PikiJapok Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 (edited) Dejstvo je, da so "Kačje ride" priljubljen odsek za veliko število motoristov in tistih, ki slednje zgolj navdušeno opazujejo. So priljubljeno zbirališče različnih ljudi, z različnimi interesi in imajo potencial gegorafsko opredeljenega "moto zbirališča", primernega za druženje in/ali za kak izletek v bližnjo okolico, ki ponuja veliko zanimivega. Drugo, bolj žalostno dejstvo je, da so taiste "Kačje ride" zaradi posameznikov postale tudi nevarne. Tako za druge udeležence v prometu, kakor tudi za tiste, ki se gor zbiramo z dobrimi nameni. Število "padcev" je davno preseglo mejo sprejemljivega. Policija pa ta cestni odsek obravnava kot problematičnega že vsaj 3 (tri) leta. Lokalno prebivalstvo tudi ni navdušeno nad stanjem... Dovolj o razlogih pove statistika PU Postojna. V letošnji motoristični sezoni so policisti na tem odseku izvedli naslednje št. ukrepov: - meritve z merilnikom hitrosti multanova se uporablja predvsem v naselju Planina, ker v ovinkih take meritve nimajo smisla - ugotovljenih 117 kršitev CPP in izrečenih glob - podanih 23 obdolžilnih predlogov na pristojno sodišče - 3 x razgovori s prisotnimi motoristi v ovinku kjer se zbirajo – z njihovimi obljubami brez realizacije - planirane observacije CP s pomočjo helikopterja in delo z več patruljami policije v času največje frekvence - zbiranja voznikov v ovinku - izvajamo poostrene nadzore predvsem nad vozniki enoslednih vozil vsaj enkrat mesečno z več patruljami, z odrejanjem tehničnih pregledov v Postojni - sproti dnevno spremljamo dogajanje in v primerih ko se predpisi kršijo na kraj napotimo patruljo Odgovornost za dogajanje je na strani vseh nas. To temo odpiram z namenom, da se v njej predstavijo različni pogledi na možne ureditve razmer na tem cestnem odseku, ki je z našega (motorističnega) gledišča zelo pomemben, saj nam omogoča (začetnikom) spoznavanje prvih zahtevnih ovinkov na dveh kolesih, obenem pa druženje in izmenjavo pomembnih izkušenj med motoristi. Na dan z besedo! Edited September 20, 2007 by PikiJapok
2384nsdf83 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 Postavit enga policaja redno na ovink v moto sezoni od 10h do 19h zvečer. Bo imel kaj delat in od kazni bi lahko imelo delovno mesto še dobiček. Ko bi postalo nerentabilno, pa ga lahko zaradi mene ukinejo. S tem bi se tudi uredile razmere na odseku, bilo bi manj nesreč, manj izpada zaradi bolniških, fantje bi pa možje postajali v posteljah z ženskami, ne pa s padci na ovinku. berlingo66, trebor and Prevtzer 2 1
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 PU Postojna nas je povabila na "okroglo mizo" naslednji teden. Sporočili so, da naj se organiziramo in pridemo s konkretnimi predlogi in tiste, ki bodo sprejemljivi bodo tudi sami podprli, obenem pa nam bodo predstavili njihove poglede na zadevo. V kolikor je kak kandidat, ki bi šel z menoj na pogajanja, naj se javi... in predstavi svojo idejo.
yamaha Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 (edited) našega (motorističnega) gledišča zelo pomemben, saj nam omogoča (začetnikom) spoznavanje prvih zahtevnih ovinkov na dveh kolesih, obenem pa druženje in izmenjavo pomembnih izkušenj med motoristi. Spoznavanje zahtevnih ovinkov - začetniki - ob pomoči publike, tu pa mislim da si zadel bistvo :? :? Skupinsko izmenjavanje izkušenj - kaj govorite vsi povprek al eden govori in ostali poslušajo :wacko: :wacko: Za izmenjavanje izkušenj z raznoraznih potovanj in ostalega razglabljanja se je lažje pogovort na kakem zboru ob pivu al pa malce nižje od rid v prvi gostilni, ob pivu ali karkoli drugem seveda :whistle: :whistle: Edited September 20, 2007 by yamaha
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 (edited) Za izmenjavanje izkušenj z raznoraznih potovanj in ostalega razglabljanja se je lažje pogovort na kakem zboru ob pivu al pa malce nižje od rid v prvi gostilni, ob pivu ali karkoli drugem seveda :whistle: :whistle: Se popolnoma strinjam. Po moje pa ne bi bilo napačno niti razmisliti v smeri postavitve kake okrepčevalnice na območju samih "kačjih rid". V turistični sezoni bi znalo biti to celo dobičkonosno, na drugi strani pa dobrodošlo zbirališče za lokalne motoriste. Meni se nobeno zbirališče ne zdi problematično samo po sebi. Preprečiti pa je potrebno da se v problematično razvije (kakor se kačje ride so). Edited September 20, 2007 by PikiJapok
Fric Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 to je verjetn edn bolših predlogov da se umaknemo dol u tisto gostilno nad velbi al pa h ravbarju sam s tem problem nebo še rešen kajti umaknu se bo sam en majhen% ljudi
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 Morda še citat spornega dopisa - odgovora policije (PU Postojna), v katerem je jasno izražena pripravljenost na pogovore, obenem pa je tudi jasno razvidno, da policija ni seznanjena, da obstaja ekipa ljudi, ki se samoiniciativo trudi s konkretnimi akcijami v smeri izboljšanja varnosti na "kačjih ridah". Spoštovani Z problematiko in neodobravanjem divjih voženj in ogrožanja drugih udeležencev v prometu na odseku reg. ceste med Planino in Ravbarkomando s trani voznikov motornih koles smo seznanjeni. K reševanju te problematike smo pristopili že pred več kot 3 leti, vendar žal za enkrat še neuspešno. Na DRSC – vzdrževalca cest smo podali več predlogov za umiritev tovrstnega prometa predvsem, tiste peščice motoristov, ki ne spoštujejo prometnih predpisov. Ti vsekakor mečejo slabo luč na vse ostale voznike motornih koles. Pred kratkim je DRSC v ovinkih postavil opozorilne table za motoriste, oblekli pa so tudi smrtno nevarne nosilce zaščitnih ograj. Ta namera DRSC daje voznikom motornih koles vedeti, da je nam kot represivnem organu – policiji in družbi kot celoti mar za varnost tovrstnih udeležencev v prometu. Žal pa nekateri ne razumejo tega, predvsem peščica tistih ki jim ni mar za ostale motoriste. Z zaščito stebričkov varovalnih ograj bodo še z večjim veseljem privijali plin na motornem kolesu. O dogodkih v planinskih serpentinah je veliko napisanega na forumu spletne strani motosvet.com. Tam najdete tudi jastrebe, plave ….kakor nekateri imenujejo policiste. Da zadevo resno jemljemo in jo spremljamo ter nadziramo vam bom posredoval nekaj podatkov. V letošnji motoristični sezoni so policisti na tem odseku izvedli naslednje št. ukrepov: - meritve z merilnikom hitrosti multanova se uporablja predvsem v naselju Planina, ker v ovinkih take meritve nimajo smisla - ugotovljenih 117 kršitev CPP in izrečenih glob - podanih 23 obdolžilnih predlogov na pristojno sodišče - 3 x razgovori s prisotnimi motoristi v ovinku kjer se zbirajo – z njihovimi obljubami brez realizacije - planirane observacije CP s pomočjo helikopterja in delo z več patruljami policije v času največje frekvence - zbiranja voznikov v ovinku - izvajamo poostrene nadzore predvsem nad vozniki enoslednih vozil vsaj enkrat mesečno z več patruljami, z odrejanjem tehničnih pregledov v Postojni - sproti dnevno spremljamo dogajanje in v primerih ko se predpisi kršijo na kraj napotimo patruljo Verjetno pa nas morate tudi razumeti, saj ne razpolagamo s tolikšnim številom policistov, da bi bili »stalno« prisotni na tem delu ceste. Vsekakor bi bil vesel vaše pobude za srečanjem med vami, vašim – neformalnim združenjem motoristov in tistimi ki se zbirajo v planinskih ridih. V kolikor bi pripravili tako srečanje s konkretnimi predlogi za rešitev problemov smo vam pripravljeni pomagati in se udeležiti razgovora – sestanka. S spoštovanjem Blaž Primc Policijski inšpektor odgovoren za varnost prometa na PU Postojna
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 Morda še dopis poslan na DRSC: Pozdravljeni. Na vas se obračam s predlogom za izboljšanje varnsti na posameznih cestnih odsekih na Notranjskem. Trenutno izredno pereč problem so sepretine na relaciji Planina - Ravbarkomanda (občina Postojna). Po mojem mnenju bi bilo tam nujno takoj izvesti določene ukrepe za povečanje varnosti in umirjanje prometa. Med te ukrepe po našem mnenju sodijo: 1.) Postavitev opozorilnih tabel, ki opozarjajo na motocikliste v smeri iz Ravbarkomande proti Planini in obratno v smeri iz Planine proti Ravbarkomandi. 2.) Postavitev varnostne ograje, ki bi zaščitila motocikliste ob morebitnih padcih. Trenutno je varnostna ograja iz tega vidika za motocikliste in kolesarje smrtno nevarna sama po sebi, saj omogoča zdrs podnjo in zagozdenje. 3.) Namestitev posebne (tresoče) polne črte na vseh odsekih t.i. "kačjih rid", kjer velja omejitev prehitevanja. 4.) Omejitev hitrosti na 50 km/h na lokaciji obeh kritičnih mest (glavni, kritični ovinek in zgornja dva zadnja ovinka). 5.) Ohrapavljenje vseh treh nevarnih ovinkov v smislu zagotovitve večje bvarnosti pred zdrsi. Na omenjenih odsekih (predvsem na območju glavnega ovinka) se dogaja večje število prometnih nesreč zaradi zdrsa motociklistov, od katerih so se nekatere končale tragično, pri čemer ne gre samo za divjanje motociklistv na cestah, saj v končni fazi govorimo o odseku, na katerem so se lani poškodovali trije policisti na motociklih, od tega dva smrtno. Prosim vas za čimprejšnji odgovor v smeri napotitve na pravo, oz. kompetentno osebo za rešitev teh vprašanj in vas v pričakovanju odgovora in konkretnih aktivnosti lepo pozdravljam, P.J. No, vsaj table že stojijo... :worship:
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 In še odgovor z določenimi pojasnili dotičnemu "inšpektorju za prometno varnost" v katerem mu pojasnim nekaj zadev: IZ TEGA SESTAVKA SEM ČRTAL PRAVA IMENA IMENA DOLOČENIH OSEB!!! Pozdravljeni. Veseli me, da ste si vzeli čas za odgovor, kakor tudi to, da ste pripravljeni na dialog z nami. Naj se najprej predstavimo. "Kačje ride team" je v širšem smislu skupina "lokalnih motociklistov" - to je iz okoliških krajev (Cerknica, Logatec, Rakek, Postojna, Idrija, ipd.), ki se tradicionalno družimo na "kačjih ridah", saj je večina izmed nas svoje prve zahtevne kilometre na cesti vadila ravno na tej lokaciji (jaz osebno recimo že leta 1998). (ČRTAL KONTAKTNE NEKATERIH PODATKE OSEB) Naše akcije so seveda drugačne kot vaše, čeprav ugotavljam, da vendar imamo nekaj stičnih točk. Naj začnem s temi: 1.) Tudi mi smo na DRSC naslovili dve zahtevi. Prva se nanaša na postavitev opozorilnih tabel namenjenih voznikom, po vzoru Tolminske in Bovške regije. Te naj bi voznike opozarjale na prisotnost motociklistov, motocikliste pa na nevarnost odseka. Druga zahteva na DRSC se nanaša na postavitev varnostne ograje, prilagojene za motocikliste. Dejstvo je, da je v vsakem primeru ta odsek ceste z vidika vožnje motociklov dokaj frekventen. Padec se lahko zgodi vsakemu. Naj spomnim zgolj na žalostno nezgodo treh policistov - motoristov na omenjenem odseku. Trenutna varnostna ograja je za motoriste (in tudi kolesarje) smrtno nevarna sama po sebi. 2.) Simbolično smo na lastno inicijativo oblekli količke (oz. nosilce) varnostne ograje. Akcijo sem organiziral jaz osebno, kakor sem tudi priskrbel peno za oblačenje od sponzorja - Plama Izoterm iz Podgrada. Zavedamo se, da ta poteza ne reši problema v celoti, bo pa vsekakor ublažila blažje padce, ki niso nujno posledica divjanja po cesti. Obenem bo v končni fazi taka preobleka obvarovala tudi kolesarja pri morebitnem padcu zaradi objestne vožnje kakega motociklista ali pa tudi avtomobilista. 3.) Večkrat smo izvedli "čistilne akcije" na "kačjih ridah", saj predvsem gledalci in "navijači" za seboj puščajo precejšnje količine smeti. Izvedli smo tudi še nekaj drgih akcij v smeru druženja in tako iz ceste umaknili vsaj nekaj "dirkačev", kot so pikniki in podobna druženja v bližini problematične lokacije. 4.) Dvakrat letos smo izvedli akcijo vožnje s športnimi motocikli na čisto pravem dirkališču in na ta način poskusili umakniti dirkače iz ceste. Žal pa je takšna organizacija zaradi odsotnosti primerne lokacije v Sloveniji precejšenj logistični in finančni podvig, saj je potrebno v ta namen obiskati Grobnik, ki je tudi sorazmerno prezaseden. 5.) Na omenjenem forumu poskušamo na različne načine vplivati na (predvsem mlajše) voznike motociklov, da je pred ročico za plin potrebno premisliti tudi vsaj o zavorni poti motocikla. Priznam - nihče od nas ne zagovarja togega držanja omejitev hitrosti, saj so praviloma (predvsem potovalni) motocikli precej bolj odzivni in vodljivi od večine drugih udeležencev v prometu. Vztrajamo pa pri vožnji z mejo in v skladu z zdravo pametjo. 6.) Za aktiviti "MAKSI delavnice varne vožnje" sodelujemo in zainteresirane obveščamo in pripeljemo na treninge varne vožnje, če je interes na njihovi strani. Prisiliti žal ne moremo nikogar. Morda zgolj v premislek... Morda bi se dalo udeležbo na takšnih delavnicah stimulirati z "brisanjem določenega števila kazenskih točk" v globalnem smislu. 7.) Začeli smo z izvajanjem medijskega pritiska. Dogovarjamo se z lokalno TV in Radijem 94 o oddajah, ki bi motocikliste in naše (tudi pozitivne) dejavnosti predstavila širši javnosti, obenem pa na drugi strani z ekipo oddaje Preverjeno (POP TV), da bi posnela stanje na omenjenem odseku in da bi tudi "simulirali" posledice padca in zdrsa pod varnostno ograjo. Za razliko od vaših (sicer uradnih) statistik so namreč naše precej drugačne. V povprečju se na kačjih ridah zgodi nekako 2 (dva) do 5 (pet) padcev na teden. Rekordni teden pa je zahteval davek 13 (trinajst) padcev, od tega 7 (sedem) konec taistega tedna. Samo vprašanje časa je, kdaj bo kateri izmed padcev posledično vključil tudi soudeležence, saj je "pasti na ridah" postalo ŽAL sprejemljivo in v določenem segmentu motociklistov celo na nek način zaželjeno. V smislu, da kdor ni padel na ridah, ni šel do konca. Enostavna računica pa pokaže da je padec enega zaposlenega motociklista, ki se poškoduje na račun neustrezne varnostne ograje za državo dražji (bolniška nad 30 dni, stroški zdravljenja in posledični izpad iz naslova davkov, odškodnine, ipd.), kakor je namestitev ustrezne varnostne ograje. 8.) Vzpostavili smo stik z okoliškimi turističnimi zvezami (na občinskih ravneh) z namenom postaviti "info točke" za turistične motocikliste, kot je to v navadi drugje po Evropi. Notranjska ima precej potenciala za tak turizem, Planina pa je zaradi svoje lege primerno izhodišče za takšne "info točke". Poleg tega bi izkoriščanje takega turizma v Planino prineslo tudi kako delovno mesto v Gostinski ponudbi, oz. na račun ponudbe prenočišč, pa tudi kak vulkanizer ali serviser bi se lahko sčasoma pojavil. 9.) Nazadnje, a prav nič manj pomembno pa je, da smo vzpostavili kontakt z vami. Žal policija, kot represivni organ resda ni priljubljena, vendar pa vseeno cenimo vaše delo. Celo v naših vrstah se najde kak policist. Žal pa sami ne vidimo, kaj bi lahko naredili več na področju umirjanja prometa. "Kamikaze", kakor imenujemo motocikliste, ki hodijo na ride izzivat srečo, so nevarni vsem, tako sebi, kot nam in kot drugim udeležencem v prometu. Ko sem govoril z mojim dobrim prijateljem in vašim sodelavcem XXXX YYYY o prometni nesreči FFFFF GGGGG-ja, ki ji je bil priča, mi je postalo še bolj jasno, kako strašno je, ko vidiš kako proti tebi nenadzorovano drsi motocikel in ne veš, kaj se bo točno zgodilo, na zadnjem sedežu pa vse to opazuje nekajletni otrok. Po drugi strani pa ravno iz tega prijateljstva razumem, da v policiji manjka ljudi, da bi lahko zares učinkovito izvajali vse naloge, ki so vam naložene. Ravno zato se mi zdi ideja o tem, da bi se sestali dobrodošla, saj bi na takšnem sestanku lahko problematiko obravnavali iz večih plati in si porazdelili naloge v skladu z našimi in vašimi zmožnostmi (in seveda pooblastili). Predlagam, da izberete en dan v naslednjem tednu in določite eno bolj popoldansko uro, da se sestanemo in spregeovorimo o pogledih na rešitev obstoječega problema. V pričakovanju vašega odgovora vas lepo pozdravljam, P. J.
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 (edited) In še njegov odgovor: Pozdravljen V zvezi vašega dopisa Določite dan in čas srečanja z izjemo torka 25.9., lahko na samem kraju v ridah, lahko tudi v prostorih PPP Postojna, kot vam odgovarja. Vskladite termin s člani in me obvestite. Blaž Primc Imamo torej dobra pogajalska izhodišča in močne argumente. Potrebno je samo še volje, da udejanimo svoje interese. Večino težaškega dela sem že opravil jaz. Čas je da se pobere smetano. Edited September 20, 2007 by PikiJapok
marko55 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 (edited) 5.) Ohrapavljenje vseh treh nevarnih ovinkov v smislu zagotovitve večje bvarnosti pred zdrsi. Na omenjenih odsekih (predvsem na območju glavnega ovinka) se dogaja večje število prometnih nesreč zaradi zdrsa motociklistov, od katerih so se nekatere končale tragično, pri čemer ne gre samo za divjanje motociklistv na cestah, saj v končni fazi govorimo o odseku, na katerem so se lani poškodovali trije policisti na motociklih, od tega dva smrtno. Spoštujem tvoj trud v smeri zmanjšanja nesreč in smrtnih žrtev na ridah. Ampak kaj bi rad dosegel z ohrapavljenjem? Tak asfalt je za motorista po mojih skromnih izkušnjah veliko bolj nevaren kot gladek asfalt. Na takem asfaltu je motocikel močno nemiren že pri vožnji naravnost, kaj šele pri vožnji v 180 stopinjski ovinek. Pri neprevidnem odpiranju gasa na polno pri 1000ccm motorju je verjetnost padca tudi na dirkališčih, kjer je praviloma dober asfalt in oprijem gume, ravno tako precej velika. Edited September 20, 2007 by marko55
Fric Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 tak asfalt bo najmanj še 10 let kr drgači bi blo šele veliko motoristov tm gor na ovinku
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 Spoštujem tvoj trud v smeri zmanjšanja nesreč in smrtnih žrtev na ridah. Ampak kaj bi rad dosegel z ohrapavljenjem? ... Uf... Gre za to, da postaviš neke zahteve in se potem v dialogu "pogajaš" o konkretnih rešitvah. Vem, da so predlogi tudi slabi, ampak vsaj so. Glede na to, da sem bil pri "viziji" dokaj prepuščen sam sebi, je temu primeren tudi rezultat. Ko nas bo več, bo tudi idej več in tudi predlogi bodo v končni obliki boljši... :whistle: V predhodnici te teme pa je bilo žal tako, da se je po večini pljuvalo po bolj ali manj nepomembnih podrobnostih, praktično nihče pa ni rekel česa v smeri izboljšanja predlogov oz. "strategije nastopa".
2384nsdf83 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 Se popolnoma strinjam. Po moje pa ne bi bilo napačno niti razmisliti v smeri postavitve kake okrepčevalnice na območju samih "kačjih rid". V turistični sezoni bi znalo biti to celo dobičkonosno, na drugi strani pa dobrodošlo zbirališče za lokalne motoriste. Meni se nobeno zbirališče ne zdi problematično samo po sebi. Preprečiti pa je potrebno da se v problematično razvije (kakor se kačje ride so). Ok, za obratovanje lokala je potrebno imeti dnevni promet v višini koliko €? Recimo, da cirka 400 (+-100, VSAK DAN, ne samo v soboto in nedeljo), od tega nekaj pade na investicijo, nekaj na davke, nekaj na plačilo zaposlenih, nekaj za nabavo robe, pa morda še kake dajatve itd. .. to pomeni vsaj 100 pijač po ceni 4 evre ali 200 po ceni 2 evra. Misliš, da bi bilo tam toliko prometa? In kje bi bili dovolj veliki parkingi za takšen "lokal"? ...
Jure Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 Uf... Gre za to, da postaviš neke zahteve in se potem v dialogu "pogajaš" o konkretnih rešitvah. Vem, da so predlogi tudi slabi, ampak vsaj so. Glede na to, da sem bil pri "viziji" dokaj prepuščen sam sebi, je temu primeren tudi rezultat. Ko nas bo več, bo tudi idej več in tudi predlogi bodo v končni obliki boljši... :whistle: In tu se je tudi zataknilo z moje strani. Nekateri predlogi in pobude so zame in moja nacela, nesprejemljivi. Ne pravim, da so slabi kar se tice umirjanja prometa, le jaz jih ne bom zagovarjal. In zato sem tudi zacel protestirat, ker se je tudi moje ime uporabilo za zagovarjanje teh predlogov inr esitev, ki niso v skladu z mojim prepricanjem in zanje sploh vedel nisem. Plus zdi se mi, da si kacje ride team navzven postavil nerealno.. Obiski dirkalisca nimajo npr. nic v zvezi z ridami pa pizdarijami tam gor in problematiko rid. Zgolj slucajno je, da se nas je par kolegov, ki se sicer kdaj dobimo tudi na ridah odpravilo na Mobikrog in Grobnik.. Ni bilo to v slkopu resevanja Planinskega problema, ampak zgolj veselje par posameznikov.. LP, DeX
2384nsdf83 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 A pol ne kolenčkate na ridah v sklopu učnih uric varne vožnje?
Sanda7 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 full je v redu da so se postavile opozorilne table in zaščitili količki lepo bi bilo da bi postavili tudi kakšno brunarico npr golica vendar tale misel s poškrabanim asvaltom mi ni všeč,ker full sovražim vožnjo po tem sranju in se počutim na njenu ogrožena po ravninih še nekako gre za ovinke pa mislim da je to skrajno neprimerno. Predlagam da pustimo zadevo kakor je da si pač probamo priboriti dvojno ograjo se preselimo na parking nižje in probamo zrihtat še piksi-dixy wc glede norenja pa se zavedajmo da ogrožamo sebe in še druge,tako da naj vsak pri sebi razmisli a se mu splača ali raje odšteje tistih nekaj evrov in se zgoni na dirkališču.
Jure Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 A pol ne kolenčkate na ridah v sklopu učnih uric varne vožnje? Seveda. Ti si pa instruktor, se ne spomnis? Sem zakljucil. Tudi na ridah me ne bo vec zaenkrat.. Ce me kdo rabi bom za vikende na Mobikrogu, pa tudi kolenckanja ga lahko naucim tam. LP, DeX
Fazer03 Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 1.) Postavitev opozorilnih tabel, ki opozarjajo na motocikliste ... 2.) Postavitev varnostne ograje, ki bi zaščitila motocikliste ob morebitnih padcih ... 3.) Namestitev posebne (tresoče) polne črte na vseh odsekih t.i. "kačjih rid", kjer velja omejitev prehitevanja. 4.) Omejitev hitrosti na 50 km/h na lokaciji obeh kritičnih mest (glavni, kritični ovinek in zgornja dva zadnja ovinka). 5.) Ohrapavljenje vseh treh nevarnih ovinkov v smislu zagotovitve večje varnosti pred zdrsi... ad1: ... ki opozarjajo na motoriste - koga pa je potrebno opozarjati? druge motoriste - nedirkače, ali mogoče kolesarje, lovce , gobarje ... :evilgrin: ad2: edina pametna ad3: brez veze ad4: glej ad3 (lahko namestijo znak "20", pa se Rossiji ne bodo (boste) preveč sekirali ... ad5: se strinjam z nekom pred menoj, ki je napisal, da je "sfrezan" asfalt včasih še nevarnejši od gladkega ... In sedaj bi vsi vi "tam gori viseči in dirkajoči" radi še bife ... :naughty: Začeti pa bi moral svoje pisanje z naslednjo mislijo, pa jo hranim za konec: Dokler teh "vaših" THE ovinkov ne uspete prekvalificirati v pravo gorsko cestno dirkališče (z vsemi papirji vred), je to JAVNA CESTNA POVRŠINA, ki je namenjena vsem udeležencem v prometu. Še namig pred pogajanji: probajte iztržit zaporo ceste recimo vsako soboto od 14.00 do 20.00 in v nedeljo od 12.00 do 21.00. :whistle:
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 Prosim, da se držite teme. Nabijat pojdite drugam. :naughty: KDO JE PRIPRAVLJEN V SREDO OB 16:00 SESTI S POLICISTI ZA OKROGLO MIZO IN PREDSTAVITI SVOJE POGLEDE NA REŠITEV PROBLEMA?
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 glede norenja pa se zavedajmo da ogrožamo sebe in še druge,tako da naj vsak pri sebi razmisli a se mu splača ali raje odšteje tistih nekaj evrov in se zgoni na dirkališču. Mimo grede... Policija (PU Postojna) se je pripravljena angažirati pri zagotovitvi prostora in "opreme" za "moto-vadbišče"... In celo sama prispevati kaj opreme. Zgolj v vednost.
Fric Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 (edited) moto vadbišče še zmeri ni dirkališče (to je bol mišljeno eno parkirišče pa 4 stožci) Edited September 20, 2007 by Fric
m1ha Posted September 20, 2007 Report Posted September 20, 2007 PikiJapok a mi lahko prosim razožiš kaj bi ti sploh rad? Kakor te jaz razumem hočeš da se nebi več vozili po ridah, po drugi strani bi se pa ti in tvoji kompanjoni radi tam zbirali??? Če pa ne moreš gledat kako se motoristi kotalijo po tleh, pač ne hodiš več na ride in jih ne vidiš... Sploh te ne razumem, a bi rad poskrbel za varnost drugih??? Verjetno mora vsak najprej zase poskrbet, in ne razumem kaj in komu pomagajo te nove opozorilne table?? Verjetno sva za vse delno kriva tudi jaz in Nejc ki sva začela leta 97 hodit na ride in drsat kolena.. Pa še to, za veliko večino padcev na ridah je krivo izključno neznanje udeležencev, zgovajat se na gladek asfalt je čista neumnost... če se pripelješ skozi atrij v prvi prestavi in odpreš gas do konca ne pomaga noben asalt... samo očitno je nekatirim pomembno samo vzbujanje pozornosti... Če se pa to konča v stebričku je pa popolnoma in samo njihov problem!!! LP Miha
PikiJapok Posted September 20, 2007 Author Report Posted September 20, 2007 (edited) Ni pa (samo) njihov problem, ko končajo v meni ali tebi ali komu drugemu... Še več. Problem je tudi najmanj od najbližjih sorodnikov taistega. In še problem države, ki ima stroške z zdravljenjem... Govoriti "To se mene ne tiče" je žal nemogoče - vsaj za tiste, ki so nam ride (tudi brez druženja gor) "vsakdanja" pot. Kaj bi rad? Enostvano. Rad bi se brez strahu peljal čez ride. Simple as that... Edited September 20, 2007 by PikiJapok
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now