Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Za to da vidiš do kam gre nagnit pa res ne rabiš iti na Marof in čakat na slajderje :) .....motor namreč nasede s tačkami dosti prej kot pa guma to dopušča (beri: guma ne pride do roba) - vsaj pri moji je tako, obuta je v Z6 :OK: Zapelji se čez kakšne zaprte ovinke in nagni (brez skrbi, motor je stabilen kot vlak na tračnicah :worship: ). Sam se nimam za izkušenega, sploh ne čez ovinke, pa sem motor že na prvi resnejši vožnji na ridah nagnil do tačke, na mojo žalost je bilo to presenetljivo hitro :( (tudi hitrost ni bila velika, je pa res da sem imel sopotnico zadaj-kar ne bi smel biti izgovor), imam občutek da je šla TDM-a veliko bolj v nagib preden je podrgnila s tačkami (ah, stari dobri cajti :lol: ).

Drugače pa......to nedeljo bi mogoče lahko kam skočili na kofe in kakšno rekli.....vabilo velja za vse, tudi tiste ki ne vozite "Motorja" :grim :D :P :beer2:

P.S.:

...za voljo :topic: naj se morebitna debata o nedeljski furi nadaljuje TUKAJ :)

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

danes sem se potepal po Koroški in Furlaniji. Malo k "Lojzu", pa potem v Udine in domov. Opazil sem pri pojemku med 80 in 60 km/h, če spustim krmilo začenja nihati, pod 60 km/h pa se samo umiri. Sicer nič pretresljivega, sploh ne čutiš, de držiš krmilo, me pa vseeno malo moti. Gume Z6 2.000 km, servis narejen na 10.000 km.

Hvala za pojasnilo, čeprav je tema o schimmy efektu že odprta.

Jutri jo mahnem v Kvarner, Krk bo v redu.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

danes sem se potepal po Koroški in Furlaniji. Malo k "Lojzu", pa potem v Udine in domov. Opazil sem pri pojemku med 80 in 60 km/h, če spustim krmilo začenja nihati, pod 60 km/h pa se samo umiri. Sicer nič pretresljivega, sploh ne čutiš, de držiš krmilo, me pa vseeno malo moti. Gume Z6 2.000 km, servis narejen na 10.000 km.

Hvala za pojasnilo, čeprav je tema o schimmy efektu že odprta.

Jutri jo mahnem v Kvarner, Krk bo v redu.

Srečno

Tonček

Malo bo treba pritegniti ležaj križa(vilic ):grim Sem imel isti primer :nono:

Popravljeno . Popravil PERO58
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zapelji se čez kakšne zaprte ovinke in nagni (brez skrbi, motor je stabilen kot vlak na tračnicah).

:nono: Tega pa jaz že ne počnem.

OK, v soboto na morje sem na Črnem kalu malo podrsal s tačko, na ridah pa niti slučajno...

Sem se pa v nedeljo s FJRjem zapeljal do Marofa (huso je prišel na prikolici) in se par krogov testno zapeljal po progi.

Moram reč, da gre približno tako globoko kot FZ6-S nagnit, mogoče kanček manj. Ampak zaradi širine sedeža se mi zdi, tačka brusi tudi ko sem s kolenom že na tleh; na fazerju če sem lepo po kolenu pelal tačka ni brusila.

Drugače pa kar zadovoljen, je na 1K servisu zdaj. Pa tale MOD sem si naročil:

http://www.fjrforum.com/forum//index.php?showtopic=7035

Me kar čudi, da se stari lastniki niste nič kaj dosti razpisali o modifikacijah ? A ma kdo kaj na FJRih spremenjeno ?

Na primer tale šipca bo prav tako prišla prej ali slaj na mojega:

http://motorcycleinfo.calsci.com/FJR1300prod.html

Pa kasneje kak Corbin sedež.

A ma kdo kakšne izkušnje s temi dodatki/zamenjavami ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod ride nisem mislil "kačje ride" pri Planini, pač pa katerokoli ovinkasto cesto (Vršič, Jezersko,... ) kjer so ovinki zaprti in jih je ornk treba nagnit .)

Hm...mi sploh ni jasno kako gre po kolenu...ko boš imel kako fotko, daj pripopaj :OK:

Popravljeno . Popravil bLuZoNdEr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...mi sploh ni jasno kako gre po kolenu...ko boš imel kako fotko, daj pripopaj :OK:

Bom, če bo kak fotograf in bom imel tole zverco na pisti pri roki (načeloma ni mišljena za po pisti, za to mamo husota pri hiši).

Po kolenu gre pa povsem isto kot recimo fazer (to pomeni, da se moraš nekoliko bolj presesti kot na SS motorjih in malo bolj kolenček ven potisnit, pa gre kolenski drsnik po asfaltu; saj Bladzo to skoraj vedno na MAXI delavnici pokaže s po mojem še večjo kravo od FJRja). No ja, kakšen krog ali dva pred tem je dobro narediti na easy, da se gume pripravijo za nagib.

Saj meni je bolj šlo za to, da vidim do kod lahko grem, da na se na cesti ne bi znašel v neželjeni situaciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Bladzotove vrline na GS-u sem že dostikrat videl v živo.....tudi debele poglede lastnikov SS motorjev, ki so mislili kako orenk ga sami nagnejo :D :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bo treba pritegniti ležaj križa(vilic ):grim Sem imel isti primer :nono:

Preverjeno pri serviserju. Kot ponavadi, solo vožnja, brez spremljevalca, krivec Top case.

Ko ga snamem je vse v redu.

No ja, se bomo vozili v dvoje ali pa brez zadnjega kufra.

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ja, fantje kje ste pa kaj :? Dolgo ni ne duha ne sluha o vas :? Ali smo še vsi na tem svetu? :hmm:

Ni časa za pisarije, je treba kilometre požirati ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem dobil čast,da vozim Gody-jevo FJR od Šentjurja do Velenja. Motor me je fasciniral,v primerjavi z Zjem praktično ne rabim pazit na vrtljaje,skoraj nič ni potrebno šaltat,pa tudi še hitreje se pelješ prehitro. Na mestu malo težek,v vožnji pa kot moped zelo okreten,sedenje super,čeprav bi ene stvari spremenil na sedežu,trda sklopka me je na začetku malo mučila,še bolj pa ročka za plin,tako,da me je malo nacukalo na začetku,ampak potem sem se navadil in je bol boljše;to dodajanje plina se mi na Zju malo bolj dopade.

V glavnem odličen moped & ko bom čez 40 .) bo definitvno izbira št. 1. Gody,hvala za preizkušnjo.

lp vuk

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, fantje kje ste pa kaj :? Dolgo ni ne duha ne sluha o vas :? Ali smo še vsi na tem svetu? :hmm:

Dopusti končali. :( Spet se potikamo po lokalnih furah in zvečer malce posedamo na forumu. Kar se tiče FJR, zamenjati bo treba komplet gum, ki imajo 8.500 km.

Servis na 18.000 km narejen. Ostalo BP. :OK:

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tonček malo sem radoveden

in sicer me zanima kakšen letnik je tvoja FJR in koliko je vredna če bi jo prodal.

Navdušen sem nad tako kravco dovolj imam endurota in brezpotja sedaj bo treba malo se umirit in kakšno bol konkretno turco nardit.

ps: zanimajo me cene od letnika 2003 do 2005 (abs)

lp: Anton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tonček malo sem radoveden

in sicer me zanima kakšen letnik je tvoja FJR in koliko je vredna če bi jo prodal.

Navdušen sem nad tako kravco dovolj imam endurota in brezpotja sedaj bo treba malo se umirit in kakšno bol konkretno turco nardit.

ps: zanimajo me cene od letnika 2003 do 2005 (abs)

lp: Anton

Podatke sem ti poslal na PM.

LP

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnike Yamah FJR prosim za mnenje iz njihovih lastnih izkušenj in sicer pri servisu na 20.000 km je mehanik ugotovil, da se pri moji Yamahi sliši veriga v motorju in da jo bo potrebno zamenjati.

Se je komu to že zgodilo in pri kakšnem številu prevoženih kilometrov. Že vnaprej se zahvaljujem za vaše odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnike Yamah FJR prosim za mnenje iz njihovih lastnih izkušenj in sicer pri servisu na 20.000 km je mehanik ugotovil, da se pri moji Yamahi sliši veriga v motorju in da jo bo potrebno zamenjati.

Se je komu to že zgodilo in pri kakšnem številu prevoženih kilometrov. Že vnaprej se zahvaljujem za vaše odgovore.

Sicer se FJR ni pri 20k/km ampak preje sem imel 2 Yamahi obe preko 30k/km (no ena 46k ena 33k) in nic od tega. Pri 40k/km (mogoce tudi pri 20k) je nastavljanje ventilov na sporedu in je malo drazji servis, da bi pa verigo v motorju moral menjavat pa je malo sumljivo.

A imas zadevo se v garanciji ?

Pa pri kerem mehaniku jo mas, je lahko tudi pomembno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se FJR ni pri 20k/km ampak preje sem imel 2 Yamahi obe preko 30k/km (no ena 46k ena 33k) in nic od tega. Pri 40k/km (mogoce tudi pri 20k) je nastavljanje ventilov na sporedu in je malo drazji servis, da bi pa verigo v motorju moral menjavat pa je malo sumljivo.

A imas zadevo se v garanciji ?

Pa pri kerem mehaniku jo mas, je lahko tudi pomembno.

Motor ni več v garanciji ker je letnik 2002, servis pa mi je opravil Jure iz Ljubljane ( menjava olja v motorju in kardanu, menjava svečk, zračnega filtra). Zvok verige se kao sliši nekje pri 3000 vrtljajih, vendar jaz kot laik tega ne slišim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž bom razjezil večino zainteresiranih javnosti, toda tu nekaj ni v redu. Tvoja Yamaha nima le 20kkm ali pa poiskusi še pri drugem mehaniku.

Lp Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ni več v garanciji ker je letnik 2002, servis pa mi je opravil Jure iz Ljubljane ( menjava olja v motorju in kardanu, menjava svečk, zračnega filtra). Zvok verige se kao sliši nekje pri 3000 vrtljajih, vendar jaz kot laik tega ne slišim.

A si prvi lastnik ali si kupil rabljeno? 20000km 4 letih za FJR1300 namreč zveni sumljivo malo. :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si prvi lastnik ali si kupil rabljeno? 20000km 4 letih za FJR1300 namreč zveni sumljivo malo. :hmm:

D.

Sicer sem drugi lastnik Yamahe ampak prevoženi kilometri so pa definitivno pravi, ker se je prejšnji lastnik raje vozil s chopperjem in mu je bila Yamaha bolj za drugi motor.

Verjetno je, da z motorjem ni nič narobe, najboljši način, da se v to prepričam pa bi bila primerjava zvoka z drugo Yamaho s približno enakimi kilometri in brez kakršnih koli predelav. Je kakšen lastnik iz Gorenjske?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem drugi lastnik Yamahe ampak prevoženi kilometri so pa definitivno pravi, ker se je prejšnji lastnik raje vozil s chopperjem in mu je bila Yamaha bolj za drugi motor.

Verjetno je, da z motorjem ni nič narobe, najboljši način, da se v to prepričam pa bi bila primerjava zvoka z drugo Yamaho s približno enakimi kilometri in brez kakršnih koli predelav. Je kakšen lastnik iz Gorenjske?

Na moji imam cca. 18.500 km. Če te pot zanese na naše konce na primorsko lahko poskusiš mojo pa boš videl kako in kaj, drugače me pokliči, da se dogovorimo.

Danes montiral nove gume Michelin Pilot Power (za poskusiti oz. Z6, ni bilo na zalogi).

Srečno

Tonček

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ ŠTROMAR

Kar precej gorenjcev vozi Fjr. Če si res iz Podvasce imaš najbližje G. Žepiča iz Retenj. Avtoklepar .)

Motor je 2003 in ima malo več km kot tvoj. Če te zanima mi povej, da ga pokličem.

Lp Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Cveto in Tonček za vajine izkušnje in mnenja - bom sporočil, kakšna je bila rešitev. Seveda pa naprošam tudi ostale lastnike FJR-jev, da napišejo morebitne lastne izkušnje z menjavo verige v motorju.

LP!

Dušan

Oops!

Hvala tudi Danci-ju in Gody-ju. Se opravičujem ker sem vaju spregledal. :slap:

LP!

Dušan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!