Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

Bom jutri malo poslušal v Štifti če bo moja najglasnejša bo treba zamenjat olje. V garanciji je bla zaradi prevelikega ruštanja zamenjana sklopka pa je isto, sedaj bom poskusil še z različnimi olji če ne bo bolje bo treba zamenjat motor al pa se sprijaznit.

Brumer a misliš da je bolje da dam olje 15W50 ker v kjižici piše 20W40 ?

lp:Anton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jutri malo poslušal v Štifti če bo moja najglasnejša bo treba zamenjat olje. V garanciji je bla zaradi prevelikega ruštanja zamenjana sklopka pa je isto, sedaj bom poskusil še z različnimi olji če ne bo bolje bo treba zamenjat motor al pa se sprijaznit.

Brumer a misliš da je bolje da dam olje 15W50 ker v kjižici piše 20W40 ?

lp:Anton

Pri prestavljanju v prvo tudi kolegova Honda ropota, ko ruski tank, po tem je vse neslišno tako, kot pri FJR! Navadi se pa boš bolj zadovoljen z motorjem in sam s sabo!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jutri malo poslušal v Štifti če bo moja najglasnejša bo treba zamenjat olje. V garanciji je bla zaradi prevelikega ruštanja zamenjana sklopka pa je isto, sedaj bom poskusil še z različnimi olji če ne bo bolje bo treba zamenjat motor al pa se sprijaznit.

Brumer a misliš da je bolje da dam olje 15W50 ker v kjižici piše 20W40 ?

lp:Anton

Nevem kateri letnik je tvoj motor,ker prej je bil tudi motul 20W40 ,15 W 50 pa je novejše olje in je za tvoj motor 100% vredu.Pri vse novejših motorjih predpisujejo za Evropo olja 15W50.Malo karikiram: za Afriko bi blo idealno 25W50 za Ajasko pa 5W 50 OK. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri prestavljanju v prvo tudi kolegova Honda ropota, ko ruski tank, po tem je vse neslišno tako, kot pri FJR! Navadi se pa boš bolj zadovoljen z motorjem in sam s sabo!

LP Mare

Da bi bil zadovoljen sam s sabo pri teh letih je skoraj nemogoče saj veš zdravje teža itd.

Z motorjem pa bom zadovoljen ko bom rešil ta problem z glasnim menjalnikom, ker tu ne velja pravilo malo denarja malo muzike. Zato bi prosu za kakšen pametnejši in bol konkreten odgovor.

lp:Anton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj praviš da je glasen....torej imaš veliko muzike :D

Pa si že primerjal s kako drugo FJR? Lahko da se samo tebi zdi glasen, ker si navajen tišjega iz prejšnjega motorja :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi bil zadovoljen sam s sabo pri teh letih je skoraj nemogoče saj veš zdravje teža itd.

Z motorjem pa bom zadovoljen ko bom rešil ta problem z glasnim menjalnikom, ker tu ne velja pravilo malo denarja malo muzike. Zato bi prosu za kakšen pametnejši in bol konkreten odgovor.

lp:Anton

Osebno zadovoljstvo s samim seboj je še bolj pomembno, kot menjalnik na enem stroju, ki mu itak dajemo prevelik pomen....

To je čisto konkreten odgovor. predvidevam, da te moti, ko prestaviš v prvo prestavo. Na koliko obratov imaš nastavljen prosti tek. po mojih izkušnjah - več obratov bolj ropota menjalnik (samo pri prestavljanju v 1). Malo znižaj obrate, če je več, kot tisoč! Jaz imam nekje med 900 - 1000! Pač tudi moj ni izjema v prvo zmeraj poka, pa Honde in ostali tudi... pač tako je. Od kar imam menjan TPS senzor mi teče motor bolj umirjeno in tudi obrati manj nihajo.

Če pa ti ropota med prestavljanjem v višje prestave potem pa nekaj ni OK! TU ti pa jaz ne morem nič svetovati.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni FJRjevci

No da zakljušim zgodbo o preglasnem menjalniku. Moja izkušnja je sledače: Olje Valvoline po 2000km

šlo v kontejner ter castrol iz kardana, v motor dal Bardahl MTX 15/50 ful sintetik v kardan pa oroginal Yamahino razlika več kot očitna, me nebo noben serviser več prepričal in pri naslednji menjavi bom šel na

AGIPovo ker je dokazljivo še boljše. :OK:

Še ena stvar me moti, ko pridem v oster ovinek in moram šaltat iz pete v tretjo gas imam zaprt nato dam gas na tričetrtine ovinka mi motor močno potegne in moram prav počasi odpirat gas ker drugače se sliši udarec v kardanu. TPS senzor je bil menjan, slišal sem da se da nekaj naštelat ampak moraš biti prijatelj s serviserjem. Katerega serviserja mi predlagate ker moj edini serviser in osebni ter poslovni prijatelj je tragično končal svojo življensko pot pred dvemi leti. :(

PS: aja sam s sabo bom zadovoljen ko odpravim še to malenkost z kardanom :lol1:

lp:iz deževne vipavske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
no FRJ-aši, jaz ga bom šla pa probati v TC, imajo testnega za sposodit... :D :D

In kakšni so bili občutki vozit tako kobilo?? :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni FJRjevci

No da zakljušim zgodbo o preglasnem menjalniku. Moja izkušnja je sledače: Olje Valvoline po 2000km

šlo v kontejner ter castrol iz kardana, v motor dal Bardahl MTX 15/50 ful sintetik v kardan pa oroginal Yamahino razlika več kot očitna, me nebo noben serviser več prepričal in pri naslednji menjavi bom šel na

AGIPovo ker je dokazljivo še boljše. :OK:

Zanimiva trditev... Kako pa je to dokazljivo? :)

Še ena stvar me moti, ko pridem v oster ovinek in moram šaltat iz pete v tretjo gas imam zaprt nato dam gas na tričetrtine ovinka mi motor močno potegne in moram prav počasi odpirat gas ker drugače se sliši udarec v kardanu. TPS senzor je bil menjan, slišal sem da se da nekaj naštelat ampak moraš biti prijatelj s serviserjem. Katerega serviserja mi predlagate ker moj edini serviser in osebni ter poslovni prijatelj je tragično končal svojo življensko pot pred dvemi leti. :(

PS: aja sam s sabo bom zadovoljen ko odpravim še to malenkost z kardanom :lol1:

lp:iz deževne vipavske.

Ta sunkovit odziv na odpiranje gasa se da odpravit ali vsaj ublažit z natančno sinhronizacijo loput v sesalnih grlih (thorttle body synchonisation ali TBS). Serviserja je treba prepričat, da se ne zadovolji s tem, da je so posameze lopute znotraj Yamahinih toleranc, ampak da se res potrudi in nastavi vse enako.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva trditev... Kako pa je to dokazljivo? :)

lp, D.

Ta trditev je res malo čudna in beseda "dokazljivo" ni za na forum :worship:

ker je skrivnost nekaterih poklicnih mehanikov F1

To precizno nastavitev loput bi pa rad zaupal kakemu dobremu mehaniku

mogoče kak predlog.

lp:Anton

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

živjo, glede na tvojo višino, motor in priimek v skypu, se mi zdi, da se poznava. TR2 / IX

Dogovor je seveda možen.

lp

marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

Glej najbolje da greš v TC motoshop,imajo testno,ti jo bodo rade volje posodili.Še prej jih pa prosi da ti zic povišajo na najvišjo stopnjo. Pa še peljal se boš lahko.S predčasnim dogovorom ti jo dajo tudi za kakšno urico na test.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

Visok sem 195 cm in sem z Yamaho FJR model 2002 - brez nastavljivega sedeža po višini prevozil cca 16.000 km, z modelom 2006 - z nastavljenim sedežem na najvišjo točko pa imam prevoženih cca 4.000 km. Nobenih, prav nobenih problemov pri vožnji ne s prvo ne z drugo Yamaho nisem imel. Brez strahu se odloči za ta motor - ne bo ti žal.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 195 cm in sem z Yamaho FJR model 2002 - brez nastavljivega sedeža po višini prevozil cca 16.000 km, z modelom 2006 - z nastavljenim sedežem na najvišjo točko pa imam prevoženih cca 4.000 km. Nobenih, prav nobenih problemov pri vožnji ne s prvo ne z drugo Yamaho nisem imel. Brez strahu se odloči za ta motor - ne bo ti žal.

LP!

Spodbudno, vabljivo. Si morda prej vozil štroma? Če da, kakšna je razlika v stilu vožnje, kakšen položaj ima sopotnica (180)?.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja FJR ima sedaj skoraj 5000 km, od tega 2000 km s sopotnico - njeni komentarji so bili zelo pohvalni, nobenih pritožb, niti po 5 dnevni turi po Bosni in Dalmaciji, čeprav je drugače punca zelo zahtevna. Motor je res pravi turer in to se plača - vendar ni pa to GoldWing - tam pa je luksuz glede udobja za sopotnico.

Kar pa je bilo meni še posebej všeč, ko sem imel sabo sopotnico in 3 polne težke kovčke, je pa to, da se je motor obnašal skoraj tako, kot da bi bil sam na motorju. Se pravi, da mašina vleče, kot da ni dodatne teže, tudi ko je treba na hitro prehitet - najlepše pri tem pa je, da ni treba šaltat. Tudi v ovinkih je bil motor nevtralen, kot da ni kaj večje teže, vendar pa ni to motor za polaganje kakih kratkih ovinkov, ker hitro prideš s tačkam do tal - turer pač. Prej sem vozil fazerja FZ6 in na šestotaku enostavno ni takega feelinga lahkotnosti vožnje ob dodatni obtežitvi in na sploh, kot je na FJR. Na splošno me je na fazerju vse nehote sililo v bolj agresivno vožnjo, saj je bil položaj malo bolj športen, pa predvsem mašino je bilo potrebno vrteti in pogosto šaltati po 2 prestavi navzdol.

FJR 2007 ima itak že vso možno opremo, razen alarma. Meni so ponudili, ko sem naročil motor, tudi 3. kovček, ampak ker sem ga že imel, sem raje vzel nosilec Givi in crash-pade (tiste bočne bunke).

Tudi jaz sem visok 193 cm in sem se na FJR dobro ujel - nisem še poskušal nastavitve balance, v glavnem sem se vozil z dvignjenim sedežem, zadnje čase pa ponovno s spuščenim. Fazer mi je bil premajhen.

Z motorjem sem ful zadovoljen, pa tud sam izgled motorja mi je veliko boljši kot primerljiva konkurenca. Pika na i pa so ogrevane ročke, potovalni računalnik, prikaz prestav na displeju in kardan. Poleg tega je motor na trgu od leta 2001, z letnikom 2006 pa so ga itak dodelali v nulo. Zadeva je torej preizkušena.

Na ameriških forumih se pritožujejo čez cukajoč gas, teh težav pa v Evropi ni (menda nimamo tako strogih okoljevarstvenih predpisov), saj imamo pri nas drugačne mape vžiga. V ZDA zato vsi po vrsti vgrajujejo PowerCommanderje, da pride v mašino bogatejša mešanica goriva in zraka, potem pa je menda motor čisto drug po obnašanju.

Nemo, jaz sem Vstroma 1000 že vozil in razlika je malo v položaju sedenja (na vstromu imaš malenkost manj pokrčena kolena zaradi višjega sedeža) ter balanca je širša in višja (enduraška). Motor je tipični dvovaljnik z dosti navora, vendar ga FJR glede mašine zaradi velikosti prekaša - še več navora in moči, vendar popolnoma kultivirano plasiranje te moči, poleg tega ni vibracij in vleče iz nule in ga zato lahko voziš pri zelo nizkih obratih. Na dvovaljniku je pri previsoki prestavi in prenizkih obratih čutit neko čudno sekanje nazaj, ki se prenaša na zadnje kolo in ni ravno ugoden feeling (zato treba nonstop pazit v kateri prestavi imaš). Večkrat vozim tudi XT660X - enovaljnik (dokler je še pri hiši), kjer je ta problem še posebej izrazit- vendar to so take zasnove motorja in njihove pomanjkljivosti. Stvar se da rešit tudi tako, da kupiš štirivaljnik.

Jaz sem očitno zelo zadovoljen z fjr, denarja, ki sem ga dal zanj, mi ni žal.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barth,

potrudil si se, kot le kaj, hvala ti. Kaže se mi neka kombinacija za neposredno menjavo, bom videl, čakam na odgovor.

Težav s štromom, ki si jih opazil, pri mojem takorekoč ni. Če je zelo vroče in pri počasni vožnji po mestu, se je včasih zgodilo, kot da bi usekal nazaj skozi uplinjač (včasih smo temu dejali, da motor kiha). Pri Panigazu so mi z elektronsko nastavitvijo (vžiga ali kaj?) to odpravili.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spodbudno, vabljivo. Si morda prej vozil štroma? Če da, kakšna je razlika v stilu vožnje, kakšen položaj ima sopotnica (180)?.

lp

Z vsem, kar ti je odgovoril Barth se v popolnosti strinjam in nimam več kaj dodati. Pred FJR sem dve sezoni vozil Vstroma 1000 in edini problem pri menjavi je predstavljala sopotnica, ki ni bila vajena tako globokih nagibov v ovinkih, kot jih omogoča FJR zaradi nižjega težišča. Po parih furah pa se je tudi ona navadila na praskanje škornjev in tačk v ovinkih. Mogoče samo opozorilo kar se tiče izbire terena za vožnjo - namreč FJR je bistveno nižji od Vstroma in zelo hitro podrsa tudi na kakšnih malo višjih ležečih policajih.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

le pazi, da ne vzameš najstarejše verzije FJR, tista ima še nekaj porodnih težavic, ki sicer niso hude, so pa lahko moteče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni FJRjevci

No da zakljušim zgodbo o preglasnem menjalniku. Moja izkušnja je sledače: Olje Valvoline po 2000km

šlo v kontejner ter castrol iz kardana, v motor dal Bardahl MTX 15/50 ful sintetik v kardan pa oroginal Yamahino razlika več kot očitna, me nebo noben serviser več prepričal in pri naslednji menjavi bom šel na

AGIPovo ker je dokazljivo še boljše. :OK:

Še ena stvar me moti, ko pridem v oster ovinek in moram šaltat iz pete v tretjo gas imam zaprt nato dam gas na tričetrtine ovinka mi motor močno potegne in moram prav počasi odpirat gas ker drugače se sliši udarec v kardanu. TPS senzor je bil menjan, slišal sem da se da nekaj naštelat ampak moraš biti prijatelj s serviserjem. Katerega serviserja mi predlagate ker moj edini serviser in osebni ter poslovni prijatelj je tragično končal svojo življensko pot pred dvemi leti. :(

PS: aja sam s sabo bom zadovoljen ko odpravim še to malenkost z kardanom :lol1:

lp:iz deževne vipavske.

Jaz sem govoril z strakovnjakom, ki je diplomiral iz maziv na strojni fakulteti, pa sem ga vprašal, katero olje mi predlaga za motor (mašino) ali pa za kardan, pa je odgovoril, da obvezno katerokoli znamko ful sintetičnega olja primerne vizkozitete (ne vem točno koliko ima YAMAHA FJR 1300). Povedal mi je da je katerokoli najslabše ful sintetično olje v vsakem primeru boljše kot najboljše pol sintetično, ali pa bog ne daj navadno mineralno olje. Za kardan mi je predlagal ful sintetično vizkoznosti 90 z obveznim dodatkom MoS2. Brez tega dodatka v kardanskem olju (ne vem katero olje ga že vsebuje), ni vredno diskutirati še naprej. Pričakujem vaše izkušnje in znanja, ker točno vem da se je o tem diskutiralo že v preteklosti in vem da bodo ti podatki prišli marsikomu zelo, zelo prav. ta teden sem naredil v šestih dneh preko 2700 Km, ker mi je FJR 2002 odlično služil na celi poti bi svojemu stroju privoščil res najboljše. Motilo me je edino to, da mi je prej nastavljen prosti tek iz nastavljenih 900 obratov padel po cca 2000 km na cca 500 pa se je motor malo zaganjal sem ga malo privil zopet nazaj na 900 obr/min. Morda je za to kakšna razlaga v katalizatorju ali pa mogoče v zračnem filtru. Neki kolega mi je ravno danes rekel, da če bi bil zračni filter zamašen bi bili obrati večji ker bi bila bolj bogata mešanica. Še en problem imam in sicer trdota zadnjega vzmetenja se mi zdi kljub nastavitvi ročice na hart in ostalih nastavitev na srednje vrednosti zdi še zmeraj premehko. zanimajo me vaše izkušnje. Vozil sem topkeys in oba stranska kovčka. Teža obeh šofer+ sopotnica cca 130KG. Ne razumem kako vsi pravijo da drsajo s tačkami jaz pa nisem še niti enkrat podrsal s tačko kljub zadnji izrabljenosti gume čisto do roba. Pritisk v gumah 2,9/2,5 bara. Prav zanima me ko si izjavil "AGIPovo ker je dokazljivo še boljše", kaj si stem mislil? Zdej sem pa čisto zbegan, kaj se dogaja z mojim strojem. Hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FRJ - aši, ali je kdo od vas 190+? Nisem imel priložnosti peljati FRJ, samo sedeti na stojalu. Se mi zdi, da utegne tiščati v kolena. Kako ščiti vetrobran? Bi jo kdo posodil za krog in se za mano peljal na Štromu 1000? Hvala za odgovor.

Kolega ima 199 cm in se mu v določenem položaju nog dogaja, da pride s koleni do plastik (velja pa tako za letnik 04 kot 07, ki ju je vozil). Pravi da je to takrat, ko sedi povsem pri tanku goriva in ima podplate nog precej vodoravno (torej pete niso dvignjene kot pri kakem bolj športnem motociklu). Vetrobran je za tako višino še najboljši originalen, kjer dobiš zrak nekje nad prsi. Če ga dvigneš, ti bobni v čeladi. Višji vizir zadevo poslabša, ker bi moral biti za 199 cm zelo povišan, da bi voznika skril za šipo in naredil vožnjo tiho (kar se lepo vidi, če se dvometraš prisiljeno sključi za šipo). Sicer pa je kolega s FJR zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

FYI - Yamaha FJR1300 letnik 2006 ima spredaj drugačne zavorne ploščice kot prejšnji letniki - česar pa serviserji ne vedo... Očitno tudi Yamaha tega ne ve, saj mi je serviser pokazal uradni Yamahin katalog (računalniško verzijo), v katerem so bile za letnik 06 navedene NAPAČNE ploščice - tako v Sloveniji kot tudi v Avstriji.

Če ploščic pri Yamahi ne boste dobili - enake ploščice uporabljajo še Suzuki Burgman AN250 (98-02), AN400 (99-03) in Kawasaki Epsilon SC250A1 (02), za FJR pa boste potrebovali 8 ploščic.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!