Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Mislim da je kawasaki naredil napako ko je opustil zx-7r in tudi zx-9r ki sta bila odlična motorja. Prvi za dirke, drugi pa za udobno cestno vožnjo. Zdej maš pa sam 636 ki ne more konkurirat 10-kam pa ninjo10, ki je že kar prehud motor.

Da še jaz pljunem v to skledo. Katerokoli nemško motoristično revijo vzamem v roke, nikjer ni bilo zaslediti vsaj kančka navdušenja nad ZX-7R. Podvozje je bilo že za tisti čas povprečno, ciklistika in bremze tudi. Imel je zanimivo obliko, to bi pa naj bilo vse. Za razliko je ZX-6R bil zelo priljubljen motor in tudi ocene so bile mnogo višje kot pri njegovi malo večji sestri (7-ki). Po merjenju moči, ciklistiki in še marsičem drugem, je prednjačil pred konkurenco. Res pa je, da sem teste spremljal zgolj do prihoda 636-ke. 636 ne rabi konkurirat 10-kam, ampak svojemu razredu (R6, GSX-R 600 itd.). Skratka, 6-ka nikoli ni bila za odmet in je bila eden najboljših (če ne celo najboljši motor) v svojem razredu.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

Če že mislite it tekmovat, bo najbolj objektivno, če grete na kakšno progo. Na cesti maš semaforje, pa avte, pa kup ostalih ovir.

Objavljeno

fantje koga sm dons sreču na cest z zeleno zx6r o5-06 letnik pa brdavs je biu tut bliz sinje gorice

Objavljeno
Da še jaz pljunem v to skledo. Katerokoli nemško motoristično revijo vzamem v roke, nikjer ni bilo zaslediti vsaj kančka navdušenja nad ZX-7R. Podvozje je bilo že za tisti čas povprečno, ciklistika in bremze tudi. Imel je zanimivo obliko, to bi pa naj bilo vse. Za razliko je ZX-6R bil zelo priljubljen motor in tudi ocene so bile mnogo višje kot pri njegovi malo večji sestri (7-ki). Po merjenju moči, ciklistiki in še marsičem drugem, je prednjačil pred konkurenco. Res pa je, da sem teste spremljal zgolj do prihoda 636-ke. 636 ne rabi konkurirat 10-kam, ampak svojemu razredu (R6, GSX-R 600 itd.). Skratka, 6-ka nikoli ni bila za odmet in je bila eden najboljših (če ne celo najboljši motor) v svojem razredu.

To pa skoraj nebi verjel. Jaz sem vozil recimo zx-7r in zx-6r (97, 98 in 04), tudi gsx-r 750 (96 in 04). Vse kar ti lahko povem je, da je sedmica res malo težja od omenjenih motorjev, vendar se čez dolge ovinke pelje neprimerno lepše kot vsi ostali- da ne govorim o stabilnosti. Čez srednje ovinke jo za enako hitrost ne rabiš toliko nagibati, pa še agregat je full eksploziven v nižjem in srednjem območju. Na visokih pa sploh. Edino na zadnje kolo ga je nemogoče spravit, kar pa me ne moti. Pri 636 me je motila velika nestabilnost pri pospeševanje. Kar se tiče revij, ne vem. So pa sedmico zelo hvalili vsi dirkači (Gustinčič, Jerman, Balin, itd.....) in sicer dirkalno izvedbo. Gorgh pa je dirkal z serijsko in on bi ti lahko veliko povedal če te zanima.

Jaz o podvozju, ciklistiki, zavorah nimam pripomb, če primerjam motor z vsemi ki sem jih naštel gor...ČE hočeš ti dam tudi za peljat, ni nobenega problema.

Objavljeno
Pri 636 me je motila velika nestabilnost pri pospeševanje.

to pa dela moč in sama teža 636 ke...

se vozi zelo lepo, samo položaj sedenja morš pogruntat, pa ni problemov pri polnem pospeševanju .)

Objavljeno
:angry:

kr pejte trenirat, kawoljubci

dvor-kočevje (tabla-tabla) gre 11 minut

lahk pa tut kje drugje, seveda

Tako je in to samo z Hondo :yea1:

Objavljeno
Še moj zxr-750 RR

Oprema:

-kayaba vilice (upside down)

-aluminijast rezervar

-športni blažilec

-blažilnik momenta sklopke

-komplet akrapovič sistem

-dynojet kit

-ploščice AP racing

-pnevmatike dunlop gp

-krajši prenosi (15 zob spredaj)

-moč motorja okrog 130 hp

-mra steklo (kmalu)

alim0228co7.jpg

a lahko tole odebeljeno razložiš, ker slipper clutch je kawasaki začel vgrajevati šele leta 2005, in kaj je športni blažilec, a lahko slikaš :hmm:

Objavljeno
To pa skoraj nebi verjel. Jaz sem vozil recimo zx-7r in zx-6r (97, 98 in 04), tudi gsx-r 750 (96 in 04). Vse kar ti lahko povem je, da je sedmica res malo težja od omenjenih motorjev, vendar se čez dolge ovinke pelje neprimerno lepše kot vsi ostali- da ne govorim o stabilnosti. Čez srednje ovinke jo za enako hitrost ne rabiš toliko nagibati, pa še agregat je full eksploziven v nižjem in srednjem območju. Na visokih pa sploh. Edino na zadnje kolo ga je nemogoče spravit, kar pa me ne moti. Pri 636 me je motila velika nestabilnost pri pospeševanje. Kar se tiče revij, ne vem. So pa sedmico zelo hvalili vsi dirkači (Gustinčič, Jerman, Balin, itd.....) in sicer dirkalno izvedbo. Gorgh pa je dirkal z serijsko in on bi ti lahko veliko povedal če te zanima.

Jaz o podvozju, ciklistiki, zavorah nimam pripomb, če primerjam motor z vsemi ki sem jih naštel gor...ČE hočeš ti dam tudi za peljat, ni nobenega problema.

Sicer se me kreg zx6r vs zx7r ne tiče, bi pa komentiral kar se tiče gixxerja 04. Pot od Razdrtega do Postojne (pa še ta skoraj po omejitvah), je enostavno premalo, da oceniš kako je motor stabilen in kako se pelje čez hitre ali katerekoli druge ovinke. Enako jaz po teh par km ne morem sodit tvoje sedmice, sploh zato ker je še ful trokirala, zaradi slabo nastavljenega agregata.

Glede nagibanja pri enaki hitrosti, pa priporočam osnove fizike :) Mislim, da je položaj oziroma tehnika in presedanje voznika veliko bolj ključno tu, kakor to, ali je motor zx6r, zx7r, gsxr, cbr.. :)

Objavljeno
a lahko tole odebeljeno razložiš, ker slipper clutch je kawasaki začel vgrajevati šele leta 2005, in kaj je športni blažilec, a lahko slikaš :hmm:

antihop sklopko je mel že prvi zxr. :naughty: pa takrat nobedn ni vedu kaj z njo počet. ZXR je biu fenomenalen motor, za leto 89. leta 2008 pa je kup železa z subjektivno sentimentalno vrednostjo.

Objavljeno
a lahko tole odebeljeno razložiš, ker slipper clutch je kawasaki začel vgrajevati šele leta 2005, in kaj je športni blažilec, a lahko slikaš :hmm:

Športni blažilec je kawasaki original vgrajeval na zxr RR modele (zadnji)- tak podatek sem dobil. LAhko ga tudi slikam ni problema. Za slipper clutch si dobil odgovor...

Objavljeno
Športni blažilec je kawasaki original vgrajeval na zxr RR modele (zadnji)- tak podatek sem dobil. LAhko ga tudi slikam ni problema. Za slipper clutch si dobil odgovor...

tisti cartmanov odgovor je sarkastične narave, če nisi ugotovil ;)

Objavljeno
tisti cartmanov odgovor je sarkastične narave, če nisi ugotovil ;)

meni se ni zdel, mogoče pa ne štekam :D

Objavljeno
meni se ni zdel, mogoče pa ne štekam :D

čakaj a vi mene hecate ali je 20 let star motor res imel že v originalu slipper clutch........zdi se mi neverjetno, ker je kawasaki začel to vgrajevati šele leta 2005 v model 636

Objavljeno

Jest sem šaltal v nižjo iz polnih obratov da bi probal SKLOPKA NI BLOKIRALA KOLO- to je vse kar ti lahko rečem. Lahko prideš probat kadarkoli.

Objavljeno

@P182: Smiselnost razprave se je izgubila nekje med Dvorom in Kočevjem tak, da se ne trudi, ker smo tudi ostali v temi. ;)

@OSTALI: A obstaja še kaka tema na tem forumu kjer svoji svoje kritizirajo? :grrr

Kam jo mahnete med vikendom? Baje bo sončno.. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
čakaj a vi mene hecate ali je 20 let star motor res imel že v originalu slipper clutch........zdi se mi neverjetno, ker je kawasaki začel to vgrajevati šele leta 2005 v model 636

sm iskal motopuls, v katerem je bil "predstavljen" ZXR. pa ga žal ne najdem. Oni majo rubriko v kateri obdelajo kako strvar iz zgodovine. Članek je pač dvostranski hvalospev ZXRju, in tamu, kako over the top motor je bil takrat. in ja, že takrat je mel antihopping sklopko. Zx7r pa mislim de tega ni mel več. preveč komplicirano za tiste čase.

@greenninja: v Novo Gorico, in čez tolmin domow, pa na AA na Grobnik;)

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno
To pa skoraj nebi verjel. Jaz sem vozil recimo zx-7r in zx-6r (97, 98 in 04), tudi gsx-r 750 (96 in 04). Vse kar ti lahko povem je, da je sedmica res malo težja od omenjenih motorjev, vendar se čez dolge ovinke pelje neprimerno lepše kot vsi ostali- da ne govorim o stabilnosti. Čez srednje ovinke jo za enako hitrost ne rabiš toliko nagibati, pa še agregat je full eksploziven v nižjem in srednjem območju. Na visokih pa sploh. Edino na zadnje kolo ga je nemogoče spravit, kar pa me ne moti. Pri 636 me je motila velika nestabilnost pri pospeševanje. Kar se tiče revij, ne vem. So pa sedmico zelo hvalili vsi dirkači (Gustinčič, Jerman, Balin, itd.....) in sicer dirkalno izvedbo. Gorgh pa je dirkal z serijsko in on bi ti lahko veliko povedal če te zanima.

Jaz o podvozju, ciklistiki, zavorah nimam pripomb, če primerjam motor z vsemi ki sem jih naštel gor...ČE hočeš ti dam tudi za peljat, ni nobenega problema.

ma daj ne govori oslarij da zx-7r ne gre na zadnjo kolo....125-ke grejo brez sklopke na zadnjo če znaš, ne pa da mašina z 130 konji ne bi šla :headbang:

Objavljeno
Hmmm... Glej, glej kdo nadzira kawaborce... :grim

A onega dela, ko sem Yame hvalila pa ne boš citiral?

Napišem raje kaj o kolesarjenju? :P

p.s.: Tam vem za eno tablo: Smrtno nevarno- revir medveda! pa gor je prečrtana lobanja. Fantje pazte tam, ker je naprej gozdna pot polna kamnov. :grim

Ampak gre skos no.. Če je s tovornjakom šlo, bo z mopedom tudi. :D

en senzor se mi je vžgal in pokazal tvoj post, potem ko si nekaj čez hondaše imela za povedat ...

Jaaaaa, bicikliranje ... od takrat sem naredil manj kot 10 km, letos se mi spet kr ne da spravit gor :S

Dej kej napiiiiš nooooo :P

Ravno toliko da v 636-ke letnika 03-04 ni treba dolivat dosti olja. :grim

ostale kawe rabijo vmesne postanke za dolivanje? :P

ok ok, sej bom nehal ...

@OSTALI: A obstaja še kaka tema na tem forumu kjer svoji svoje kritizirajo? :grrr

obstaja, glej in se čudi :P

je pa res da potem ko se je privadila na moj režim vožnje, ni popila niti kapljice več ;)

Objavljeno
To pa skoraj nebi verjel. Jaz sem vozil recimo zx-7r in zx-6r (97, 98 in 04), tudi gsx-r 750 (96 in 04). Vse kar ti lahko povem je, da je sedmica res malo težja od omenjenih motorjev, vendar se čez dolge ovinke pelje neprimerno lepše kot vsi ostali- da ne govorim o stabilnosti. Čez srednje ovinke jo za enako hitrost ne rabiš toliko nagibati, pa še agregat je full eksploziven v nižjem in srednjem območju. Na visokih pa sploh. Edino na zadnje kolo ga je nemogoče spravit, kar pa me ne moti. Pri 636 me je motila velika nestabilnost pri pospeševanje. Kar se tiče revij, ne vem. So pa sedmico zelo hvalili vsi dirkači (Gustinčič, Jerman, Balin, itd.....) in sicer dirkalno izvedbo. Gorgh pa je dirkal z serijsko in on bi ti lahko veliko povedal če te zanima.

Jaz o podvozju, ciklistiki, zavorah nimam pripomb, če primerjam motor z vsemi ki sem jih naštel gor...ČE hočeš ti dam tudi za peljat, ni nobenega problema.

Jaz sem peljal samo ZX-6R (98) izmed teh tako, da objektivne ocene ne morem podat. Imam pa še nekaj starih motor revij, v katerih ni impresioniral. V eni (mislim, da o zaviranju) je bila tudi primerjava ZX-7R in onega od Laville (za Superbike torej) in razlika je bila precejšnja. Lahko mi daš za peljat, ampak spet ti bom težko objektivno povedal, ker pač nisem novinar, ki bi prevozil veliko športnih motorjev ;)

Objavljeno
@P182: Smiselnost razprave se je izgubila nekje med Dvorom in Kočevjem tak, da se ne trudi, ker smo tudi ostali v temi. ;)

Kam jo mahnete med vikendom? Baje bo sončno.. :hmm:

imaš prav :)

v Celje, kjer se bo odvijala 2. dirka AP-ja v minimotu :010

Objavljeno

Da bi tebi odgovarjal na kakšne tvoje poste, bi moral biti človek vsaj malo čuden. Vsaj! :slap: (Aja, če kdo ve kako se izklopi posameznega uporabnika :devil: , naj mi to prosim sporoči.)

Evo kawafili! En primerjalni test, zmaga gre seveda Kawlnu, tokrat Zx-6R (636) :kva2:

primerjalc.pdf

Objavljeno
Da bi tebi odgovarjal na kakšne tvoje poste, bi moral biti človek vsaj malo čuden. Vsaj! :slap: (Aja, če kdo ve kako se izklopi posameznega uporabnika :devil: , naj mi to prosim sporoči.)

Evo kawafili! En primerjalni test, zmaga gre seveda Kawlnu, tokrat Zx-6R (636) :kva2:

primerjalc.pdf

normalno, kaj drugega sploh ni za pričakovati...sploh pa da bi primerjali 04 letnike, takrat ko še honda niti usd vilc ni mela :lol1:

Objavljeno

ker ne najdem oglasov gre se pa za kawasaki bom oglas napisal kar tu.

kupim prtljažnik za kufer za GPZ 500s l93

ponudbe na 041/273-705

PS

če pa komu ni kaj jasno pa naj post prestavi v male oglase jaz jih ne najdem več

lp

Objavljeno

Of kolega KLE500 = zakuhal :glare:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!