Valentin Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Gilera GP800 prihaja... Je pa zanimivo, da prenos na zadnje kolo ni več z zobatim jermenom, ampak z verigo. http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3552
skuterist Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Novo GP800 so "testirali" tudi na cyberscoot-u. Opis vozne dinamike sledi v kratkem. Me je pa presenetila cena, najavlali so okoli 8000 EIR sedaj pa je predvidena cena 9200 EUR :headbang: . Verjamem da jo bodo Italjani kupovali, ker so že sedaj grabili po T-maxu, ki je še dražji. jaz pa bom zopet rekel zakaj zaslužim premalo :blush: . Predstavitev GP800 LP
Valentin Objavljeno September 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2007 Novo GP800 so "testirali" tudi na cyberscoot-u. Me je pa presenetila cena, najavlali so okoli 8000 € sedaj pa je predvidena cena 9200 € Ja, vem. Sem že poslal eno novičko na Motosvet. Cena je res višja kot je bilo rečeno, je pa kar realna, če jo primerjaš z Burgmanom, da ne omenjam T-Maxa spljoh...
jetman Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 ...Je pa zanimivo, da prenos na zadnje kolo ni več z zobatim jermenom, ampak z verigo. ...Me je pa presenetila cena, najavlali so okoli 8000 EUR sedaj pa je predvidena cena 9200 EUR :headbang: . ... Za 9.200 EUR dobiš skuter: 1. s pogonsko verigo kot pri motociklih, kar pomeni mazanje na 400-500 km, 2. pod sedežem praktično nič prostora, 3. (samo) 76 KM. S čim še sploh ostane v prednosti pred motociklom? Avtomatski menjalnik, vetrna zaščita izgleda nekje na srednjem nivoju. Bo pa definitivno se kul peljati z najmočnejšim skuterjem.
Valentin Objavljeno September 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2007 Tudi jaz sem še vedno malce v dvomih, 9200€ je kar nekaj denarja. Mogoče bi vseeno še malo počakal na konkurenco. Se pa bojim, da ne bo nič cenejša, mislim celo, da bo dražja... Me pa najbolj moti premajhen prtljažnik in prevelika teža. Če bi bil malo lažji, bi tudi tistih 75 konjev prišlo bolj do izraza. Sicer je pa to čudovit skuter, še vedno cenejša izbira, kot pa kakšen potovalnik iz palete običajnih motorjev.
Valentin Objavljeno September 10, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2007 Še malo več podatkov v lanski novici iz arhiva.
Čamac Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 S čim še sploh ostane v prednosti pred motociklom? Avtomatski menjalnik zakaj pa je avtomatski menjalnik prednost? ker se z njim izgubi vso veselje?
jetman Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 zakaj pa je avtomatski menjalnik prednost? ker se z njim izgubi vso veselje? Si že vozil maxiskuter?
Čamac Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 Si že vozil maxiskuter? vozil sem različne 50 in 70 kubične skuterje, od maksi skuterjev pa sem vozil kymco grand dink (mislim, da se uvršča med maksije) :) pa ti, si že vozil motor?
skuterist Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 vozil sem različne 50 in 70 kubične skuterje, od maksi skuterjev pa sem vozil kymco grand dink (mislim, da se uvršča med maksije) :) pa ti, si že vozil motor? A ni škoda take debate? Saj mu v "profilu" piše da ima TDM, je pa prej vozil maxije. Mene pri tej Gileri moti cena :headbang: ter veriga za pogon, raje bi videl jermen (manj problemov). Prtljažni prostor pač ne more biti večji ob 2 cilindrih. Jetman bi se pa zelo približali tvoji sedanji tehnični specifikaciji :whistle:
jetman Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) vozil sem različne 50 in 70 kubične skuterje, od maksi skuterjev pa sem vozil kymco grand dink (mislim, da se uvršča med maksije) :) pa ti, si že vozil motor? Prvič malo poglej po profilu ali podpisu, pa boš videl, če sem slučajno že kaj vozil motor. Kymco Grand Dink ni ravno bleščeč primer maxi scooterja. Ravno twist&go je eden glavnih adutov maxi scooterjev. Poleg prtljažnega prostora in vetrne zaščite. Seveda pa ne moreš med seboj primerjati CBR RR in maxijev. Popravljeno September 11, 2007. Popravil jetman
Valentin Objavljeno September 11, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2007 Menjava maksija drugo leto skoraj sigurno bo... Kaj kupiti ? Vsekakor bi rad nekaj močnejšega. Izbira do sedaj ni bila ravno pestra: Burgman 8800€, T-Max 8000€, S-Wing 7200€. Honda in Yamaha odpadeta takoj, ker ne zadoščata po zmogljivostih (T-Max s svojo nabildano ceno je tako ali tako razred zase). Torej ostane samo še Burgman proti GP 800. Tudi tu dvomov ne bi smelo biti. Samo 400€ razlike v ceni in 20 konjev več ter podoben komfort, prevaga tehtnico odločno na stran GP 800. :OK: Seveda bo kmalu tudi Piaggova konkurenca udarila nazaj. Vendar močno dvomim, da bo konkurenčna tudi cenovno...
skuterist Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Menjava maksija drugo leto skoraj sigurno bo... Kaj kupiti ? Vsekakor bi rad nekaj močnejšega. Izbira do sedaj ni bila ravno pestra: Burgman 8800€, T-Max 8000€, S-Wing 7200€. Honda in Yamaha odpadeta takoj, ker ne zadoščata po zmogljivostih (T-Max s svojo nabildano ceno je tako ali tako razred zase). Torej ostane samo še Burgman proti GP 800. Tudi tu dvomov ne bi smelo biti. Samo 400€ razlike v ceni in 20 konjev več ter podoben komfort, prevaga tehtnico odločno na stran GP 800. :OK: Seveda bo kmalu tudi Piaggova konkurenca udarila nazaj. Vendar močno dvomim, da bo konkurenčna tudi cenovno... No Valentin Ti le kupi :naughty: , potem pa nam boš povedal kako in kaj. Sicer je Yamaha predstavila novega Tmax-a (glej rubriko maxiscooterji). So pa na Cyberscooterju objavili prvi "cestni" test ter primerjali GP800 s motorji kova TDM in CBF, Mana 850 itd. Najbolje da si preberete sami GP800 test in primerjava LP
Jan2503 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Menjava maksija drugo leto skoraj sigurno bo... Kaj kupiti ? Vsekakor bi rad nekaj močnejšega. Izbira do sedaj ni bila ravno pestra: Burgman 8800€, T-Max 8000€, S-Wing 7200€. Honda in Yamaha odpadeta takoj, ker ne zadoščata po zmogljivostih (T-Max s svojo nabildano ceno je tako ali tako razred zase). Torej ostane samo še Burgman proti GP 800. Tudi tu dvomov ne bi smelo biti. Samo 400€ razlike v ceni in 20 konjev več ter podoben komfort, prevaga tehtnico odločno na stran GP 800. :OK: Seveda bo kmalu tudi Piaggova konkurenca udarila nazaj. Vendar močno dvomim, da bo konkurenčna tudi cenovno... Zelo na hitro, ker me base cas na vseh koncih :( Burgmana 650 se da z malce spretnosti kupiti precej ceneje od 8800. Recimo okoli 7700 ? Lp Jani
Valentin Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 Zelo na hitro, ker me base cas na vseh koncih :( Burgmana 650 se da z malce spretnosti kupiti precej ceneje od 8800. Recimo okoli 7700 ? Lp Jani Burgman 650 je super zadeva in tam do 8000€ bi bila kar realna cena za tako mašino. Žal še vedno ostane zame največja pomanjkljivost - podhranjenost v moči...
Guest zkuna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 (popravljeno) Raje dodam še 800 € in kupim VFR-ko!!! Gilera GP 800 + 790 € = Honda VFR oz. Gilera GP 800 = Honda VFR - 790 € A kdo verjame v to enačbo?!?! Popravljeno September 12, 2007. Popravil zkuna
Valentin Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 Raje dodam še 800 € in kupim VFR-ko!!! Gilera GP 800 + 790 € = Honda VFR oz. Gilera GP 800 = Honda VFR - 790 € A kdo verjame v to enačbo?!?! VFR je dirkalnik, Gilera pa potovalni motocikel. Dva povsem različna svetova, kot tudi drug sloj uporabnikov... Tako da je primerjava povsem brezpredmetna.
Guest zkuna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 1. VFR je dirkalnik, 2. Gilera pa potovalni motocikel. ad.1.) :? ad.2.) :? Predmetna primerjava gor ali dol, še vedno drži: Gilera GP 800 + 790 € = Honda VFR.
jetman Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Mlislim, da tako VFR in GP800 sodita v praktično isto kategorijo - športni potovalniki. Honda svojo VFR že tako ali tako uvršča tja, GP800 pa se mi prav tako zdi nekje tam, če jo primerjamo npr. z Burgmanom 650 ali Silverwing 600. GP800 ni čistokrvni potovalnik. Hvalabogu :naughty:
Guest zkuna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Mlislim, da tako VFR in GP800 sodita v praktično isto kategorijo - športni potovalniki. Honda svojo VFR že tako ali tako uvršča tja, GP800 pa se mi prav tako zdi nekje tam, če jo primerjamo npr. z Burgmanom 650 ali Silverwing 600. GP800 ni čistokrvni potovalnik. Hvalabogu :naughty: Oui!
Valentin Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 Mlislim, da tako VFR in GP800 sodita v praktično isto kategorijo - športni potovalniki. Honda svojo VFR že tako ali tako uvršča tja, GP800 pa se mi prav tako zdi nekje tam, če jo primerjamo npr. z Burgmanom 650 ali Silverwing 600. GP800 ni čistokrvni potovalnik. Hvalabogu :naughty: Aha, potem pa športni potovalnik, naj bo, če že Honda tako pravi. Ker meni še zdaleč ne deluje tako. Dočim je GP 800 športna samo na videz, no morda tudi zaradi izboljšanih zmogljivosti... Kajti, če pogledamo držo voznika oziroma kako se sedi na njej, ne bi rekel da je tu kaj športnega. In za dolge relacije je taka drža sigurno bolj udobna, kot pa na VFR-ki...
Guest zkuna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Kakorkoli obračaš, še vedno drži: Gilera GP 800 + 790 € = Honda VFR. Vsekakor imam raje motor (zelo dober) kot italijanski skuter. Tako pač je.
Valentin Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 Kakorkoli obračaš, še vedno drži: Gilera GP 800 + 790 € = Honda VFR. Vsekakor imam raje motor (zelo dober) kot italijanski skuter. Tako pač je. Vsekakor imam raje italijanski maksi, kot motor (zelo dober). .) Pa to govorim iz izkušenj. Vozil sem namreč suzo GS1000 že davnega 1980. Pa ti, si že sprobal kakega dobrega maksija? Maksiji so me zasvojili takoj ko so se pojavili. Kaj pa me na njih tako privlači? Naprimer udobno sedenje, priročnost, okretnost, nizko težišče, vetrna zaščita... Najlepše pa je, da ne rabiš kuplunge pa šaltung, samo gas in uživancija... Tudi če se vsedem na maksija v ta lepi obleki ne bo zgledal čudn, pa še umazan ne bom.
Guest zkuna Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Vsekakor imam raje italijanski maksi, kot motor (zelo dober). .) Pa to govorim iz izkušenj. Vozil sem namreč suzo GS1000 že davnega 1980. Pa ti, si že sprobal kakega dobrega maksija? Maksiji so me zasvojili takoj ko so se pojavili. Kaj pa me na njih tako privlači? Naprimer udobno sedenje, priročnost, okretnost, nizko težišče, vetrna zaščita... Najlepše pa je, da ne rabiš kuplunge pa šaltung, samo gas in uživancija... Tudi če se vsedem na maksija v ta lepi obleki ne bo zgledal čudn, pa še umazan ne bom. Super! Zato pa je ponudba, da vsak izbere po svoji volji. Sam sem vozil samo mini in "medium" scooter (125), kar me na srečo ni navdušilo. Maxi pa (še) ne. Davnega leta 88 sem vozil BMW R45, ki me je zelo navdušil, čeprav je bil nemogoč ...
Valentin Objavljeno September 12, 2007 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2007 Davnega leta 88 sem vozil BMW R45, ki me je zelo navdušil, čeprav je bil nemogoč ... Pri 11h letih ? :OK: Jaz sem pri 14h imel šele Pony Expresa... :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se