TONTO Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 prosim če mi lahko kdo pove realno porabo in maksimalno hitrost(PREIZKUŠENO na lastni fjr-jki)me zanima zaradi prmirjanja raznih testov ki sem jih prebral,ki se pa kar razlikujejo. Lp tonto
gody01 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 prosim če mi lahko kdo pove realno porabo in maksimalno hitrost(PREIZKUŠENO na lastni fjr-jki)me zanima zaradi prmirjanja raznih testov ki sem jih prebral,ki se pa kar razlikujejo. Tale bo težka. Realna poraba pri meni je od 4.8l/100km do 7.8l/100km. Odvisno od načina vožnje. 4.8 je pri 80/90 km/h po Avstrijskih navadnih cestah. 7.8l/100km pa je že kar pritiskanje. Najvišjo hitrost, ki jo zmore motor pa šele moram preizkusiti. Pri 210/220 postane moped malo nemiren, zato ga višje ne upam terat. Enkrat, ko bom dal originalno šipco gor pa nove gume mogoče.
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Tale bo težka. Realna poraba pri meni je od 4.8l/100km do 7.8l/100km. Odvisno od načina vožnje. 4.8 je pri 80/90 km/h po Avstrijskih navadnih cestah. 7.8l/100km pa je že kar pritiskanje. Najvišjo hitrost, ki jo zmore motor pa šele moram preizkusiti. Pri 210/220 postane moped malo nemiren, zato ga višje ne upam terat. Enkrat, ko bom dal originalno šipco gor pa nove gume mogoče. Omeni še 18l/100km pri... kolko je že blo? 180km/h? :lol1: D.
gody01 Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 Omeni še 18l/100km pri... kolko je že blo? 180km/h? :lol1: Ja tolko je kazalo trenutno porabo pri 180 km/h na avtocesti z dvignjeno sipco ... Je bil refleks spuscanje plina ...
Draksler Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 260 po števcu! Mislim, da bi se še mal vrtil....... 400 km z enim tankom!
Pravokotar Objavljeno Januar 23, 2007 Opozori Objavljeno Januar 23, 2007 ...Najvišjo hitrost, ki jo zmore motor pa šele moram preizkusiti. Pri 210/220 postane moped malo nemiren, zato ga višje ne upam terat.... Zanimivo, moj moped ostane pri hitrostih, višjih od denimo 185, popolnoma miren. Zato pa postanem nemiren jaz. In to zelo :krneki: Sem pa malce :topic: , ker nimam niti Yamahe, kamoli FJR 1300 :blush:
Barth Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 eno mal čudno vprašanje: koliko je fjr primeren motor za raziskovanje vzhodne evrope (bolgarija, romunija, ukrajina, mogoče do moskve), turčije, okoli črnega morja, sirije, jordanije. To so med drugim moji motoristični cilji za naslednjih nekaj let in me zanimajo vaše izkušnje, če jih fjraši imate s tem predelom Evrope in Male Azije. Sprašujem predvsem za stanje cest, ali so preveč zjebane, da bi uničeval tako drag motor po njih, ali je to zgolj moj predsodek. Sam nimam še nobenih izkušenj vzhodno od SLO, razmišljam pa o nakupu fjr. še nekaj, ima kdo na novi fjrjki (2006 letnik) alarm? menda ima yamaha 2 tipa alarmov med dodatno opremo, enega za cca 70 k SIT, drugega za 120 k SIT. Kaj priporočate v zvezi s tem? tnx
HHV Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 .... Sprašujem predvsem za stanje cest, ali so preveč zjebane, da bi uničeval tako drag motor po njih, ali je to zgolj moj predsodek. ... Pred nekaj dnevi sem tu videl fotko iz Rusije, kjer možakar na cesti do pasu stoji v luknji. In na drugi, kjer ima čoperinota na tleh in menjava zračnico...
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 29, 2007 Opozori Objavljeno Januar 29, 2007 ... Vozne lastnosti so pa :grim ... ...Z moje strani - priporočam s predpostavko, da je zadosti prakse pri manevriranju pri nizkih hitrostih ali na mestu! ... LP Marko Glede prvega dela: Še vedno ne morem verjeti da sem skoraj edini, ki mu tačke že ob malo ostrejšem ovinku plužijo po tleh...drugače ni pripomb Glede drugega dela: Dodal bi predpostavko, da ne smeš biti ljubiteljica globljega nagibanja v ovinkih, boš kmalu brez tačk :)
cvetoo Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 eno mal čudno vprašanje: koliko je fjr primeren motor za raziskovanje vzhodne evrope (bolgarija, turčije, okoli črnega morja, Sprašujem predvsem za stanje cest, ali so preveč zjebane, da bi uničeval tako drag motor po njih, ali je to zgolj moj predsodek. Ojla, torej, bil sem tam kar sem ti pustil v citatu. Ceste mi niso bile všeč, pravzaprav sva z mojo najdražjo na eni od peščenih cest v Turčiji imela manjši incident. K sreči ni bilo z nama nič narobe, motor pa je bil malo opraskan. Po mojih ne misliš voziti le po avtocestah, torej ko zaviješ v stran, pa sledijo razna presenečenja. Tja bi seveda še kdaj šel. Rad pa bi imel kak primernejši motor(enduro). Nekaj tega je že napisal Rok, mislim, da v Turčija 2003, nekaj jaz v Turčija 2005, nekaj Marja v potopisu iz Turčije. LP Cvetoo.
Specialistka Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 iz prebranih in napisanih postov mi niste podali nič konkretnih odgovorov .) bolj imam občutek da je ta motor namenjen samo moški veličini :hmm: nekako ne priznavate da bi ga vozila ženska :blink: se mi zdi bolj prepucavanje komu drsajo tačke.... ipd vseeno se bom zanašala na svoj instinkt vam dragi FJRaši pa veliko varnih ter srečnih kilometrov :OK: pa da vas ljubica vedno pripelje sama domov(FJR) :friend2: :friend2: :friend2:
Pravokotar Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 ...vseeno se bom zanašala na svoj instinkt ... Stara, le korajžno, iz tebe bo še fejst desc B) :OK:
Guest Brumer Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Še par besed bom napisal,probal bom biti realen,da neboste spet vsi pljuvali po meni. Namreč moje mnenje je,če že nekdo po forumu sprašuje za nasvet ali mnenje potem bi moral biti hvaležen za vsak odgovor čeprav mu neugaja naj to zadrži zase ne pa da te popljuje in okorajži še par ostalih ,ki počno z nadgradnjo pljuvanja. Vsak lahko kupi kar ga je volja in če že vnaprej ve kaj je najbolje za njega je brez potrebe srat po forumu.Specijalistki,ki je po vsej verjetnosti SPECIJALISTKA bi predlagal ,da ji njeno Yamaho FYR lepo vležejo na tla(na gumo) in ,če jo sama pobere potem bo ta motor sigurno obvladala tudi pri počasni vožnji in manevru na mestu. :eek: Ps:Namreč že iz varnostnih razlogov bi moral vsak motorist biti zmožen dvigniti svoj motor in odstraniti s cestišča v slučaju padca. Npr:na križišču,neosvetlenem predoru, v ostrem ovinku itd.Namreč na Japonskem je pogoj,da lahko voziš motor samo toliko tažak,da ga zmoreš vdigniti s tal. :OK:
bica Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 eno mal čudno vprašanje: koliko je fjr primeren motor za raziskovanje vzhodne evrope (bolgarija, romunija, ukrajina, mogoče do moskve), turčije, okoli črnega morja, sirije, jordanije. To so med drugim moji motoristični cilji za naslednjih nekaj let in me zanimajo vaše izkušnje, če jih fjraši imate s tem predelom Evrope in Male Azije. Sprašujem predvsem za stanje cest, ali so preveč zjebane, da bi uničeval tako drag motor po njih, ali je to zgolj moj predsodek. Sam nimam še nobenih izkušenj vzhodno od SLO, razmišljam pa o nakupu fjr. še nekaj, ima kdo na novi fjrjki (2006 letnik) alarm? menda ima yamaha 2 tipa alarmov med dodatno opremo, enega za cca 70 k SIT, drugega za 120 k SIT. Kaj priporočate v zvezi s tem? tnx Tukaj preberi: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3055 Drugace, pa je Branko zelo prijazen in ti bo sigurno odpisal, ce ga vprasas za nasvet.
SiR Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 (popravljeno) iz prebranih in napisanih postov mi niste podali nič konkretnih odgovorov .) bolj imam občutek da je ta motor namenjen samo moški veličini :hmm: nekako ne priznavate da bi ga vozila ženska :blink: se mi zdi bolj prepucavanje komu drsajo tačke.... ipd FJR je dokaj nizek motor, zato ga v glavnem vozijo bolj nizkorasli moški. Ne vidim problema v tem, da bi ga vozila ženska. Če pa imaš res dolge noge, zadeva ne bo najbolj primerna zate. Ps:Namreč že iz varnostnih razlogov bi moral vsak motorist biti zmožen dvigniti svoj motor in odstraniti s cestišča v slučaju padca. Npr:na križišču,neosvetlenem predoru, v ostrem ovinku itd.Namreč na Japonskem je pogoj,da lahko voziš motor samo toliko tažak,da ga zmoreš vdigniti s tal. :OK: Si sposoben svoj avto sam umakniti s cestišča? Popravljeno Februar 1, 2007. Popravil SymRu
Barth Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 FJR je dokaj nizek motor, zato ga v glavnem vozijo bolj nizkorasli moški. Ne vidim problema v tem, da bi ga vozila ženska. Če pa imaš res dolge noge, zadeva ne bo najbolj primerna zate. Bluziš? :grim Namreč višina sedeža je 80cm, kar je malenkost več, kot na fazerju. Poleg tega se da višina sedeža nastaviti (sam tega nisem probal, ker sem motor zgolj ogledoval v salonu- ga imam namen v kratkem kupit - poleg tega sem sedel na njemu in je za mojo višino 193 cm idealen). Za primerjavo - bmw 1200GS ima po specifikacijah višino 84 cm, pa je enduro motor, yama XTX 660 pa ima višino 87,5 cm (jo imam doma 2006 letnik), pa mi noge kar visijo iz nje, čeprav se uvrščam med višjo populacijo slovenije. Poleg tega če FJRjki nastaviš sedež na najvišje, pa si na 83 cm, kar sploh ni tako nizko. Specialistka, jaz ti predlagam, da se usedeš na motor in zadevo sprobaš, če prideš s petami do tal, ne bo nikakršnega problema (prosi prodajalca, da ti nastavi tudi sedež), glede vstajanja motorja pa ti bodo na Maksijevi delavnici pokazali kako vstaneš vsak motor. Če ti že kje pade, ti bodo pač pomagali mimoidoči, ni hudič (malo bo ranjen ponos, to pa je vse). Poleg tega, če kupuješ tak motor, počakaj še kak mesec in se dogovori za probno vožnjo (v litiji so npr. že najavili, da bo to leto tudi testna FJRjka, v krškem grem pa ta vikend preverit, al bo). BICA: hvala, sem predihal te potopise in dobil okviren vtis (svaka čast, da se je lotil zadeve s čoperjem, ni hudič, da ne bi kak izlet vzhodno preživela tudi FJR). CVETOO: tnx, kot vidim, je kar nekaj pogumnih ljudi, ki so se lotili takih poti z težkimi sportturer kravami, kot je fjr ( :evilgrin: ), pa so preživeli just fine. Sam nimam namena voziti po brezpotjih, je pa hudič, ko nehote zaideš na kak zelo slab del ceste (imam izkušnje iz albanije, ko se glavna in najbolj prometna cesta naenkrat spremeni v skoraj neprevozno gradbišče - npr lani iz Tirane proti Črni Gori - če ne bi sedel v terencu, bi se samo še obrnil nazaj). :ninja:
MARJA Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Ok bom malo :topic: ampak mi ne da, da ne bi Brumerju napisal sledeče: potem veliko punc, žensk ne bi smelo voziti po tvoji logiki niti Fazerja 600. Pokaži mi jih koliko od njih ga lahko pobere??? Tako da Specialistka ti svetujem tako kot Barth. Če prideš z nogami do tal kar pogumno. Teža motorja ni ovira. Jaz imam malo težji motor od FJR-ja in se ga da fajn vozit počasi in manevrirat v koloni med avtomobili.
TONTO Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 iz prebranih in napisanih postov mi niste podali nič konkretnih odgovorov .) bolj imam občutek da je ta motor namenjen samo moški veličini :hmm: nekako ne priznavate da bi ga vozila ženska :blink: se mi zdi bolj prepucavanje komu drsajo tačke.... ipd vseeno se bom zanašala na svoj instinkt vam dragi FJRaši pa veliko varnih ter srečnih kilometrov :OK: pa da vas ljubica vedno pripelje sama domov(FJR) :friend2: :friend2: :friend2: Če ti je motor všeč in če bi ga rada vozila ga kupi in uživaj z njim. glede odstranjevanja s ceste bodo pa že pomagali močnejši od tebe,čene pa naj čakajo v koloni avtovleko da ti bo pomagala odstraniti motor.Me pa tudi zanima koliko korenjakov pobere svojega,po padcu po možnosti s še kakšno manjšo poškodbo na nogi ali pa roki ki je spremljevalka le teh.Izgleda da malo ljubosumnosti pa vseeno obstaja.Moja (ljubica) pride v Slovenijo drugi teden.Ti pa samo € na kup pa v akcijo.Pol pa pokaži nam "MAČOTAM"kako se motor poda vsakemu samo če je pravo srce na njem ne glede na spol.Sam sem bil že večkrat pozitivno presenačen ko je neka oseba snela čelado z glave,Potem pa vidiš da je to drbceno majceno bitje pripeljalo zverino na cilj celo pred tabo,saj te je nehote prehitelo nekje med potjo. Čim več kilometrov ti želim na fjr-jki seveda.
cvetoo Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Kaj naj rečem. No tiho pa ne bom. V višino merim 175 cm. Kako žensko bitje me občasno ozmerja, da imam kratke noge. Če bi ne vozil Fjr, bi ji seveda ne verjel. Pa sem imel kar nekaj težav na cestišču s peskom, na bencinskih črpalkah, ki so občasno posvinjane po tleh. Ni ga slabšega občutka kot je masten beton na črpalki v deževnem vremenu. Ob ustavljanju in polaganju noge na tla se lahklo hitro naredi kakšna bedarija. Naj omenim, da sem prej na svoji Fjr do tal prišel le s konicami prstov. Pa napravi pravi tapetnik čudeže. Moja je letnik 2003 in tapetnik v Šenčurju mi je znižal sedež tako, da se prav imenitno počutim in tudi prej naštete težave so skoraj v celoti izginile. Pobiranje motorja. Poškodovan človek ne bo pobiral prav dosti. Če se lahko pobere sam, je že kar dosti. Iz lastnih izkušenj pa lahko trdim, da sem tik po padcu sposoben pobrati marsikaj. Natovorjena Fjr ni problem. Upam si trditi, da bi jo v taki situaciji dvignil tudi, če bi se tedaj nanjo vsedel Sym. Tudi, če bi tedaj govoril. Adrenalin dela svoje. Sicer pa specialistka kupuje motor za vožnjo. Probleme najbrž rešujemo vsi tedaj, ko nastanejo. Če jih želi kdo rešeti v naprej in si zagotoviti absolutno varnost potem bo potrebno zapustiti ta planet :grim Specialistka, ko jo kupiš, pokliči. Bom še jaz poklical malo naokoli, pa se nas dobi enihpar :yea1: LP Cvetoo.
Toncek Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Se strinjam, motor se kupuje za vožnjo ne za pobiranje s cestišča. Ko se "zadeva" kritično nagiba, naredi adrenalin svoje in na lastnem primeru lahko povem, da se tudi 250 kg motor poskuša obdržati pokonci. (vedno ne uspe :( ). Kot je Cvetoo povedal, potrebno je paziti na razno spolzko podlago, naklon cestišča, zaviranje na mestu z rotiranim krmilom... Ko se motor premika pa ne čutiš te teže. Specialistka, ti kar kupi FJR, boš vsaj lažje vozila moškega sopotnika kot z neko manjšo mašino. :OK: Srečno Tonček
Specialistka Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 FJRaši hvala za konstruktivne in koristne odgovore :OK: me nobeden ne prepriča da ne vzamem FJR :grrr Tonto pa Cveto Tonček in še nekateri :winkiss: :beer2: :friend2: toda tale vaš Brumer :eek: (bi rabil en generalni servis v Begunjah) :lol1:
Specialistka Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 (popravljeno) Mojstri Yamahca je doma :OK: nova frišna ......zapeljiva............ direktno iz Nizozemske na Brnik so mi jo pripeljali :D pač soprog dela na Adrii in je prišel prevoz tolko kot stane karta za vlak LJ-Munchen-LJ 65.93 eur :worship: Popravljeno Februar 2, 2007. Popravil Specialistka
Draksler Objavljeno Februar 3, 2007 Opozori Objavljeno Februar 3, 2007 Mojstri Yamahca je doma :OK: nova frišna ......zapeljiva............ direktno iz Nizozemske na Brnik so mi jo pripeljali :D pač soprog dela na Adrii in je prišel prevoz tolko kot stane karta za vlak LJ-Munchen-LJ 65.93 eur :worship: Čestitam, odličen izbor (kot vrhunsko vino)! Iz Nizozemske - ali je gori ceneje? (verjetno) Barve je......... Kaka fotka mogoče............ LP Mare
cvetoo Objavljeno Februar 4, 2007 Opozori Objavljeno Februar 4, 2007 @Specialistka Že nekaj postov nazaj sem omenil dober izbor. Zdaj namenjam kompliment okusu in vstrajanju pri zadanih ciljih. Da bi ti dobro služila cim več km in ti po možnosti spolh nikoli ne padla na tla. LP Cvetoo. A lahko na PM kje si jo kupila in koliko je prišla?
TONTO Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 ščitnike za noge (spodaj na oklepu) se dajo kje dobit za model 06.Lahko so poliesterski ali pa kevlar.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se