Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno
Da obrazložim kako in zakaj sta definirani omejitvi hitrosti 50km/h in 30 km/h!!! 30km/h je hitrost pri kateri se OTROK smrtno še ne poškoduje, v primeru da ga zbije osebni avtomobil, 50km/h pa je hitrost pri kateri se ODRASLA OSEBA smrtno še ne poškoduje v primeru, da ga zbije osebni avtomobil! Toliko o fiziki...

Ob kakšnih pogojih? Če nekoga avto pri 50 km/h zadane naravnost v glavo mu ni pomoči.

Mislim, da je tudi pomembno kakšne vrste je osebni avtomobil (oblika in višina prednjega dela).

Objavljeno
... Razmišlajnje odgovornih za cestno varnost je popolnoma zgrešeno ...

Zakaj za vraga morajo razmišljati samo odgovorni za cestno varnost?

A se vam res ne posveti, da bi morali malo več o tem razmišljati tudi udeleženci v prometu???!!!

Klasika, vedno so za vse drugi krivi, le mi motoristi smo pridne ovčice, ki ga najebamo zaradi neumnosti in neodgovorne vožnje drugih!

PS: ftp, da ne bo nesporazumov, to ne leti na tebe osebno, ampak na tiste norce, ki imajo cesto za dirkališče in temu primerno tudi vozijo, potem pa je jok in stok in R.I.P. in podobne neumnosti, ko se sem ter tja kakšen malo ubije.

Objavljeno
...ko se sem ter tja kakšen malo ubije.

:blink: Kako pa to zgleda?

Objavljeno
Povzročiteljica ni nobena prasica in če tebi manjka kulture že na forumu, si raje ne predstavljam, kako se obnašaš na cesti.... Po sliki sodeč je moralo biti trčenje silovito in, ker bi naj šlo za naselje, kjer bi naj bila omejitev 50 ali 60 se lahko samo vprašamo kdo je zdaj tukaj prasica? Tisti, ki ne pripelje po omejitvah ali tisti, ki nekomu odvzame prednost... Oba sta v prekršku... Žal !

Neskončnokrat bo očitno potrebno ponovit, da se bi naj VSI udeleženci v cestnem prometu držali CESTO PROMENTIH PREDPISOV IN PRAVIL ! Je to tako težko razumet? Očitno je, drugače ne bi eni divjali po cestah in drugi jemali prednosti...

100d47b0b5197881e94a8324aba2eee7.jpeg

Takole je,danes sem govoril z bratroncem od preminulega,ki je šel urejat zadeve v Koper in po motor.Gospa,da se ne bom nekulturno izražal je njemu in ženi zapeljala direkt pred motor.Motor je razbit po levi strani drugače pa je skoraj nedotaknjen.Prednji del pa je popolnoma cel.Zadnjič v Kranju ne rečem da sta pobča pretiravala,tu pa je sigurno čisto izsiljevanje prednosti.Zavorne poti ni,motor pa skoraj cel,tako da o pretirani hitrosti ni potrebo izgubljati besed.Kolikor sva midva govorila je rekel,da je pokojni A.videl avto,ki je stal in je predvideval,da ga bo ženska počakala.Vsaj tako naj bi potrdili policisti.Pa še to pogred bo v četrtek popoldan na Šenčurskem pokopališču.Robi moje sožalje še enkrat.

Objavljeno

Sej niste resni o čem tu klanfate :krneki: .

- dejte svoje podstrešje mal pomest (pa ste zihr 70% varnejši na cesti)

- ostalo je pa je...a :slap: "natura force"

Objavljeno
Zakaj za vraga morajo razmišljati samo odgovorni za cestno varnost?

A se vam res ne posveti, da bi morali malo več o tem razmišljati tudi udeleženci v prometu???!!!

Klasika, vedno so za vse drugi krivi, le mi motoristi smo pridne ovčice, ki ga najebamo zaradi neumnosti in neodgovorne vožnje drugih!

PS: ftp, da ne bo nesporazumov, to ne leti na tebe osebno, ampak na tiste norce, ki imajo cesto za dirkališče in temu primerno tudi vozijo, potem pa je jok in stok in R.I.P. in podobne neumnosti, ko se sem ter tja kakšen malo ubije.

Da razjasnim mojo izjavo.

Če pravil ni je anarhija.

Če pravila so in če nihče ne kotrolira izvajanje je spet anarhija.

Vsak misli kako vozi varno, kako vse upošteva, vendar če ni nikogar, ki bi nepristransko ocenil tvoje vedenje na cesti se ne zgodi nikakršna sprememba.

So pač ljudje, ki jih prav nič ne briga za ostale in ti so nevarni. Sami se ne bojo izločili iz prometa, zato mora to nekdo drugi naredit. In ve se, kdo je za to zadolžen.

Objavljeno
Res je. Če pa bi motorist vozil po predpisih (60kmh) in ne VELIKO hitrejše, bi zdaj vsi bili živi in zdravi.

Res? S kakšno hitrostjo se je pa pripeljal?

ta nesreča v dekanih me zelo čudi, ravno zaradi akcije. na morje sm se peljal okrog 11.00 in so ble od postojne do ankarana postavljene najmanj 4 patrulje z laserji, pred razdrtim pa z mulatanovo. Kakega divjanja tiste ure proti morju ni blo...ko sm se vračal sem prav tako srečal precej modrobelih avtov, pa se je vseeno zgodilo...ne razumem. . . .

Mene pa ne čudi.

Verjetno zato ne, ker vem, da hitrost ni vzrok za prometne nesreče. Akcija je bila za merjenje hitrosti z namenom zniževanja hitrosti. Kot si sam opazil, divjanja ni bilo, prometna nesreča s smrtnim izidom se je pa vseeno zgodilo.

Vzroki za prometne nesreče niso v hitrosti!!!!!!

Vzroki so večinoma v nas - udeležencih in velik del tudi v kretenih, ki delajo projekte za cestno infrastrukturo ter kretenih, ki take projekte sprejemajo. Pa še bi se našlo.....

Da obrazložim kako in zakaj sta definirani omejitvi hitrosti 50km/h in 30 km/h!!! 30km/h je hitrost pri kateri se OTROK smrtno še ne poškoduje, v primeru da ga zbije osebni avtomobil, 50km/h pa je hitrost pri kateri se ODRASLA OSEBA smrtno še ne poškoduje v primeru, da ga zbije osebni avtomobil! Toliko o fiziki...

Kdo je pa ta kriterij določil? :alien1: ?

Zanimiva je ta fizika.

Imaš kakšen izračun? Zelo rad bi ga videl. Pri analizi prometnih nesreč nam nikoli nihče ni predstavil teh izračunov.

Lepo prosim, da mi jih posreduješ, ker me resnično zelo zanimajo. Lahko tudi na PM. Hvala.

Vse skupaj bi še primerjal z anatomijo in na dejstvo, da je mlado telo bolj odporno na udarce, kot starejše telo.

Zakaj za vraga morajo razmišljati samo odgovorni za cestno varnost?

A se vam res ne posveti, da bi morali malo več o tem razmišljati tudi udeleženci v prometu???!!!

Klasika, vedno so za vse drugi krivi, le mi motoristi smo pridne ovčice, ki ga najebamo zaradi neumnosti in neodgovorne vožnje drugih!

PS: ftp, da ne bo nesporazumov, to ne leti na tebe osebno, ampak na tiste norce, ki imajo cesto za dirkališče in temu primerno tudi vozijo, potem pa je jok in stok in R.I.P. in podobne neumnosti, ko se sem ter tja kakšen malo ubije.

Kdo pa je v Sloveniji odgovoren za cestno varnost?????

Strinjam se s teboj, da lahko za svojo varnost in varnost drugih v prometu naredimo največ sami.

Motoristi le bolj najebemo, kot drugi vozniki. :wacko:

Voznik tovornjaka, ki je meni zaprl pot, je najebal le finančno in s pogojno kaznijo, jaz pa sem dobil za popotnico s kraja prometne nesreče poškodovano koleno, kolk, in tri zlomljena vretenca. Pa da ne bo pomote glede neprilagojene hitrosti: Peljal sem se 40 km/h in pred trkom močno zaviral. In nehajte mi že prodajati neumnosti, da bi bilo vse dobro, če bi se vozili po omejitvah. Pri vseh omejitvah, ki veljajo v RS, se lahko motorist smrtno poškoduje, če se zaleti v oviro, ki se ne deformira dovolj in je s trkom ne more odbiti.

Objavljeno

Koliko je zavorna pot tvojega motorja na dobri oz. normalni podlagi iz 40km/h na 0 km/h?

Objavljeno
Mene pa ne čudi.

Verjetno zato ne, ker vem, da hitrost ni vzrok za prometne nesreče. Akcija je bila za merjenje hitrosti z namenom zniževanja hitrosti. Kot si sam opazil, divjanja ni bilo, prometna nesreča s smrtnim izidom se je pa vseeno zgodilo.

Vzroki za prometne nesreče niso v hitrosti!!!!!!

Vzroki so večinoma v nas - udeležencih in velik del tudi v kretenih, ki delajo projekte za cestno infrastrukturo ter kretenih, ki take projekte sprejemajo. Pa še bi se našlo.....

je vse res kar si napisal. vseeno. neznam si razložit, kako nekdo spregleda motor, ko jih je tam mimo peljalo 68778'23897, in kljub hudi policijski kontroli, medijskem ozaveščanju de naj narod pazi na motoriste, par ljudi tako nesrečno konča. de niso divjali je jasno iz fotke. motor je zelo malo potolčen.... To je katastrofa. ki je nemorem razumet.

over and out of here

Objavljeno
je vse res kar si napisal. vseeno. neznam si razložit, kako nekdo spregleda motor, ko jih je tam mimo peljalo 68778'23897, in kljub hudi policijski kontroli, medijskem ozaveščanju de naj narod pazi na motoriste, par ljudi tako nesrečno konča. de niso divjali je jasno iz fotke. motor je zelo malo potolčen.... To je katastrofa. ki je nemorem razumet.

over and out of here

Nesreče se dogajajo... To je dejstvo. Nekateri ne spregledajo samo motorja ampak tudi avto, kamion, avtobus... drugače ne bi bilo nesreč pri katerih se jemlje prednost.. Tudi to so dejstva... Zato pa je neumno, da nekateri tukaj razlagajo, da hitrost ni problem... Kako da ne ? Če že nekdo drug naredi napako , zraven tega pa ga v naselju prikuriš še sam so posledice toliko hujše, kot če bi peljal počasneje oz. toliko kot je predpisano...

In dokler folk ne skapira, da ljudje delajo napake in , da lahko tudi zaradi napake drugega umreš, tako dolgo se bodo nekateri vozili 100 in več skozi naselja... Žal !

Je pa žal usoda včasih takšna, da se poklopi toliko faktorjev, da ni pomoči... Takrat je lahko tudi 50 preveč. Žal !

Objavljeno

verjetno smo motoristi po večinoma tudi avtomobilisti itd.kot motorist imam v krvi ali glavi tudi to,da ko se vozim z avto razmišljam večkrat o tem kdaj bo kakšen dirkač švignil mimo mene.tudi to se je že zgodilo,da sem se skoraj pokakal,ko je iznenada nekaj zahrumelo mimo mene in po parih sekundah ni bilo nič več videti.mogoče samo še kakšno sexi ritko.hočem namreč povedati ,da verjetno jaz in še drugi,ki smo isti vozniki,vseeno pri vožnji z avtom več pazimo na to ,da lahko naenkrat od nekje prileti neki motorist.sploh pa pri vklučevanju na prednostno cesto,pa tudi potem večkrat pogledat v ogledala itd.pa če tudi vse to skrbno opazujemo se še vedno lahko zgodi nesreča.nekateri,ki pa vozijo samo avtomobile se mi pa zdi ,da nimajo tega toliko v glavi.če te nesreče malo spremljamo vidimo,da se jih zgodi največ spomladi.avtomobilisti se še niso navadili na motoriste.pri nekaterih motoristih je pa mal preveč andrenalina.verjamem,da nobeden neče nikogar poškodovati ali ubiti namenoma.sam priznam,da sem tudi naredil že kakšno napako,ki je ne bi smel.pač sem mislil,da sem frajer in se je zgodilo to kar logično,da sem se stresu ene trikrat.sreče je bila samo ta sem bil vedno sam in nobenega avtomobila itd.takrat sem imel cestaka.ugotovil sem šele potem,da to ni zame.pa tudi vozit ga nisem kaj preveč obvladal.dogaja se pa pol to,da nekateri mislijo,da to znajo.ampak jih vseeno včasih nese.

težko je zdaj v takih primerih kriviti kdo je kriv in kdo ne.življensko je pa čisto tako,da se včasih nenamenoma v glavi pojavijo kakšene misli oziroma zamisli in neprevidnost je takoj tukaj.na razpolago je pa 0,5 sekunde cca.veliko je pa sreče ali nesreče kako pride do trka itd.poznam primere ,ko so se fantje nabasani z maligani stresli ali zaleteli,pa jim ni bilo nič.motor pa groza.in primere npr motor in čelada skoraj celi ,voznik pa mrtev.itd.ne vem ?? lahko bi mogoče temu rekel "usoda" čeprav v to ne verjamem.še kot mulc se spomnim,ker sta mama in ata vozila motorje,da sse je že takrat govorilo;če se voziš z motorjem,da imaš eno nogo v grobu.pa prav hitrih motorjev takrat še ni bilo. ???? zdaj si pa zamislite to !!? pelješ se po ravni cesti npr.v naprej vidiš cca 2 km špure.ob cesti je pa en drevo.skoraj nemogoče,ampak v tisti drevo se jih je že mnogo zaletelo.kdo zna to razložiti ?? res je.veliko lahko sami prispevamo,da ne pride do nesreč.ne pijmo ne norimo ,pazimo en na drugega.pa to ni važno s kakšnim prevoznim sretstvem.škoda in najbolj butasto se mi pa zdi,da bi na cesti umrl.

vsi pa moramo vedeti samo to,DA NESREČA NIKOLI NE POČIVA. VSEM ŠE VELIKO VARNIH KILOMETROV.

toliko za sedaj lp president

Objavljeno
Da obrazložim kako in zakaj sta definirani omejitvi hitrosti 50km/h in 30 km/h!!! 30km/h je hitrost pri kateri se OTROK smrtno še ne poškoduje, v primeru da ga zbije osebni avtomobil, 50km/h pa je hitrost pri kateri se ODRASLA OSEBA smrtno še ne poškoduje v primeru, da ga zbije osebni avtomobil! Toliko o fiziki...

slaba fizika............., realnost je nekaj drugega :alien1: :alien1: verjetno ti kot fizik še nisi videl mrtvega človeka, ki je poletel v nasproti vozeč avtomobil z 50 /uro, avtomobilist je pa vanj priletel s hitrostjo recimo z 50 / uro, kar skupaj znaša 100..........ma brez veze, ker vidim, da ste pametni... :headbang: :headbang: :headbang:

president....se strinjam s tabo......... :worship: :naughty:

Objavljeno
Koliko je zavorna pot tvojega motorja na dobri oz. normalni podlagi iz 40km/h na 0 km/h?

mojega? 4-5m

Objavljeno
mojega? 4-5m

Haha, veš de.

V tem času ko prevoziš 5m, ti še ročke ne stisneš.

Objavljeno
Haha, veš de.

V tem času ko prevoziš 5m, ti še ročke ne stisneš.

mah sm mislu sam od tm k stisnm bremzo

Objavljeno

včeraj sem v temi v zvezi s pristojnostmi in delom Policije napisal par besed, ki jih moram še v tej temi ponoviti, ker mi vrag ne da mira...

ne morem namreč razumeti kdo daje policajem navodila za sprovajanje "akcije" oziroma na podlagi česa se odločajo za pozicije radarskih kontrol v času "akcije", ker drugega razloga kot čim večji inkaso iz včerajšnjih položajev radarjev ne vidim, vsi namreč so bili na položajih kjer jih mi primorski motoristi za vsako leto naprej vemo na pamet!!! Na ravnih odsekih na koncu klancev itd... kamor vsak malček bolj potegne za "dušo" ampak tam je varno, se vse vidi z leve in desne, ni nevarnih vpadnic za nonote in babe u menopavzi, ki niso za volan!!!! V dekanih pod šolo na tem mestu je bilo že več nesreč na isto foro, manj ali bolj usodnih, pa tam se da patrolo kadar je akcija za zaščito motoristov, že prisotnost sama ali pa vsaj kartonast kifeljc že preusmeri pozornost in avtomatsko si previdnejši....

ne krivim policije za nesreče, bog ne daj, ampak imajo svoj lonček pri vsej tej zgagi na cestah...

akcija, ja, za polnit ministrsko blagajno, ne pa preventiva in kobajagi zaščita :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno
... DA NESREČA NIKOLI NE POČIVA. VSEM ŠE VELIKO VARNIH KILOMETROV. ...

Lepo povedano presidente, lepo...

Objavljeno
Koliko je zavorna pot tvojega motorja na dobri oz. normalni podlagi iz 40km/h na 0 km/h?

daljša, kot bi si jaz želel. :rolleyes:

je vse res kar si napisal. vseeno. neznam si razložit, kako nekdo spregleda motor, ko jih je tam mimo peljalo 68778'23897, in kljub hudi policijski kontroli, medijskem ozaveščanju de naj narod pazi na motoriste, par ljudi tako nesrečno konča. de niso divjali je jasno iz fotke. motor je zelo malo potolčen.... To je katastrofa. ki je nemorem razumet.

over and out of here

Človeški faktor.

Na cestah je človeški faktor praviloma vzrok za prometne nesreče.

Nekdo telefonira, nekdo išče priljubljeno radijsko postajo, nekdo pospravlja med vožnjo, jaz si včasih brskam po nosu..... Vzrokov je lahko veliko. Veliko jih lahko z eno besedo imenujemo neprevidnost......

včeraj sem v temi v zvezi s pristojnostmi in delom Policije napisal par besed, ki jih moram še v tej temi ponoviti, ker mi vrag ne da mira...

ne morem namreč razumeti kdo daje policajem navodila za sprovajanje "akcije" oziroma na podlagi česa se odločajo za pozicije radarskih kontrol v času "akcije", ker drugega razloga kot čim večji inkaso iz včerajšnjih položajev radarjev ne vidim, vsi namreč so bili na položajih kjer jih mi primorski motoristi za vsako leto naprej vemo na pamet!!! Na ravnih odsekih na koncu klancev itd... kamor vsak malček bolj potegne za "dušo" ampak tam je varno, se vse vidi z leve in desne, ni nevarnih vpadnic za nonote in babe u menopavzi, ki niso za volan!!!! V dekanih pod šolo na tem mestu je bilo že več nesreč na isto foro, manj ali bolj usodnih, pa tam se da patrolo kadar je akcija za zaščito motoristov, že prisotnost sama ali pa vsaj kartonast kifeljc že preusmeri pozornost in avtomatsko si previdnejši....

ne krivim policije za nesreče, bog ne daj, ampak imajo svoj lonček pri vsej tej zgagi na cestah...

akcija, ja, za polnit ministrsko blagajno, ne pa preventiva in kobajagi zaščita :headbang: :headbang: :headbang:

Se podpišem pod tole. :worship: :worship:

Objavljeno

Tudi sam sem včeraj vozil furo do morja in nazaj v Ljubljano, prav po isti cesti , na kateri se je zgodila nesreča. In mirno potrdim, da je mesto kjer se je zgodila nesreča, zelo nevarno za vključevanje na glavno cesto , ne samo za motoriste, ampak enako za vse ostale udeležence v prometu. :headbang: Zato naj pristojni končno več denarja in energije vložijo v reševanje takšnih in podobnih črnih točk, ki jih v Sloveniji mrgoli, ne pa da samo povečujejo kazni, ki imajo vedno omejen in kratkotrajen učinek.

In še eno dejstvo. Niti jaz, niti vsi ostali na svojih dvokolesnikih, ki so se včeraj podili po stari cesti proti morju in obratno NISO-SMO UPOŠTEVALI OMEJITEV HITROSTI. O:-) ( če je morda kje kdo, ki jih je, se mu res ISKRENO OPRAVIČUJEM ).

Star sem približno enako kakor nesrečneža ( sožalje vsem prizadetim ) in imam ženo ter otroke, zato me takšna novica še bolj pretrese.

Objavljeno
včeraj sem v temi v zvezi s pristojnostmi in delom Policije napisal par besed, ki jih moram še v tej temi ponoviti, ker mi vrag ne da mira...

ne morem namreč razumeti kdo daje policajem navodila za sprovajanje "akcije" oziroma na podlagi česa se odločajo za pozicije radarskih kontrol v času "akcije", ker drugega razloga kot čim večji inkaso iz včerajšnjih položajev radarjev ne vidim, vsi namreč so bili na položajih kjer jih mi primorski motoristi za vsako leto naprej vemo na pamet!!! Na ravnih odsekih na koncu klancev itd... kamor vsak malček bolj potegne za "dušo" ampak tam je varno, se vse vidi z leve in desne, ni nevarnih vpadnic za nonote in babe u menopavzi, ki niso za volan!!!! V dekanih pod šolo na tem mestu je bilo že več nesreč na isto foro, manj ali bolj usodnih, pa tam se da patrolo kadar je akcija za zaščito motoristov, že prisotnost sama ali pa vsaj kartonast kifeljc že preusmeri pozornost in avtomatsko si previdnejši....

ne krivim policije za nesreče, bog ne daj, ampak imajo svoj lonček pri vsej tej zgagi na cestah...

akcija, ja, za polnit ministrsko blagajno, ne pa preventiva in kobajagi zaščita :headbang: :headbang: :headbang:

Zelo žalostno je dejstvo, da voziš po pravilih in omejitvah samo tam kjer pričakuješ policijsko zasedo. Ne vem zakaj nisi šel za policaja, pa bi ti pameteje postavljal radarje. Daj 10 multinov na isto relacijo, pa grem skor stavt, da ne bojo mogl preprečit nesrečo. Ne vtikam se v delo policije, ker nisem za to izobražen. Vsi pa vemo kaj se dogaja ob sončnih vikendih na relaciji Ljubljana - Koper. Mal je treba nekatere podstrehe pospravt, dirkat pa hodit na dirkališče.

Objavljeno

Zelo žalostno je dejstvo, da voziš po pravilih in omejitvah samo tam kjer pričakuješ policijsko zasedo. Ne vem zakaj nisi šel za policaja, pa bi ti pameteje postavljal radarje. Daj 10 multinov na isto relacijo, pa grem skor stavt, da ne bojo mogl preprečit nesrečo. Ne vtikam se v delo policije, ker nisem za to izobražen. Vsi pa vemo kaj se dogaja ob sončnih vikendih na relaciji Ljubljana - Koper. Mal je treba nekatere podstrehe pospravt, dirkat pa hodit na dirkališče.

[/quote

nisi dobro prebral ali pa razumel moje objave, policaji ne bi mogli preprečit, skoraj sigurno ne, ali pa??? Drugače pa jaz skozi Dekane vozim skoraj 60 več kot 80 pa ziher ne, ker vem kaj vse je tam že bilo, vedno na isto foro z desne pred tebe direkt. Enkrat sem eno babo gledal v oči, stala je na mestu pri stop znaku, ko sem bil na 10m od nje pa gas na cesto in me gleda!!!! Če bi tam bili policaji v času akcije govorimo bi sigurno vsaj trikrat pogledala na cesto preden bi speljala, oziroma bi še kdo drug razen nas lokalcev peljal 60-80 se zdaj razumeva

Objavljeno
Zelo žalostno je dejstvo, da voziš po pravilih in omejitvah samo tam kjer pričakuješ policijsko zasedo. Ne vem zakaj nisi šel za policaja, pa bi ti pameteje postavljal radarje. Daj 10 multinov na isto relacijo, pa grem skor stavt, da ne bojo mogl preprečit nesrečo. Ne vtikam se v delo policije, ker nisem za to izobražen. Vsi pa vemo kaj se dogaja ob sončnih vikendih na relaciji Ljubljana - Koper. Mal je treba nekatere podstrehe pospravt, dirkat pa hodit na dirkališče.

Po omejitvah se vozimo tam, kjer pričakujemo policijsko zasedo (da dolgih preglednih ravninah, kjer je omejitev hitrosti nerazumno nizka, ker jo je določil nek neizobražen birokrat, ki naredi na leto 5000 km), v naseljih in delih cest s priključki stranskih cest ter cestah blizu šol ob delovnih dnevih pa se ponavadi vozimo tudi nekaj nad omejitvijo, ker imamo svojo pozornost usmerjene na dogajanje na cesti in njeni bližni okolici in ne na merilnik hitrosti.

Tudi, če bi šli za policaje mi, ki imamo toliko pripomb nad njihovim delom, nebi bilo nič bolje, saj morajo policisti delati to, kar jim narekujejo njihovi nadrejeni in ne smejo razmišljati s svojo glavo. Njihovi šefi pa tako nimajo pojma, kako se stvari streže, saj so preden so postali šefi delali to, kar so jim narekovali njihovi šefi, ki pa so sedaj v penziji. Sami niso nikoli smeli razmišljati s svojo glavo, sedaj pa morajo talati delovne naloge svojim podrejenim. Jaz imam veliko pripomb zoper delo policistov, vendar istočasno vem, da se večina policistov zelo trudi kvalitetno opravljati svoje delo, kolikor jim le omogoča ta naš popolnoma zgrešen sistem policijskega dela. MARJA, to da se ne vtikaš v delo policije, ker nisi za to izobražen, je tvoja pametna odločitev. Na žalost pa večina policistov tega ne more reči. V šestih mesecih akademije, tudi naši policisti niso izobraženi. Od vseh vzrokov za prometne nesreče, poznajo le štiri. Verjetno ni težko uganit katere. Zelo rad bi videl, da so te moje besede neresnične, vendar na žalost vem, da vodstvo policije ne privošči policistom izobraževanja, čeprav sami policisti sami želijo več informacij.

Podstrehe udeležencev v prometu je nujno potrebno pospraviti. S tem se močno strinjam s teboj MARJA.

Tudi z dirkališčem se strinjam. Na žalost pa se s tem ne strinja naša država. :?

Objavljeno

I'm glad I'm not alone :worship:

Objavljeno

Ni fora samo v pospravljenih podstrešjih in slabih cestah. Država se ne zaveda da s tem ko izgubi svojega državljana izgubi tudi del sebe pa čeprav na človeka gleda samo in izključno na tistih 40% davkov ki nam jih poberejo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!