Hornet Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Tudi meni malo škripa pri zastuvljanju kljub temu da ne pritiskam na bremzo.. Ne vem kaj bi lahko to blo Mogoče zavorne ploščice rahlo drsajo po disku in se to sliši....
blavric4 Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Če ti je r6 močna šele ko pride na +12k obratov potem se niti usedi ne na 250r Sm zdej mau razmišljal o tem pa mi bo res veretno prešvoh...sm po drugi sterani pa se z R6 ne bom mogu vozt kr mi doma ful težijo da se ne morm vozt brez izpita. Sm tut že razmišljal da bi jo mel za na grobnik pa bi kdaj dirkal ampak sm na koncu spoznal da bi za dirkanje porabil zelo dosti denarja kar si sam nebi mogel plačevat vsaj ne še zdej ko študiram :S . Sploh ne vem kaj naj zdej nardim. Lahku gledam R6 v garaži al pa po domač povedanu vozm ninjo 250 a.k.a becikl tok da sm v zelo zajeb*** situaciji.
SLVR Objavljeno Maj 8, 2012 Opozori Objavljeno Maj 8, 2012 (popravljeno) Pa kupi kaj tretjega z večjo kubikažo, kar je vozno z izpitom do 35kW, izbire je kar nekaj, poglej malce po forumu kaj vse se najde. Ali pa kupi Aprilio 250 - 2T mašinca gre k šus! :grim Poraba in servis pa vsi vemo kakšni so. :closedeyes: Popravljeno Maj 8, 2012. Popravil SLVR
Zok Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 (popravljeno) Ali pa kupi Aprilio 250 - 2T mašinca gre k šus! :grim Poraba in servis pa vsi vemo kakšni so. :closedeyes: RS 250 ima 41 ali 52 kilovatov. odvisno od letnika (ali ima katalizatorja ali ne). Popravljeno Maj 9, 2012. Popravil Zok
iMiha Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 morda se ti to sliši že preveč "zlajano", ampak za naše ceste ti bo tudi Ninja 250 čisto dovolj za naslednji 2 leti Motor do 120km/h kar dobro potegne, ne moreš pričakovat zdaj da boš v 3-eh sekundah mel stotico na števcu, ampak še vedno je veliko hitrejša od marsikaterega avtomobila pri pospeševanju, sploh pa dandanes ko vsi gledajo na porabo bencina lahko že z skuterjem prehitevaš avtomobile.. Glede velikosti, jaz sem velik 184cm in imam 76 kg, ninjo mam zdaj že eno leto (in še eno slabo leto počakam, nato naredim izpit za neomejeno) in mi ni premala, nasprotno, je zelo masiven motor, ker ma (suha teža) preko 170kg. Ampak ker imam občutek da ti bi rad imel močno zverino, čeprav ti povem, da imaš ZELO PREMALO izkušenj da se voziš z motorjem prek 100KM, ker četudi si misliš da zmoreš izven naselja v ovinek potegnit z 220km/h in si to sposoben, te lahko zajebe že en sam okrogel kamenček ki ti prekine stik z cesto in adijo ŠE ENO mlado življenje.. ti svetujem da ninje ne kupiš. Ker se jo boš naveličal. če se ne strinjaš z mano, pa jo kupi naberi malo izkušenj kar pa ti bo zelo dobro prišlo Lepo potegne do 120, do 140 že rabi nekaj časa, do 160-170 (po kawasakijem števcu seveda) pa si lahko že zdravljico zapoješ lep pozdrav tinkafinka, halls in dromomaniac 3
blavric4 Objavljeno Maj 16, 2012 Opozori Objavljeno Maj 16, 2012 Mogoč res da nimam izkupašenj da bi vozil tak motor do njegovih mej...ampak to še ne pomeni da nimam dosti izkušenj da bi ga vozil v mejah normale (te meje normale si pač lahku vsak zase razlaga). Drugače se pa da tudi z 125cc fajn razbit.Fantu kateremu sem prodal dt 125 (imel je 15 ali 16 let) se je z njo zaletel v avto in si pretrgal hrbtenjačo tako da je hrom od pasu navzdol, kar je se meni zdi eden izmed najhujših možnih izzidov. Tako da me je to dosti "streznilo" in sem si z tem ko sem ga obiskal leto dni kasneje v soči pridobil dosti pomembno izkušnjo. Tako da se zavedam da so lahko posledice hude. Drugače pa sem se z očetovim sodelovcem zmenil da bom z njim za to sezono zamenjal motor (on ima cbr 125 kljub temu da je star +40) tako da bom še to sezono furou 125cc. Če bo lepo vreme grem že ta vikend z njo na morje
tintin Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 @nxyz hvala, vendar mi je uspelo priti do knižice Imam pa eno vprašanje. Pri 2t motorjih sem moral ob vsaki spremembi izpuha nanovo nastavit uplinjače. Zanima me kako je to pri teh 4T mašinah z elektronskim vbrizgom. Je treba poleg menjave lonca še kaj nastavljat? Na strani od Leo-vince sem videl da ti poleg izpušnega sistema dajo oz. si lahko potegneš z njihove strani mapo za CDI... Zanima me kako je s tem pri recimo Akrapoviču (ja, vem da ni street-legal). Na drugih ameriških straneh sem bral da morajo ob menjavi nastavit uplinjač, vendar verzije z električnim ubrizgom pa tam ni omenil nihče... Ima gdo kaj izkušen z menjavo izpuha na tem motorčku? LP
speedfighttuning Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 @nxyz hvala, vendar mi je uspelo priti do knižice Imam pa eno vprašanje. Pri 2t motorjih sem moral ob vsaki spremembi izpuha nanovo nastavit uplinjače. Zanima me kako je to pri teh 4T mašinah z elektronskim vbrizgom. Je treba poleg menjave lonca še kaj nastavljat? Na strani od Leo-vince sem videl da ti poleg izpušnega sistema dajo oz. si lahko potegneš z njihove strani mapo za CDI... Zanima me kako je s tem pri recimo Akrapoviču (ja, vem da ni street-legal). Na drugih ameriških straneh sem bral da morajo ob menjavi nastavit uplinjač, vendar verzije z električnim ubrizgom pa tam ni omenil nihče... Ima gdo kaj izkušen z menjavo izpuha na tem motorčku? LP Če si menjal samo lonec potem ne rabiš kaj dosti nastavljat, sploh pa elektronskega vbrizga ne moreš kar tako sam doma nastavit kot si lahko pri 2-T uplinjače, ko si samo vzel v roko izvijač, si vzel nekaj časa in se igral z nastavitvami dokler nisi našel pravih...tukaj je malce drugače Verzije z elektronskim vbrizgom na ameriških straneh ni omenjal nihče zato, ker v Ameriki prodajajo verzijo brez elektronskega vbrizga, na uplinjače Tko da če si menjal samo lonec lahko pustiš tako kot je, nastavljat bi se ti splačalo če bi menju komplet izpuh s krivino, vendar še takrat nebi blo nujno nastavljat ker bi bila razlika skoraj neopazna
Zok Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Pri closed loop regulaciji (preko lambde) se do neke mere mapa sama skorigira. Vsaj pri avtomobilih, pri mopedih nisem siguren ce je softver napisan na isti nacin.
tintin Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 (popravljeno) Hvala Zanimalo me je zato, ker bom menjal izpuh, ker mi je original grd, pa da ne bo to brez drugih nastavitev negativno uplivalo na mašino pa še to: nekateri mi govorijo, da če akrapoviča homologiraš, je cestno legalen... na njihovi strani pa piše, da zadeva ni cestno legalna... kako je zdaj s tem? LP Popravljeno Maj 23, 2012. Popravil tintin
nxyz Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Sicer se ne spoznam toliko na te zadeve ampak mislim, da če izpuh ni cestno legalen ga ne moreš homologirati.
Slyder Objavljeno Maj 23, 2012 Opozori Objavljeno Maj 23, 2012 Akrapota za ninjo se da homologirat, sm že vidu ene 2 k sta mela gor... Itk pa obstaja samo slip-on verzija tko da je vrjetn itk street legal, ker če bi biu racing bi biu vrjetn z krivinami komplet
dordeski Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Mene zanima s tem naklonom ko greš v ovinek.. Men je sicer kr strah nagibat motor in nagiba do tačke nisem še dosegel.. Zato me zanima če vas nič ne rukne ko v ovinek tačka dotakne cesto.. ?
marcc Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 (popravljeno) Hi, če še imaš tiste tanke distančnike gor ni panike,bol je panika ko začneš prav tačko brusit.Meni se je enkrat zgodilo,sem prišel prehitro v ovinek in sem ga moral še bol nagniti. Silovito sem pobrusil z tačko v tla.Komi sem rešil sitoacijo.Ponavadi čisto rahlo počoham tačko,ker takrat ko čohaš z tačko si na robo z gumo (vsaj z bivšim mojem ER5,za druge ne vem).Drugače pa kolikor mi zdrava pamet pravi je meja nagiba konec distančnika pod tačko. Potem ko se navadilš ga nagneš zelo in samo noro.Ampak ahti ker lahko odfrčiš iz ovinka. Guma drži več kot misliš,sm moraš imeti zagreto seveda!!! LP Popravljeno Junij 4, 2012. Popravil marcc
JONI 46 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Zakaj bi kolena brusil, ce lahko tacke ? in tudi z malo ninjo se da !
nxyz Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Itak, da se da, moja ima čist pobrušene in da ne bo pomote, od mene, ne od prejšnjega lastnika :grim
dordeski Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 A ok hvala za info, ste mi dali malo korajže.. Sam upam da čez par dni neboste brali na 24 ur, za kako budalo ki je zletela u šumo.. Lahko bi pa kdaj se zbrali na obali u kp-ju vsi privrženci male ninje a-a?
nxyz Objavljeno Junij 9, 2012 Opozori Objavljeno Junij 9, 2012 No ja, upam, da imaš dobre gume... Zakaj pa na obali? Ne upaš z njo kam dlje? Je mogoče na forumu nekdo z zeleno in kufrom zadaj? Včeraj sem ga vidla 2x enkrat na Vrhniki potem pa na avtocesti v smeri Vrhnike.
dordeski Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Seveda si upam dlje, sam vinjete se mi ne da kupovat:)
blavric4 Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Jst sm tut skus drgnu tačko na cbr 125 (vrjamem da je mau lažje to kot na ninji 250)...dokler nisem dal gor novih gum pa ko sm naredu z njimi 100km sm si reku sej več niso tok nove pa jo mau bl nagnu, ubistvu sm jo nagnu tok da ni sm tačka brusla ampak cela stranica hahaha od takrat naprej pa mi je tačka sm še enkrat podrglna :S
dordeski Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Razmišljam, da bi svoji ninji zamenjal sprednje smernike, ker so mi res obupni. Ma kdo izkušnje s tem? Kje se jih da dobit, kolk stane, problemi s policaji?
nxyz Objavljeno Junij 14, 2012 Opozori Objavljeno Junij 14, 2012 Seveda si upam dlje, sam vinjete se mi ne da kupovat:) In zakaj rabiš vinjeto? Iz Izole se pride po celi Sloveniji brez vinjete
dordeski Objavljeno Junij 19, 2012 Opozori Objavljeno Junij 19, 2012 Zgrabila me je želja da bi na svoji ninji nadel tale nosilec tablice http://www.tc-motoshop.si/si/rizoma-nosilec-zadnje-tablice-za-kawasaki-ninja-250r-2008-2011-i11697.shtml pa me zanima vaše mnenje. Glede nato da se na te zadeve ne spoznam najbolje me zanima če bi mogel delat homologacijo za nosilec oz. a se sploh da nardit homologacij? Tnx, bodte v cvetju!
tintin Objavljeno Julij 10, 2012 Opozori Objavljeno Julij 10, 2012 No da malo obudim temo... Danes sem z mojo 250 zbil lisico. Na srečo sem se uspel ulovit in nisem padel, me pa zanima kaj naj pregledam na motorju. Feltna ni zvita, vilce so tudi ravne. Bi moral pregledati še kateri del ? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se