Skoči na vsebino

VIŠJE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE


BremzPenzl

Priporočene objave

Zakaj ne. Ali bi morali podpirati isto butasto razmišljanje, ki je teplo nas, ko smo bili v njihovih letih. Saj res, da se nekatere stvari moraš naučiti iz lastnih izkušenj a se le mazohist uči izključno na lastnih napakah, pameten se kaj nauči tudi na tujih. Promet je v tem še toliko bolj problematičen, ker je napaka lahko usodna..zadnja in nekoga stane življenja, ki ga ni več možno povrniti ali tako hude poškodbe, da se mu življenje postavi na glavo.

Pa ne le to - situacija je tudi zelo drugačna kot takrat, ko smo "mi bili stari 17 let in mladi in nori". ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto pravilno, da sem dobil kazen...vprašam se samo o smiselnosti višine in pikah? Če mi verjameš je še policist zavrtel z očmi, ko je pogledal v tisto njegovo knjigico. Pa v mojem primeru je bil zavesten prekršek, sem pa prepričan, da marsikdo tudi zgreši in nenamensko zapelje čez 70 km, potem ga pa mestni redarji raje 3x poslikajo in šele potem pošljejo položnico. Vzgojno ali inkasantstvo?

moraš pa vedeti, da tudi 55km ni sprejemljivo. Vendar je vse bistvo v višini zneska in pikah. Se čisto strinjam, da me tudi za 1km prekoračitve kaznujejo....ampak predhodno naj preučijo višine kazni sosednjih držav, pa plače kakršne imajo ljudje tam, potem pa bo.

Kar se mene tiče - zadnjič sem gruntal, ko sem peljal mimo MOL radarja ... veliko več bi tipi naredili, če ga pobarvajo v uradne barve, da bi tako "opozarjali" in tudi preventivno delovali, ne pa le, da stvar stoji tam in fotka mimovozeče, da jim bodo potem (bogvekdaj) poslali pike in položnice ... bili so pa na Jurčkovi, na srečo tisti dan ni bil moj drag-race dan ... :);)

Mi lahko tukaj nabijamo teorijo do nebes. Tudi jaz se strinjam glede spoštovanja predpisov, vendar še enkrat poavljam; prometna signalizacija je v Sloveniji razsuta, kakor se vaškemu (ali pa mestnemu) poglavarju zazdi. Ko bo to področje urejeno, lahko to temo zaključimo.

Se absolutno strinjam. Kolikor vem, bo tudi temu služila novonastala Agencija .... ki naj bi skrbela za analize varnosti v prometu itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se absolutno strinjam. Kolikor vem, bo tudi temu služila novonastala Agencija .... ki naj bi skrbela za analize varnosti v prometu itd.

Aleluja. Bojim se samo, da bodo politiki pred odhodom samo pripravili stolčke za svoje prijatelji...

Jaz bom to temo končal. Skušal sem povedati to kar me je tišalo, mogoče utopično razmišljal, da imamo enak problem.

Ko pride nova vlada, pa upati, da se stanje poravi. Tu mislim tako na prometno kulturo, signalizacijo, kazni, število poškodovanih in mrtvih itd...

Saj enkrat bomo ja vendar postali normalna država, ali kaj ?

GAME OVER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko tukaj nabijamo teorijo do nebes. Tudi jaz se strinjam glede spoštovanja predpisov, vendar še enkrat poavljam; prometna signalizacija je v Sloveniji razsuta, kakor se vaškemu (ali pa mestnemu) poglavarju zazdi. Ko bo to področje urejeno, lahko to temo zaključimo.

Samo razsulo prometne signalizacije še ni takšen problem. Večji problem je to da štrumfi to razsulo izkoriščajo za svoje inkasanstvo in nabijanje norm. Nimam nič proti kaznim, samo naj se kontrole izvajajo tam kjer je to res potrebno, ne pa da stoji z radarjem 50 m za tablo naselje, kjer še vsaj 300m ni nobene hiše levo desno. JA, to se dogaja REDNO in me noben ne bo prepričal drugače!

Kakor se dogaja redno (v Brežicah recimo),da en škif stoji skrit za grmovjem pri krožnem križišču in po radiovezi javlja drugemu škifu 200m nižje, kdo ni dal smernika itd.... Dokler se takšne kozlarije :SS ne bodo rešile, bo razmišljanje slovenske populacije takšno kot pač je sedaj.

Nimam nič proti, da se postavi radar v strnjenem naselju, pri šolah, igriščih itd......

Zaključek:....kazni morajo biti. Višina je vprašljiva, še bolj je pa vprašljiv način izvajanja kontrole prometa.

... mojih 5 centov v tej temi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo razsulo prometne signalizacije še ni takšen problem. Večji problem je to da štrumfi to razsulo izkoriščajo za svoje inkasanstvo in nabijanje norm. Nimam nič proti kaznim, samo naj se kontrole izvajajo tam kjer je to res potrebno, ne pa da stoji z radarjem 50 m za tablo naselje, kjer še vsaj 300m ni nobene hiše levo desno. JA, to se dogaja REDNO in me noben ne bo prepričal drugače!

Kakor se dogaja redno (v Brežicah recimo),da en škif stoji skrit za grmovjem pri krožnem križišču in po radiovezi javlja drugemu škifu 200m nižje, kdo ni dal smernika itd.... Dokler se takšne kozlarije :SS ne bodo rešile, bo razmišljanje slovenske populacije takšno kot pač je sedaj.

Nimam nič proti, da se postavi radar v strnjenem naselju, pri šolah, igriščih itd......

Zaključek:....kazni morajo biti. Višina je vprašljiva, še bolj je pa vprašljiv način izvajanja kontrole prometa.

... mojih 5 centov v tej temi...

Lej, jaz se res trudim voziti po omejitvah pa se mi še vedno lahko zgodi, da naredim napako. Če me bo nadebudni policist v takšnem primeru takoj štrafal, v okoliščinah, ki jih navajaš ti, bom zadevo poslikal, dokumentiral in jo poslal osebno direktorju policije, v časopise in razobesil po vseh forumih..skupaj s kopijo intervjuja, kjer direktor policije kategorično navaja, da je proti inkasantsvu in da takšno početje policistov in njihovih nadrejenih ni sprejemljivo. Seveda bi tudi policistu to povedal, a vse to le, če bi imel občutek, da se mi dogaja krivica. Če bi me dobil s 70+km/h sredi naselja, bi povesil uha in osramočen plačal kazen, ker si jo zaslužim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober primer slovenskega zaj*** poštenih državljanov je cesta med Domžalami in Mengšem. Svoje čase je bila to dokaj kvalitetna cesta, a ker je niso dovolj kvalitetno in kvantitetno obnavljali, je seveda v razsulu. Občinski genijalci so seveda ugotovili, da je popravilo ceste dokaj draga in zahtevna zadeva, zato so pac hitrost na tem odseku omejili na 70. Dva znaka, proti celotnemu popravilu ceste? Carski prihranek. Me zanima čez koliko časa se lahko nadejamo namesto table 70 tablo 50 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Me zanima čez koliko časa se lahko nadejamo namesto table 70 tablo 50 :D

Če že imajo ali pa imajo v planu občinski radar, verjetno zelo kmalu. Edino še kakšno grmovje morajo prej zasaditi, da se bodo zadaj skrivali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, le kaj je v tej postavki.

Glede na postavko 401, kjer si država plača samo kot delodajalec 4x večjo vsoto 199.157.960 za isto psotavko. Le kam gre 1.2 miljardi razlike :)

Ja, to računovodstvo je res težka reč, če je potrebno stvari netransparentne narediti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko pride nova vlada, pa upati, da se stanje poravi. Tu mislim tako na prometno kulturo, signalizacijo, kazni, število poškodovanih in mrtvih itd...

Saj enkrat bomo ja vendar postali normalna država, ali kaj ?

Misiš tista nova, ki je tudi sedaj podprla to prometno zakonodajo, ko je v opoziciji?

BTW - bomo normalni, če bo zavladal Janževec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to računovodstvo je res težka reč, če je potrebno stvari netransparentne narediti :whistle:

Sami pred sabo mormo stroške skrivat.

Samozavarivanje notranjeg protivnika :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misiš tista nova, ki je tudi sedaj podprla to prometno zakonodajo, ko je v opoziciji?

BTW - bomo normalni, če bo zavladal Janževec?

Čista utopija! :whistle:

Nova vlada, bo rabila samo še več €. Kje jih bo vzela - mislim, da nam je vsem jasno. :angry:

Torej to odpade!

Prometna signalizacija! :kva1:

Za vsak - ko bajagi brez zveze postavljen znak - obstaja obsežna dokumentacija in elaborat. Imajo jih na Občinah - za tiste ceste, ki so v njihovi pristojnosti.

Sem šel pogledat. Za tisti pljunek ceste med Vrhniko in Logom. Kap te sune! Dobesedno!

Za vsak znak je jasno in z dejstvi podprto - zakaj mora biti ravno tam - in ravno tak. Glavni razlogi za omejitve hitrosti so:

- naselje in s tem povezane aktivnosti krajanov, pešcev in lokalnega življa.

- tehnična opremljenost vozišča ( kamor spada kvaliteta vozne površine in vsa horizontalna in vertikalna signalizacija )

- fizično stanje vozišča ( poškodbe vozne površine in širina cestnega profila ter urejenost bankin in podobno)

Sedaj mi je bolj jasno - da bi bilo kakor koli ugovarjati postavitvi ( čeprav se zdi popolnoma zgrešena in nelogična ) enako boju z mlini na veter.

Vse je ........ OK ....... in podprto z predpisi in dejanskimi argumenti. :kva1:

Z novo vlado torej ne bo NIČ, table bodo ostale tam kjer so, poligona ali piste itak še dolgo ne bomo imeli ............. kaj sploh ............ če sploh kaj ............ razen da se ........... PRILAGODIM ........... lahko naredim?

Nič.

Upoštavam, kar je dano, se prilagodim danemu .............. in upam na bolje!

Pa zaradi tega nisem "ovca", samo logično uporabljam tista 2 kg materiala na moji podstrehi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, jaz se res trudim voziti po omejitvah pa se mi še vedno lahko zgodi, da naredim napako. Če me bo nadebudni policist v takšnem primeru takoj štrafal, v okoliščinah, ki jih navajaš ti, bom zadevo poslikal, dokumentiral in jo poslal osebno direktorju policije, v časopise in razobesil po vseh forumih..skupaj s kopijo intervjuja, kjer direktor policije kategorično navaja, da je proti inkasantsvu in da takšno početje policistov in njihovih nadrejenih ni sprejemljivo. Seveda bi tudi policistu to povedal, a vse to le, če bi imel občutek, da se mi dogaja krivica. Če bi me dobil s 70+km/h sredi naselja, bi povesil uha in osramočen plačal kazen, ker si jo zaslužim.

Razmišljaš popolnoma enako kot jaz! Normalno, eno je če ga orng usereš pač to tudi pogoltneš, drugo je pa "jebanje" u zdrav mozak.....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po daljšem raziskovanju podatkov mi je na koncu le uspelo skup sklamfat statistiko nesreč v Sloveniji za obdobje 1947-2010 + par mescev.

Modro črto, ki predstavlja vse smrtne žrtve v prometu, je potrebno pomnožit s faktorjem 5, da dobimo prave vrednosti.

Za leto 1979 velja, da je bilo le teh dosedaj največ in sicer 735.

V samostojni Sloveniji je bilo leta 1991 462 žrtev in lani 140.

Sicer žalostni podatki, a taka je realnost...

ps: če ima mogoče kdo na razpolago še podatke za leta 1948-1953 se toplo priporočam, da izpopolnim graf.

ps2: ravno tako se priporočam za podatke o nesrečah motoristov pred letom 1995

hvala in varno vožnjo še naprej

post-25959-0-89978000-1313762569_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kar se tiče mene in novih kazni, bi snovalcem novega zakona sporočil tole:

Če bi kazni bile kolikor-toliko primerne za slovenski žep, bi si kdaj upal peljat skozi naselje kakih 10 ali pa 15 km/h preveč in bi zato bil tudi pripravljen plačati kakih 20 ali pa 30 €. Država bi lahko od mene zaslužila recimo kakih 50-100 € na sezono.

Ker so pa višino kazni nabili čez vse razumne meje, pa pač ne bodo zaslužili nič, ker se bom vozil taman po reglcih !

Zakon ponudbe in povpraševanja deluje tudi tukaj, vsaj kar se mene tiče !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi kazni bile kolikor-toliko primerne za slovenski žep, bi si kdaj upal peljat skozi naselje kakih 10 ali pa 15 km/h preveč in bi zato bil tudi pripravljen plačati kakih 20 ali pa 30 €. Država bi lahko od mene zaslužila recimo kakih 50-100 € na sezono

Mogoče ne razumeš čisto pojma prometne varnosti ... ni point v "zaslužku države", pač pa v povečani prometni varnosti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ne razumeš čisto pojma prometne varnosti ... ni point v "zaslužku države", pač pa v povečani prometni varnosti ...

pa ja de :whistle:, če nebi bil cilj zaslužek, bi zadostovala kazen z kazenskimi točkami, brez denarni kazni....itak se vsak bolj boji izgube izpita zaradi pik,kot denarne kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ne razumeš čisto pojma prometne varnosti ... ni point v "zaslužku države", pač pa v povečani prometni varnosti ...

Če bi bil point v večji varnosti, bi pri omejitvah 30km, raje namestili ležeče policaje, sam kaj ko tisti ne prinašajo zaslužka.

Drugač pa sem zelo vesel, ker državo grozno skrbi moje zdravje na cesti, ker povsod drugje se pa poserje name, ampak na cesti sem pa zdrav trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil point v večji varnosti, bi pri omejitvah 30km, raje namestili ležeče policaje, sam kaj ko tisti ne prinašajo zaslužka.

A dej bejž ... ta zalega od ležečih je že v vsaki jebeni vasi in počasi bom zahteval odškodnino za nove elemente podvozja za avto ... prav na qrac mi grejo ...

pa ja de :whistle:, če nebi bil cilj zaslužek, bi zadostovala kazen z kazenskimi točkami, brez denarni kazni....itak se vsak bolj boji izgube izpita zaradi pik,kot denarne kazni.

in kaj, pol bi se folk na Motosvetu hvalil, kolk pik ma pa take fore ... kazen mora biti vzgojna :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dej bejž ... ta zalega od ležečih je že v vsaki jebeni vasi in počasi bom zahteval odškodnino za nove elemente podvozja za avto ... prav na qrac mi grejo ...

in kaj, pol bi se folk na Motosvetu hvalil, kolk pik ma pa take fore ... kazen mora biti vzgojna :-)

Nekam švoh avto maš (podvozje), al pa se ne držiš predpisanih omejitev, ker moje vozilo nima nobenih problemov z ležečimi, samo s stoječimi polcaji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veš kaj? jaz pa mislim, da so visoke kazni kar v redu udarec. poznam veliko 'modelov', ki jim tistih par evrov ni bilo problem, sedaj se pa kar malo vprašajo, predenj ga grejo srat po cesti. je pa res, da je moje osebno mnenje, da bi morali pogruntati nek poseben sistem za testiranje voznikov, zdi se mi, da nesreče povzročajo res, zelo nespametni, netalentirani ali vinjeni vozniki. kako omejiti, zajeziti, le-te..... veliko vozim v prometnih konicah in res je veliko vpadov v 'mrtvi kot', bremzanj brez veze, ipd, že z avtom si težko kos vsemu, kaj šeše z motorjem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veš kaj? jaz pa mislim, da so visoke kazni kar v redu udarec. poznam veliko 'modelov', ki jim tistih par evrov ni bilo problem, sedaj se pa kar malo vprašajo, predenj ga grejo srat po cesti. je pa res, da je moje osebno mnenje, da bi morali pogruntati nek poseben sistem za testiranje voznikov, zdi se mi, da nesreče povzročajo res, zelo nespametni, netalentirani ali vinjeni vozniki. kako omejiti, zajeziti, le-te..... veliko vozim v prometnih konicah in res je veliko vpadov v 'mrtvi kot', bremzanj brez veze, ipd, že z avtom si težko kos vsemu, kaj šeše z motorjem....

Le določen del jih povzročajo nespametniki in povratniki....velika večina se pa zgodi po neumnosti in malomarnosti (govorim za vse nesreče tudi tiste z materialno škodo) zato se pa imenuje nesreča. In velika večina ljudi, ki tako trka z avtomobili, ko pade prvi dež, ali ki gredo s stranske ceste brez pogledati, le redko plačajo, saj tudi kjer je omejitev 90 vozijo 70...pa vseeno vsake toliko sklatijo koga s ceste.

Izpit imam 25 let, in v vsej moji karieri sem imel zelo malo problemov z "mudeli", ampak zelo veliko in to najmanj 1x tedensko s tetami z velikimi očali in strici s klobukom. Pa še kaka frajla s telefonom se bi našla. ampak glej, kot bi rekel JB, ta raziskava je čist na mojem zelniku zrasla in ni nujno da je merodajna za druge.trance_25_naughty.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekam švoh avto maš (podvozje), al pa se ne držiš predpisanih omejitev, ker moje vozilo nima nobenih problemov z ležečimi, samo s stoječimi polcaji.

Ne, podvozje je čvrsto in ni najbolj športno, pa so policaji vseeno neudobni. Predvsem pa tudi pri 30 km/h, kolikor je tam omejitev, preveč brutalni. In če je omejitev 30, ne vem, zakaj bi nekdo tam naštimal ovire, ki "sugerirajo" vožnjo z 10 km/h. No, slovenceljstvo pač ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''ampak zelo veliko in to najmanj 1x tedensko s tetami z velikimi očali in strici s klobukom. Pa še kaka frajla s telefonom se bi našla''

u, ja. tele sem pozabla oment.. se zelo strinjam...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''ampak zelo veliko in to najmanj 1x tedensko s tetami z velikimi očali in strici s klobukom. Pa še kaka frajla s telefonom se bi našla''

u, ja. tele sem pozabla oment.. se zelo strinjam...

Pa še ena cvetka zadnjih dni...veliko je motoristov, ki se vozijo po vinorodnih deželah, žal pa tudi nebroj traktorjev, ki cijazijo 30km/h. Do tu vse ok, prehitevaš enega za drugim, ne pičiš preveč , si pač pozoren...ampak...kako prehitevajo določeni nedeljski vozniki....danes direkt pred mojimi očmi so kmalu sneli pri normalni vožnji FJR, pa kasneje enega fazerja, mislim folk ne jebe, se bo že motor umaknil...

pazite in srečno vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!