strinjam, da bi morala biti policija predvsem v službi ljudstva. Ampak ljudstvo začne to izkoriščati in se obnašati neodgovorno. Pa zopet pristanemo pri branju zakonodaje in sankcioniranju. Torej, prvo je problem je v glavi vsakega posameznika, potem pa še drugje. Saj veš, da vsak predlaga meritev hitrosti pri sosedu in ne pri sebi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priznam, sem kriminalec. Sem prekoračil 8km minus toleranco v nedeljo na ravni cesti z mojo hud pogovor o beguncih in malo manj pozornosti na števec in v daljavi policaji. Bili samo trije avtomobili na tej cesti in še to jaz tretji v koloni.

Zakaj se mi to ne dogaja v Eu z motorjem in vozim celo hitreje kot 8km. Ker njihovi policaji delajo za preventivo in ne za inkasantsvo. V mestih so strikni izven mest jih skoraj ni. Sem pa končal v tej temi in imam svojo mišljenje kaj se dogaja v tej naši državi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, solorider pravi:

Priznam, sem kriminalec. Sem prekoračil 8km minus toleranco v nedeljo na ravni cesti z mojo hud pogovor o beguncih in malo manj pozornosti na števec in v daljavi policaji. Bili samo trije avtomobili na tej cesti in še to jaz tretji v koloni.

Zakaj se mi to ne dogaja v Eu z motorjem in vozim celo hitreje kot 8km. Ker njihovi policaji delajo za preventivo in ne za inkasantsvo. V mestih so strikni izven mest jih skoraj ni. Sem pa končal v tej temi in imam svojo mišljenje kaj se dogaja v tej naši državi.

Prvo je treba razlikovati med kaznivim dejanjem in med prekrškom. To je razlika in tudi sankcije so različne. 

Kaj in kako si ti prekoračil največjo dovoljeno hitrost je tvoja zadeva in si imel možnost podati zahtevo za sodno varstvo, kjer bi lahko vse obrazložil. Ampak nisi in raje tukaj nabijaš. 

V tujini tudi kaznujejo prekrškarje, tako v naselju, kot izven naselja. Si pa sam napisal, da si prekrškar, saj nikjer ne spoštuješ omejitve hitrosti. Tukaj se je pa potrebno vprašati, zakaj si zavestno in namerno v prekršku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa s tem, ko ima policist moznost opozorila? Mora met res dober dan, da se posluzi tega :)  Drugac gledamo na zadevo, saj se vsi strinjamo ja, imamo omejitve, zakone, kazni....ampak eni slepo po zakoniku pisat, pa tud za 1km prehitro, kot roboti, nobenih cloveskih cutov. Nekateri recejo, naj vam bo, tretji ti napise minimalno za neko bedarijo, namesto 500 za hitrost. Verjetno se strinjamo, da je treba nevarneze pa norce kaznovat. Ampak a je to res vsak, ki gre 20 prehitr? Dejansko gre samo za polnjenje luknjaste drzavne malhe in ce vsi vemo, da politiki ne znajo z denarjem, kradejo, ne vem kaj....zakaj morjo bit pa policisti tolk najbolj posteni, pa vsem kazni pisat? Da bojo se naprej lahko kradl pa oslarije pocel, potem pa vse to zavijejo v faktor "varnosti". Ma smeh no.... Naj recejo ok, hitra voznja stane tolk pa tolk.....in lepo ob registraciji pavsalno vsi placamo in se gremo vozt. Dvomim, da bo texas, pa ne vem kolk mrtvih. Isti shit bo, ker hitrost ni glavni vzrok za nesrece, ceprav nekateri tako hocejo prikazat. Sanjanje, nezbranost, to so resne zadeve. Ne pa nekdo, ki gre zavestno 20 prehitr. Zakaj gre 20 prehitr zavestno? Ne vem...ker se mu mudi? Ker gre lahko? Ker je pri stvari? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, solorider pravi:

Še tole bom dal, da ne bom samo .... ker to se pa ne dogaja pri nas

http://www.zurnal24.si/izpoved-slovenskih-policistov-o-inkasantsvu-clanek-264245

 

 

Tako je v javni opravi. Merili bi radi uspešnost dela tam, kjer to ni primerno. Po drugi strani pa nadrejeni plezajo po stopničkah naprej na račun čimveč izdanih položnic. Varnost, človečnost jih ne zanima, samo uspešnost, ki se meri s položnicami.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

Tako je v javni opravi. Merili bi radi uspešnost dela tam, kjer to ni primerno. Po drugi strani pa nadrejeni plezajo po stopničkah naprej na račun čimveč izdanih položnic. Varnost, človečnost jih ne zanima, samo uspešnost, ki se meri s položnicami.

Scarabeo

Saj to skozi pravim in sedaj so policaji sami dali v javnost. Samo Borutt tega ne ve in nam zakone in člene tukaj šopa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kje je problem? Meni se pa zdi normalno, da vzamejo izpit tistim, ki vozijo naklani ko mambe (pa čeprav jih snamejo 10 m od gostilne)
In napišejo kazni tistim, ki divjajo po cestah k sneta skira (tudi avtoceste). 
In k meseđirajo in čvekajo po telefonih. 
In med šofiranjem berejo cajtnge. 

In po zadnjem / prvem šopajo po mestu od semaforja do semaforja. 

In ne uporabljajo jebenih smernikov.
 

Ker so tempirane bombe, ki lahko kaj hitro naredijo veliko pizdarijo.

A se je res tako blazno težko držat vsaj osnovnih pravil?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!