Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

kvizling... :BUA: :BUA:

Kvizling? Zakaj?

Neki tak skrivač kot si ti (prazen profil), ki po mojem še do skuterja ni prišel in je tako "močan" na gobcu z žaljenjem, prostaštvom in neumnimi objavami, se pač ne more šteti v mojo skupino, temveč v nasprotno. Torej sem ti kvečjemu nasprotik, če hočeš tudi sovražnik. To je drugače od kvislinga. Malo knjige poglej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120 čez naselje - nič posebnega, delam skoz! je pa velika razlika če to "skozi naselje" pomeni da pičiš 120 čez center bistrice kar je lahko samomor ali to pomeni da so te v neki brezvezni vasi zmerli prvi meter ko pripelješ do table ali en meter preden se tabla za naselje konča. ne rebim rečt da je ponavadi slednje. :headbang:

zaplenit motor pa aplaudirat - fak off, upam da boš ti prvi ki se mu to zgodi ker taki oh in ah vzorni vozniki itak najebejo prvi na najbolj glupe zasede, mi itak po večini vemo kje so in kje jih ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a dej no. kako pa do te cifre prideš? res da Grobnikovanje ni poceni, ampak 670€ na dan pa tud ni. Če si skromen, in nimaš ambicije vozit 1:33:00, je 200€, ajd 250€ vrh glave.

...

Hola mojster,

IMHO je resnica nekje vmes: pot/bencin/cestnine (motorček v kombiju ali na prikolici), pa hrana in pijača ~100€, pista 80 - 110€, za cel dan drajsanja en komplet gum (najmanj) 250€ znese skupaj okoli 450€, če nimaš kombija malenkost manj - res daleč od 670€, a približno enako daleč od 250€ :whistle:

razen če nisi mislil kot "skromnost" da narediš samo 10, 15 krogov; potem je strošek za gume (na Grobniku) pol manjši :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

IMHO je resnica nekje vmes: pot/bencin/cestnine (motorček v kombiju ali na prikolici), pa hrana in pijača ~100€, pista 80 - 110€, za cel dan drajsanja en komplet gum (najmanj) 250€ znese skupaj okoli 450€, če nimaš kombija malenkost manj - res daleč od 670€, a približno enako daleč od 250€ :whistle:

razen če nisi mislil kot "skromnost" da narediš samo 10, 15 krogov; potem je strošek za gume (na Grobniku) pol manjši :naughty:

hvala.

sam se s tem ne ukvarjam in mi tudi približno ni bilo jasno, koliko stane en obisk (ok, potni stroški pa malca že...) in sem se pač zanašal na članek, ki je na linku in se mi je zdel dovolj pošteno napisan. čakal sem, da mi napiše nekdo s prve roke enako pošteno.

za 'mojstra': glej kaj piše po forumu... napraskam za motor, če še kej ostane... za opremo, potem pa gassaaaaaaaaaa. 'mojstr', še vedno trdim, da je 100K bivših za povprečne divjake naših cest preveč. in dirkališče problemov o katerih pišemo tukaj, po mojem mnenju, ne bi rešilo. to je bila poanta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala.

sam se s tem ne ukvarjam in mi tudi približno ni bilo jasno, koliko stane en obisk (ok, potni stroški pa malca že...) in sem se pač zanašal na članek, ki je na linku in se mi je zdel dovolj pošteno napisan. čakal sem, da mi napiše nekdo s prve roke enako pošteno.

za 'mojstra': glej kaj piše po forumu... napraskam za motor, če še kej ostane... za opremo, potem pa gassaaaaaaaaaa. 'mojstr', še vedno trdim, da je 100K bivših za povprečne divjake naših cest preveč. in dirkališče problemov o katerih pišemo tukaj, po mojem mnenju, ne bi rešilo. to je bila poanta.

Suzuki vse pozdravi hola mojster. in strinjam se tud s tem, da se večina mestno hitrostnih drkačev na pisto ne upa, ne zarad denarja, ampak zaradi objektivnosti (krute realnosti) ki jo pokažeta pista in štoparica

@suzuki: res je, de bi motor vozil s svojim kangoojem, gume pa bi bi eventuelno kupil frendove, za 70€ par. on z njimi nemore vozt 1:35:0 za kroženje na mojem nivoju pa so še za 100 krogov.....Vseno, maš ti bolj prav kot jaz. sem malo nervozno odreagiral, ker me izgovori na "drago dirkanje" zelo jezijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala.

sam se s tem ne ukvarjam in mi tudi približno ni bilo jasno, koliko stane en obisk (ok, potni stroški pa malca že...) in sem se pač zanašal na članek, ki je na linku in se mi je zdel dovolj pošteno napisan. čakal sem, da mi napiše nekdo s prve roke enako pošteno.

za 'mojstra': glej kaj piše po forumu... napraskam za motor, če še kej ostane... za opremo, potem pa gassaaaaaaaaaa. 'mojstr', še vedno trdim, da je 100K bivših za povprečne divjake naših cest preveč. in dirkališče problemov o katerih pišemo tukaj, po mojem mnenju, ne bi rešilo. to je bila poanta.

Suzuki vse pozdravi hola mojster. in strinjam se tud s tem, da se večina mestno hitrostnih drkačev na pisto ne upa, ne zarad denarja, ampak zaradi objektivnosti (krute realnosti) ki jo pokažeta pista in štoparica

@suzuki: res je, de bi motor vozil s svojim kangoojem, gume pa bi bi eventuelno kupil frendove, za 70€ par. on z njimi nemore vozt 1:35:0 za kroženje na mojem nivoju pa so še za 100 krogov.....Vseno, maš ti bolj prav kot jaz. sem malo nervozno odreagiral, ker me izgovori na "drago dirkanje" zelo jezijo.

Hola mojstra :)

no, pa poskusimo ugotoviti ali je drajsanje po pistah drago ali poceni :) kot je lepo napisal Cartman se da pomagati na razne načine, če se znajdemo... a tudi izbira dirkališča zelo vpliva na stroške... npr Grobnik žre gume kot za stavo (in strošek za gume znese nekje okoli polovice vseh stroškov)... za Grobnik smo že izračunali, cca 450€

za Panonia ring so po najinih izkušnjah stroški večinoma podobni kot za Grobnik, malce dražji je le prevoz, se pa gum porabi vsaj pol manj zaradi veliko bolj prijaznega asfalta, kar precej, tudi skoraj za pol, zmanjša luknjo v denarnici (da veliko bolj zabavne in varne piste sploh ne omenjam :) ) ampak ker greš tja ponavadi za dva dni, spet prideš nekako na isto :)

pa še Novi Marof, npr če opišem kar tale pravkar minuli in neznansko zabavni vikend: SN in mene (se pravi stroški za dve osebi, dva dni!!) je prišel mičkenmal pod 400€ (všteto vse: nafta za kombi, bencin za 7of 9, spanje pri Joškotu, najem piste, hrana (sem še dolžen Dančiju, pismo!), pijača, vštet tudi komplet gum (BT-002) ki sva jih zdrajsala skoraj do konca... a vse to skupaj zdaj nanese le še švoh 100€/grlo/dan :naughty:

skratka, tudi izbira dirkališča je pomebna za stroške :whistle: in vsaj za Marof lahko mirno rečemo, da si ga lahko privošči prav vsak nedebudni dirkač - še vedno pa ne drekač, seveda - za tiste itak vemo, pa tudi Cartman je lepo povedal, da jih nikoli ne bo na pisto, tudi če bi bila zastonj, pa tudi razlog zakaj ne... bravo, stari :worship:

pa to še ni vse - IMHO se je treba vprašat tudi koliko nam je vredna lastna koža - ali bomo "zastonj" dirkali po (vedno bolj prometnih in zjebanih) javnih cestah in tvegali IMHO precej hujše poškodbe sebe (in drugih) kot na pisti, da dejstva da se tega ne sme počenjat sploh ne omenjam!!! pa tudi kazni za tako vožnjo se začnejo pri dveh Grobnikih in gredo v... (skoraj) neskončnost :headbang: potem je tu še tveganje "normalne" vožnje v prometu, ki ga sploh ne znam oceniti, samo bojim se ga vedno bolj (prometa, namreč - oz tistega, kar imam v Kuri namesto prometa :headbang: )... ali pa bomo raje nabrali nekaj eurčkov in višek adrenalina sprostili na pisti!! kot sem pokazal, to ni nujno strašansko velik strošek!! u bistvu se moramo vprašati, koliko smo vredni sami sebi, kajne :)

upam da sem s temi "hands-on" izračuni vsaj malo doprinesel k zmanjšanju črno-sive kronike in pomagal komu pri odločitvi za obisk piste oz za veliko bolj varno in veliko bolj zabavno sproščanje adrenalina... vsaj RSTDRIVERju, upam :)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se povsem strinjam s tabo Suzuki,ostane nam le,da nardijo že tisto k.... pisto nekje v naši kuri,ker jest za kombi nimam,za gume pa bencin bi pa še spraskal in to rade volje,ker ceste mam že tud poln kufr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120 čez naselje - nič posebnega, delam skoz! je pa velika razlika če to "skozi naselje" pomeni da pičiš 120 čez center bistrice kar je lahko samomor ali to pomeni da so te v neki brezvezni vasi zmerli prvi meter ko pripelješ do table ali en meter preden se tabla za naselje konča. ne rebim rečt da je ponavadi slednje. :headbang:

zaplenit motor pa aplaudirat - fak off, upam da boš ti prvi ki se mu to zgodi ker taki oh in ah vzorni vozniki itak najebejo prvi na najbolj glupe zasede, mi itak po večini vemo kje so in kje jih ni.

tud jest sem tko mislu, pa so me v nedeljo zjutraj za fruštk na ižanki dobil na radar, 62evr, in 1 kaz. točka, vsakič je enkrat prvič :headbang: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...,ostane nam le,da nardijo že tisto k.... pisto nekje v naši kuri,ker jest za kombi nimam,za gume pa bencin bi pa še spraskal in to rade volje,ker ceste mam že tud poln kufr.

Če bi jo, hipotetično, naredili v Lendavi, je za Ljubljančane, Gorenjce, Primorce in Notranjce isti šmorn, kot Novi Marof :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jo, hipotetično, naredili v Lendavi, je za Ljubljančane, Gorenjce, Primorce in Notranjce isti šmorn, kot Novi Marof :trance_33_sleep:

Eno na Brniku, drugo v Lendavi, tretjo v Ajdovščini :naughty: Pa lahko zbiraš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi jo, hipotetično, naredili v Lendavi, je za Ljubljančane, Gorenjce, Primorce in Notranjce isti šmorn, kot Novi Marof :trance_33_sleep:

:nono: Prihranjeno ti je (vsaj) prehod meje, ki je včasih (še posebej s kombijem) lahko prav stresen dogodek.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: Prihranjeno ti je (vsaj) prehod meje, ki je včasih (še posebej s kombijem) lahko prav stresen dogodek.

D.

Ja dobr.. sam do lendave je od mene 210km...do piste bi blo najbrž še mal dlje... pa če pomislm bi tud na kako italjansko al pa avstrijsko pisto pršu po tok kilometrih...meja pa itak "ni več"... Za vas štajerce bi bla pa to uredu zadeva...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh če greš s supermotom(traktor) ko je treba vmes olje menjat in kajpak rit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nocoj bo v TV Tedniku (TV SLO 1 - ob 20:55) prispevek na temo kako ustaviti morijo na slovenskih cestah. Del prispevka bo namenjen tudi motoristom....

Hja OK prispevek samo ... ne da bi se zavedali so skozi prispevek ponovno prikazali motoriste in praktično samo motoriste kot tiste, ki ogrožamo druge s svojim obnašanjem v prometu.

Hmmm sploh zaključek prispevka je bil sorry izrazu, jebeno navijaški in ne objektivni povzetek dogajanja na cestah.

Kaj bo potrebno, da bo nekdo od urednikov ali baje sposobnih novinarjev ob pripravi prispevka pomislil "Pišuka, ampak zakaj toliko motoristov?" In morda pokazal, ne samo pokazal, ampak tudi ustrezno komentiral posledice neodgovorne vožnje avtomobilistov na motoriste?

Motoristi sami so lepo komentirali svoj davek in vzrok zakaj je do tega prišlo:

- Ja model je lepo povedal, ni mi žal da sem vozil, bil kriv sam ker sem bil v kopalkah brez vse opreme, ....

- Ja gospa je lepo povedala kaj je šlo narobe, hitrost ...

Potem pa posnetek zadnje morije iz Dekanov, razbit avto, razbita CBRa ... da bi kdo poudaril, da motoristi umirajo(mo) zaradi "motorično-mentalno-omejenih oseb", ki sploh ne sodijo v promet pa ne.

Kaj je bil že namen prispevka?

Graditi na strpnosti med različnimi udeleženci v prometu? Ma ne, op tem prispevku, je motorist za povprečnega zgoraj opisanega omejenca, samo še bolj nepotrebna motnja v prometu. Spet smo tisti objesneži, katerim ne ZMKS ne inštruktorji varne vožnje ne pridejo do živega in nam je edini cilj v življenju divjanje in medsebojno uničenje. Hvala lepa, tega res ne potrebujemo.

Hmm, delal sem vsaj v bližini PRa ali sodeloval z njimi v firmah kjer sem delal, nažalost se boljšega imiga in razumevanja s takšnimi zgodbami ne dela.

Konkretno vprašanje, ali ZMKS zares ne more v sodelovnaju z novinarji poskrbeti za objektivno zgodbo?

Zoolo :evilgrin:

P.S.: Zgodba se je dotaknila tudi predvidevanja in pomena predvidevanja, ... za povprečnega gledalca, je bil že odhod s parkirišča prehiter in preglasen. Vprašanje predvidevanja, med parkiranimi avtomobili pospešiti, avto z zjebanimi lučmi v rikverc in potem Fly, Baby Fly?

Neprimerno bolj vzgojno deluje, če se predsednik ZMKS odpelje v štand gasu s parkirišča (ali pač tega kadra ne ponucaš), samo moje skromno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno vprašanje, ali ZMKS zares ne more v sodelovnaju z novinarji poskrbeti za objektivno zgodbo?

ZMKS sploh ni pripravljala zgodbe. Je bila le povabljena k sodelovanju. In na povabilo se je odzvala.

Če bi imela ZMKS možnost, da bi kdaj pripravila tak prispevek za nacionalno TV, bi ga zagotovo pripravila drugače.

Konkretno vprašanje, ali ZMKS zares ne more v sodelovnaju z novinarji poskrbeti za objektivno zgodbo?

Neprimerno bolj vzgojno deluje, če se predsednik ZMKS odpelje v štand gasu s parkirišča (ali pač tega kadra ne ponucaš), samo moje skromno mnenje.

Tisti posnetek je bil izvzet iz konteksta in je res izpadlo tako kot si napisal. Za oddajo so samo s predsednikom ZMKS snemali dobro uro, pokazali so nekaj malega intervjuja in dva zelo zelo kratka posnetka vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo izpadlo, kot napad na ZMKS namesto na "objektivne novinarje" - katerim dejansko zamerim amaterstvo in mazaštvo, samo malo dodatno pojasnilo:

ItaQ da novinarji delajo zgodbe z bombastičnimi naslovi in v zadnjem času celo resne informativne oddaje na nivoju Big Brotherja, zato je včasih tako kot v korporativnem svetu, z novinarji in uredniki potrebno dogovoriti osnovna pravila, med katera v primeru pojavljanja, v tem primeru ZMKS, spada tudi verifikacija prispevka na koncu- drugače še tako dobro mišljeno pojavljanje v medijih lahko pri širših množicah povzroči le še večje nerazumevanje in še manj strpnosti, dežurni krivci pa smo itaQ motoristke in motoristi.

V nasprotnem primeru se odpove sodelovanje/prepoved objave izjav ali komentarjev in naj svoje navijaške strasti sami producirajo. Slednje v naslednjem koraku ZMKS še vedno pušča dovolj maneverskega prostora in drugih konkurenčnih medijev za demanti ali prikaz "objektivne resnice" - mater nevarna terminologija.

TV in mediji nasplošno, so manipulacija z ljudskimi masami, včasih je pač potrebno premisliti, ali bomo ustvarjali iluzijo kot jo dejansko želimo podati pod nazivom resnica, ali bomo samo nebogljeni statisti v konstruktih in iluzijah, ki jih delajo mediji, v končni fazi z našo pomočjo.

Sem pa prepričan, da bi se dalo s korektnim sodelovanjem z novinarjem/urednikom narediti boljši prispevek, v kolikor bi jim nekdo zunanji in nedvomno bolj domač v predstavljeni temi predstavil dejansko pomembna vprašanja - kar seveda pomeni profesionalca, ki bo prisluhnil in se pogovoril s pravim virom (ZMKS).

Zoolo :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Sem pa prepričan, da bi se dalo s korektnim sodelovanjem z novinarjem/urednikom narediti boljši prispevek, ...

Zoolo :evilgrin:

Absolutno. Pred leti, ko smo delali TV prispevek o Maksiju, smo ravno tako kakšni 2 uri snemali za kader nekaj minut. In po Trzinu prepeljali nekaj krogov. Pa niso imeli prilike posneti kakšnega navijanja in dirkaškega pospeševanja.

Ni kriv novinar, če posname to, kriv je motorist, ki je tako peljal. Pa še predsednik ZMKS kot berem.

No ja, dodatna utrditev image-ja, kakršnega pač že imajo. :doze:

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo izpadlo, kot napad na ZMKS namesto na "objektivne novinarje" - katerim dejansko zamerim amaterstvo in mazaštvo, samo malo dodatno pojasnilo:

ItaQ da novinarji delajo zgodbe z bombastičnimi naslovi in v zadnjem času celo resne informativne oddaje na nivoju Big Brotherja, zato je včasih tako kot v korporativnem svetu, z novinarji in uredniki potrebno dogovoriti osnovna pravila, med katera v primeru pojavljanja, v tem primeru ZMKS, spada tudi verifikacija prispevka na koncu- drugače še tako dobro mišljeno pojavljanje v medijih lahko pri širših množicah povzroči le še večje nerazumevanje in še manj strpnosti, dežurni krivci pa smo itaQ motoristke in motoristi.

V nasprotnem primeru se odpove sodelovanje/prepoved objave izjav ali komentarjev in naj svoje navijaške strasti sami producirajo. Slednje v naslednjem koraku ZMKS še vedno pušča dovolj maneverskega prostora in drugih konkurenčnih medijev za demanti ali prikaz "objektivne resnice" - mater nevarna terminologija.

TV in mediji nasplošno, so manipulacija z ljudskimi masami, včasih je pač potrebno premisliti, ali bomo ustvarjali iluzijo kot jo dejansko želimo podati pod nazivom resnica, ali bomo samo nebogljeni statisti v konstruktih in iluzijah, ki jih delajo mediji, v končni fazi z našo pomočjo.

Sem pa prepričan, da bi se dalo s korektnim sodelovanjem z novinarjem/urednikom narediti boljši prispevek, v kolikor bi jim nekdo zunanji in nedvomno bolj domač v predstavljeni temi predstavil dejansko pomembna vprašanja - kar seveda pomeni profesionalca, ki bo prisluhnil in se pogovoril s pravim virom (ZMKS).

Zoolo :evilgrin:

No, ampak splošno gledano zadeva se (zelo) počasi izboljšuje. Se spomnite, kakšni so bili pred leti na TV prispevki o motoristih. Je šla TV ekipa na vas, tam dobila vaškega frajerja s staro ninjo, mokasini, belimi štunfi, puhovko in čelado iz akcije LIDL. Pa so mu rekli, dej mal pokaži kako znaš ti polagat ovinke, boš na TV. In se je potrudil. Samo pol so na TV uporabili posnetke za prispevek o budalah na motorjih in ne kako je on dobro polagal ovinke (seveda na javni cesti, med avtomobili in skozi naselja). A se spomnite tega posnetka ?

Novinarji so taki in drugačni. Je pa res, da so nad novinarji še uredniki in na koncu oni odločijo kaj gre v objavo in kaj ne.

Sodelovanje z novinarji. Odkloniš enkrat, dvakrat, potem te pa ne kličejo več. Zato povabilo sprejmeš. Tako smo bili povabjeni tudi na oddajo TV Trenja, ko se je govorilo o vinjetah, kjer smo lahko predstavili naše poglede. Sicer zelo na kratko, ker nismo velikokrat prišli do besede, pa vendarle.

Glavno je pa sledilo po oddaji, ko gredo sodelujoči v oddaji dol v kantino in nadaljujejo debate. iz oddaje. Debata o motorističnih vinjetah se je s pristojnimi nadaljevala dolgo v noč...

Se strinjamo. Potrebno bi bilo dobiti profesionalnega novinarja, ki je po možnosti tudi sam motorist z dolgoletnim "stažem", ki bi s sodelovajem organizacij, ki pokrivajo področje motociklizma pripravil odlično oddajo. Seveda pa bi mu morala dati njegova TV hiša na razpolago dovolj časa in opreme ter popolnoma proste roke. Ne pa, da se dela v stilu uuuu trije mrtvi motoristi, kri, razbite čelade, tragedije - to gledalci željni kruha in iger radi gledjo, dej Lojze pejt na hitro neki o motoristih posnet, da se bo še bolj gledalo.

Drugače pa hvala za kritike, saj upoštevanje kritik pripomore k temu da odpraviš pomankljivosti, da si naslednjič boljši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno. Pred leti, ko smo delali TV prispevek o Maksiju, smo ravno tako kakšni 2 uri snemali za kader nekaj minut. In po Trzinu prepeljali nekaj krogov. Pa niso imeli prilike posneti kakšnega navijanja in dirkaškega pospeševanja.

Ni kriv novinar, če posname to, kriv je motorist, ki je tako peljal. Pa še predsednik ZMKS kot berem.

No ja, dodatna utrditev image-ja, kakršnega pač že imajo. :doze:

Gospod HHV najlepša hvala, da ste napisali iz kje prihajate.

Ni nam jasno, zakaj ste v svojih postih na tem forumu tako kritični in žaljivi do Zveze motoklubov Slovenije.

Ko ste javno na tem forumu ZMKS zmerjali, da smo butci, nesposobneži, bedaki in vse najslabše, nam zaupajte ali ste to počeli v imenu Maksija ali v svojem imenu.

ZMKS ni nikoli in nikjer na nobenen forumu ali oddaji rekla ene sama žaljive besede o društvu Maksi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!