Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja 250 R


Priporočene objave

Objavljeno

Pred cca 14 dnevi sem postal lastnik rabljene Ninje 250R '08 kupljene pri R-Moto z Rimskih Toplic. Motor je uvožen z italije in baje ima 18.000 km.

Težava je sledeča - med vožnjo se mi shladi tudi kakšen milimeter pod prvo črtico števca temperature. Ampak samo ob večerih, ko je hladneje. Čez dan ko je vroče je nekje med sredino in spodnjo črtico. Ko se ustavim na križišču gre tako ob vročih kot hladnih dnevih temperatura normalno gor (in po par minutah tako visoko da se prižge ventilator, kar predvidevam da je normalno).

Menjali smo termostat in hladilno tekočino, težava ostaja.

Nekje sem bral da so to bolj hladnokrvne zivalce ampak vse skupaj mi je malo sumljivo.

Od danes se mi zdi tudi da motor precej vibrira tam od 6 do 7500 obratov. Dobim kar malo mravljince po levi nogi.

Vse lastnike (in bivše) prosim za mnenje.

Objavljeno (popravljeno)

v večerih tudi jaz in usi, s katerimi sem se pogovarjal okoli tega vozijo bolj pri spodnji črtici območja delovne temperature, tako da tu napake ni.

Je pa res da se mi še nikoli ni vžgal ventilator...

Meni je neka stvar precej vibrirala med 5 in 6k rpm, težavo sem odpravil tako, da sem snel vse plastike, pregledal vse vijake če so zatisnjeni in sestavil nazaj.

Preveri tudi ketno, če je še vredu in če je dobro nastavljena.

Popravljeno . Popravil tintin
Objavljeno

Hvala, tintin. Glede temperature - ja, bolj pri spodnji črtici. Ampak a se ti je že zgodilo da je šlo kak milimeter pod spodnjo črtico?

Ventilator se meni še tudi ni prižgal kar na križišču. Včeraj smo ga preizkušali na mestu ampak je rabil dobre 10min da se je toliko zagrel na mestu.

Objavljeno

evo danes zvečer sem križaril okoli na 4-5k rpm in zadeva se je res precej ohladila, malo pod spodnjo črtico.

Ko sem ga začel malo bol terat, je bila temperatura spet v prvi polovici delovne temperature.

Tko da odvisno od tvojega stila vožnje... če jo izven naselij tako kot jaz rad malo bolj navijaš, potem se nebi smela tako zelo ohladiti...

Objavljeno

Ja tako nekako..malo pod spodnjo črtico. Ampak mene je zelo strah da s tem ne uničujem(o) motorja. Po drugi strani pa čudno kako je narejen, če so res serijsko tako. Ali so pričakoval da se vozimo samo na 30°c+ in nad 9k obratov?

Objavljeno

Če je temp. malo pod spodnjo črtico se ti ni treba bati. Če pa res ne more priti do delovnega območja, pa ji dovoli, da se malo bolj zavrti.

To ne pomeni da jo navijaj mrzlo, pač pa ko bo že toliko segreta.

In ko si ravno omenil 9k obratov... Če se slučjno bojiš, da boš z nvijanjem škodoval mašini, se lohk prenehaš bat hehe

agregat je narejen, da se vrti. max moč dosežeš šele na 11k rpm, blokado pa imaš na 14500 rpm, tako da jo lahko mirne duše spustiš do rdečega območja. in z višjimi rpm boš tudi ohranjal delovno temp., tudi v bolj hladnih dneh... sicer se to ne obnese dobro v naseljih... izven naselij pa ;)

Objavljeno

Hehe, hvala. Danes se mi je zdelo da malo manj trese. ALi pa se mi samo zdi ker sem jo malo bolj pritiskal..vibrira pa sam tam okoli 5-6k rpm. Res pa sem pred cca 100km čistil in mazal ketno. Da ni mogoče premalo namazana?

Objavljeno

Nekje sem slisal da majo te ninđe baje serijsko napako in sicer senzor za padec kdo kaj ve o tem ? sosed je dubu pošto da so odkril in da naj prpele na servis da mu bodo tu uredil brezplačno

Objavljeno (popravljeno)

@urbe, namaži še malo ;)

drugače pa kot sem rekel... preglej vijake, pri men je bila razlika v vibracijah ogromna.

Tudi jaz sem bral o tem senzorju... nekatere serije naj se ne bi ugasnile ko motor pade po tleh.

katere, pa nisem zasledil nikjer

Popravljeno . Popravil tintin
Objavljeno

Kako pa vi rešujete težave s prtljago? Tank torbe? Nahrbtniki? Nosilci baje ne obstajajo za kovček? Saj za vsak dan ne rabiš ne vem kaj, za kam dlje bi pa mel..

Objavljeno

Mojo kar pogosto natovorim, stranske tekstilne torbe zadaj, gor na zadnji sedež nahrbtnik, ob stran nahrbtniku in na stransko torbo na eno stran pregrinjalo za motor, na drugo stran dežjaka in mrežico čez + tank torba. Za teden dni dopusta robe brez problema tovoriš, sama je vedno še preveč seboj vozim. Še slikala sem danes naloženega ampak kot zakleto slike ni na telefonu in ne na dgitalcu :eek:

Objavljeno

No takole je bila natovorjena za teden dni dopusta.

post-21512-0-00161200-1343390954_thumb.jpg

Za stranske torbe sem najprej mislila, da bom rabila nosilce ampak jih ne, ko se še s traki pripnejo se med vožnjo čisto nič ne premaknejo.

Sicer pa večkrat vidim eno zeleno 250r, ki ima zadaj gor kovček, očitno obstaja nosilec zanj :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

mas mogoce belo pisalo za gume ? ker vidm da mas popisano

Objavljeno

Ja, ne vem kaj me je prijelo, brezveze je hehe :) Na prvi je takoj barva popokala :)

Objavljeno

Saj to je vse OK ampak izredno neprakticno ce se kje ustavis oziroma gres kam kjer nimas moznosti zakleniti prtljage. Lahko hitro kaj zmanjka, s sabo pa ne mores nosit. Pa ne govorim zdaj o kolicini, to je pac za dopust, ampak nasploh. Kovcek bi bil zakon, zaklenes in pozabis.

Kam pa gres na dopust?

Objavljeno

Imaš prav ampak mene to niti ne skrbi toliko, naj odnesejo tiste čevlje in oblačila, če so jim že všeč, denarnico, mobitel imam pa vedno pri sebi :)

Objavljeno (popravljeno)

No takole je bila natovorjena za teden dni dopusta.

post-21512-0-00161200-1343390954_thumb.jpg

Za stranske torbe sem najprej mislila, da bom rabila nosilce ampak jih ne, ko se še s traki pripnejo se med vožnjo čisto nič ne premaknejo.

Sicer pa večkrat vidim eno zeleno 250r, ki ima zadaj gor kovček, očitno obstaja nosilec zanj :)

Uuu a sploh potegne tokle? :P

Nekje sem slisal da majo te ninđe baje serijsko napako in sicer senzor za padec kdo kaj ve o tem ? sosed je dubu pošto da so odkril in da naj prpele na servis da mu bodo tu uredil brezplačno

Ja... senzor padca. Tud sam sm dobu pošto na dom in jih kontaktiral, naj pošlejo novemu lastniku, ker tega motorja nimam več. Se mi pa zdi zanimivo, da so to odkrili šele zdaj, kupil sem jo namreč že leta 2008. Gre pa za to, da naj bi ti med vožnjo motor lahko enostavno ugasnil. Zna bit neprijetno, če do tega res pride... sploh v ovinku.

Popravljeno . Popravil erch
Objavljeno

Hudo dobra šmeki zadeva :D...že zarad izgleda, gre 100km/h ko je parkiran :P

detail-ninja-250r30.jpg

detail-ninja-250r34.jpg

buritan.jpg

sidestand.jpg

ecoindicator.jpg

ninja250rtestride2.jpg

detail-ninja-250r7.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To pa je motor katerega sem izbral za svojega prvega. Vsekakor bom počakal do prihodnjega leta ko 2013 različica z ABS izide tukaj v Avstriji. Cena za ketero so mi rekli naj bi se gibala okrog 5400 v Linzu. Upam da se na belo različico ne bo potrebno čakati veliko časa, saj v trgovini imajo trenutne verzije le v črni in zeleni.

Objavljeno

Nova ninja bo pa res lepa. Dosti bolj športno zgleda. Zakaj le že takrat niso mogli take naredit :D

Objavljeno (popravljeno)

Sploh ni slaba, edino cena je visoka glede na to, da je to še vedno samo 250ccm. Ostajam še naprej zvesta svojemu kwakcu :)

Popravljeno . Popravil nxyz
Objavljeno

Zamenjat se ne splača. Počasi boš pa tako verjetno na nekaj močnejšega šla. Kdaj pa pride ven tale nova ninja? Mašina bo pa verjetno ista ostala?

Objavljeno

Kakšno sezono bo kar še ta, ne rabim močnejšega :) Menda pride 2013 ta model.

Objavljeno

Zamenjat se ne splača. Počasi boš pa tako verjetno na nekaj močnejšega šla. Kdaj pa pride ven tale nova ninja? Mašina bo pa verjetno ista ostala?

mašina ne bo ista.

Novost je dvojni regulator v vsisnem sistemu, mašina naj bi imela več navora in manjšo moč

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!