Balistični Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 A to te moti, ker ga na tački ne moraš vžgati? Ne, motor je precej nestabilen. LP
davinci Objavljeno Maj 5, 2011 Opozori Objavljeno Maj 5, 2011 Zdravo, zanima me kako rešiti težavo s stransko tačko pri Multistradi 1000 do letnika 2005 (prva izdaja). LP Sem imel tudi jaz te težave. Rešil sem jih s prodajo multistrade. Sem se pa že prej zanimal za rešitev v Ljubljani in Zagrebu na servisu. V LJ so se čudili mojim težavam in strahu, da se mi motor prebrne. V Zagrebu pa smo prišli do rešitve in sicer nakup novega kompleta tačke. To pomeni tačka, sedež tačke, ki se prišraufa na motor in dva federčka.
gizmOkak Objavljeno Avgust 14, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2011 Pozdrav. Gledam za nabavo tega mopeda, pa me zanima kje se da preverit kateri letnik je motor oz "šasija"? Naj bi bil 2005 samo me moti podatek, da je motor 85km, medtem ko po internetu berem, da je 2005 92konjska... Ali se je lastnik zmotil pri vnosu podatkov, ali pa je nekaj narobe... Gre se pa za 1000DS. Ali so še kake zadeve, kjer naj bom posebaj pazljiv pri ogledu? Hvala Igorr, Urbii, Kawl in 1 other 2 2
gizmOkak Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 je že v redu... me je minila volja do tega mopeda BIZIXXX, Kawl, Cartman in 1 other 2 2
Igorr Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 je že v redu... me je minila volja do tega mopeda Zakaj pa?
Kawl Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 je že v redu... me je minila volja do tega mopeda Drugač pa tudi če ima samo 85km, verjemi da poje` tvojo cbr600f... Paper vse prenese... Coban in Igorr 1 1
gizmOkak Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 (popravljeno) verjemi da sem daleč od papir fanatika... sm 8 let konkretno furu 250cc in 45KM@92kg pa pihne vse kar po cesti leze in gre in tudi neizkušen nisem na cestnem področju ne v delavnici... CBR mi je bila zgolj izhod v sili, da sem našparal za ITALIJANA med japonskimi "jaj**" je pa to trenutno meni najbolša izbira. Minilo pa me je to, ker sem konkretno izbiral med tuono 2007 in multistrado. S slednjo se do včeraj ŠE nisem pelal. Vem, da nista direktno primerljiva tadva mopeda, pa vendar sem nihal med njimi in se odloču za bol poskočnega samo še dobit ga morem nekje za dobr dnar. Zakaj sem se odloču za ne ducatija: pišem samo MOJE SUBJEKTIVNO mnenje na izkušnjah/primerljivosti kratkih voženj obeh (da se ne bo kdo spotikal). Govorim za multistrado napram tuni: - ima slabe šlajfe (lahko jih primerjam z mojimi rahlo porihtanimi na CBR, ki so daleč od primerljivih z italjani btw (beri v plus IT)-pa brez zamere) - je moped "zaspan" DO rdečega polja - ker se po ovinkih nagiba premehko (vzmetenje) - ker sem čakal konkretno večjo stopnjo dodelanosti detajlev glede na to da je ducati - mi položaj za volanom ne ugaja (vseeno je preveč pokončen) mogoče z drugo balanco bi mi nekako sedlo bolš - me izredno moti TAKO ozek rezervar med nogami pa da ne bom samo grajal bi še pohvalu: - sposobnost tovora je 3x bolša kot pri tuni (pač vsi trije kovčki) - sopotnica bi mi bila 21511264x bol hvaležna na MTS - najbrž bi po dnevnih 600km sestopil spočit - ko bi nekam parkiral bi vsi obrnili pogled ker je le ducati In ker ZAME ima več - kot + sem se odloču za majn žlahtno italjanko pa nobene zamere nobenemu LP Ž p.s. Se pa vsem iskreno zahvaljujem za podeljene minuse. Vidim, da se pri vas izpade budalo, če se nekaj resnega vpraša in pove SVOJE iskreno mnenje... Popravljeno Avgust 15, 2011. Popravil gizmOkak ImenitnaPriložnost, bentley in dlicen 3
Kawl Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 Pomoje nisi zgrešil z odločitvijo. Preizkušen Rotaxov motor ima sigurno manj bolezni kot DS1000. Sicer prav tako dober agregat, ampak po mojih izkušnjah vseeno manj težav. Imel sem sicer prejšnega RSV-ja letnika 2003 in razen semeringa na sklopki in neke dihtunge na vodni pumpi nisem menjal. Strošek vsega skupaj 20€. Je pa meni osebno drugače MTS eden najbol zgrešenih ducatijev. Enostavno mi je grd. ImenitnaPriložnost in baddad 2
Balistični Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Pomoje nisi zgrešil z odločitvijo. Preizkušen Rotaxov motor ima sigurno manj bolezni kot DS1000. Sicer prav tako dober agregat, ampak po mojih izkušnjah vseeno manj težav. Imel sem sicer prejšnega RSV-ja letnika 2003 in razen semeringa na sklopki in neke dihtunge na vodni pumpi nisem menjal. Strošek vsega skupaj 20€. Je pa meni osebno drugače MTS eden najbol zgrešenih ducatijev. Enostavno mi je grd. Ducatijeve zračno hlajene mašine so ene najbolj robustnih mašin na trgu. Multistrada je en tak zanimiv motor, moraš mu dati priložnost, potem pa ti zraste po kožo in ugotoviš, da je to res pravi 'fun bike'.
gizmOkak Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Glej, js ne šimfam nobenega motorja, ker sta mi oba bombastična napram rižotarjem, čeprav ga imam in verjetno bom imel marsikak problem več z italijanom, pa vendar Multistrada 1000 mi je za FUN bike prešvoh v vseh pogledih - enostavno. Napram novi 1200 definitivno VOZ. Ja, novejšo sem tudi vozil, S sport verzijo, me pa samo cena zaenkrat odvrača od nakupa, sicer se sploh ne bi odločal med motorji, ampak direkt MTS 1200 kupil :) Aprilia tuono je pa trenutno točno to kar iščem, brezkompromisno. ImenitnaPriložnost 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Zdravo, zanima me kako rešiti težavo s stransko tačko pri Multistradi 1000 do letnika 2005 (prva izdaja). LP Prišvasaš ji večjo platformo. Ali pa kupiš novejšo taco in jo zamenjaš - tako sem jaz to rešil ... sesir in nxyz 1 1
fico Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 Zdravo, a lahko kdo pove kaj več o vzdževanju multistrade 1000? kolikšni so intervali servisa, kaj zajemajo in stroški le teh seveda?? Hvala,lp F
Balistični Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 Zdravo, a lahko kdo pove kaj več o vzdževanju multistrade 1000? kolikšni so intervali servisa, kaj zajemajo in stroški le teh seveda?? Hvala,lp F Servise imaš na 10000 km. Vsak drugi servis imaš poleg olja in filtrov menjavo jermenov in nastavljanje ventilov, zaradi desmodromike jih je potrebno pogosteje štelati.
ofc Objavljeno Avgust 15, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2013 (popravljeno) A je s tem motorjem možno narediti 500km brez 'nečloveških' naporov? Kaj pa v vožnji v dvoje? Je udoben za sopotnico? Popravljeno Avgust 15, 2013. Popravil ofc
motolover Objavljeno Avgust 18, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2013 Seveda je možno, saj ni skuter.
motofil Objavljeno Marec 27, 2016 Opozori Objavljeno Marec 27, 2016 Kje ste zaspanci?Pozna kdo tole http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10103839&show=1 ? Mene tudi zanima koliki so stroški servisa,še posebej s menjavo jermenov in nastavljanjem ventilov?Kdo to dela na Mariborskem koncu?
Zok Objavljeno Januar 6, 2020 Opozori Objavljeno Januar 6, 2020 Kje se skrivate, multistrudlovci Evo, projekt tega nedeljskega vecera - nahbau kabel kit za bolj preserno verglanje. No, konkretno tale kit je prototip, konkretno tale moped pa gvinejsko prase, na katerem se je kit razvil in podokumentiral. Misija uspesna - Multistrudl kresne ko japonc. skalar36, Quest, marincspeedshop in 5 others 7 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se