Skoči na vsebino

Ducati Multistrada 1000


Priporočene objave

Objavljeno

Obleka ne naredi človeka ... ups ... jošk ... :P

Objavljeno
Brez jošk že, ima pa hudo perspektiven napis na njih  :P  <_<

A bi ti z takim plohom dejtal al kaj? :D

Ja peeeeesda, sej sem sam napisou, da je napis perspektiven, o vsebini nisem pisou nič sploh....

Objavljeno

Ja še imaš sam večje joške kot bejba, zna bit res malo nerodno, ampak zato še ni bejba kriva.

Zdaj pa še o Multistradi. Včeraj sem jo videl v Bohinju. Ko sem se z avtom peljal po cesti vzdolž jezera me je italjan prehitel. Imel sem odprto okno, on pa ni vozil prav hitro, tako da se je le počasi zapeljal mimo mene. Omel sem priložnost nekaj sekund poslušat motor med vočnjo z razdalije 1,5m. Naj bam povem da je bil ful glasen. Ampak ne iz izpuhov, temveč samo delovanje motorja - res hrup.

OK saj vem da nisem nič novega povedal, ampak to je bil moj prvi vtis.

Objavljeno

Grt.

LP

Objavljeno
Tiger,

me veseli, da ti je motor všeč, ampak prosim objavi svoje tri poste v temo, ki o Multistradi že obstaja ... Ice-a pa bomo lepo rosili naj naredi klonk, ko se vrne iz dopusta ;)

Sory sem iskal pa nisem najdu :(

Objavljeno
ekund poslušat motor med vočnjo z razdalije 1,5m. Naj bam povem da je bil ful glasen. Ampak ne iz izpuhov, temveč samo delovanje motorja - res hrup.

OK saj vem da nisem nič novega povedal, ampak to je bil moj prvi vtis.

Glede jošk ni problemov - dokler nima bejba večjega kurca od tebe, je vse okej :)

Sicer pa - kaj si prvič Ducatija v živo slišal? :P

Objavljeno
Sicer pa - kaj si prvič Ducatija v živo slišal? :P

No ja, Ducatija sem že slišal v živo, včeraj ni bilo prvič. Je pa res, da sem ga prej slišal na mestu ali pa se je peljal mimo. Tukaj pa je nekaj sekund vozil vzporedno z mano in jaz sem imel odprta ušesa (brez preprek kot je čelada). Res me je presenetil ves hrup motorja pri normalni vožnji; je čisto drugačem če ga nekdo na mestu nažiga ali pa samo pade mimo.

Objavljeno
Je pa 2cilindrični V60,hlajenje z zrakom

V60 my ass .... :lol: :lol: :lol: B)

Saj vem da veš zakaj se gre ;)

Pa da ti napišem še bolj jasno

Motor ima dva cilindra,ki sta postavljena pod kotom šestdeset stopinj

(V 60°)

Kaj manj smešno :huh:

Objavljeno (popravljeno)
Saj vem da veš zakaj se gre ;)

Pa da ti napišem še bolj jasno

Motor ima dva cilindra,ki sta postavljena pod kotom šestdeset stopinj

(V 60°)

Kaj manj smešno :huh:

ne nič manj smešno ni, ampak še 2x (beri dvakrat) bolj ... :lol: :lol: :lol: :lol:

... daj ti meni povej kateri Ducati ima 60° kot med cilindri ?? ;) :blink: :o B) :)

upam in verjamem, da V60 ni na tvojem zelniku zrasel, samo povej še od kje si prepisal ... (v motopulsu, vem, da se jim je tale lapsus zgodil) ;)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

http://www.infomotori.com/a_63_IT_2575_1.html

Eppure, analizzandola con calma, si capisce che sotto le sue forme inedite ed assolutamente rivoluzionarie, la nuova “creatura” &#232; pi&#249; Ducati, ad esempio, di quella emozionante Desmosedici impegnata a dar battaglia a Valentino in MotoGp, meravigliosamente colpevole di avere un cuore V4, “irrispettoso” del tradizionale rombo “scomposto” che anima da sempre il bicilindrico V90° Ducati, in bella mostra, nel telaio della Multistrada, nella nuova versione 1000DS.

Objavljeno
Pa da ti napišem še bolj jasno

Motor ima dva cilindra,ki sta postavljena pod kotom šestdeset stopinj

(V 60°)

Kaj manj smešno :huh:

TRikrat lahko ugibaš, kolk kotnih stopinj ima pravi kot :D

Objavljeno

Za vse joško-željne ... to se da porihtat ... :P , kaj drugega pa zna biti bolj ... :blink:

Objavljeno
Saj vem da veš zakaj se gre ;)

Pa da ti napišem še bolj jasno

Motor ima dva cilindra,ki sta postavljena pod kotom šestdeset stopinj

(V 60°)

Kaj manj smešno :huh:

ne nič manj smešno ni, ampak še 2x (beri dvakrat) bolj ... :lol: :lol: :lol: :lol:

... daj ti meni povej kateri Ducati ima 60° kot med cilindri ?? ;) :blink: :o B) :)

upam in verjamem, da V60 ni na tvojem zelniku zrasel, samo povej še od kje si prepisal ... (v motopulsu, vem, da se jim je tale lapsus zgodil) ;)

Ja zdaj si me pa najdu :P

Pa ravno v Motopulsu sem to bral pa še dvakrat sem šel preverit :lol:

Sem pogledal na internetu,maš prav je V 90° :huh:

Se globoko oproščam ampak sem bil zaveden :P :P :D B)

Objavljeno
TRikrat lahko ugibaš, kolk kotnih stopinj ima pravi kot :D

Hola!

Mene je poručnik u vojski naučil, da ima pravi kot 90 stopinj, pr 100 pa voda vre...

Objavljeno

Gršega motorja pa še ne :blink: :blink: :blink: no ja mogoče kšn prototip od NASE :D :D

Kar se tiče pa tiste spredi, k vam gre vsem tulk po glavi.......ŠKIFO, edin čelada njena mi je všeč :D :D :D

Objavljeno (popravljeno)

glihkar je bla ena z nemško registracijo parkirana v kranju,točno taka k je zgorej-rdeča.pa morm rečt da mi je všeč... pa za peljat more bit tud vredi

edin to mi je smešno k se en del maske (vizir) obrača skup z balanco,luč pa ostane pri miru.ne vem kje je fora,prej bi reku da se bo luč obračala v smer kamr zavijaš.a ni tko?!

Popravljeno . Popravil batzajla
Objavljeno
glihkar je bla ena z nemško registracijo parkirana v kranju,točno taka k je zgorej-rdeča.pa morm rečt da mi je všeč... pa za peljat more bit tud vredi

za peljat je carska ... tako kot vsi Ducatiji :D

edin to mi je smešno k se en del maske (vizir) obrača skup z balanco,luč pa ostane pri miru.ne vem kje je fora,prej bi reku da se bo luč obračala v smer kamr zavijaš.a ni tko?!

Ker se števci in šipa vrtita skupaj z balanco in sta montirana na njej, je na ta način motor spredaj bisveno krajši, komande so tik pred očmi (kot na naked motorjih) in šipa ima pri nižji višini boljši učinek. Sploh se pa pri nobenem motorju z masko (razen naked) luč ne vrti z balanco, med vožnjo pa je balanca tudi v glavnem naravnost. meni se zdi rešitev nova, dobra, estetska (ker spredaj skrajša motor) in seveda učinkovita ...

Objavljeno
Sploh se pa pri nobenem motorju z masko (razen naked) luč ne vrti z balanco, med vožnjo pa je balanca tudi v glavnem naravnost. meni se zdi rešitev nova, dobra, estetska (ker spredaj skrajša motor) in seveda učinkovita ...

Hočko, kaj pa:

BMW R1200 CL

pa skor usi harleyji ki sploh imajo masko ? pa druge take velike cruiserske potovalne krave :)

Objavljeno
Hočko, kaj pa:

BMW R1200 CL

pa skor usi harleyji ki sploh imajo masko ? pa druge take velike cruiserske potovalne krave :)

... ki so pa z Multistrado popolnoma primerljivi ... :o :blink: B)

Objavljeno
... ki so pa z Multistrado popolnoma primerljivi ...  :o  :blink:  B)

... poglej si motorje, ki so vsaj od daleč v isti klasi ... TDM, Fazer, ZR7, vsi plastičarji, potovalne endure ... MultiStrada ruls them all :) B)

Objavljeno
Hočko, kaj pa:

BMW R1200 CL

pa skor usi harleyji ki sploh imajo masko ? pa druge take velike cruiserske potovalne krave :)

... ki so pa z Multistrado popolnoma primerljivi ... :o :blink: B)

Hotel sem samo izpostaviti, da ni "multistrah" prvi in najbolj genialen motor, sploh edini ki ima takšno masko!

Objavljeno
Hočko, kaj pa:

BMW R1200 CL

pa skor usi harleyji ki sploh imajo masko ? pa druge take velike cruiserske potovalne krave :)

... ki so pa z Multistrado popolnoma primerljivi ... :o :blink: B)

Hotel sem samo izpostaviti, da ni "multistrah" prvi in najbolj genialen motor, sploh edini ki ima takšno masko!

nima veze tole o šipi ... oni so imeli zelo dober razlog za takšno rešitev, kot sem tudi že napisal ... poleg tega, da so rezervoar za gorivo razporedili skoraj po celi dolžini motorja in na ta način znižali težišče pa še kar nekaj inovativnih cukrčkov ... ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!