Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Pretiravat ravno ni potrebno.. je pa pomoje idealna mešanca, ne prešvoh ne premočn. Ampak js sm raje za več kubikov hehe

Danes je lahko ozr. je tudi že 4 taktni premočan sej kaj boš z R1 delov ? Tiste njene moči tko nimaš kje izskoristit izjema je dirkališče. Drugače je pa men že tko premočen ok sej je lušn če hočeš koga prehtet ... sam kar je preveč je preveč ...tko de raj kupim 600 ccm 4 taktnega ( npr. suzuki gsr ) pa mam majn stroškov pa dovolj moči.

Objavljeno
Danes je lahko ozr. je tudi že 4 taktni premočan sej kaj boš z R1 delov ? Tiste njene moči tko nimaš kje izskoristit izjema je dirkališče. Drugače je pa men že tko premočen ok sej je lušn če hočeš koga prehtet ... sam kar je preveč je preveč ...tko de raj kupim 600 ccm 4 taktnega ( npr. suzuki gsr ) pa mam majn stroškov pa dovolj moči.

Ja, kupte superduka. ha, ha

Objavljeno (popravljeno)
Ja, kupte superduka

Nagec.

Odvisno s5 kakšen stil ti sede :closedeyes:

Ql je tudi naprimer kkšn enduro 450 4T alpa:

cross 250 4T (za vozt 2T morš bit že res iz jekla :rolleyes: )

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno
Nagec.

Odvisno s5 kakšen stil ti sede :closedeyes:

Ql je tudi naprimer kkšn enduro 450 4T alpa:

cross 250 4T (za vozt 2T morš bit že res iz jekla :rolleyes: )

250 2T je stroj ja. Moja Honda pride naslednj teden pa bomo vzgali en snezni enduro. UF :evilgrin: Pa niti ni tako tezko furat. 125ko moras drkat na obrate pa ce je mokro je zajebano ko motor ni dovolj mocan da bi recimo v drugi brzini izpeljal v prvi pa ima prevec moci in kolo nonstop v prazno vrti (se da tut krosa vstavt v hribu, da nebo pomote, se posebej 2 taktnega. Enostavno zmanjka moci :worship: ). Isti klanec je IZ MESTA sel na CR 250 v drugi brzini. Vsaka stvar ima pluse in minuse.

Objavljeno

Furu sm 250 2T yamaho cross_po progi v Dolenjskih Toplicah. Sm jo probu na tazadno nažgt pa sm mislu, da bom dol padu :headbang: hehe

Sam tist doooolgi zic na crosskah res služi namenu( da te premetava tam po zicu kakor da bi jezdil BIKA)

Sem se 2dni nazaj vozil z bratovo DTjko po snegu :krneki: U klanc sm rabu 5x dl časa :unsure: nevem kaj mi je blo, da sm rinu dol :headbang:

Bratc se je pa znal izživljat ja :rolleyes:

Objavljeno

Vse je dobr, tud raketni pogon samo to je odvisn za kaj rabiš.... ;)

Objavljeno
pol pa pojdi peljat monteso 250 4t pa boš videl da je čist preveč poskočno :whistle:

No,no dečko ne bit prepameten!Od trial,čeprav takoj priznam,da ne obvadam situacije...sem pa sprobal marsikaj,ker jih imajo prijatelji v SLO in Italiji!In je trenutno še 2T zakon in 4T drek v tem segmentu!

Montesa med triali nikoli ni bla neki....Pa ti to v temi trial nisem hotu napisat,da ne bi bil jezen!Montese so najcenejši triali!Govorima o rabljenih!V Španiji na pol zastonj tvoj letnik!Ne se z menoj o trialih,ker ga boš sam še težje prodal!tvoja jajca!

Tud svetovni prvaki vozijo star modele 2T le zakaj!Al kaj ti misliš,da jih zato,ker so slabši? :lol1: Sem pa probal in vem kaj govorim!Glej ne mi zamerit sam z menoj je težko,ker sem sam imel zelo velik motorjev,da ne govorima koliko so jih imeli prijatelji in sem z njimi naredil dost kilometrov!

Aja...za policaje je vse preveč poskočno....

Objavljeno
No,no dečko ne bit prepameten!Od trial,čeprav takoj priznam,da ne obvadam situacije...sem pa sprobal marsikaj,ker jih imajo prijatelji v SLO in Italiji!In je trenutno še 2T zakon in 4T drek v tem segmentu!

Montesa med triali nikoli ni bla neki....Pa ti to v temi trial nisem hotu napisat,da ne bi bil jezen!Montese so najcenejši triali!Govorima o rabljenih!V Španiji na pol zastonj tvoj letnik!Ne se z menoj o trialih,ker ga boš sam še težje prodal!tvoja jajca!

Tud svetovni prvaki vozijo star modele 2T le zakaj!Al kaj ti misliš,da jih zato,ker so slabši? :lol1: Sem pa probal in vem kaj govorim!Glej ne mi zamerit sam z menoj je težko,ker sem sam imel zelo velik motorjev,da ne govorima koliko so jih imeli prijatelji in sem z njimi naredil dost kilometrov!

Aja...za policaje je vse preveč poskočno....

sicer nevem kje si ti prebrau da mam jst ta motor.. :unsure: :rolleyes: predvidevam da bi bla montesa čist dost poskočna za tvojo amaterko uporabo :whistle: edin če mislš na mestu salte delat :kva1: sicer je pa res tko kokr pravš več dnarja več muske.. :huh:

Objavljeno
sicer nevem kje si ti prebrau da mam jst ta motor.. :unsure: :rolleyes: predvidevam da bi bla montesa čist dost poskočna za tvojo amaterko uporabo :whistle: edin če mislš na mestu salte delat :kva1: sicer je pa res tko kokr pravš več dnarja več muske.. :huh:

pardon,eden je v trial temi pisal o tej montesi....

Zame,ko sem res po pesku,zemlji :headbang: itak,da je prej preveč kot premalo.Ni pa to to!In jz sam mam kjerkoli že sem,sedim raje preveč kot premalo!Fora je,da se mi vsi bolj kot ne zavedamo,da je za vozit 2T bolje oz lažje kot 4T!Izberemo pa vsi 4T,če ne za kaj druga zarad stroškov!Tega pa je pri trialu tako malo,da vse skupi nima smisla in se bolj splača vzet tisto,kar je boljše!In trenutno še vedno predjači 2T!

Objavljeno
In da s5 bom mel mal VEČ za napisat. Ne nism car ker mi gre 30več. Car sm ker se mi vrti na 12k+ :winkiss: . Ti maš velik navora... men se vrti na 12k+ :winkiss:

:rolleyes: Še usaka je bila vznemirjena ko je zagledala "korenjaka" :winkiss:

@anzer:

A si normaln? Če je zunaj sonce...sem jest doma spljoh ne :whistle: Bova še Finka zravn uzela :rolleyes:

Bled-Bohn-Zbile kawica... :rolleyes: OFF so pa že drugi klobasal, tko da se ne sekiram :krneki:

@sesir: 2T za dirkače? Normalno :evilgrin:

Naj te razočaram da ima tut 4T (vsaj honda) blokado pri 12.000. Rdeče polje pa pri 10.750 ;)

Objavljeno
125 4T je za babe

Pa vse, kar je pod 150KM tudi. :headbang:

:rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
125 4T je za babe

:headbang: :headbang:

tko če ti denarnica dopušča za 2t sigurno kupi 2t če pa hočeš malo prihranit pa kupi 4t

Popravljeno . Popravil mateycek
Objavljeno
Naj te razočaram da ima tut 4T (vsaj honda) blokado pri 12.000. Rdeče polje pa pri 10.750 ;)

ti nč ne pomaga če nkamor ne gre :D

Objavljeno
ti nč ne pomaga če nkamor ne gre :D

135 po ravnini :P

Objavljeno

Ja navora ma 4T motor več to je res.Sam k pa 2T znori pa gre k svina.Usaj moja.4T motor more met +450ccm

Objavljeno
135 po ravnini :P

me zanima ja :D

Objavljeno
Ja navora ma 4T motor več to je res.Sam k pa 2T znori pa gre k svina.Usaj moja.4T motor more met +450ccm

:nono: smo že ugotovili,da ga ima 2T celo enkrat več :whistle:

Objavljeno
:nono: smo že ugotovili,da ga ima 2T celo enkrat več :whistle:

ja pri visokih vrtljajih

pri nizkih pa ni šans da ima več :whistle:

Objavljeno
ja pri visokih vrtljajih

pri nizkih pa ni šans da ima več :whistle:

Glej če pogledaš par strani nazaj boš videl,da ima R125 najvišji navor pri 8000vrtljajih,Rs125 pa pri 9000vrtljajih.In tam jih ima že enkrat več,tako,da osebno dvomim,da ima večje pri recimo 5000vrtljajih.Manj vrtljajev pa je itak neuporabno med vožnjo oziroma se ves čas vozite nad njimi!

Objavljeno
me zanima ja :D

Tut men gre 135 po ravnini. Lohk 1x ko se otopli pelješ za mano ;) Tam pri kalcah.....iz gračarevca prot kalcam ko prideš do ravninie jo spravim na 135.....po avtocesti...iz logatca prot vrhnik k je pa klanček navzdol pa nekaj malega čez 140 ;)

Objavljeno
Tut men gre 135 po ravnini. Lohk 1x ko se otopli pelješ za mano ;) Tam pri kalcah.....iz gračarevca prot kalcam ko prideš do ravninie jo spravim na 135.....po avtocesti...iz logatca prot vrhnik k je pa klanček navzdol pa nekaj malega čez 140 ;)

Joj ta vš števc tko laže da kr res ni :rolleyes:

Objavljeno
Tut men gre 135 po ravnini. Lohk 1x ko se otopli pelješ za mano ;) Tam pri kalcah.....iz gračarevca prot kalcam ko prideš do ravninie jo spravim na 135.....po avtocesti...iz logatca prot vrhnik k je pa klanček navzdol pa nekaj malega čez 140 ;)

ja ce mas repsolko :D ...ne sj drgac fantje...če bi ti en šenkov motor ni vazn 4t al pa 2t

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!