Skoči na vsebino

Nov zakon;z novim letom;mlad voznik;do 1400cc;


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
a ti nejc misliš sam tankat avto ki ga boš kupil, ne glede na ccm-je :hmm:

sam vozim citroen saxo-ja, mašina 1.1 (60KM), pa ti povem, men je to tok hud avto da ga ne zamenjam

ogromno ljudi katere sem kam peljal me je že vprašalo če je to 1.4 mašina, jaz pa se samo nasmejem, ker res za to kubikažo zelo dobro potegne, pije pa okol 5,5L

Absolutno, delam ko le mam čas, poleti sploh nonstop.. tako da za tistih 7,8,9 l maksimalno bom že mel, brez skrbi :) Pa tuki takrat ko bom izpit mel bom že dovol star da legalno nočno delam in nebo problema sploh :) Bodo mi pa stari dali zravn za registracijo zravn, to pa ja, ker na vsak način hočejo da se motorja znebim.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
tako je, in ne samo ta zakon, ki itak še ni sprejet in verjetno niti ne bo...90% cpp zakonov je takšnih kot si opisal, in ljudje ki jih upoštevajo, so tudi vse to od zgoraj naštetega :yes: :lol1:

Eni jih upoštevamo, ker smo dovolj obzirni do drugih v prometu, nekateri tudi zaradi kazni, ki niso ravno majhne in nam jih ne morejo plačati ateki in mamice. Zdaj me samo zanima, katere zakone si vse povzel v teh 90%.

Objavljeno

Js bi pa rekel da jih je 70% glede o tistih CPP slabo zastavljenih. Nejko rad mal pretirava, povej :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)
Eni jih upoštevamo, ker smo dovolj obzirni do drugih v prometu, nekateri tudi zaradi kazni, ki niso ravno majhne in nam jih ne morejo plačati ateki in mamice. Zdaj me samo zanima, katere zakone si vse povzel v teh 90%.

vse razn alkohola...alkohol se strinjam, da ko voziš motocikel ne sme bit prisoten, sploh če maš motocikel nad 100 konji, moraš bit 100% osredotočen na vožnjo in bit prisebn...kar se pa tiče pri B-kategoriji pa bi lahko zmanjšali te kazni, ker v avtu ni take panike- ni takih hitrosti vratolomnih, bolj si varen, itd...jaz bi tako rekel: za A-kategorijo mora bit 0,0 promila za vse voznike, za B pa bi se lahko dopuščalo tam nekje do 0.8 za starejše(tak ko majo v angliji) in 0.5 za mlade voznike...drugač pa vsi ostali zakoni, sploh pa ti o omejitvah hitrosti so takšni da raje ne bi komentiral... :D

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno

Nisem si mogel kaj (čeprav vem, da bo takoj tvoj odziv), da ne bi repliciral:

-torej lahko ima v avtu 0.8 promila. V redu. Kakšen pa bo tvoj odziv, če te na motorju zbije en tak s ''samo'' 0.8 promila? Pa saj se mu je samo malo zameglil pogled, pa te je spregledal...

Objavljeno
Nisem si mogel kaj (čeprav vem, da bo takoj tvoj odziv), da ne bi repliciral:

-torej lahko ima v avtu 0.8 promila. V redu. Kakšen pa bo tvoj odziv, če te na motorju zbije en tak s ''samo'' 0.8 promila? Pa saj se mu je samo malo zameglil pogled, pa te je spregledal...

prej bi se bal da me kaka krula zbije, ki je cela možgansko in sposobnostno zamegljena (pa ne od alkohola) , kot pa tak s tistimi 0.8 promila, ki je verjetno vešč voznik, ampak je pač bil na pijači s kolegi in spil dva pivca, lahko pa še povsem normalno in trezno vozi avto... :D

Objavljeno

Irci imajo 0.8 zato, ker ima že sam luft skoraj toliko. Govori se, da bi to tolerirali še na Štajerskem... :whistle:

Ja, ja, saj imaš prav, tudi ''krul'' se je treba bati. Sploh teh novodobnih, ki za v trgovino mora pod nujno mora imeti ta velikega terenca. Potem pa vozi, kot da je sama na cesti.

Objavljeno

Če prav razumem so vse omejitve hitrosti brezvezne? :unsure:

Objavljeno
Irci imajo 0.8 zato, ker ima že sam luft skoraj toliko. Govori se, da bi to tolerirali še na Štajerskem... :whistle:

Ja, ja, saj imaš prav, tudi ''krul'' se je treba bati. Sploh teh novodobnih, ki za v trgovino mora pod nujno mora imeti ta velikega terenca. Potem pa vozi, kot da je sama na cesti.

no teh se jaz bolj bojim kot kakih podivjanih mladcev, ker sem pač z temi babnicami imel že preveč slabih izkušenj...

Če prav razumem so vse omejitve hitrosti brezvezne? :unsure:

ja!!! vsepovsod se da peljat dosti več od omejitve, a kljub temu še varno...razn ko je na cestah poledica, sneg, itd...takrat pač prilagodimo hitrost razmeram na cesti in svojemu znanju vožnje v takšnih razmerah...

Objavljeno
ja!!! vsepovsod se da peljat dosti več od omejitve, a kljub temu še varno...razn ko je na cestah poledica, sneg, itd...takrat pač prilagodimo hitrost razmeram na cesti in svojemu znanju vožnje v takšnih razmerah...

Ccc, človek, ne vsepovsod! To lahko samo Supernejkooti, ker imajo nadčloveške sposobnosti zaznave in reakcije :yawn:

Objavljeno
Ccc, človek, ne vsepovsod! To lahko samo Supernejkooti, ker imajo nadčloveške sposobnosti zaznave in reakcije :yawn:

ne rabijo bit supernejkoti, blo pa bi treba vsaj petino, če ne več voznikov odstranit iz naših cest, ker so preprosto nesposobni za vožnjo,...sem pa že par strani nazaj ali v keri drugi temi milijonkrat povedal kdo so po mojem mnenju nesposobneži...blo bi več prostora, manj nesreč, skratka lepše življenje na cesti za vse nas, ki pa smo kolk tolk soposobni za volan ali krmilo motocikla...

Objavljeno

Vedno bodo obstajale razlike.

Eni nimajo pojma o vožnji, vse je za njih prehitro in hočejo svojo nesposobnost, netalent in neznanje skriti z iskanjem napak drugih, boljših voznikov. Začne se prepričevanje o zakonskih omejitvah, divjakih, bedakih, morilcih otrok,.... vse z namenom povzdigovati svoje neznanje na nivo pameti,..... :nono:

Življenje je kruto. Razlike v sposobnosti dojemanja, refleksov, koncentraciji, ....bodo vedno. Cesta ni dirkališče in na število vozil je izredno malo ekstremnih divjakov, kamikaz. Je pa na drugi strani dosti večje število ljudi, ki vozijo neskoncentrirano, se držijo omejitev kot pijanc plota in stalno zgubljajo koncentracijo na vožnjo s preverjanjem svoje počasne hitrosti. Po znanju ostajajo večno na nivoju začetnikov in so kot taki permanentna nevarnost. Ne uporabljajo smerokazov, se počasi vključujejo v promet, cincajo, z užitkom zadržujejo promet z vožnjo po levem pasu (desni prazen :headbang: !!!!) ... načenjajo živčke s svojim bremzanjem pred ovinki,..... So pa zelo glasni pri kritiziranju vseh drugih, ki se znajo hitreje, čeprav varno peljat in imajo celo "boljši" avto (ki ga on nebi nikoli imel, ker je nepotreben, prevelik, preveč žre,.... :SS ). Kritikastri.

Kako vedeti kateri je kateri? Postavi se v križišče in poglej kako speljujejo pri semaforju. V kratkem zelenem intervalu dobri vozniki hitro speljejo, saj hočejo spraviti sebe in čim več vozil skozi križišče. "Krule in kruljavci", ki se jim jebe za druge pa z užitkom zajebejo nekaj vozil s svojim jebivetrsko počasnim speljevanjem in "šparanjem" bencina. To je en pokazatelj od mnogih.

Objavljeno

nisem čisto vsega bral.

To da so omejitve brezvezene je bedarija. Je pa res da so včasih pretirane(tako v plus kot v minus) Sam se omejitev načeloma ne držim. Tam kjer VEM da se da it 110 grem 110, tam kjer je tabla 70 in se mi zdi da ni pametno peljati 70 peljem 50. Čez naselja ne več kot 60(zelo redko več kot 60-mogoče edino na koncu naselja, ko so cestarji pozabli daj tablo 100m prej).

Predvsem pa opažam da ko je cesta izven naselja in so tiste table 70 ali 60, takrat so zelo pametno postavljene. Sigurno je kje kaka potka, kjer te drugi ne bo videl če prletiš s 100+. Ampak za to rabš kako neprijetno izkušnjo-tako kjer komaj zvozš da te mal prepriča v tisti okrogu kos pleha s številko gor.

Kar se pa tiče pretežno nesposobnih voznikov pa ja. Mi mormo pazit nase(posledično na njih). DRUGI NE BOJO NATE!!!

In še nekaj sem opazil. Kadar vozim dinamično, sem veliko bolj skoncentriran na vožnjo, opazim stvari, ki jih ob počasnejši vožnji nebi. Pa ne govorim o divjanju, ampak malenkost hitrejši vožnji. Ko pač vem da grem mal bolj hitro. Sem skoraj 100% da če bi VSI vozili nekoliko hitreje od omejitev, ob tem pa imeli oči na pecljih, pa še ostale čute, da bi blo manj nesreč.

Objavljeno
Vedno bodo obstajale razlike.

Eni nimajo pojma o vožnji, vse je za njih prehitro in hočejo svojo nesposobnost, netalent in neznanje skriti z iskanjem napak drugih, boljših voznikov. Začne se prepričevanje o zakonskih omejitvah, divjakih, bedakih, morilcih otrok,.... vse z namenom povzdigovati svoje neznanje na nivo pameti,..... :nono:

Življenje je kruto. Razlike v sposobnosti dojemanja, refleksov, koncentraciji, ....bodo vedno. Cesta ni dirkališče in na število vozil je izredno malo ekstremnih divjakov, kamikaz. Je pa na drugi strani dosti večje število ljudi, ki vozijo neskoncentrirano, se držijo omejitev kot pijanc plota in stalno zgubljajo koncentracijo na vožnjo s preverjanjem svoje počasne hitrosti. Po znanju ostajajo večno na nivoju začetnikov in so kot taki permanentna nevarnost. Ne uporabljajo smerokazov, se počasi vključujejo v promet, cincajo, z užitkom zadržujejo promet z vožnjo po levem pasu (desni prazen :headbang: !!!!) ... načenjajo živčke s svojim bremzanjem pred ovinki,..... So pa zelo glasni pri kritiziranju vseh drugih, ki se znajo hitreje, čeprav varno peljat in imajo celo "boljši" avto (ki ga on nebi nikoli imel, ker je nepotreben, prevelik, preveč žre,.... :SS ). Kritikastri.

Kako vedeti kateri je kateri? Postavi se v križišče in poglej kako speljujejo pri semaforju. V kratkem zelenem intervalu dobri vozniki hitro speljejo, saj hočejo spraviti sebe in čim več vozil skozi križišče. "Krule in kruljavci", ki se jim jebe za druge pa z užitkom zajebejo nekaj vozil s svojim jebivetrsko počasnim speljevanjem in "šparanjem" bencina. To je en pokazatelj od mnogih.

se spet ne bi mogel bolj strinjati :worship:

nisem čisto vsega bral.

To da so omejitve brezvezene je bedarija. Je pa res da so včasih pretirane(tako v plus kot v minus) Sam se omejitev načeloma ne držim. Tam kjer VEM da se da it 110 grem 110, tam kjer je tabla 70 in se mi zdi da ni pametno peljati 70 peljem 50. Čez naselja ne več kot 60(zelo redko več kot 60-mogoče edino na koncu naselja, ko so cestarji pozabli daj tablo 100m prej).

Predvsem pa opažam da ko je cesta izven naselja in so tiste table 70 ali 60, takrat so zelo pametno postavljene. Sigurno je kje kaka potka, kjer te drugi ne bo videl če prletiš s 100+. Ampak za to rabš kako neprijetno izkušnjo-tako kjer komaj zvozš da te mal prepriča v tisti okrogu kos pleha s številko gor.

Kar se pa tiče pretežno nesposobnih voznikov pa ja. Mi mormo pazit nase(posledično na njih). DRUGI NE BOJO NATE!!!

In še nekaj sem opazil. Kadar vozim dinamično, sem veliko bolj skoncentriran na vožnjo, opazim stvari, ki jih ob počasnejši vožnji nebi. Pa ne govorim o divjanju, ampak malenkost hitrejši vožnji. Ko pač vem da grem mal bolj hitro. Sem skoraj 100% da če bi VSI vozili nekoliko hitreje od omejitev, ob tem pa imeli oči na pecljih, pa še ostale čute, da bi blo manj nesreč.

enako, ampak eni pač to vzamejo kot brezglavo divjanje...no sej ataiba je lepo opisal take, nimaš kaj...

Objavljeno
Vedno bodo obstajale razlike.

Eni nimajo pojma o vožnji, vse je za njih prehitro in hočejo svojo nesposobnost, netalent in neznanje skriti z iskanjem napak drugih, boljših voznikov. Začne se prepričevanje o zakonskih omejitvah, divjakih, bedakih, morilcih otrok,.... vse z namenom povzdigovati svoje neznanje na nivo pameti,..... :nono:

Življenje je kruto. Razlike v sposobnosti dojemanja, refleksov, koncentraciji, ....bodo vedno. Cesta ni dirkališče in na število vozil je izredno malo ekstremnih divjakov, kamikaz. Je pa na drugi strani dosti večje število ljudi, ki vozijo neskoncentrirano, se držijo omejitev kot pijanc plota in stalno zgubljajo koncentracijo na vožnjo s preverjanjem svoje počasne hitrosti. Po znanju ostajajo večno na nivoju začetnikov in so kot taki permanentna nevarnost. Ne uporabljajo smerokazov, se počasi vključujejo v promet, cincajo, z užitkom zadržujejo promet z vožnjo po levem pasu (desni prazen :headbang: !!!!) ... načenjajo živčke s svojim bremzanjem pred ovinki,..... So pa zelo glasni pri kritiziranju vseh drugih, ki se znajo hitreje, čeprav varno peljat in imajo celo "boljši" avto (ki ga on nebi nikoli imel, ker je nepotreben, prevelik, preveč žre,.... :SS ). Kritikastri.

Kako vedeti kateri je kateri? Postavi se v križišče in poglej kako speljujejo pri semaforju. V kratkem zelenem intervalu dobri vozniki hitro speljejo, saj hočejo spraviti sebe in čim več vozil skozi križišče. "Krule in kruljavci", ki se jim jebe za druge pa z užitkom zajebejo nekaj vozil s svojim jebivetrsko počasnim speljevanjem in "šparanjem" bencina. To je en pokazatelj od mnogih.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: Točno tako.

Objavljeno
Kako vedeti kateri je kateri? Postavi se v križišče in poglej kako speljujejo pri semaforju. V kratkem zelenem intervalu dobri vozniki hitro speljejo, saj hočejo spraviti sebe in čim več vozil skozi križišče. "Krule in kruljavci", ki se jim jebe za druge pa z užitkom zajebejo nekaj vozil s svojim jebivetrsko počasnim speljevanjem in "šparanjem" bencina. To je en pokazatelj od mnogih.

in kaj boš - dal kazen ,ker so krule, počasne ... ? kaj pa ko boš ti kazen fasal ker si grd in občasno neumen???

Objavljeno
in kaj boš - dal kazen ,ker so krule, počasne ... ? kaj pa ko boš ti kazen fasal ker si grd in občasno neumen???

....ni kazni za grde in občasno neumne :alien1: . Hudo je za tiste, ki so občasno grdi in stalno neumni. So že :cry: s tem kaznovani.... :slap:

Objavljeno
in kaj boš - dal kazen ,ker so krule, počasne ... ? kaj pa ko boš ti kazen fasal ker si grd in občasno neumen???

kako neumen post. saj ni rekel, da bi jim zaradi tega pisal kazen... morda bi ti prej dobil kakšno kazen za neumnost kot on... ;) ali pa ker dekoncentriraš voznike s temle turbanom iz drugega sveta

Objavljeno
kako neumen post. saj ni rekel, da bi jim zaradi tega pisal kazen... morda bi ti prej dobil kakšno kazen za neumnost kot on... ;) ali pa ker dekoncentriraš voznike s temle turbanom iz drugega sveta

:hmm: :hmm: :hmm: :lol1: :lol1: :lol1: :xx:

Objavljeno
kako neumen post. saj ni rekel, da bi jim zaradi tega pisal kazen... morda bi ti prej dobil kakšno kazen za neumnost kot on... ;) ali pa ker dekoncentriraš voznike s temle turbanom iz drugega sveta

ja kaj se pa potlej sekira? ne morjo vsi tako perfektno vozit kot, mi !!!

Objavljeno
Vedno bodo obstajale razlike.

Eni nimajo pojma o vožnji, vse je za njih prehitro in hočejo svojo nesposobnost, netalent in neznanje skriti z iskanjem napak drugih, boljših voznikov. Začne se prepričevanje o zakonskih omejitvah, divjakih, bedakih, morilcih otrok,.... vse z namenom povzdigovati svoje neznanje na nivo pameti,..... :nono:

Življenje je kruto. Razlike v sposobnosti dojemanja, refleksov, koncentraciji, ....bodo vedno. Cesta ni dirkališče in na število vozil je izredno malo ekstremnih divjakov, kamikaz. Je pa na drugi strani dosti večje število ljudi, ki vozijo neskoncentrirano, se držijo omejitev kot pijanc plota in stalno zgubljajo koncentracijo na vožnjo s preverjanjem svoje počasne hitrosti. Po znanju ostajajo večno na nivoju začetnikov in so kot taki permanentna nevarnost. Ne uporabljajo smerokazov, se počasi vključujejo v promet, cincajo, z užitkom zadržujejo promet z vožnjo po levem pasu (desni prazen :headbang: !!!!) ... načenjajo živčke s svojim bremzanjem pred ovinki,..... So pa zelo glasni pri kritiziranju vseh drugih, ki se znajo hitreje, čeprav varno peljat in imajo celo "boljši" avto (ki ga on nebi nikoli imel, ker je nepotreben, prevelik, preveč žre,.... :SS ). Kritikastri.

Kako vedeti kateri je kateri? Postavi se v križišče in poglej kako speljujejo pri semaforju. V kratkem zelenem intervalu dobri vozniki hitro speljejo, saj hočejo spraviti sebe in čim več vozil skozi križišče. "Krule in kruljavci", ki se jim jebe za druge pa z užitkom zajebejo nekaj vozil s svojim jebivetrsko počasnim speljevanjem in "šparanjem" bencina. To je en pokazatelj od mnogih.

Še najboljši so pa taki, ki so pri zrelih letih tako prepričani v svojo nezmotljivost, da s tem še kurijo nedojebančke, ki se jim še sanja ne, kje so njihovi limiti.

Seveda so razlike v sposobnostih. V vsem. Tudi v sposobnosti izražanja, sprejemanja ali nesprejemanja drugačnega mnenja in v sposobnosti argumentiranja svojega stališča. Če se nekdo, recimo, drži omejitev mu ni kaj prigovoriti. Ni! Če ti že to ni jasno, potem ti očitno še marsikaj ni. O tem kakšno zakonodajo imamo in ali so omejitve postavljene smiselno bi se že dalo pogovarjati, vendar ne tako od oka, kritizersko :winkiss: podati "strokovno" oceno, da je 90% predpisov zanič. Povej kje in kaj in zakaj in kako drugače, pa se bomo morda imeli o čem pogovarjati.

Predvsem pa sklepaš na podlagi omejenih in delnih podatkov. Pač takšnih kot jih sogovornik izda. Če jaz vozim (in vozim) veliko, močno in požrešno starejšo makino, ker ocenjujem, da mi ustreza po varnosti, prostornosti, moči in porabi za to kje sem in za kar jo uporabljam potem ni nujno, da je to najboljša in najbolj pametna rešitev za vse ostale.

Žalostno je, ko se toliko starejši pogovarjajo na ravni enih nejkotov. Vendar, če te Nejko fanclub podpira bo pa že držalo to kar praviš.

Objavljeno

Moram rečt, da po naseljih precej spoštujem omejitve. In moram rečt, da zaenkrat še nisem prišel do zaključka, da je takšno početje brezvezno. Foter je imel nesrečo, ker je ena direkt pred njim speljala iz stranske ceste na prednostno. In, če bi takrat vozil 90km/h namesto 50km/h, bi bile lahko posledice veliko hujše, kot so bile. Pa ni treba zdaj pametovat, da je treba znat ustavit, ker vas 90% ne zna pravilno ustavit z motociklom, ko pride do nepričakovane situacije. Profijev na tem forumu je pomoje za peščico, pa še tisti imajo za sabo več kot 50.000km na športnih motorjih. Vsak zna zabremzat, ampak varno zabremzat je pa nekaj čisto druega. Če ti pa nekdo zapelje direktno pred tebe, pa ti itak nobeno bremzanje ne pomaga, ker se pikneš v avto in v naslednjem trenutku že letiš preko njega kot ptica selivka. Razlika je samo, ali letiš s 50km/h začetne hitrosti ali pa 90km/h. Kdaj boš dlje letel in bolj trdno pristal, mi verjetno ni treba razlagat. Torej, zato se mi zdi, da vse omejitve niso brezvezne, še posebej ne tiste v naselju. Omejitve hitrosti so predvsem zato, ker vsi nismo enako sposobni obvladovati vozila in so nas pač dali pod skupni imenovalec. Še nekaj je. Če zavijaš na glavno cesto iz neprednostne, pogledaš levo in desno in vmes mineta 2 sekundi, to pomeni, da nekdo, ki vozi po glavni cesti 90km/h naredi 50m/s. Hitreje kot vozi, težje oceniš njegovo hitrost. Tako, da izjave kot so "nisem ga videl", včasih niso tako iz trte izvite. Po regionalnih cestah tudi sam pritiskam, ampak pred križišči vedno zmanjšam hitrost. Daleč od tega, da bi cvikal zaradi policije. Cvikam zaradi takšnih, ki ti ne napovejo svojih potez. Ja, predvidevanje... In kaj narediš takrat, ko te gleda v oči in zavije pred tebe?

Fantje, pamet v roke, ker življenje je samo eno in nimaš opcije "restart race". Škoda bi bilo, da bi to izvedli šele potem, ko bi bila škoda narejena. Sem videl že preveč takšnih primerkov v teh zgolj 200.000km, ki sem jih naredil po cesti z motociklom in avtomobilom.

Objavljeno

Se opravičujem. Hotel sem napisat, 90km/h je 25m/s, torej v tem časovnem intervalu 2s prevozi 50m.

Objavljeno

Poglej z druge strani. Če bi tvoj fotr peljal 90 in ne 50 km/h, nebi mel nesreče, ker bi šel tam mimo pred onim avtom :rolleyes:

Objavljeno
Še najboljši so pa taki, ki so pri zrelih letih tako prepričani v svojo nezmotljivost, da s tem še kurijo nedojebančke, ki se jim še sanja ne, kje so njihovi limiti.

...dragi moj, kje se pa ti najdeš tu vmes? Diši mi po tem, da si enako prepričan o svoji "nezmotljivosti"... :evilgrin:

Seveda so razlike v sposobnostih. V vsem. Tudi v sposobnosti izražanja, sprejemanja ali nesprejemanja drugačnega mnenja in v sposobnosti argumentiranja svojega stališča. Če se nekdo, recimo, drži omejitev mu ni kaj prigovoriti. Ni! Če ti že to ni jasno, potem ti očitno še marsikaj ni.

... prigovarjam mu samo takrat, ko s svojo vožnjo ovira pretočnost prometa ali pa z velikim veseljem npr. namerno vozi po levi špuri dvopasovnice in se ne umakne desno, ker je omejitev. Kaznovati ga ni možno, lahko pa nadutežu prigovoriš v mislih tako, da omeniš njegovo žlahto :rtfm: . Če pa ne uporablja smerokazov,...

O tem kakšno zakonodajo imamo in ali so omejitve postavljene smiselno bi se že dalo pogovarjati, vendar ne tako od oka, kritizersko :winkiss: podati "strokovno" oceno, da je 90% predpisov zanič. Povej kje in kaj in zakaj in kako drugače, pa se bomo morda imeli o čem pogovarjati.

Recimo, da si dovolim podati laično "strokovno" oceno s 36 leti prakse, prevoženimi krepko čez 2 mio km, od tega z dvokolesniki čez 500 000 km :whistle: . Do sedaj še nisem rabil nobenemu dati kupona! Zaradi "krul in kruležev" pa imel več piz.arij. (tudi 3 m pod vodo na strehi...). Za popolno strokovno oceno pa moraš biti profesionalec na več področjih, kar verjetno ni noben od naju.

Predvsem pa sklepaš na podlagi omejenih in delnih podatkov. Pač takšnih kot jih sogovornik izda. Če jaz vozim (in vozim) veliko, močno in požrešno starejšo makino, ker ocenjujem, da mi ustreza po varnosti, prostornosti, moči in porabi za to kje sem in za kar jo uporabljam potem ni nujno, da je to najboljša in najbolj pametna rešitev za vse ostale.

... to nikoli nisem trdil. Je samo moje mnenje, zato pa je forum. Ne boš verjel, da celo vem, da se mnogi vozniki velikih avtomobilov bojijo, saj nimajo občutka za parkiranje,....

Žalostno je, ko se toliko starejši pogovarjajo na ravni enih nejkotov. Vendar, če te Nejko fanclub podpira bo pa že držalo to kar praviš.

Nejka in fan kluba še ne poznam. Ga pa bom z veseljem spoznal, kakor hitro se začne sezona. Upam, da "dovoliš" moje skromno mnenje - fantje me spominjajo na lepe čase, ko smo drugače misleči mladeniči izstopali med povprečneži. Pa smo bili "huligani, barabe, gnoji, potrebni frizerja :whistle: ,.... " No in od takrat že osebno ne maram nadutežev, ki s prsti (ali s tipkovnico) velepametno modrujejo in imajo vse drugače misleče za "žalostno" izpeljanko....

:yea2: LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!