Skoči na vsebino

Honda CBR 600 RR


Priporočene objave

Objavljeno

Že ugotovil....rabim mal večjo štango za večji vzvod... Tist hobi orodje, ki ga zraven dobiš je bol tko.

PS.: nimam matice....

Objavljeno

:trance_33_sleep: mene pa zanima ali so plastike honde cbr letnik 07 iste velikosti pri 600 in 1000ccm oz. ali pašejo iz tvelke na tmalo??? :whistle: :unsure: ker bi rad meu 600 repsol :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
:trance_33_sleep: mene pa zanima ali so plastike honde cbr letnik 07 iste velikosti pri 600 in 1000ccm oz. ali pašejo iz tvelke na tmalo??? :whistle: :unsure: ker bi rad meu 600 repsol :naughty:

Ne, drugacne so, lahko si pa kupis poliestre in si jih po zelji pobarvas/polepis ;)

Popravljeno . Popravil Langus
Objavljeno

Lahko daš pa tudi original k Nicoletiju pobarvat v Repsol :)

Objavljeno
:trance_33_sleep: mene pa zanima ali so plastike honde cbr letnik 07 iste velikosti pri 600 in 1000ccm oz. ali pašejo iz tvelke na tmalo??? :whistle: :unsure: ker bi rad meu 600 repsol :naughty:

ne kompliciraj pa naredi tko kot so ti že trije tu povedali....nicoletiju daj delat poliestre, ter jim reci naj jih pobarvajo in polepijo v repsol replico...to te bo koštalo okoli 500€....od 1000RR plastike ne pašejo, pa tudi če bi, bi te rabljene!!! koštale krepko čez 500€

Objavljeno

kje pa je ta nicoleti?? a pa tut barva po čelji npr. rossi replice? :whistle: :closedeyes:

Objavljeno

hvala vm.. :worship: tele slike njegove pa kr mamljive zgledajo :naughty:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Je menjal kdo zobnike.

Spredaj -1, zadaj +1 ali +2 ?

Objavljeno

Aja..pa kolk imate original ozad, 41 ali 42?

Objavljeno
Je menjal kdo zobnike.

Spredaj -1, zadaj +1 ali +2 ?

Spredaj -1, zadaj original :) ..... zame vrh glave :P. A misliš Laro katapultirat :hmm: ???

Objavljeno

:grim

daj poglej koliko zobov imaš zadaj? Ona ima 41...na forumih sem pa zasledil cifro 42 :hmm:

Objavljeno

Hvala :D......torej bo šlo mogoče +2. Mi ne da mira...pravi, da ji premal buta :hmm:

Zadnje čase se ji mal trga :hmm:

Objavljeno

Mamo spredaj -2 in je lih prou...Vleče k utrgana...

Objavljeno

a mi loh kdo pove kdaj majo v planu delat serijsko cbr 600 rr z absom, leta 2010? k nameravam nasledn let kupit... pa kok je kj končna tega motorčka?

hvala za odgovor

Objavljeno
a mi loh kdo pove kdaj majo v planu delat serijsko cbr 600 rr z absom, leta 2010? k nameravam nasledn let kupit... pa kok je kj končna tega motorčka?

hvala za odgovor

ce kupujes motor za konco hitrost potem kupi hayabuso, XX, zzr1400... drugace je pa tovarnisko deklarirana v homologaciji 270km/h, ce pa isces igriv motor je pa to zadetek v crno :). Honda ponavadi temeljito prenovi SS motocikle na 3-4 leta... Mislim pa da do leta 2010 morajo imeti vsi motocikli serijsko ABS.

Objavljeno

ne ne iščem motorja zard končne, ampak zard užitka kokr si omenu - igriv motor, kdaj za pelat tut ne stezo, pa na sploh mi zlo ležijo ss motorji... gledu sm nove teste pa primerjavo z r6, pa se mi zdi cbr res bl uorabniku prijazna, začetniku pa sploh... lep pozdrav pa se vidmo spomlad na cesti ;)

Objavljeno

A se CBR 600 RR obeta kak facelift za 2009? Ali pa vsaj kak zanimiv repaint?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hvala bogu,da so jo pustil pri miru in jo niso tko oblikovno zafukal k CBR1000RR :) Barve so pa tut nore B)

Objavljeno
Je že kdo zamenjal original auspoh z Akrapovičem ali čem podobnem?

Živjo! Jst mam hondo cbr 600 rr l. 07 in sem zamenjal original izpuh z akrapovičem! Izbral sem nehomologirano verzijo titanium evolution, kompletnega z krivinami!! Kar se mene tiče in mojih izkušenj se kar precej pozna na sami moči motorja, res pa je, da sem zamenjal tudi zračni filter in dal notri K&N. Razlika je očitna in opazna predvsem na Grobniku! Eni "pametnjakoviči" trdijo, da ti kompleten izpuh poveča moč za 10-12 KM ampak to ne drži. Drži pa, da se moč ob menjavi kompletnega izpuha in filtra, poveča za 5-6 KM!!

Kar se izgleda tiče pa mislim, da je jasno prvi akrapovič potem pa vsi ostali. Lp Mare

Objavljeno
Ehm a je kaka "caka" pri zategovanju zadnjega amortizerja pri tem motorjem. S tistim ključem ni šans da ga zategnem (noče in noče obrnit). :angry:

A je bolje, da je zadnje kolo v luftu al na tleh?

Živjo! Kar se zategovanja zadnjega amortizerja tiče, ga nastavljaj takrat ko je motor oz olje v vzmetenju še hladno, ker drugače ni šans da ga zategneš kadar je vroč!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!