Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dej raj na 7ko komplet akrapoviča pa bo šel bolj kot 9ka. 9ka gre 268, 7ka z akrapotom pa blizu 280 realnih...

Kawlni pa niso na grobniku naredili NIČ, upam da jim jaz povrnem čast :worship:

Objavljeno
Dej raj na 7ko komplet akrapoviča pa bo šel bolj kot 9ka. 9ka gre 268, 7ka z akrapotom pa blizu 280 realnih...

Kawlni pa niso na grobniku naredili NIČ, upam da jim jaz povrnem čast :worship:

pa se 7ka z original rorom zvrti do blokade v šesti :hmm:

ampak ti pa maš samozavest :worship:

Objavljeno

Sj ni fora da bo bolj letela...mam komplet akrapota gor.Šla mi je mašina pa rabm novo...paše tut od ninje 9ke do letnika 97'...vključno letnik 97'

Objavljeno

Jaz vem za eno mašino zx-9r sam ne vem če jo proda, mogu bi ga prepričat...pokliči me jutri popoldne 031-317-182

Pa kaj te 7ke tolk na veliko crkujejo ?? Nisem si mislil

Objavljeno
Jaz vem za eno mašino zx-9r sam ne vem če jo proda, mogu bi ga prepričat...pokliči me jutri popoldne 031-317-182

Pa kaj te 7ke tolk na veliko crkujejo ?? Nisem si mislil

jajce stare pač :D

Objavljeno
jajce stare pač :D

Dejno nehi; poči te dol za šalo, kot tudi marsikateri motor .) Večino SS motorjev tistega časa in še več iz današnjega. Na Kočevje-Dvor dam za gajbo pira če me uspe kdo prehitet :P

Objavljeno
Dejno nehi; poči te dol za šalo, kot tudi marsikateri motor .) Večino SS motorjev tistega časa in še več iz današnjega. Na Kočevje-Dvor dam za gajbo pira če me uspe kdo prehitet :P

Je to edina cesta, ki jo maš v nulo naštudirano? :hmm:

Drugače pa so sedmice rakete. :OK:

Objavljeno
Dejno nehi; poči te dol za šalo, kot tudi marsikateri motor .) Večino SS motorjev tistega časa in še več iz današnjega. Na Kočevje-Dvor dam za gajbo pira če me uspe kdo prehitet :P

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ja motor ma 230 kg skoraj pol pa bi ti z današnjimi ss petardami tekmoval. ma pol pa svizec zavije čokolado :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
Dejno nehi; poči te dol za šalo, kot tudi marsikateri motor .) Večino SS motorjev tistega časa in še več iz današnjega. Na Kočevje-Dvor dam za gajbo pira če me uspe kdo prehitet :P

lahko pa prideš ti v maribor, pa grema na pohorje, da vidimo kak se obnese stara kišta na zaprtih ovinkih... :D ...to je bedno govorit neke ceste ki jih poznaš v nulo, najbolj realna slika je na dirkališču, bomo te tam vidli...

Popravljeno . Popravil _Nejkoo_
Objavljeno
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ja motor ma 230 kg skoraj pol pa bi ti z današnjimi ss petardami tekmoval. ma pol pa svizec zavije čokolado :lol1:

To ma zx-7r. Stari RR kot moj so meli suho maso 190, z akrapotom 180, z polnim tankom imam 195 .)

Objavljeno (popravljeno)

Ta tvoj motor bo imel kmalu 170kil :) Vsakič ko napišeš jih je manj...

7-ki je ura odbila... Vsak današnji 1000ak,600ak je lažji za peljat predvsem pa hitrejši.

Zelo težko verjamem da bi šli z leti kar se tiče ciklistike na slabše...

Pelje se sigurno fajn, ampak tu so novi časi...

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
Ta tvoj motor bo imel kmalu 170kil :) Vsakič ko napišeš jih je manj...

7-ki je ura odbila... Vsak današnji 1000ak,600ak je lažji za peljat predvsem pa hitrejši.

Zelo težko verjamem da bi šli z leti kar se tiče ciklistike na slabše...

Pelje se sigurno fajn, ampak tu so novi časi...

LP

tako je, dežavuja nostalgika je pač čas povozo...res mi ni jasno kaj vidi na teh starih okornih kripah, ki pa so še grde povrhu pa s tistimi lučmi v stilu tega smajlija------> :eek: ...svašta...no sej vsak pač ma svoj okus :D

To ma zx-7r. Stari RR kot moj so meli suho maso 190, z akrapotom 180, z polnim tankom imam 195 .)

no moja ninja 636, letnik 04, pa ima 163 kg suhe teže, pa mam tud jaz akrapota ki je precej precej lažji od orginal bojlera, tak da dam roko v ogenj da kar se tiče handlinga ne more tvoja stara kripa kaj parirat dosti....zvok ma boljši, to je pa tud vse .)

Objavljeno

Bova šla na kočevje-dvor enkrat peljat, kratkih ovinkov niti ne maram, ko boš ti 50 shimmiyev dobil, bom jest že v Novem mestu v kafiću :) Drugač pa je res da ima vsak svoj okus, men je tud 636 lep motor, sam ti stari kawlni so bli večje legende. Mislim da je kawasaki naredil napako ko je opustil zx-7r in tudi zx-9r ki sta bila odlična motorja. Prvi za dirke, drugi pa za udobno cestno vožnjo. Zdej maš pa sam 636 ki ne more konkurirat 10-kam pa ninjo10, ki je že kar prehud motor. Sej novejše 6-ke od kawasakija so polom, na pistah ne morejo nič, sploh v supersportu jih honda pa yamaha požreta za malico, ker imata boljšo ciklistiko, zavore itd..-in tudi boljši agregat...Ta ninja6 ko sm jest imel pa je bila super za dirke, saj je Andrew Pitt z njo osvojil supersport prvenstvo. Recimo 07 ninja pa je pravi polom od motorja- nikakvi dizajn, pa tud slabo gre. Če bi zdele imel denar pa da bi v 600class gledal, bi sigurno vzel cbr600rr, prot kateri kwak nima za burek. Al pa modificiral recimo '00 ninjo6 v dirkalnika...

Če boš pa še naprej pljuval čez zx-7r nisi pravi kawasaki rider. Ne moreš tajiti lastnega porekla. Ta motor je bil dolga leta okostje kawasakijevega superbike programa in zmagovalec številnih dirk, zadnje verzije so imele že kar 170 konj, ni jih povozil čas ampak nova pravila tekmovanja. Zato je tudi kawasaki začel forsirati 1000 in 600 razred, ker 750ke niso imele več tekmovanj, kjer bi se izkazale. Kar je po svoje tudi razumljivo. Jaz še vedno mislim, da je 750 idealni kompromis med 600 in 1000, saj so novi 750ccm motorji po masi enaki 6-kam, vlečejo pa kot 1000 ko dobijo obrate. Tudi v nizkih obratih je razlika zelo velika, kar ti lahko potrdim. 2leti nazaj sem vozil srad750 in drug dan takrat že mojo zx-6r in nisem mogel verjet, kok je na nižjih podhranjena. Isto letos zx-7r vs. zx-6r in razlika je očitna. Mislim da še najbolj na izhodih iz ovinkov. Razen na zadnje kolo 7ka noče, zaradi drugačnega podvozja. Zato pa shimmiya ne poznam .) Če se bi že pomerila: drag race 1:0 zame, dolgi in srednji ovinki 1:0 zame, kratki ovinki 1:0 zate (al pa ne), grobnik 10:0 zame :whistle:

O zvoku pa nebi, so že na ridah povedali svoje .)

Objavljeno

o pizda. Svoj čas so bli verski fanatiki Ducatisti. zdej so tud med nami?!?!? :kva1:

Objavljeno

Kar nej tale tvoj KWAK nabrije mojo yamaho v porabi olja, če je že tko vsemogočen :hooray: :slap:

Objavljeno
Če boš pa še naprej pljuval čez zx-7r nisi pravi kawasaki rider.

Se mi je zdelo da sem pravi kawaš. Že takrat ko sem prodala brezhibno in zares čudivito R6-ko in jo zamenjala s tem, ker sem pač mela nick po prvem motorju.. :grim

Zdaj pa, ko je kriterij za to postala še vožnja 7-ice pa sploh..

Emmm... Zakaj že tekmujete med sabo? :hmm: Nebi raje pelali scat kake honde? Ah... Mladina... :rolleyes:

Objavljeno
...

Emmm... Zakaj že tekmujete med sabo? :hmm: Nebi raje pelali scat kake honde? Ah... Mladina... :rolleyes:

:angry:

kr pejte trenirat, kawoljubci

dvor-kočevje (tabla-tabla) gre 11 minut

lahk pa tut kje drugje, seveda

Objavljeno
:angry:

kr pejte trenirat, kawoljubci

dvor-kočevje (tabla-tabla) gre 11 minut

lahk pa tut kje drugje, seveda

Hmmm... Glej, glej kdo nadzira kawaborce... :grim

A onega dela, ko sem Yame hvalila pa ne boš citiral?

Napišem raje kaj o kolesarjenju? :P

p.s.: Tam vem za eno tablo: Smrtno nevarno- revir medveda! pa gor je prečrtana lobanja. Fantje pazte tam, ker je naprej gozdna pot polna kamnov. :grim

Ampak gre skos no.. Če je s tovornjakom šlo, bo z mopedom tudi. :D

Objavljeno
Bova šla na kočevje-dvor enkrat peljat, kratkih ovinkov niti ne maram, ko boš ti 50 shimmiyev dobil, bom jest že v Novem mestu v kafiću :) Drugač pa je res da ima vsak svoj okus, men je tud 636 lep motor, sam ti stari kawlni so bli večje legende. Mislim da je kawasaki naredil napako ko je opustil zx-7r in tudi zx-9r ki sta bila odlična motorja. Prvi za dirke, drugi pa za udobno cestno vožnjo. Zdej maš pa sam 636 ki ne more konkurirat 10-kam pa ninjo10, ki je že kar prehud motor. Sej novejše 6-ke od kawasakija so polom, na pistah ne morejo nič, sploh v supersportu jih honda pa yamaha požreta za malico, ker imata boljšo ciklistiko, zavore itd..-in tudi boljši agregat...Ta ninja6 ko sm jest imel pa je bila super za dirke, saj je Andrew Pitt z njo osvojil supersport prvenstvo. Recimo 07 ninja pa je pravi polom od motorja- nikakvi dizajn, pa tud slabo gre. Če bi zdele imel denar pa da bi v 600class gledal, bi sigurno vzel cbr600rr, prot kateri kwak nima za burek. Al pa modificiral recimo '00 ninjo6 v dirkalnika...

Če boš pa še naprej pljuval čez zx-7r nisi pravi kawasaki rider. Ne moreš tajiti lastnega porekla. Ta motor je bil dolga leta okostje kawasakijevega superbike programa in zmagovalec številnih dirk, zadnje verzije so imele že kar 170 konj, ni jih povozil čas ampak nova pravila tekmovanja. Zato je tudi kawasaki začel forsirati 1000 in 600 razred, ker 750ke niso imele več tekmovanj, kjer bi se izkazale. Kar je po svoje tudi razumljivo. Jaz še vedno mislim, da je 750 idealni kompromis med 600 in 1000, saj so novi 750ccm motorji po masi enaki 6-kam, vlečejo pa kot 1000 ko dobijo obrate. Tudi v nizkih obratih je razlika zelo velika, kar ti lahko potrdim. 2leti nazaj sem vozil srad750 in drug dan takrat že mojo zx-6r in nisem mogel verjet, kok je na nižjih podhranjena. Isto letos zx-7r vs. zx-6r in razlika je očitna. Mislim da še najbolj na izhodih iz ovinkov. Razen na zadnje kolo 7ka noče, zaradi drugačnega podvozja. Zato pa shimmiya ne poznam .) Če se bi že pomerila: drag race 1:0 zame, dolgi in srednji ovinki 1:0 zame, kratki ovinki 1:0 zate (al pa ne), grobnik 10:0 zame :whistle:

O zvoku pa nebi, so že na ridah povedali svoje .)

zakaj pa nebi šou na kratke in zaprte ovinke??? tam pa je konec s to tvojo kriplavo okorno jajco ha, pa tud s tvojimi sposobnostmi za hitre menjave smeri...pa ne da bi jaz bil kaj ekstra, ampak ti take strelaš da se ti res že krave smejijo...ko si tak samozavesten o svoji vožnji in prepričan kak bi ti vse ostale nascal, po eni strani pa si čustvena razvalina jokajoča v vseh temah za pussyje...tak da nevem kolk je tebe kaj v hlačah, pomoje ko bi te kdo nascal bi se še zjokal, pa žile prerezal na koncu...glede teh tvoj starin pa ti rečem samo to...sej so bile legende ja in kvalitetni motorji nič ne rečem, ampak čas jih je povozo in to je dejstvo, danes so tu lažji, okretnejši motorji z dodelanim agregatom in ni primerjave s temi starimi kravami...to si že enkrat vbij v glavo, lahko si ti ljubitelj starejših kawasakijev pa so ti všeč in tako dalje, ne morš pa govorit da so to boljši v voznih lastnostih od teh novih, ki imajo usd vilce, boljši agregat, zavore, itd...in ne klobasaj več takih neumnosti...drugač pa ne more kawasaki vedno ven vrečt neke top uspešnice...bomo počakali na pravi trenutek, in ko bo spet postregel s kako veleuspešnico in korakom naprej, tako kot se je to zgodilo leta 03, ko so vrgli na tržišče popolnoma prenovljeno in dodelano ninjo, potem bomo pa nabavli naslednjo...do takrat pa bo 04 čist dovolj, ker tak ko sem rekel, so ravno z modelom 03/04 zx-6r, naredli tisti preskok tako dizajnerski kot tudi v vseh ostalih segmentih (od agregata do vzmetenja), naslednja dva modela pa sta pač tako nič kaj posebnega, malo zamenjana oblika, še malo bolj je shujšala pa par konjičev dobila, drugač pa brez neke jake spremembe...ko pa bojo spet postregli s kakim revolucionarnim modelom, tak kot leta 03, pa bo spet zanimivo...ampak pomoje bo še en cajt trajalo, do takrat bomo pa dobili vsako leto ven neke suhcene nikakve ninje, katere tut men niso všeč, ker so s svojo ozkostjo vedno bolj podobne italijanskim dvovaljnim jajcam...vseeno pa nova ninja ni kaj dost lažja od moje 04, ki ima suhe teže 163 kg...sej pravim, bo treba počakat....ti s temi svojimi starinami pa se malo umiri, očitno ti to nič ne pove al kaj, da ti nonstop vse crkuje pa maš nonstop na servisu...jaz se s svojim vozim, tankam, tu pa tam pogledam kolk je olja, mažem ketno in to je to, brez problemov...kaj pa maš ti od svojih starih jajc??? nonstop na servisih, pocrka ti vse kaj je možno, na koncu pa še padeš v depresijo ko si na grobniku samo med gledalci...stopi na realna tla dečko, motorji so zato, da jih vozimo, ne pa da jih občudujemo v svoji garaži v nevoznem stanju, zraun pa govorimo kaki top top so to motorji, pa da jim noben ne seže do kolen... :slap:

Se mi je zdelo da sem pravi kawaš. Že takrat ko sem prodala brezhibno in zares čudivito R6-ko in jo zamenjala s tem, ker sem pač mela nick po prvem motorju.. :grim

Zdaj pa, ko je kriterij za to postala še vožnja 7-ice pa sploh..

Emmm... Zakaj že tekmujete med sabo? :hmm: Nebi raje pelali scat kake honde? Ah... Mladina... :rolleyes:

ja waaaw ti starina pa s icele 2 al 3 leta starejša od nas :D

Objavljeno

Brdo! Vsebino zadnjih 2 postov samo glej in ne vskoči! :grim

Objavljeno
Pssst banda!

Da bo teren nevtralen:

hehehe, kolk te je krog...4 al 5 km??? :lol1:

Objavljeno
hehehe, kolk te je krog...4 al 5 km??? :lol1:

Ravno toliko da v 636-ke letnika 03-04 ni treba dolivat dosti olja. :grim

Objavljeno
Kar nej tale tvoj KWAK nabrije mojo yamaho v porabi olja, če je že tko vsemogočen :hooray: :slap:

yamaha=pianino

neyko=razvalina

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!