Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


miki

Priporočene objave

Multistrada ima vse moje simpatije, da bo enkrat moj naslednji motor.

Ima sicer 30 KM manj od mojega trenutnega motorja, kar me sploh ne moti, ker sem se pri sebi odločil, da mi je zdajšnja žival premočna. Konfigurcija motorja je zelo podobna (L2 vs. V2), kar mi je tudi všeč.

Malo sem bral naokrog in vidim, da ima letnik 2005 popravljenih večino "porodnih" težav:

- ogledalom so podaljšali peclje

- ojačali so stransko stojalo (stabilnost s kovčki/ko piha burja!)

- indikator količine goriva menda zdaj dela prav

- serijski sedež je baje zdaj "zadovoljivo" komot in ni treba kupovat Performance sedeža...

Tako da se zdi, da je MTS (1000 DS) zrel model za nakup.

Zanima me pa naslednje. Moja telesna višina je 172 cm, pa ne vem, če se bom ravno dotikal tal, ko bom enkrat zlezel gor. Bom vsekakor šel v polni bojni opremi to sprobat v Claas ali v Trst v Dolomiti Racing, zanima me pa če je kdo od vas, ki ta motor imate, toliko "nizek" in lahko obvlada manevriranje z njim.

Druga stvar ki me zanima, je podobnost drže na motorju npr. z aprilio Tuono (oz. drugimi nakedi). Na prvi pogled sem verjetno vprašal neumnost, pa mislim da ni čisto mimo: okvir in vzmetenje sta izpeljanki iz športnega motorja, le vilice so višje? Kolikšna je višina sedeža?

V dodatni opremi je tudi centralno stojalo. Zanima me, ali sta lahko hkrati na motorju montirana stransko in centralno stojalo?

Stranske torbe se zdaj dobijo mehke, ker so trde baje puščale. Ima kdo te mehke torbe in ali so nosilci enaki?

Givi hvala bogu izdeluje nosilec za top case, tako da to ni problem...

Zavorne cevi spredaj so opletene ali gumijaste?

Torej, motorju je torej treba še dokupit Termignonije, da se ne sliši kot kosilnica?

(Pa črne mutistrade so najhitrejše, a ne?)

Upam da si z izčrpnimi odgovori zadovoljen :closedeyes:

BTW, tudi jaz se zanimam za takle motorček in sem se že oglasil v Claas-u da bi malo sprobal zadevco, pa je seveda nimajo :angry:

Lahko se enkrat seveda skupaj zapeljeva do trsta (Dolomiti racing), al pa raje nažicava kakšnega ponosnega lastnika-motosvetovca, da dovoli en krog po park placu.

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me pa naslednje. Moja telesna višina je 172 cm, pa ne vem, če se bom ravno dotikal tal, ko bom enkrat zlezel gor. Bom vsekakor šel v polni bojni opremi to sprobat v Claas ali v Trst v Dolomiti Racing, zanima me pa če je kdo od vas, ki ta motor imate, toliko "nizek" in lahko obvlada manevriranje z njim.

Malce težav boš imel, kakšno vozakanje po mestu in rinjenje med kolonami bi lahko bilo neprijetno, vendar pa je sedež na prednjem delu zelo ozek, tako da se bo tudi to dalo.

Druga stvar ki me zanima, je podobnost drže na motorju npr. z aprilio Tuono (oz. drugimi nakedi). Na prvi pogled sem verjetno vprašal neumnost, pa mislim da ni čisto mimo: okvir in vzmetenje sta izpeljanki iz športnega motorja, le vilice so višje? Kolikšna je višina sedeža?

na ducatijevi spletni strani (do katere zagotovo ne boš imel težav priti) piše: 850 milimetrov.

Da - vilice so višje, kot pri športnikih.

V dodatni opremi je tudi centralno stojalo. Zanima me, ali sta lahko hkrati na motorju montirana stransko in centralno stojalo?

Ne vem. Vprašaj Hotschkota.

Stranske torbe se zdaj dobijo mehke, ker so trde baje puščale. Ima kdo te mehke torbe in ali so nosilci enaki?

Preveri na spletni strani www.ducati.com - zagotovo boš našel odgovor. Če ne, pokliči na Claas, ki te motorje prodaja in tudi vedo, kako je s tem.

Zavorne cevi spredaj so opletene ali gumijaste?

Opletene.

Torej, motorju je torej treba še dokupit Termignonije, da se ne sliši kot kosilnica?

Ni nujno, lahko pa.

(Pa črne mutistrade so najhitrejše, a ne?)

Bedasto vprašanje. Jasno, da so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je pred približno mesecem dni zelo zasmilil lastnik čisto nove multistrade. Sta imela s kolegom namen na morje, pa ducati potem ko mu je lastnik privoščil polno posodo goriva ni hotel več zalaufati. Svetila je oranžna lučka(ključek). Potem mu er prijatelj prinesel rezervni ključ pa tudi ni bilo nič. Ne verjamem da je črna multistrada najhitrejša (razen če gre avtovleka čez 200 na uro) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na odgovor ali ima motor lahko naenkrat centralno in stransko stojalo pa res ne zna odgovorit samo Hotschko.

@vivid: Malo pomisli, primerjaj z drugimi motorji, pa ti bo vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

DUCATI CYCLE WORLD NAMES DUCATI MULTISTRADA 1000S

�BEST SPORT-TOURER 2005�

The editors of Cycle World recognise the Multistrada 1000S as one of the ten best bikes of 2005.

Cycle World Magazine, the world�s largest circulating monthly motorcycle publication, awarded the Ducati Multistrada 1000S with one of their prestigious �Ten Best Bikes� awards this month. The editors voted the Multistrada the best Sport-Touring bike of 2005, citing it as the perfect combination of high-performance sport riding with the comfort and accessories of a capable distance bike. The Cycle World �Ten Best� awards have been a staple in the motorcycle industry for the past 30 years and Ducati is honored to have the Multistrada included with such landmark motorcycles as the Ducati 916, Supersport 900, and Monster 900, all previous �Ten Best� award winners. Considering that for 2005 there are over 500 competing motorcycles from 36 manufacturers, this award is coveted among OEMs.

The improvements made on the 2005 Multistrada line, including the award winning 1000S version, impressed the Cycle World editors. �While revisiting the drawing board, Ducati created the 1000S, an even sportier Multistrada with race-quality Ohlins suspension, carbon-fiber front fender, and an attractive tapered handlebar,� said Cycle World editors.

�Being awarded a Cycle World 10 Best award is a fitting tribute to the Multistrada,� says Ducati North America CEO Michael Lock. �This motorcycle is a real mouldbreaker. With it�s race derived twin engine and Superbike suspension the Multistrada S can hang with the Superbikes and yet it�s comfortable enough to outlast them at the end of a long day in the saddle. We are delighted that this has been recognized and rewarded by Cycle World.�

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Koliko se kaj vozi teh motorjev po sloveniji? V oglasniku((Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)) sem videl le enega. Tu na forumu, kolikor sem jaz pregledal to temo, pa se je oglasil le eden ali dva od lastnikov. zakaj sprašujem?. ker me mika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Motorist,

MTS je cestni motor, ki ima poleg vsaj tako dobre vodljivosti kot Monster še bistveno prednost, ki je meni na Monstru manjkala ... in sicer odpornost na zjeb*** asflatne ceste ter malo več udobja za sovoznico in več prtljažnega prostora (126 litrov v originalnih in ličnih stranskih kovčkih in topcase-u).

Vzmetenje tudi velike, grde nepravilnosti in luknje v asfaltu izjemno lepo "pobira" pri čemer pa motor nikoli ne zaplava ampak je vedno športno čvrst in ohranja stalen in dober kontakt s podlago.

V branje priporočam tudi sestavek "Il Passo Della Futa " ... ki je mene prepričal v nakup predno sem motor sploh probal ... in nikakor mi ni žal B).

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

sem na morju vsak dan mimo ene MS 1000 hodil. :OK:

no vsakič sem se moral obvezno ustavit in ji posvetit minuto ali dve pozornosti. morda me je še bolj mikala, ker sem bil z avtom na morju :( jaz bi jo sicer gledal še dlje pa me je vedno lepša polovica stran odvlekla na plažo švicat. gledal sem jo kakor otrok drago igračo. kakor, da bi bil četrt stoletja mlajši. nekatere stvari se nikoli ne spremenijo. vsakič, ko sem jo videl mi je bila bolj všeč. MS namreč. :blush:

ko sem pa moji omenil, da je zadnji sedež bolj udoben, kot na Z-ju in da se da tudi nekaj prtljage pelat, takrat sem pa kupil njeno pozornost. .)

resno razmišljam o menjavi motorja za MS. sedaj pa pride na vrsto vprašanje. 620 ali 1000?

če denar ne bi bil problem in če bi delal veliko kilometrov na leto to ne bi bil vprašanje. pa tudi tisto vpetje zadnjega kolesa je tako lepo na tisočki. nekje sem zasledil namreč, da je 620 best buy v smislu, da ni v praksi take razlike, kot v razliki v ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

davinci,

če razmišljaš tudi o redni prtljagi in sovoznici ... predlagam 1000, sicer pa je tudi 620 very hot :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

v novici piše, da ima izboljšano in tišjo sklopko ... no sklopka plava v olju in ni suha ... je pa vsekakor tišja .)

manjka pa tudi najboljši podatek ki pravi, da gre max navor iz 85 na 105 NM B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmanjšali so vibracije v krmilu, uvedli pa so tudi nov program vzdrževanja, ki bo znižal stroške za skoraj polovico.

A kdo ve kaj so mislili s tem-zmanjšanje stroškov za polovico?

Popravljeno . Popravil motorist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hotschko hvala, saj resno razmišljam o tem motorju in mi takšna mnenja prav pridejo ;)

Pa ti je res lep ta motor?!?! Sej je res da majo vsake oči svojga malerja, sam tale je pa huda, ha? Sej je res da ma dobre karakteristike sam js ga ne bi dal v garažo... brez zamere:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti je res lep ta motor?!?! Sej je res da majo vsake oči svojga malerja, sam tale je pa huda, ha? Sej je res da ma dobre karakteristike sam js ga ne bi dal v garažo... brez zamere:)

jaz bi ga imel takoj. :OK:

v resnici je še veliko lepši, kot na slikah. eden tistih motorjev, ki izstopa v poplavi konfekcijskih izdelkov. filigransko zasnovan in oblikovan. da ne govorimo kakšen zvok pušča :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se strinjal z zadnjim komentarjem. Tudi sam si ga vneto ogledujem zadnje čase. Kupil bom pa verjetno rabljenega. Magari uvoz, nov je pač predrag.

Sem pa imel priložnost peljati testnega lansko sezono pri Claasu. Tudi meni zdel fantastičen za vožnjo, še posebej ker sem na njega prešaltal s čoperja. Po celodnevni vožnji z Multistrado sem imel kar probleme z navajanjem nazaj na 'čoperski' položaj. :)

Edino pripombo, ki sem jo imel in me je kar motila, je bila pa sklopka. Namreč bila je zelooo trda. Po celodnevni vožnji je pretikanje bilo že skoraj mučenje prstov in zapestja.

Mogoče bi se moral le navadit, ali pa je tudi to del Ducatijevega šarma. .) (Šraufanja sem že vajen.) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hallo ! .)

Sam ga tudi občudujem vendar mi sedež 850 sploh ne odgovarja.Ali kdo ve če lahko sedež zamenjaš za nižjega cca 810-820max.Brez predelave, ker drugače sediš, kakor zdaj sedim na GS - na vijakih.

Lp :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hallo ! .)

Sam ga tudi občudujem vendar mi sedež 850 sploh ne odgovarja.Ali kdo ve če lahko sedež zamenjaš za nižjega cca 810-820max.Brez predelave, ker drugače sediš, kakor zdaj sedim na GS - na vijakih.

Lp :yea1:

višina zadka je nastavljiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!