Skoči na vsebino

Honda CBR 600 RR


Vojč

Priporočene objave

Jaz se komot pelem tut več kot 500 km z mojo RRko. Če si velik nad 170 do nekje 185 je motor kar udoben, če je pa večji od 185 pol pa dvomim da je to motor zanj. Če bo bolj kruzal naokol je pa sploh bolš VFR800 pomoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj v motosvetovem katalogu piše, da ima ta motocikel kar 186 kg??? ( http://www.motosvet.com/katalog/izpis.php?cid=710 ) Ker drugače povsod drugje zasledim 155kg, tudi v uradnem katalogu. :wacko:

Drugače pa eno vprašanje. Oče kupuje motor, pa bi najraje izbral cbr600, predvsem pa mu je všeč zaradi majhne mase. So mu pač všeč lažji motorji, nižje težišče ipd. Sam pa ne vem, če je ta motor ravno primeren zanj, saj ne bi ravno dirkal po cesti. No, pa da me ne bo kdo napadu zdej, nisem reku da se s tem motorjem ne da vozit normalno :D :D :D Pač rad bi vprašal, kako se ta motor pelje tudi na kakšne daljše izlete. Ker mnogi pravijo, da je drža preveč prisiljena za kakšne daljše izlete in da te kmalu boli hrbtenica, kolena, pač da te mine da bi se peljal malo dlje. Sam sem mu ravno zaradi tega priporočal VFR800, ker se mi ravno tako zdi precej lahek (no ja, čeprav je razlika v masi ogromna), vendar vseeno dovolj zmogljiv in okreten (nizko težišče) in tudi bolj primeren za daljše ture. Nisem pa še nobenega vozil :D , tako da mu ne znam ravno dobro svetovat.

600 RR je za moje pojme bolj slab potovalnik je pa odličnen za na pisto. VFR800 pa v vseh pogledih neuporaben motor. (moje osebno mnenje, da se ne bo kdo razburjal) Drža nedefinirana, vzmetenje kr neki, agregat švoh in neuporaben (kaj so mislili pri Hondi s tistim VTEC-om mi ni čisto jasno). S kovčkom postane tudi dokaj nevarna saj ne smeš v nobene trenutku spustiti balance.

Za normalno vožnjo po cesti bi jest raje vzel Hornet 600 ali CB1000R. Teža motorja na cesti ne igra nobene vloge, če je pravilno razporejena. Lep primer je CB100R pri katerem sploh nimaš občutka, da voziš motor s ca. 230 kg.

PS

CBR 600 RR imam doma, z VFR800 lani naredil ca. 3000 km, CB1000R imel en dan na testu, staro Hornet 600 vozil na Marofu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR800 pa v vseh pogledih neuporaben motor. (moje osebno mnenje, da se ne bo kdo razburjal) Drža nedefinirana, vzmetenje kr neki, agregat švoh in neuporaben (kaj so mislili pri Hondi s tistim VTEC-om mi ni čisto jasno). S kovčkom postane tudi dokaj nevarna saj ne smeš v nobene trenutku spustiti balance.

:whistle: mal si grob,ni pa neki od resnice!Bremze pri športni vožnji si pozabil :whistle:

Če si "počasen" voznik oziroma se boš večino časa vozil bolj potovalno in malo kao športno VFR ni slaba izbira!Sploh če NE gre na njo z drugega športnega motorja!Neravnine na cesti lepo pobira,neutrujajoča za vozit...!Glede hitrosti pa sem sprobal dat punco odzadaj in jo potegnil zase in sva se peljala skozi prve 4 brzine poln plin vsakič do blokade pa je ni hotelo dol potegnit.Ko sem hotel to narediti na 636 sem jih poslušal ko :whistle: ,ker je skoraj padla z motorja.VTEC- baje da če se voziš pod njem ful malo pije,sam jz to nisem sprobal,ker gre res premalo!

Cbr 600rr je za po Sloveniji kolk smo mali tudi lahko potovalnik :whistle: Za daljše izlete pa...

Sam,če bi iskal kompromis med športnostjo in udobjem bi kupil hondo cbr 1100xx.In če sem odkrit me kar malo mika,da bi jo spomladi pripeljal v garažo in šel na malo daljšo turo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za normalno vožnjo po cesti bi jest raje vzel Hornet 600 ali CB1000R. Teža motorja na cesti ne igra nobene vloge, če je pravilno razporejena. Lep primer je CB100R pri katerem sploh nimaš občutka, da voziš motor s ca. 230 kg.

PS

CBR 600 RR imam doma, z VFR800 lani naredil ca. 3000 km, CB1000R imel en dan na testu, staro Hornet 600 vozil na Marofu.

Ja no, saj hornetka mu je kar mikavna, sam ne pride v poštev, ker nima nikakršne vetrne zaščite. Tako da cbr ali pa vfr.

Ja, nima sedaj športnega motocikla tako da vfr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam 600rr. Z mojo sva šla letos na Korčulo preko Stona, prav tako sva bila tudi v Dolomitih. Problemov nobenih. Ustavljaš se pa itak na 150-200km na tankanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
Ehm a je kaka "caka" pri zategovanju zadnjega amortizerja pri tem motorjem. S tistim ključem ni šans da ga zategnem (noče in noče obrnit). :angry:

Evo danes mi živci popustili, naštelal feder. Potrebno orodje gedora 14, 17 in avto dvigalka :whistle:

Amortizer odšraufal dol. V primežu stisnil malo feder in elegantno obrnil z ključem za štelanje fedra (ja tisti "čigumi" ključem s katerim se prej ni dalo) :rtfm: i Hondi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

a mi lahko nekdo opiše kakšna je razlika med letnikom 05/06 in pa 07? vidim da so plastike mal različne, pa vsaj ne enih se mi zdi kot da starejši nimajo upside-down vilc, al so pa sam slike take da se men tko zdi... še kaj drugega bistvenega, drža, ergonomija, itd...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko nekdo opiše kakšna je razlika med letnikom 05/06 in pa 07? vidim da so plastike mal različne, pa vsaj ne enih se mi zdi kot da starejši nimajo upside-down vilc, al so pa sam slike take da se men tko zdi... še kaj drugega bistvenega, drža, ergonomija, itd...?

Honde od letnika 07 naprej so popolnoma drugačne. Drugačen okvir, agregat, elektrika, vzmetenje... Mislim da so smerniki, ročke zavore in skloke (samo ročke brez vpetja) in feltne iste, ostalo pa je vse drugo. Če gledaš evolucijsko, je en model 03/04, model 05/06, in model 07-. Nova CBR-a je precej lažja in pravijo da bolj vozna (govorimo za na dirkališču, za po cesti je zame to povsem nevozen stroj ker je premajhna). Nisem pa imel nobenega opravka z modelom 05/06 tako da izkušenj iz prve roke nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko nekdo pove zakaj se na cbr 600rr l.2006

ne prižiga ventilator kaj bi lahko bil vzrok

ali jo kdo že imel tak problem??

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko nekdo pove zakaj se na cbr 600rr l.2006

ne prižiga ventilator kaj bi lahko bil vzrok

hvala

Skurjena varovalka, ventilator v okvari, pokvarjen/a konektor ali napeljava med ECT (temperaturnim senzorjem) in ECU (računalnikom) oz. ostalimi variantami, ki vplivajo na delovanje ventilatorja, pokvarjen ECT senzor, pokvarjen ECU.

Držim pesti, da je varovalka. :)

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skurjena varovalka, ventilator v okvari, pokvarjen/a konektor ali napeljava med ECT (temperaturnim senzorjem) in ECU (računalnikom) oz. ostalimi variantami, ki vplivajo na delovanje ventilatorja, pokvarjen ECT senzor, pokvarjen ECU.

Držim pesti, da je varovalka. :)

KJE PA JE VAROVALKA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KJE PA JE VAROVALKA

Pod sedežem, zraven baterije, je škatlica z varovalkami, pri 2007 je druga z desne za ventilator (20 A)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Prosim za pomoč, če kdo pozna tole CBRko (link brez obeh presledkov): http://www. avto .net/_MOTO/ad.asp?ID=4028119

Kupuje kolegica, kakršnekoli info (lahko tudi na PM, da ne smetimo tukaj) bodo dobrodošle

za moderatorja: prosim če objavo jutri pobrišeš, hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč, če kdo pozna tole CBRko (link brez obeh presledkov): http://www. avto .net/_MOTO/ad.asp?ID=4028119

Kupuje kolegica, kakršnekoli info (lahko tudi na PM, da ne smetimo tukaj) bodo dobrodošle

za moderatorja: prosim če objavo jutri pobrišeš, hvala.

Mislim da je to motor od boljše polovice forumaša andrejz. Klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč, če kdo pozna tole CBRko (link brez obeh presledkov): http://www. avto .net/_MOTO/ad.asp?ID=4028119

Kupuje kolegica, kakršnekoli info (lahko tudi na PM, da ne smetimo tukaj) bodo dobrodošle

za moderatorja: prosim če objavo jutri pobrišeš, hvala.

jaz tut prodajam cbr-ko l.07, če te zanima kaj več kontaktiraj na pm.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nujno bi rabil nasvet in sicer me zanima kje se nahaja akumulator?? in kako pridem do njega :? , namreč rad bi ga odklopil oz napolnil, ker sem danes poskušal malo štartat mašino, pa ne pali....zgleda, da se je aku sprazno. nisem namreč lih neki sam svoj mehanik nikoli bil, zato bi rabil vašo pomoč. Nimam pa knjigice z navodili, ker je nisem dobil zraven. lp

Popravljeno . Popravil dejansmb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nujno bi rabil nasvet in sicer me zanima kje se nahaja akumulator?? in kako pridem do njega :? , namreč rad bi ga odklopil oz napolnil, ker sem danes poskušal malo štartat mašino, pa ne pali....zgleda, da se je aku sprazno. nisem namreč lih neki sam svoj mehanik nikoli bil, zato bi rabil vašo pomoč. Nimam pa knjigice z navodili, ker je nisem dobil zraven. lp

Aku je pod sedežem:

post-2208-0-36866800-1293291822_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

eno oprašanje če kdo ve:D

honda cbr600rr 2004 letnik 30156km blokirana na 25kw če je vredna 4.800 €????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!