Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

seprav tam na tist vstavek kk je zraven zajle za gas, tam daš not zajlo in pol maš na tisto zajlo zaug vezan al kak????

Objavljeno

seprav tam na tist vstavek kk je zraven zajle za gas, tam daš not zajlo in pol maš na tisto zajlo zaug vezan al kak????

ja ampak preko adaptorja, moraš kupt še adaptor od dellortota, mislm pa da pride okol 3k

Objavljeno

ja a brez adaptorja se pa ne da

ne, glih zato je adaptor, da se da

Objavljeno

seprav morem tole kupt KLIK

a dobiš zraven PHBN še kakšno koleno al nič. Al kak navodila da veš kam kej prkolpet (olje, bencin, podtlak).

Sj nastavek za olje pa verjetn ma. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Fnt jst ti prodam 17.5 PHBN....mam ga doma....a te zanima?

dam ti ga cenej k u trgovin...prodam pa zato k bom zdej dobu 21 pa se 18 mam doma.....

ce si resn pa res misls kej narest Povej pa me dodej na MSN al pa posl PM(privatno sporocilo)

MSN:aljaz.kosmac@hotmail.com

Pa se iz Lj sm =)Predvidevam da si tit tut ce si z kogovskm govoru(DONACO)

Popravljeno . Popravil Cilindr
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mam eno vprašanje: mam frego 17.5, gor pa air filtr pšolini evo, motor ni nč kj dost pošlihtan (original Pogialli replica, menjan avspuh ( gianelli reverse),vario,sklopka) prob je u tem ka nevem kako dizo dat notr da bo lohk razvil obrate do konca in nebo imel preveč zraka, trenutn mam dizo 105 pa mi vleče dobr do polovice gasa, pol pa ima preveč zraka in bol negre nikamor kot kam, kako dizo bi blo dobr not dat?

Popravljeno . Popravil Takkyu
Objavljeno

hm 105 diza je pomoje velik prevelka za ta ferg in cilinder

jst bi na tvojem mestu dal tam okoli 80 dizo

Objavljeno

ma če pravim da dela slabo z 105, in rabim dat večjo notr da se bo ujemalo z količino zraka, sam nwem kok veliko

Objavljeno

:headbang:

če ima moj brat na midrace (se pravi okol 14hp) pa 21 fergu 96 dizo, ne ti pol men d maš 105 premejhno :slap:

Objavljeno

kaj nardi pri 50? ga zamori? mooo? kak pa gre iz mesta? fejst ma obratov?

Objavljeno

z mesta gre super, pospeški so ql, glej prjatu ma ist ku jst in ma 150 dizo pa šiba super njemu ne mori men pa ko mam 105 mi mori ampak se tkoj sliši da je kriv zrak k je prevč ga, tko da rabm več benzine da bo uredu razmerje zej pa je prob. kako dizo da bo pravo razmerje. sm mew dizo 70 je crknlo k si opru gas zaprow zej mam 105 mi pusti da lepo teče do pow gasa tko da sprašujem kako dat notr da bo pustilo poln gas in raazilo obrate, če ko sm mew 70 mi ni pustilo skor nič tko da more bit večja ne pa manša

Objavljeno

probi tm na frgazarju je en srauf za zrk... :)

Objavljeno

nebom se ukvarjal niti z vami laiki.. brezveze ne da se mi vec.. bodite pametni pa tunajte svoje krtije dalje.. 150 diza.. na 50ki ne? mah..

Objavljeno (popravljeno)

to je res prevec....ma Stari cist prou..

Popravljeno . Popravil Cilindr
Objavljeno

:lol1: 150 diza ja

če mam jaz na mitotu (pa je, pazi to: 125cc) okoli 125- 130 dizo, a tvoj kolega je meu na 50cc, po možnosti originalu 150 dizo :headbang: vrjetno je mel zato tako, da si ga je lahko not vtaknu, potem se je pa zbudil ves prepoten z prstom v riti

Objavljeno

Lahk da je mel gor kak 30mm pa več ferg. ka pa veš :D

Objavljeno

ima frego 17.5, zrak je na minimalno, kej naj nrdim če mam manjšo od 100 komi komi da pele č j večja teče lepo sam ne pod celim gasom, tko da č dam manšo ngre nikamor sam crkne k j prewč zraka, fergo pa je dell"orto 17.5 in ma gor polini evo filtr z šraufi k ste rekl sm probu regulirat ma ne pomaga nič!

Objavljeno

če moooooo nardi ga zaliva(preveč benza), če trokira ima preveč zraka (vsaj zdi se mi d je tko), zdaj pa ugotovi kaj je narobe pa ukrepaj, saj veš kako ;)

Objavljeno

mene pa zanima kwa nj nardim ka mam 18 bing fargazar pa mi plovcek sou nevem aje preluknan a se da to kaj u stimat al ne. upan na kjsn odgovor

:blush:

Objavljeno

tko je ima preveč zraka, že use samo pove to da ko sem dal večjo dizo gre bolš in ga ne tako zamori ko oprem gas do konca, vprašanje je blo pa sam to, kako dizo naj dam da se bo najbolj izpopolnilo, vem da je treba poskušat kaka gre najbolš gor sam sm mislu da ima kdo že kaj smisla pri tem da nebom lih porabu čas za to probavat, mislu sm pa na min 130 šlo pa bi do kake 170 pomoj možn kr je res dost zraka ka ga dobi notr

Objavljeno

vi ste prizadeti majkemi.. NEMORES MET TAK VLKE DIZE DOBRO?? KR CE MAS NA 17.5 PA 50ki DIZO 100+ MORS VEDET DA JE NEKAJ NAROBE.. DA LUFT VLECE NEKI ALPA KAJ.. jas sn mel malossi gus tunned, 21ka brez filtra, yasuni c16 pa sn mel dizo 78 upam da vam to pove kaj omejenci..

Objavljeno

no pol če nima kdo kaj in usi mislte da je butasto puste stat s bom pa sam stem ubadu, jst mam tko in eni k poznam tud, zej nwem kaj j tko narobe sam motor nima nč narobe sm pa 100% tko da pa nebo odgovora

Objavljeno

glej, ne delaj nic sam, kr vidim da ne ti ne tvoji kolegi nimate pojma.. dobro? pa ne zaj tu govorit kak majo vsi tak, vrjemi, da nimajo.. na high end setupih se na 21ki fergiju uporablajo dize okoli 100 ti bi dal pa na 50ko 130 na 17.5.. daj se vprasaj malo ce se ma rvoj zivljenje sploh smisel, kr ce bi jas bil tak butast, bi se ze fento, ok.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!