Skoči na vsebino

Nov zakon;z novim letom;mlad voznik;do 1400cc;


KLR 600

Priporočene objave

Nejc....misliš eno, govoriš drugo ;). Z 1.4 se tudi lahko normalno voziš.

Sam sem začel z hroščom, pa sem se čist normalno lahko vozil. Je pa res, da nisem bil taka faca, kot bi bil, če bi imel neko nabrito mašino.

Sicer pa podpiram predlog (če je), omejitev po kW-jih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah lej, sej nočem nevem koliko konj, samo mal boljši Avto.. v mojem primeru 1.8 mašina, 120.130 konj, če bi dobil poceni maksimalno 150 konjev, kar za avte z več kot tono in pol ni nevemkoliko :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko ccm ima tale racer

1500! Zdaj ko je pa na polovico prepognjen,pa najbrž majn! :whistle:

Popravljeno . Popravil KARAMBOLA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejc....misliš eno, govoriš drugo ;) . Z 1.4 se tudi lahko normalno voziš.

Sam sem začel z hroščom, pa sem se čist normalno lahko vozil. Je pa res, da nisem bil taka faca, kot bi bil, če bi imel neko nabrito mašino.

Sicer pa podpiram predlog (če je), omejitev po kW-jih.

Poglej primer.. ti voziš motor z 150 konji in 200 kilami (od oka). Je to 0,75 konja na kilo.

Moj avto bi mel recimo 1600kg, 150 konj (enako od oka). To je 0,094 približno konja na kilo.

Zdej pa mi povej, zakaj potrebuješ tako močan motor, ko pa lahko pelješ tudi z enkrat ali dvakrat manj moči? Ja, zaradi vožnje v dvoje, razna prehitevanja itd itd. Isto je pri avtih. Si zato ker imaš malo močnejši motor će divjak? Nisi. Ker imaš avto? Tudi ne. Torej če že mislijo spreminjati zakon, bi se js samo strinjal z tisim od danci-ja, da bi moral opraviti še dodatno varno vožnjo,, čeprav je že to pretiravanje.

Ne moremo spreminjati usode :krneki:

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej primer.. ti voziš motor z 150 konji in 200 kilami (od oka). Je to 0,75 konja na kilo.

Moj avto bi mel recimo 1600kg, 150 konj (enako od oka). To je 0,094 približno konja na kilo.

Zdej pa mi povej, zakaj potrebuješ tako močan motor, ko pa lahko pelješ tudi z enkrat ali dvakrat manj moči? Ja, zaradi vožnje v dvoje, razna prehitevanja itd itd. Isto je pri avtih. Si zato ker imaš malo močnejši motor će divjak? Nisi. Ker imaš avto? Tudi ne. Torej če že mislijo spreminjati zakon, bi se js samo strinjal z tisim od danci-ja, da bi moral opraviti še dodatno varno vožnjo,, čeprav je že to pretiravanje.

Nihče ni rekel, da rabiš tak motor ali tak avto.

Niti da takerga avta ne bi smel voziti.

Kar smo rekli je to, da bi bilo dobro omejiti možnost vožnje takega avta, dokler se za njega ne usposobiš. Torej opraviš izpita na testu dobre vožnje vključno z visoko hitrostnim testom in testom ustavljanja od 200km/h+ do 0.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej pravim, to je dobro, ampak omejitev na 1400cicimici pa je bedasta. Druge je če omejijo kW/kg, to bi še nekako šlo če nebi bla kaka butasta omejitev. Recimo 0,01 je KM na kilo bi že blo sprejemljivo za mene :whistle: Ampak tega ne bodo, če bo bodo res samo kubiko, kar je pa totaln podn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli že... neka omejitev v avtomobilizmu je nujna! ... očitno je namreč, da kazni ne zaležejo... nesreč je preveč..., bi blo pa res najpametneje pri KW/Kg...

sicer pa še marsikaj drugega bi blo za porihtat... sistem registracije, cestninjenja, subvencij...

Po mojem mnenju bi morala država stremet k sledečem: Da bi ljudstvo vozilo čim bolj novejša, varna in ekološko čim manj oporečna vozila, in to bi se z zakonodajo dal porihtat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakorkoli že... neka omejitev v avtomobilizmu je nujna! ... očitno je namreč, da kazni ne zaležejo... nesreč je preveč..., bi blo pa res najpametneje pri KW/Kg...

Da višje kazni ne zaležejo, je jasno že vsaj 10 let - počasi bi lahko postalo jasno tudi 'strokovnjakom'.

V predlogu sprememb ZVCP me je zmotilo predvsem to, da je dodobra obdelano poglavje 'finančne posledice' - kjer je bilo opazno povečanje proračunskih prihodkov države na račun višjih kazni. Nikjer pa ni bilo omenjeno, kakšne so predvidene 'posledice' v (manjšem) številu nesreč oz. poškodovanih in mrtvih... Ne, očitno to ni tako zelo pomembno. :rolleyes:

sicer pa še marsikaj drugega bi blo za porihtat... sistem registracije, cestninjenja, subvencij...

Po mojem mnenju bi morala država stremet k sledečem: Da bi ljudstvo vozilo čim bolj novejša, varna in ekološko čim manj oporečna vozila, in to bi se z zakonodajo dal porihtat...

Sicer se strinjam, ampak kakšne predloge lahko od 'strokovnjakov' pričakujemo? Drastično povišanje dajatev, taks, ... za starejše avtomobile, ne pa kakšne 'vzpodbude' za nabavo novejših...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok recimo da res to naredijo omejitev do 1400cc oz. na določene KW dokler si mlad voznik(2 al 3 leta nevem točno :hmm: ).

Samo tukaj je vprašanje na kar nobeden nepomisli kaj če imate doma (kot družina) 2 avtomobila ki imata oba nad 1400cc oz. nad tistih ***Kw.Avta še enega nebodo šli kupovat(saj so 3-je avti potem ogromni stroški gledano na povprečno družino).Pa tudi nebodo enega prodali in novega kupili ki bo zadovoljeval omejitev samo zato da se bodo lahko otroci vozili,ali pač.

Nevem no kaj pravite na to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok recimo da res to naredijo omejitev do 1400cc oz. na določene KW dokler si mlad voznik(2 al 3 leta nevem točno :hmm: ).

Samo tukaj je vprašanje na kar nobeden nepomisli kaj če imate doma (kot družina) 2 avtomobila ki imata oba nad 1400cc oz. nad tistih ***Kw.Avta še enega nebodo šli kupovat(saj so 3-je avti potem ogromni stroški gledano na povprečno družino).Pa tudi nebodo enega prodali in novega kupili ki bo zadovoljeval omejitev samo zato da se bodo lahko otroci vozili,ali pač.

Nevem no kaj pravite na to?

Vse to so realni pomisleki. In sedanji predlog o omejitvi na 1400cc ni ravno briljanten - je pa vsekakor vreden naših 'strokovnjakov'.

Po drugi strani pa - kakšne pa so druge možnosti? Višanje kazni ne deluje - pa če sem iskren, mi tudi ne diši plačevati stotine € zaradi majhnih prekrškov. Več kot očitno pa je, da je nesreč s hudimi posledicami čisto preveč in da je nekaj treba ukreniti.

Jaz sem svoj predlog že napisal - pa seveda tudi ta ni popoln. Za začetek - v Sloveniji še nimamo resnega poligona za treninge varne vožnje. Tudi ko bo ta v Vranskem zgrajen, bo samo en za celo Slovenijo. Za primerjavo - v Avstriji jih imajo 15 samo v okviru ÖAMTC (ki je nekaj takega kot 'naš' AMZS) - Avstrija pa ima 4x večjo površino in (samo) 4x večjo populacijo.

Poleg tega bi - kot je NejcZ že omenil - pridobivanje vozniškega izpita še podražil. Razen, če bi cene 'navadnih' avtošol padle na realen nivo (glede na to, kar te naučijo). :rollleyes:

Pogelj si samo tipičnega najstnika - pri svoji še-ne (ali komaj) polnoletnosti je vozil mrcine z 200+ konji.. In zdaj misli, da je požrl vso pamet tega sveta in naklada, kako rabi vsaj 120-130 konjev, da se bo lahko 'udobno' vozil... In ko bo imel izpit in bo (končno) lahko vozil sam, se bo s svojim 'udobnim' 130 konjskim avtom seveda moral malo pokazat pred kolegi - in spet bomo imeli kaj brati v črni kroniki...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To gre meni ha. Samo povedal sm svoje mnenje, kaj vi ostali mislite ni moj problem :krneki:

Either my way or the wrong way.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej mi pa naj nekdo pove kaj je bolj varno:

mercedes w124 (recimo, mal starejši da je bol pocen), velik, dokaj težak avto, masiven z nekaj varnostne opreme, recimo 2.0 bencinar 100kW, al pa še bolje 2.5 dizel 75kW (tam nekje), da je še mal švohnej

ali

polo, boknedaj lupo 1.2 60KM al pa 1.4 75KM

me zanima od česa bo več ostalo pr karambolu z okrog 100 na uro. kaj je bolj varno za voznika? sploh začetnika?

težko je tukej govort. js sicer tud zdele sam vstopam v to kategorijo pa mi je tud pršlo na pamet, da zakaj ni omejitev pri avtomobilih kot recimo pri motorjih. stvar je v tem, da si na vseh motorjih nekako enako ranljiv, pač nisi v neki kletki, pa al je to skuter al pa 1000ccm, le da je hitrost lahko precej večja.

v večjem avtu si pa lahko precej bolj varen kot v škatlici od šibic, se vam ne zdi?

zaenkrat pa "žal" še niso nardil "začetniškega" avta - velikega, varnega z recimo 1,4 ali 1,6 motorjem...

smiselna omejitev bi bila kvečjemu na razmerje moč/teža, kot že povedano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej mi pa naj nekdo pove kaj je bolj varno:

mercedes w124 (recimo, mal starejši da je bol pocen), velik, dokaj težak avto, masiven z nekaj varnostne opreme, recimo 2.0 bencinar 100kW, al pa še bolje 2.5 dizel 75kW (tam nekje), da je še mal švohnej

Če bi kaj bral teste in opiset današnje tehnike, bi ti bilo jasno, da večji, težji, starejši avtomobili sploh niso varnejši od malih modernejših. Predvsem zaradi načrtovanja novejših avtomobilov z mislijo na trke (zmečkljive cone, cone absorpcije energije, ... ) .

ali

polo, boknedaj lupo 1.2 60KM al pa 1.4 75KM

me zanima od česa bo več ostalo pr karambolu z okrog 100 na uro. kaj je bolj varno za voznika? sploh začetnika?

Pri karambolu s 100 na uro bo ostalo v obeh primerih bolj malo in v vsakem primeru bo sreča, če bodo potniki in voznik ostali živi.

Cilj preventive in zahtevanega dodatnega šolanja bi naj bil, da do karambola pri 100 na uro sploh ne pride (pa tudi pri več/manj ne). Torej izboljšati obvladovanje vozila, seznaniti z obnašanjem vozila pri takih hitrostih, ob nepredvidljivi situaciji, ko pobegne ali hoče pobegniti izpod nadzora.

Take izkušnje potem dostikrat odvrnejo od pritiskanja po cestah, ko pogoji niso primerni ...

težko je tukej govort. js sicer tud zdele sam vstopam v to kategorijo pa mi je tud pršlo na pamet, da zakaj ni omejitev pri avtomobilih kot recimo pri motorjih. stvar je v tem, da si na vseh motorjih nekako enako ranljiv, pač nisi v neki kletki, pa al je to skuter al pa 1000ccm, le da je hitrost lahko precej večja.

v večjem avtu si pa lahko precej bolj varen kot v škatlici od šibic, se vam ne zdi?

zaenkrat pa "žal" še niso nardil "začetniškega" avta - velikega, varnega z recimo 1,4 ali 1,6 motorjem...

smiselna omejitev bi bila kvečjemu na razmerje moč/teža, kot že povedano.

Večina novejših manjših avtomobilov je znatno varnejša od velikih starih (pa tudi marsikatere nove velike škatle).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Golf V, 1.4 GTI, 173 al kok konj? To je že kr močna zverina za moje pojme....

Se mi vseeeno zdi bolje omejit kw/kg kot pa samo ccm.

...se popolnoma strinjam...dandanes iz malo ccm strici potegnejo veliko km... :evilgrin:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki se govori da bo z novim letom prišel zakon ki naj bi mladim voznikom kateri naredijo vozniški izpit od 1.1.2008 dalje dovoljeval le vožnjo avtomobilov z največ 1400cc motorjem(glede KW pa nevem).

Ali je to res? Zdi se mi da so to spet neke govorice ki jih širijo XYX ljudje, ali pač. :hmm:

moje mnenje!

čist prow..enim še kolesa ni za v roke dat,kva pa šele avto z nevemkoliki konji in kubiki :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmiraj iznajdejo kakšno bedarijo,v tujini (npr.Švici)je to že vse rešeno z takoimenovanimi davčne KS postoji tabela po kateri se za vsak avto in motor izračuna davčne kojske sile in sicer:cena,teža,ccm,KW(pri tovornih vozilih)še nosilnost.Ta lestvica se uporablja za plačilo cestne takse,obvezno in kasko zavarovanje in pri raznih omejitvah. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem proti omejitvi iz preprostega razloga - ekonomičnost in nemožnost pridobivanja izkušenj. Otrok ti pri 18 letih naredi ispit in najbolj normalno je, da vozi družinski avto in tako pridobiva izkušnje. Torej, če ima družinski avto nad 1400 ccm, mu je treba kupiti "nov" avto, če ni denarja pa stare razjebane jajce za par sto evrov???? Če bo ta prepoved veljala, kako naj te izkušnje pridobi? Po preprosti logiki bo kvaliteta mladih voznikov zaradi omejitve padla!Neumnost! Kje je varnost. Ali pa je to spet "biznis trik" - povečati prodajo???? Kdor lahko bo kupil, kdor pa ne more, naj guli stare kante oz. po narejenem izpitu nekaj let nima možnosti vožnje :headbang: :headbang: :headbang: .

Z velikim avtom se voziš počasneje, prakso dobiš z prevoženimi kilometri, varnost večjega avtomobila je prednost!!!!

Torej, ko je moj edini sin dobil pri 15 letih skuterja, smo na prvem servisu pobrali blokade. Saj je moral biti hitrejši od šleperja!!!! Ko je šel študirat v Portorož, je dobil 10 let starega BMW 525 s 170 KS. Hotel sem, da se vozi varno. Čeprav mi je "prijatelj" svetoval naj ga ne "razvajam" in naj mu kupim 10 let staro Katro......

Ko je bil star 18 let, je vozil K100 in mene vzadaj. Kmalu je dobil BMW 1100 S. Res je imel pri meni trdo šolo, saj sem zahteval, da narediva v najkrajšem možnem čim več 1000 km, da pridobi rutino. Idiotski je način razmišljanja, da bodo konji neizkušenega voznika sesuli. Sesuje ga lahko neznanje, nezrelost in pretiravanje. Sigurno pa večje vozilo nudi višje kvalitete vožnje in večjo varnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se v dobršnji meri strinjam z ataIBO.

Če pa slučajno pride do kombinacije: neznanje, nezrelost in pretiravanje + velik, težek in za uporabnike varen avtomobil..potem je to tempirana bomba za okolico.

Moram reči, da mi je poleg kW/kg všeč še nadgradnja s statističnim pregledom rizičnosti tako znamke in modela vozila kot tudi profila voznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem proti omejitvi iz preprostega razloga - ekonomičnost in nemožnost pridobivanja izkušenj. Otrok ti pri 18 letih naredi ispit in najbolj normalno je, da vozi družinski avto in tako pridobiva izkušnje. Torej, če ima družinski avto nad 1400 ccm, mu je treba kupiti "nov" avto, če ni denarja pa stare razjebane jajce za par sto evrov???? Če bo ta prepoved veljala, kako naj te izkušnje pridobi? Po preprosti logiki bo kvaliteta mladih voznikov zaradi omejitve padla!Neumnost! Kje je varnost. Ali pa je to spet "biznis trik" - povečati prodajo???? Kdor lahko bo kupil, kdor pa ne more, naj guli stare kante oz. po narejenem izpitu nekaj let nima možnosti vožnje :headbang: :headbang: :headbang: .

Z velikim avtom se voziš počasneje, prakso dobiš z prevoženimi kilometri, varnost večjega avtomobila je prednost!!!!

Torej, ko je moj edini sin dobil pri 15 letih skuterja, smo na prvem servisu pobrali blokade. Saj je moral biti hitrejši od šleperja!!!! Ko je šel študirat v Portorož, je dobil 10 let starega BMW 525 s 170 KS. Hotel sem, da se vozi varno. Čeprav mi je "prijatelj" svetoval naj ga ne "razvajam" in naj mu kupim 10 let staro Katro......

Ko je bil star 18 let, je vozil K100 in mene vzadaj. Kmalu je dobil BMW 1100 S. Res je imel pri meni trdo šolo, saj sem zahteval, da narediva v najkrajšem možnem čim več 1000 km, da pridobi rutino. Idiotski je način razmišljanja, da bodo konji neizkušenega voznika sesuli. Sesuje ga lahko neznanje, nezrelost in pretiravanje. Sigurno pa večje vozilo nudi višje kvalitete vožnje in večjo varnost.

se spet popolnoma strinjam s tabo :worship: :worship: ...res eden redkih, na tem forumu, ki zna normalno razmišljat :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se čist v popolnosti strinjam! :worship:

@gody1:

to lahko ti koga druzga prepričuješ...

sploh pa lahko primerjaš teste ncap nekje istega letnika vozila višjega in nižjega razreda ;)

pasivna varnost je vsekakor večja. tisto ko pa flancajo po revijah (pa tudi ncap) pa točke nabirajo z ogromno in vse več elektronskimi pomagali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem proti omejitvi iz preprostega razloga - ekonomičnost in nemožnost pridobivanja izkušenj. Otrok ti pri 18 letih naredi ispit in najbolj normalno je, da vozi družinski avto in tako pridobiva izkušnje. Torej, če ima družinski avto nad 1400 ccm, mu je treba kupiti "nov" avto, če ni denarja pa stare razjebane jajce za par sto evrov???? Če bo ta prepoved veljala, kako naj te izkušnje pridobi? Po preprosti logiki bo kvaliteta mladih voznikov zaradi omejitve padla!Neumnost! Kje je varnost. Ali pa je to spet "biznis trik" - povečati prodajo???? Kdor lahko bo kupil, kdor pa ne more, naj guli stare kante oz. po narejenem izpitu nekaj let nima možnosti vožnje :headbang: :headbang: :headbang: .

S tem se strinjam, zato pa pravim, da je tak predlog primeren našim puhoglavim 'strokovnjakom'...

Z velikim avtom se voziš počasneje, prakso dobiš z prevoženimi kilometri, varnost večjega avtomobila je prednost!!!!

Eee, s tem se pa ne strninjam več...

Torej, ko je moj edini sin dobil pri 15 letih skuterja, smo na prvem servisu pobrali blokade. Saj je moral biti hitrejši od šleperja!!!! Ko je šel študirat v Portorož, je dobil 10 let starega BMW 525 s 170 KS. Hotel sem, da se vozi varno. Čeprav mi je "prijatelj" svetoval naj ga ne "razvajam" in naj mu kupim 10 let staro Katro......

Če avto kupuješ in imaš omejen budget, lahko (na primer) kupiš 10 let starega BMW 525 s 170KS ali pa 3-4 leta starega 'nekaj-manjšega' s precej manj konji. In čeprav je BMW velik, to še ne pomeni, da je varen oz. varnejši od 3-4 leta starega manjšega avta.

Volvo VS Modus

Seveda je to 'ekstremen' primer - 15 let stari Volvo in čisto nov Modus, ampak razvoj zadnjih 10 let gre v to smer...

Ko je bil star 18 let, je vozil K100 in mene vzadaj. Kmalu je dobil BMW 1100 S. Res je imel pri meni trdo šolo, saj sem zahteval, da narediva v najkrajšem možnem čim več 1000 km, da pridobi rutino. Idiotski je način razmišljanja, da bodo konji neizkušenega voznika sesuli. Sesuje ga lahko neznanje, nezrelost in pretiravanje. Sigurno pa večje vozilo nudi višje kvalitete vožnje in večjo varnost.

Mi je zelo žal, ampak večje in močnejše vozilo samo zaradi tega, ker je večje (in močnejše) ne nudi večje varnosti.

Nudi pa večjo hitrost, pospeške in (lažen) občutek varnosti...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!