urbee Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Pred cca 14 dnevi sem postal lastnik rabljene Ninje 250R '08 kupljene pri R-Moto z Rimskih Toplic. Motor je uvožen z italije in baje ima 18.000 km. Težava je sledeča - med vožnjo se mi shladi tudi kakšen milimeter pod prvo črtico števca temperature. Ampak samo ob večerih, ko je hladneje. Čez dan ko je vroče je nekje med sredino in spodnjo črtico. Ko se ustavim na križišču gre tako ob vročih kot hladnih dnevih temperatura normalno gor (in po par minutah tako visoko da se prižge ventilator, kar predvidevam da je normalno). Menjali smo termostat in hladilno tekočino, težava ostaja. Nekje sem bral da so to bolj hladnokrvne zivalce ampak vse skupaj mi je malo sumljivo. Od danes se mi zdi tudi da motor precej vibrira tam od 6 do 7500 obratov. Dobim kar malo mravljince po levi nogi. Vse lastnike (in bivše) prosim za mnenje.
tintin Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 (popravljeno) v večerih tudi jaz in usi, s katerimi sem se pogovarjal okoli tega vozijo bolj pri spodnji črtici območja delovne temperature, tako da tu napake ni. Je pa res da se mi še nikoli ni vžgal ventilator... Meni je neka stvar precej vibrirala med 5 in 6k rpm, težavo sem odpravil tako, da sem snel vse plastike, pregledal vse vijake če so zatisnjeni in sestavil nazaj. Preveri tudi ketno, če je še vredu in če je dobro nastavljena. Popravljeno Julij 23, 2012. Popravil tintin
urbee Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Hvala, tintin. Glede temperature - ja, bolj pri spodnji črtici. Ampak a se ti je že zgodilo da je šlo kak milimeter pod spodnjo črtico? Ventilator se meni še tudi ni prižgal kar na križišču. Včeraj smo ga preizkušali na mestu ampak je rabil dobre 10min da se je toliko zagrel na mestu.
tintin Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 evo danes zvečer sem križaril okoli na 4-5k rpm in zadeva se je res precej ohladila, malo pod spodnjo črtico. Ko sem ga začel malo bol terat, je bila temperatura spet v prvi polovici delovne temperature. Tko da odvisno od tvojega stila vožnje... če jo izven naselij tako kot jaz rad malo bolj navijaš, potem se nebi smela tako zelo ohladiti...
urbee Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Ja tako nekako..malo pod spodnjo črtico. Ampak mene je zelo strah da s tem ne uničujem(o) motorja. Po drugi strani pa čudno kako je narejen, če so res serijsko tako. Ali so pričakoval da se vozimo samo na 30°c+ in nad 9k obratov?
tintin Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Če je temp. malo pod spodnjo črtico se ti ni treba bati. Če pa res ne more priti do delovnega območja, pa ji dovoli, da se malo bolj zavrti. To ne pomeni da jo navijaj mrzlo, pač pa ko bo že toliko segreta. In ko si ravno omenil 9k obratov... Če se slučjno bojiš, da boš z nvijanjem škodoval mašini, se lohk prenehaš bat hehe agregat je narejen, da se vrti. max moč dosežeš šele na 11k rpm, blokado pa imaš na 14500 rpm, tako da jo lahko mirne duše spustiš do rdečega območja. in z višjimi rpm boš tudi ohranjal delovno temp., tudi v bolj hladnih dneh... sicer se to ne obnese dobro v naseljih... izven naselij pa
urbee Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 Hehe, hvala. Danes se mi je zdelo da malo manj trese. ALi pa se mi samo zdi ker sem jo malo bolj pritiskal..vibrira pa sam tam okoli 5-6k rpm. Res pa sem pred cca 100km čistil in mazal ketno. Da ni mogoče premalo namazana?
Yuree Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 Nekje sem slisal da majo te ninđe baje serijsko napako in sicer senzor za padec kdo kaj ve o tem ? sosed je dubu pošto da so odkril in da naj prpele na servis da mu bodo tu uredil brezplačno
tintin Objavljeno Julij 25, 2012 Opozori Objavljeno Julij 25, 2012 (popravljeno) @urbe, namaži še malo drugače pa kot sem rekel... preglej vijake, pri men je bila razlika v vibracijah ogromna. Tudi jaz sem bral o tem senzorju... nekatere serije naj se ne bi ugasnile ko motor pade po tleh. katere, pa nisem zasledil nikjer Popravljeno Julij 25, 2012. Popravil tintin
urbee Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Kako pa vi rešujete težave s prtljago? Tank torbe? Nahrbtniki? Nosilci baje ne obstajajo za kovček? Saj za vsak dan ne rabiš ne vem kaj, za kam dlje bi pa mel..
nxyz Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Mojo kar pogosto natovorim, stranske tekstilne torbe zadaj, gor na zadnji sedež nahrbtnik, ob stran nahrbtniku in na stransko torbo na eno stran pregrinjalo za motor, na drugo stran dežjaka in mrežico čez + tank torba. Za teden dni dopusta robe brez problema tovoriš, sama je vedno še preveč seboj vozim. Še slikala sem danes naloženega ampak kot zakleto slike ni na telefonu in ne na dgitalcu
nxyz Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 No takole je bila natovorjena za teden dni dopusta. Za stranske torbe sem najprej mislila, da bom rabila nosilce ampak jih ne, ko se še s traki pripnejo se med vožnjo čisto nič ne premaknejo. Sicer pa večkrat vidim eno zeleno 250r, ki ima zadaj gor kovček, očitno obstaja nosilec zanj RobiRoberto 1
Yuree Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 mas mogoce belo pisalo za gume ? ker vidm da mas popisano
nxyz Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Ja, ne vem kaj me je prijelo, brezveze je hehe Na prvi je takoj barva popokala
urbee Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Saj to je vse OK ampak izredno neprakticno ce se kje ustavis oziroma gres kam kjer nimas moznosti zakleniti prtljage. Lahko hitro kaj zmanjka, s sabo pa ne mores nosit. Pa ne govorim zdaj o kolicini, to je pac za dopust, ampak nasploh. Kovcek bi bil zakon, zaklenes in pozabis. Kam pa gres na dopust?
nxyz Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Imaš prav ampak mene to niti ne skrbi toliko, naj odnesejo tiste čevlje in oblačila, če so jim že všeč, denarnico, mobitel imam pa vedno pri sebi
erch Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 (popravljeno) No takole je bila natovorjena za teden dni dopusta. Za stranske torbe sem najprej mislila, da bom rabila nosilce ampak jih ne, ko se še s traki pripnejo se med vožnjo čisto nič ne premaknejo. Sicer pa večkrat vidim eno zeleno 250r, ki ima zadaj gor kovček, očitno obstaja nosilec zanj Uuu a sploh potegne tokle? Nekje sem slisal da majo te ninđe baje serijsko napako in sicer senzor za padec kdo kaj ve o tem ? sosed je dubu pošto da so odkril in da naj prpele na servis da mu bodo tu uredil brezplačno Ja... senzor padca. Tud sam sm dobu pošto na dom in jih kontaktiral, naj pošlejo novemu lastniku, ker tega motorja nimam več. Se mi pa zdi zanimivo, da so to odkrili šele zdaj, kupil sem jo namreč že leta 2008. Gre pa za to, da naj bi ti med vožnjo motor lahko enostavno ugasnil. Zna bit neprijetno, če do tega res pride... sploh v ovinku. Popravljeno Julij 29, 2012. Popravil erch
afroman10 Objavljeno Avgust 3, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2012 Nova generacija bo izjemno lepa. http://www.motosvet.com/novosti-2013-kawasaki-ninja-250.html RobiRoberto 1
HyperJack Objavljeno Avgust 4, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2012 Hudo dobra šmeki zadeva ...že zarad izgleda, gre 100km/h ko je parkiran skoda in RobiRoberto 2
RoadTo1000cc Objavljeno Avgust 5, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2012 To pa je motor katerega sem izbral za svojega prvega. Vsekakor bom počakal do prihodnjega leta ko 2013 različica z ABS izide tukaj v Avstriji. Cena za ketero so mi rekli naj bi se gibala okrog 5400 v Linzu. Upam da se na belo različico ne bo potrebno čakati veliko časa, saj v trgovini imajo trenutne verzije le v črni in zeleni.
cesko Objavljeno Avgust 6, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2012 Nova ninja bo pa res lepa. Dosti bolj športno zgleda. Zakaj le že takrat niso mogli take naredit
nxyz Objavljeno Avgust 6, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2012 (popravljeno) Sploh ni slaba, edino cena je visoka glede na to, da je to še vedno samo 250ccm. Ostajam še naprej zvesta svojemu kwakcu Popravljeno Avgust 6, 2012. Popravil nxyz
cesko Objavljeno Avgust 6, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2012 Zamenjat se ne splača. Počasi boš pa tako verjetno na nekaj močnejšega šla. Kdaj pa pride ven tale nova ninja? Mašina bo pa verjetno ista ostala?
nxyz Objavljeno Avgust 6, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2012 Kakšno sezono bo kar še ta, ne rabim močnejšega Menda pride 2013 ta model.
tintin Objavljeno Avgust 7, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2012 Zamenjat se ne splača. Počasi boš pa tako verjetno na nekaj močnejšega šla. Kdaj pa pride ven tale nova ninja? Mašina bo pa verjetno ista ostala? mašina ne bo ista. Novost je dvojni regulator v vsisnem sistemu, mašina naj bi imela več navora in manjšo moč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se