Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
@anzer:

A si normaln? Če je zunaj sonce...sem jest doma spljoh ne :whistle: Bova še Finka zravn uzela :rolleyes:

Bled-Bohn-Zbile kawica... :rolleyes:

ja drzim te za besedo an :D ..glavn d se gre poj se na zbile pozirat :D :topic: jebiga

Popravljeno . Popravil anzer
Objavljeno
js sm kupu motor de se mal po vas furam in de grem mal vn kdej na pir in mi je ql da mam majhno porabo in mejhne stroske. zame 4t zakon k nism ne vem kaksn dirkac.

Pametno kot je že special 749 povedal ...alkohol ter motor ... črno in belo

Objavljeno
Sam vozim rs-ko 125 tak da logično da bom svojga konja hvalo...

ampak če tu primerjamo 2T in 4T v razredu 125 je isto kot če bi primerjal pri avtih bencin in dizel... bencinar več požre ampak je boljši občutek vožnje nad 4000rpm mndem ko pa dizl zarad navora se prav grdo derejo pa ne spustijo v obrate...(pustmo zaj izjeme...)

torej razlika med 2T in 4T je očitna pospeševanje, filing vožnje ko se pri 7500rpm motorju dobesedno utrga (125) to je filing ki daje čar cvajtakterjem ,ki ga na 4T motorju nebo noben čuto ker je preveč enakomerno pospeševanje...

kako daš lahko primerjavo med 2T in 4T med dizlašom in bencinarjem? To je isti K*?=$ čeprov dans je že bolj dizl met... Sploh pa tist tovornakarski zvok je zakon, pa ko prav čutiš turbinco pri cca. 1800rpm ko sune... ne pa tisto dretje bencinarjev :)

Objavljeno
ga pa sede polet k je svinsko vroce se zapelat na pir (pa sej jih ne pozrem 10)

eden je dost za svinsko kazen :)

Objavljeno (popravljeno)
Zame ni boljšega občutka kot pa zvok dvotaktnika, ko se navije na obrate, pa tist občutek ko začne na obratih vlečt. Tega pa ni pr nobenmu 4takniku....

Vse se strinjam s teboj sam zgoraj napisanega.... Sedaj če si misli za 125 ok drži ... Ker pa si govoril tudi o večji kubikaži pa predvidevam da nisi ciljal na 125 ccm tako da npr. če bi se peljal s Suzukitom gsr 600 sigurno nebi rekel da ne veleče kr ve trenutku prideš do 200 km/h ...

L.p.

Popravljeno . Popravil 0b5353n
Objavljeno
če bi se peljal s Suzukitom gsr 600 sigurno nebi rekel da ne veleče kr ve trenutku prideš do 200 km/h ...

:lol1:

Objavljeno
kako daš lahko primerjavo med 2T in 4T med dizlašom in bencinarjem? To je isti K*?=$ čeprov dans je že bolj dizl met... Sploh pa tist tovornakarski zvok je zakon, pa ko prav čutiš turbinco pri cca. 1800rpm ko sune... ne pa tisto dretje bencinarjev :)

čakaj malo, turbodizla moramo potem primerjat z turbobencinarjem

Objavljeno
Vse se strinjam s teboj sam zgoraj napisanega.... Sedaj če si misli za 125 ok drži ... Ker pa si govoril tudi o večji kubikaži pa predvidevam da nisi ciljal na 125 ccm tako da npr. če bi se peljal s Suzukitom gsr 600 sigurno nebi rekel da ne veleče kr ve trenutku prideš do 200 km/h ...

L.p.

Hehe , sm vedu da me bo en narobe zastopu :)

Nism mislu da 600cc ne vlečejo, tud nism mislu da bi izpadl da 125 k se ji ''odtrga'' vleče, da dobi ne vem kašno moč, sam ta, prehod, pod 7 k ni nč, pa nad 7 k se res zbudi, mi je fuuul ušeč, ta prehod pa pr 4t ni tako opazen, izrazit...

Objavljeno (popravljeno)
čakaj malo, turbodizla moramo potem primerjat z turbobencinarjem

NE

Danes skoraj ni več dizlašev brez turbine... medtem ko pri bencinu imajo to samo res športni avtomobili, dizel brez turbine danes skoraj NE obstaja več.

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
Brejker včasih me pa fajn nasmejiš :beer2:

Aprilia ma 25Nm pri 9000 klik

Yamaha pa 12,2nm pri 8000 klik

Se trudm tud kkšnga druzga nasmejat a.k.a. Yamahane_pa mi ne rata nobenga v dobro voljo spravt. Valda d sm dobrovoljček :rolleyes:

Sklepal sem po nižjih obratih ki jih premorejo R125ke...a sem se motil. Nisem tak, da bi se na pamet učil karakteristike motorja (ne še)

Usakmu k razlagam mu rečem samo to: SS, aprilia RS125, letnik 2000,zavrti se na 12 000 obratov na minuto.

P.S. Sam si pa najdu eno iz 93tega leta :slap:

:OK: OLD SCHOOL BABY :OK:

Objavljeno
Danes skoraj ni več dizlašev brez turbine... medtem ko pri bencinu imajo to samo res športni avtomobili, dizel brez turbine danes skoraj NE obstaja več.

Se pravi po tvoje so to športni avti???No dečki,če niste vedeli so enoprostorci novodobni športni avti :slap: :lol1:

vw touran 1,4tsi,Saab 9,3 1,8t,Espace 2,0 16v turbo,Peugeot 207,150thp,Opel Zafira,S-max 2,3, VW in Audi vsi 2,0tfsi in 3,2fsi

P.S. Sam si pa najdu eno iz 93tega leta :slap:

:OK: OLD SCHOOL BABY :OK:

Nisem hotu od nove prilimat,ker ima "samo" 20Nm/10000. Pa se je lepši videlo,če ima več kot enkrat več :krneki: klik

Objavljeno
Se pravi po tvoje so to športni avti???No dečki,če niste vedeli so enoprostorci novodobni športni avti :slap: :lol1:

vw touran 1,4tsi,Saab 9,3 1,8t,Espace 2,0 16v turbo,Peugeot 207,150thp,Opel Zafira,S-max 2,3, VW in Audi vsi 2,0tfsi in 3,2fsi

ti si neumn ... itak

Objavljeno

Moram pripopat še dve slikici novodobnih RES športnih avtov :lol1:

VW_CrossTouran.jpg

09_vw_tiguan_f34_340.jpg

zdaj pa gasa na pisto

Objavljeno
NE

Danes skoraj ni več dizlašev brez turbine... medtem ko pri bencinu imajo to samo res športni avtomobili, dizel brez turbine danes skoraj NE obstaja več.

ja pa si pogruntal zakaj, ker dizel kot dizel itak nikamor ne gre, zato pa morjo dat turbino gor da se kam premakne, zato ne moreš primerja turbodizla z sesalnim bencinarjem, take primerjave so itak bedne, enako kot 2T/4T

Objavljeno

Sam sem začel na 4T (razen APN), kupil mi ga je oče. Naredil 12.000 km in mi ni manjkalo nič. Bi pa z veseljem imel 2T, vendar je oče pač hotel nov motor in je 4T bil cenejši, pa še SS mi ne diši najbolj. Kateri pa je boljši pa je itak brezveze razglabljati, ker ne bomo prišli do zaklučka ;)

Objavljeno
Vse se strinjam s teboj sam zgoraj napisanega.... Sedaj če si misli za 125 ok drži ... Ker pa si govoril tudi o večji kubikaži pa predvidevam da nisi ciljal na 125 ccm tako da npr. če bi se peljal s Suzukitom gsr 600 sigurno nebi rekel da ne veleče kr ve trenutku prideš do 200 km/h ...

L.p.

Husaberg 450 al 650 al pa mogoce kar oba ... delujeta oba kar se obratov tice dost podobno kot 2 takt. Se pravi ... na zacetku zatezena potem pa se jima strga. Pa tudi ... 500ccm 2 takt nima tistega posebnega preskoka med obratih. Ze KTM EXC 300 (2 takt ) letnik 2008 je MANJ agresiven kot 250 ( 2 takt ) letnik 2008. :worship:

Objavljeno
Husaberg 450 al 650 al pa mogoce kar oba ... delujeta oba kar se obratov tice dost podobno kot 2 takt. Se pravi ... na zacetku zatezena potem pa se jima strga. Pa tudi ... 500ccm 2 takt nima tistega posebnega preskoka med obratih. Ze KTM EXC 300 (2 takt ) letnik 2008 je MANJ agresiven kot 250 ( 2 takt ) letnik 2008. :worship:

kak si ti na geekan :)

Objavljeno
Moram pripopat še dve slikici novodobnih RES športnih avtov :lol1:

VW_CrossTouran.jpg

09_vw_tiguan_f34_340.jpg

zdaj pa gasa na pisto

ti si neumn

Itak

ja pa si pogruntal zakaj, ker dizel kot dizel itak nikamor ne gre, zato pa morjo dat turbino gor da se kam premakne, zato ne moreš primerja turbodizla z sesalnim bencinarjem, take primerjave so itak bedne, enako kot 2T/4T

no tukej se pa strinjam s tabo

Objavljeno

Ej Đeri, čist prov ma...

turbobencinarji so tfsi, tsi... in te mašine majo usi od golfov, polotov, enoporstorcov....

tko da, zadnje čase so turbobencinarji res vedno bolj priljubljeni, pač mejhna kubatura, pa turbinca gor :)

Ne samo hudi športni avti z turbobencinskimi motorji..

Je pa res, da je še vedno velik več bencinarjev klasiki, kot pa turbo...

Aya, da nebom offtopic :topic: :topic:

To se skregate usak let, tkole pozim, kaj je bolš 2T/4T ... a ni bolš, da bi se na pivu dobl ...

kukr pa da se tle kurčite kdo ma večjiga, pa kolk je kdo dal, pa kdo ma nižjo porabo, pa kolk gre komu, pa kolk se vrti...

Objavljeno
Hej!

Rad bi slišu na kaj prisegate na 2T motorje ali 4T motorje in zakaj ;) :naughty:

Odvisno, za kaj boš moped potreboval.

IMHO, se v primeru, da boš letno prevozil 5-10kkm in ne boš hodil kam daleč, splača vzeti 2T.

Čim imaš v mislih prevoziti kakšne daljše destinacije in nad 10kkm letno, se splača vzeti 4T. Prihranil boš na času (ko boš namesto, da bi se vozil- kolenčkal v garaži z izvijačem v roki), bencinu (ko boš imel porabo 3,5-4l/100km, namesto 7l/100km) in olju (2dcl na kakšnih 4000km, proti 1l/1000km). Denarnica ti bo hvaležna in več denarja ti bo ostalo za recimo gume, verigo in ostali potrošni material.

Jaz si ne predstavljam, da bi enkrat do dvakrat letno pri kilometrini, ki sem jo naredil recimo letos, delal neke manjše generalke (menjava bata in vse, kar to potegne za seboj), res ne.

Če malo cincaš med obojim in si neodločen, bi na tvojem mestu vzel 4T.

Objavljeno
Do 150ccm vse 2T potem vse ostalo pa 4t. Trial motor mora bit obvezno 2T,ne glede na ccm.

pol pa pojdi peljat monteso 250 4t pa boš videl da je čist preveč poskočno :whistle:

Objavljeno
Hehe , sm vedu da me bo en narobe zastopu :)

Nism mislu da 600cc ne vlečejo, tud nism mislu da bi izpadl da 125 k se ji ''odtrga'' vleče, da dobi ne vem kašno moč, sam ta, prehod, pod 7 k ni nč, pa nad 7 k se res zbudi, mi je fuuul ušeč, ta prehod pa pr 4t ni tako opazen, izrazit...

Heh ... No ja samo tist mi je blo mal sporno drugače pa itak da je razlika med 2 pa 4 taktnikom. Jst sam imam 4 taktnika in sem zelo zadovoljen.

Objavljeno
pol pa pojdi peljat monteso 250 4t pa boš videl da je čist preveč poskočno :whistle:

Pretiravat ravno ni potrebno.. je pa pomoje idealna mešanca, ne prešvoh ne premočn. Ampak js sm raje za več kubikov hehe

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!