cvetoo Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Zanimivo, kardanskih učinkov nekako danes nisem kaj zaznaval, niti jih nisem želel sprobavati, tako dobro deluje????? :D Za kardanske učinke se bo pa treba potruditi. Zelo hitro veš, da ga imaš zdajle spomladi, ko greš v križišču desno ob avto naprej, potem pa ob malo hitrejšem spuščanju sklopke kolo odreagira levo ali desno. Najbrž pa si mislil tiste učinke pri zbijanju pred ovinkom. Zanje se je pa treba potruditi, oz treba je ostro, ostro pretikati, pa še potem se pojavlja zdrs gume in ne dvigovanje riti. Je pa res, da motor ni SS. LP
Ice Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 v vseh testih FJR niso niti enkrat omenili kardanski efekt. berzerk od reitwagen-a je v juzni spaniji peglal 600tke z staro FJR. samo v vednost. pozabil sem omeniti, da sam tega efekta tudi nisem pretirano obcutil oz. sem s casom pozabil da ima zadeva kardan. stara FJR.
ceco Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 ...ne pozabi pa na vzdrževanje kardana! Večina žal to pozabi v stilu, aha, ketna pa mazanje, kardan je pa večen. Privošči mu menjavo olja na 6.000 km. Po 30.000 km mu lahko doadš tudi aditiv za kardane. Še mehkeje teče zadeva (predvsem pri spuščanju gasa).
cvetoo Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 V navodilih za vzdrževanje je predvideno menjavanje olja za kardan v intervalih po 10k km. Za kardan FJR je Yamaha predpisala posebno olje, verjtno zato, da bi držalo cel interval. Lani konec leta je revija Motorrad objavila super test Yamahe FJR 1300 po prevoženih 100k km. Moram priznati, da zelo slabo razumem nemško, vendar mislim, da nisem zasledil nobenih težav s kardanom. Bilo bi pa dobro, če bi kdo prebral prispevek, ki mu nemščina gre bolje. LP
bobokrajnc Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Moj strah je izhajal iz izkušenj kolega, ki je mel starega Guzzija Californijo ali pod. in je govoril da mu pri menjavanju cuka motor oz.se mu zdi kot da bi ga kdo v rit brcnil, pri prestavljanju dol pa spodnaša zadnji del motorja. Zgleda da so pri FJR-ki Japonci lepo sinhronizirali delovanje kardana, kako občutljiv pa je motor v samem zavoju glede na ketno pa še bom videl. LP Bobo B)
ceco Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Nič bat, moderni kardani pri tehnološko naprednih firmah so 1. liga. Čestitam ti ne, ti pa želim saj veš kaj - A la carte. Drugače me bo Ice zradiral.
cvetoo Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 (popravljeno) Sem videl danes enega novega z FJR v Medvodah, zelo zaposlenega, je nekaj po rokah mečkal :) . Kdo neki je bil :hmm: LP Popravljeno Marec 20, 2004. Popravil cvetoo
bobokrajnc Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 Danes in včeraj sem zvozil skupaj cca.150km in sem še vedno v afektu! :kva2: Motor je neverjetno stabilen na cesti, drži svojo linijo kot da je na tirnicah in suvereno reže zrak. Nobenih zibanj, nihanj, vibracij ali pod., krmilo mirno, dobiš občutek sigurnosti nad vožnjo in motorjem. Če ne bi poznal agregata bi si mislil da imam pod oklepom turbino in ne "Ottov" motor. Zvok, pospeški ki izhajajo iz tega motorja imajo prej lastnosti turbine, ob dodajanju plina samo globoko "žvižga" iz motorja, prenos moči na kolesa je lepo zvezen. Razmišljal sem na kaj me spominjajo brutalni pospeški in ugotovil, da so moji občutki podobni prvem vzletu z letalom ko te stisne v želodcu in prilima na zic. Motor nudi čisto novo dimenzijo motociklizma in to pri razmeroma majhnih hitrostih, saj so preskoki iz npr.40-120km/h veliko bolj zabavni kot npr. prebijanje "zvočnega zidu" na avtobanu. Glede na moj predhodni motor(Varadero) pa bi omenil manj pokončno držo, tako da so me malo bolela zapestja, pa tudi vetrna zaščita zgornjega dela je bila boljša na Hondi, kjer sem imel povišano šipo. Ja ni kaj, ta FJR je vsega spoštovanja vreden motor, ni pa mi ga uspelo še spravit na centralno stojalo. Kakšni pametni nasvet, bojim se da bi mi padel na tla! LP Bobo B)
cvetoo Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 Predlagam tole. V levem plastičnem boku pod sedežem imaš oprijem za desno roko. Primi ga, z levo roko pa levo ročko. Z desno nogo potisni stopalko stojala do tal in lahno zanihaj, da na nogi dobiš občutek, da si na obe taci stojala ujel tla. Ko imaš ta občutek potegni z desno roko pod 75 stopinjskim kotom navzgor, istočasno pa z desno nogo močno potisni stopalko stojala v tla :OK: To je to. LP
bobokrajnc Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Ojla :) Bobo gre? LP Nisem še nič probaval ker me ni blo teden dni, bil v "ausslandu" grem danes domov malo probat bom javil kako je šlo. LP Bobo B)
suzuki Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 (popravljeno) Hola! Zgolj v vednost in ravnanje: v zadnji številki Motorrada (8/2004) so objavljeni rezultati izbiranja Motorja leta 2004. V kategoriji "Tourer und Sporttourer" je zmagala Yamaha FJR 1300A, z 22,7% glasov. Za njo sta Honda VFR-ABS z 11,7% in tretji BMW R1150 RT z 7,5%, torej zelo gladka zmaga Yamahe. Čestitke!!! Popravljeno Marec 29, 2004. Popravil suzuki
bobokrajnc Objavljeno Marec 29, 2004 Opozori Objavljeno Marec 29, 2004 Kako pa je kaj z dodatno opremo, ima kdo kaj izkušenj? Original kufri so dragi kot žafran, nekaj sem gledal na GIVI-jevi spletni strani pa žal ni nobene slike in kao opcija z original Yamaha nosilcem. LP Bobo B)
Ice Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 probaj gericke in louis; v obeh katalogih sem zasledil sisteme, ce se ne motim givi in h&b.
cvetoo Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 Razen originalne opreme je vse več ali manj tuga. V našem koncu smo trije kupili take motorje, ki smo jih opremili podobno. Sam imam top case Kappa 48l (2 čeladi) in stranska Kappa 42l(po 2 čeladi). Originalni imajo poleg visoke cene še to slabo lastnost, da so relativno majhni(po ena čelada v vsakega). Sam sem se lotil tudi izdelave bočnih nosicev (Predelava) iz Five stars. V HG v Beljaku lahko sicer naročiš sistem Quick lock, ki stane cca 150E in se ga relativno enostavno montira. Glede na težave, ki jih predstavlja predelava nosilcev Five stars zgoraj omenjeni sistem sploh ni drag. Na motor pašejo tudi Givi nosilci, ki pa so tako glomazni, da zaje.... cel izgled motorja. Montirani so tako, da porabiš kar dosti časa za montažo in demontažo in potem bi se najbrž vozil kar z njimi(grdo) ali pa brez njih(kadar jih rabiš jih ni). Vse tri kovčke sem z vidne plati tudi barval tako, da tudi jaz nisem ravno malo zapravil. Edino kar mi je sedaj v tolažbo je to, da imam kar nekaj prostora za vse kar z :wub: na poti potrebujeva. Da ne dolgovezim. Se kaj beremo. LP
bobokrajnc Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 Za začetek bi vprašal kako naj zmontiram gor GIVI Maxio 52l, ki mi je ostal še od Varadera, ampak tam je bil nosilec drugačen in je mel luknje za adapter plato, FJR nosilec pa tega nima. :? LP Bobo B)
cvetoo Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 Fjr ima za original nosilce pripravljene navoje v zadku(2 kom). Kolega je montiral original nosilce za plato. To pa pomeni, da je potrebno prevrati plastiko v zadku. Svetujem ti, da stopiš do serviserja, ki ti bo stvar razložil. Rešitev je v plošči, ki jo montiraš na ta nosilca in vijak na sredini, ki pa ga je tudi potrebno posebej narediti. V to osnovno ploščo(moja je iz RF) narediš ustrezne luknje in priviješ Givijevo adapter ploščo za Maxio. LP
bobokrajnc Objavljeno April 2, 2004 Opozori Objavljeno April 2, 2004 Fjr ima za original nosilce pripravljene navoje v zadku(2 kom). Kolega je montiral original nosilce za plato. To pa pomeni, da je potrebno prevrati plastiko v zadku. Svetujem ti, da stopiš do serviserja, ki ti bo stvar razložil. Rešitev je v plošči, ki jo montiraš na ta nosilca in vijak na sredini, ki pa ga je tudi potrebno posebej narediti. V to osnovno ploščo(moja je iz RF) narediš ustrezne luknje in priviješ Givijevo adapter ploščo za Maxio. LP Imaš kakšno sliko kako to zgleda. A brez vrtanja v nosilec ne gre?? :? LP Bobo B)
bobokrajnc Objavljeno April 2, 2004 Opozori Objavljeno April 2, 2004 V vožnji po mestu, ko se motor bolj greje sem opazil da mi piha vroč zrak po desni golenici nad gležnjem in to kar močno. Sedaj ko je hladno mi to paše, kaj pa poleti, zna biti neprijetno :unsure: ? Ima kdo podobne izkušnje?? LP bobo B)
cvetoo Objavljeno April 2, 2004 Opozori Objavljeno April 2, 2004 Imaš kakšno sliko kako to zgleda. A brez vrtanja v nosilec ne gre?? :? LP Bobo B) Ola. Gre. Eden od nas je pri Kappi kupil nosilec. To pomeni, da moraš odmontirati originalni ročaj, ki je namenjen sopotniku, namesto njega namestiš kovinskega Kappinega. Na ta ročaj - nosilec pa potem paše plošča. Samo ne vem 100%, če paše tudi Givijeva, predvidevam pa, da bi morala, saj sta eden kot drugi proizvajalec kar kompatibilna. V navedenem primeru gre brez vrtanja. Ročaj je na las podoben tistemu, ki je naslikan v Polo katalogu za top case, pa zdajle ne vem na kateri strani. Če te zanima, mi piši pa bom poiskal. Čez vikend ti bom poslal fotko svojega. Rabim malo časa, ker me ful nekaj preganja. Pihanje v desno nogo. :hmm: Ne vem, ne vem. Vem, da so eni tarnali za letnik 2001, da jim piha vroč zrak v levo nogo in nekaj malega v deso nogo. Jaz tega občutka nimam. Tudi poleti v španiji 40+, ob vožnji v kavbojkah mi je bilo vroče kot pes, a v noge ne. LP
Saint Objavljeno April 2, 2004 Opozori Objavljeno April 2, 2004 Samo ne vem 100%, če paše tudi Givijeva, predvidevam pa, da bi morala, saj sta eden kot drugi proizvajalec kar kompatibilna. Kappa - Givi una rasa una klasa, ista banda, sam da ma givi nove modele, kappa pa čez let ali dva popravi givijev model in ga prodaja za svojega, ko givi nov model naredi (primer ex Givi 50 l = nova Kappa 52 L, ista kovčka, 2 l več pri kappi na račun nabuhlega pokrova). Glede platke: jaz imam na Caponordu naslednjo finto, med prtljažnikom in plato je še en kovinski adapter (kovinska plata debeline 2-3 mm), ki služi temu da se po eni strani našraufa na prtljažnik od motorja, po drugi pa nanjo našravfaš aluminijast nosilec od givija, saj nosilec od givija ne moreš direkt dat gor na prtljažnik od Aprilie (šraufi ne pašejo, pri eksperimentiranju se pa potem nosilnost in varnost izgubi). Aja kaj je edina prava razlika med Givijem in Kappo - kappa ima modre, givi pa rdeče ključe. :lol1: :lol1: lp Rudi
cvetoo Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 (popravljeno) Ola. BOBO. Najprej naj se opravičim, ker nisem naredil, kar sem obljubil. Malo v službi, malo motorja, pa malo okoli hiše. Pa je šel vikend. :cry: Lahko pa pogledaš za začetek, kako imam izvedene nosilce na motorju in sicer v temi: Gorenjska motosvet sekcija, str. 47. Pod nickom ZEVS boš našel link PICS, izberi skupino slik Ride 3. 4. 2003 in nato izberi sliko SV 402296.JPG. LP Popravljeno April 4, 2004. Popravil cvetoo
bobokrajnc Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 Ola. Gre. Eden od nas je pri Kappi kupil nosilec. To pomeni, da moraš odmontirati originalni ročaj, ki je namenjen sopotniku, namesto njega namestiš kovinskega Kappinega. Na ta ročaj - nosilec pa potem paše plošča. Samo ne vem 100%, če paše tudi Givijeva, predvidevam pa, da bi morala, saj sta eden kot drugi proizvajalec kar kompatibilna. V navedenem primeru gre brez vrtanja. Ročaj je na las podoben tistemu, ki je naslikan v Polo katalogu za top case, pa zdajle ne vem na kateri strani. Če te zanima, mi piši pa bom poiskal. Si mislil kaj takega??? BTW slika je iz žegnanja v Mirni peči in sem jo zasledil na forumu. LP Bobo B)
cvetoo Objavljeno April 14, 2004 Opozori Objavljeno April 14, 2004 Ja. to je ta nosilec. Prodajajo ga pri vseh prodajalcih, ki imajo opremo od Aures-a. BTW si si mojo *kravco* ogledal na sliki ki sem ti jo omenil? Se kaj voziš :topic:Šefi ne me kregat LP
bobokrajnc Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 @cvetoo: Z vožnjo tako sam veš kako je te dni :BUA: , malo sem in tja pa. Zanima pa me druga stvar, kupil sem sintetično olje Castrol TXT SAE 10W-50, katerega moram menjati zaradi servisa na 10000km. Olje sem kupil v Avstriji ker je bistveno ceneje kot so mi rekli na servisu Yamaha, zaradi tega jim ga bom kar prinesel. Problem je ta da sem v servisni knjižici zasledil "priporočljiva olja" v razredih SAE 10W-40, 15W-40 in še eno-se ne spomnim. Olja SAE 10W-50 pod priporočljivimi olji ni in malo cvikam če je O.K???? LP Bobo B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se