bernardek Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 naj dodam le še svojo poanto objave "AKCIJA ZA BOLJŠO VARNOST MOTORISTOV"
Fritz Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Po omejitvah se vozimo tam, kjer pričakujemo policijsko zasedo (da dolgih preglednih ravninah, kjer je omejitev hitrosti nerazumno nizka, ker jo je določil nek neizobražen birokrat, ki naredi na leto 5000 km), v naseljih in delih cest s priključki stranskih cest ter cestah blizu šol ob delovnih dnevih pa se ponavadi vozimo tudi nekaj nad omejitvijo, ker imamo svojo pozornost usmerjene na dogajanje na cesti in njeni bližni okolici in ne na merilnik hitrosti. Tudi z dirkališčem se strinjam. Na žalost pa se s tem ne strinja naša država. :? Ali tudi v Nemčiji, na državnih cestah, določajo omejitve neizobraženi birokrati, ki letno ne naredijo 5000km? Enako velja za večino evropskih držav. In kaj boš ti naredil, da se bo to spremenilo? Glede dirkališča, nisem slišal, da bi država imela kaj proti. A je že kdo rekel, da ima zadosti denarja in celoten projekt pa mu oblasti ne dajo narediti dirkališča?
border Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 To je res, ampak razumem pa tudi tako, da je prevelika hitrost tisti element, ki ti odvzame možnost reagirati, se pravi odviti ali upočasniti. Zelo dobr odgovor! Ampak eni se kr trajbajo svoje...
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Ali tudi v Nemčiji, na državnih cestah, določajo omejitve neizobraženi birokrati, ki letno ne naredijo 5000km? Enako velja za večino evropskih držav. In kaj boš ti naredil, da se bo to spremenilo? Glede dirkališča, nisem slišal, da bi država imela kaj proti. A je že kdo rekel, da ima zadosti denarja in celoten projekt pa mu oblasti ne dajo narediti dirkališča? Ne, v Nemčiji verjetno določajo omejitve ljudje, ki imajo več izkušenj oz. ljudje, ki znajo vprašati nakoga, ki ve in ima dovolj znanja. Jaz sem prevozil veliko nemških cest in cest po skoraj celi Evropi, tako da ne streljam na pamet. Vsi, ki ste se tudi vozili po cestah Avstrije, Nemčije, Francije in Anglije, dobro veste, da se v teh državah ni nikakršen problem voziti po omejitvah brez stalnega nadzorovanja merilnika hitrosti. Jaz že delam v smeri večje varnosti v cestnem prometu v Sloveniji. Vsaj kar je v moji moči. Zato tudi vem veliko o delu in razmišljanju slovenske policije (beri: njenega vodstva). Ko bo pravi čas, bom pripopal tudi kakšno njihovo veleumno ugotovitev, ki še ni bila v javnosti. Glede dirkališča...... Tako kot država določi traso avtoceste, bi lahko določila traso za izgradnjo dirkališča, vendar tega noče storiti. Če kdo ve, kje bi bilo možno odkupiti parcele za dirkališče, naj mi lepo prosim sporoči. Denarja za dirkališče je dovolj.
FastWIND Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Ne, v Nemčiji verjetno določajo omejitve ljudje, ki imajo več izkušenj oz. ljudje, ki znajo vprašati nakoga, ki ve in ima dovolj znanja. Jaz sem prevozil veliko nemških cest in cest po skoraj celi Evropi, tako da ne streljam na pamet. Vsi, ki ste se tudi vozili po cestah Avstrije, Nemčije, Francije in Anglije, dobro veste, da se v teh državah ni nikakršen problem voziti po omejitvah brez stalnega nadzorovanja merilnika hitrosti. Jaz že delam v smeri večje varnosti v cestnem prometu v Sloveniji. Vsaj kar je v moji moči. Zato tudi vem veliko o delu in razmišljanju slovenske policije (beri: njenega vodstva). Ko bo pravi čas, bom pripopal tudi kakšno njihovo veleumno ugotovitev, ki še ni bila v javnosti. Glede dirkališča...... Tako kot država določi traso avtoceste, bi lahko določila traso za izgradnjo dirkališča, vendar tega noče storiti. Če kdo ve, kje bi bilo možno odkupiti parcele za dirkališče, naj mi lepo prosim sporoči. Denarja za dirkališče je dovolj. Glede na to, da si prevozil pol, če ne celo Evropo, pa nam zaupaj kje so izven AC dovoljene hitrosti višje od 100, 110 ? Ok pri nas so 90, kaj pa drugje?
Fritz Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Ne, v Nemčiji verjetno določajo omejitve ljudje, ki imajo več izkušenj oz. ljudje, ki znajo vprašati nakoga, ki ve in ima dovolj znanja. Jaz sem prevozil veliko nemških cest in cest po skoraj celi Evropi, tako da ne streljam na pamet. Vsi, ki ste se tudi vozili po cestah Avstrije, Nemčije, Francije in Anglije, dobro veste, da se v teh državah ni nikakršen problem voziti po omejitvah brez stalnega nadzorovanja merilnika hitrosti. Jaz že delam v smeri večje varnosti v cestnem prometu v Sloveniji. Vsaj kar je v moji moči. Zato tudi vem veliko o delu in razmišljanju slovenske policije (beri: njenega vodstva). Ko bo pravi čas, bom pripopal tudi kakšno njihovo veleumno ugotovitev, ki še ni bila v javnosti. Glede dirkališča...... Tako kot država določi traso avtoceste, bi lahko določila traso za izgradnjo dirkališča, vendar tega noče storiti. Če kdo ve, kje bi bilo možno odkupiti parcele za dirkališče, naj mi lepo prosim sporoči. Denarja za dirkališče je dovolj. Fastwind, te je že vprašal, kje so na državnih cestah dosti višje omejitve od 90km/h? Aja, da država določa traso dirkališča? Bemtiš, jaz sem pa mislil, da so to zaprta območja z zaključeno stezo, zdaj pa izvem, da je to skoraj isto, kot kakšna državna cesta? In v tako opevanem kapitalizmu denarja kolikor hočeš, praviš, piste pa nikjer... Razumem, da je folk bil proti igralnici, ampak proti pisti pa še nisem slišal, da bi bili tako množično. V osnovi sploh še nisem slišal, da bi kdo resno razmišljal o gradnji dirkališča. Ali me lahko poučiš, kdaj in kje, naj bi se to dogajalo? :hmm:
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 To je res, ampak razumem pa tudi tako, da je prevelika hitrost tisti element, ki ti odvzame možnost reagirati, se pravi odviti ali upočasniti. Kolikšna hitrost je prevelika hitrost? Nobena hitrost ti ne odvzame možnosti reagirati. Možnost reagirati si lahko odvzame le voznik sam. Ponavadi zaradi panike. Tu bi se lahko poleg vseh ostalih dejavnikov povezalo hitrost le na način, da je lahko panika večja pri večji hitrosti. Vendar dejstvo je to, da je vzrok za nereagiranje panika. Ravno tako lahko odvijaš ali upočasniš motorno kolo pri vsaki hitrosti. Nobena hitrost ti ne odvzame možnosti odvijanja, le krivulja je večja če je hitrost večja. Dejstvo pa je, da lahko s hitrosti 100 km/h upočasniš za celih 100 km/h, medtem ko s hitrosti 50 km/h ne moreš upočasniti za 100 km/h. Malo sem si privoščil sarkazma, ker imamo v Sloveniji že vsi oprane možgane glede hitrosti. Zaradi hitrosti, ki jih dosegajo cestna vozila še nihče ni umrl. Ravno tako se zaradi hitrosti ni pripetila nobena prometna nesreča. Hitrost je le dejavnik, ki močno vpliva na posledice prometne nesreče. Torej..... če znižujemo hitrost, opravljamo kurativo, saj želimo le zmanjšati posledice. Pravilen pristop k varnosti v cestnem prometu bi bila preventiva. Odpravljati vzroke prometnih nesreč. To pa nikoli ni hitrost. Obstajajo primeri, v katerih hitrost močno vpliva na vzrok prometne nesreče, vendar še vedno hitrost ni vzrok. Če je nekdo spregledal motorista, ki je vozil 200 km/h in zapeljal na cesto pred njega, ni vzrok za prometno nesrečo hitrost, temveč spregledanje (kar ni isto, kot izsiljevanje ali odvzem prednosti ali nepozornost - vsaj v tem primeru ne). Če pred motorista, ki se vozi 200 km/h nihče nebi zapeljal, do prometne nesreče nebi prišlo. Torej: Hitrost ni vzrok za prometno nesrečo. Če bila cesta s katere se je nekdo vključeval pregledna 2 km v vsako stran brez kakršnihkoli ovir, tudi tisti, ki bi se vključeval nebi spregledal motorista, ki se pelje 200 km/h. Seveda govorim o normalnih voznikih, sicer je potrebno upoštevati še veliko drugih dejavnikov. Hitrost ni v nobenem primeru VZROK za prometno nesrečo. Hitrost ne ubija. Hitrost je le tisti element, ki močno vpliva na posledice prometne nesreče oz. vpliva tudi na večjo možnost nastanka vzroka prometne nesreče.
danci1973 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Aja, da država določa traso dirkališča? Bemtiš, jaz sem pa mislil, da so to zaprta območja z zaključeno stezo, zdaj pa izvem, da je to skoraj isto, kot kakšna državna cesta? In v tako opevanem kapitalizmu denarja kolikor hočeš, praviš, piste pa nikjer... Jap, do sedaj se je vedno zataknilo pri kakem (razmeroma) bedastem dovoljenju, soglasju ipd. Razumem, da je folk bil proti igralnici, ampak proti pisti pa še nisem slišal, da bi bili tako množično. In zakaj je folk bil proti igralnici? V osnovi sploh še nisem slišal, da bi kdo resno razmišljal o gradnji dirkališča. Ali me lahko poučiš, kdaj in kje, naj bi se to dogajalo? :hmm: Prvič sem za te zadeve slišal pred leti, steza naj bi se gradila na Vranskem. Narejena je bila dokumentacija, zbran je bil kapital - zataknilo se je pri nekih soglasjih. Takrat se je govorilo, da je vso zadevo 'blokiral' AMZS, ki sicer še ni imel konkretnih načrtov, se jim je pa nekako zdelo, da so oni bolj pravi za to in da bi morda pa oni lahko kaj od tega imeli... :slap: Podobna zgodba je tudi glede dirkališča v okolici Lendave - kapital je, soglasij ni. Tudi pri Raceland-u, ki je pravzaprav bolj ena 'Mickey Mouse' stezica, ni šlo brez predporodnih krčev s soglasji. Verjetno je tega še več, pa pač ni prišlo v javnost - take stvari se pač ne objavljajo, dokler nisi vsaj približno ziher, da bo šlo skozi... D.
Robertos664 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 (popravljeno) SONCE: čeprav bi se v tvojih prejšnjih postih še nekako strinjal s tabo, pa sedaj že malo bluziš. Sploh, ko trdiš da hitrost nikoli ni vzrok za nesrečo :unsure: . Ko pa zletiš s ceste ker si prehitro priletel v ovinek je pa krivec kdo? Ovinek? Al guma ki ni zdržala takšne hitrosti? Popravljeno April 21, 2008. Popravil Robertos664
bernardek Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 pre nekaj leti nevem natančno je bil projekt za dirkališče predstavljen v Ilirski Bistrici oziroma na področju njene občine na planoti nekje proti Pivki točno lokacijo bi lahko povedal kakšen domačin, projekt so začeli fantje ki se že leta ukvarjajo z organizacijo gorsko hitrostne dirke, ki je tudi mednarodnega značaja, imeli so soglasja domačinov, projekt kot sem že omenil, celo blagoslov takratne strukture pri FIAA za organizacijo mednarodnih dirk celo F1, a glej ga zlomka kje se je zataknilo, država bi morala nekaj malega primakniti in vse skupjaj požegnati pa se ni izšlo, tako da ne butat na pamet fantje... problem dirkališča se konča ponavadi še preden se začne, ker če ni "žegna" tapravih struktur, ali države ali kakorkoli se to imenuje, ki ima-jo strateški interes promocije neke države, regije ali kraja ne bo iz vsega skupaj nič, da bo nekdo delal stezo za vikend motoriste ki bi radi mal' polagal lepo Vas prosim... žena od g. Eclestona, je Riječanka po imenu Slavica in je lobirala pri svojem možeku da bi poštelali Grobnik za F1 pa še pokojni Franjo je prtiskal pa ni nič ratalo... vem da sem :topic: sorry
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Glede na to, da si prevozil pol, če ne celo Evropo, pa nam zaupaj kje so izven AC dovoljene hitrosti višje od 100, 110 ? Ok pri nas so 90, kaj pa drugje? Ne razumem najbolje namena tvojega vprašanja in upam, da bom z odgovorom dobil kaj kontretnega od tebe, da bova lahko tudi kaj pametnega ugotovila. Vsakega komentarja in predloga sem vesel. Odgovor na tvoje vprašanje je: otok Man. Fastwind, te je že vprašal, kje so na državnih cestah dosti višje omejitve od 90km/h? Aja, da država določa traso dirkališča? Bemtiš, jaz sem pa mislil, da so to zaprta območja z zaključeno stezo, zdaj pa izvem, da je to skoraj isto, kot kakšna državna cesta? In v tako opevanem kapitalizmu denarja kolikor hočeš, praviš, piste pa nikjer... Razumem, da je folk bil proti igralnici, ampak proti pisti pa še nisem slišal, da bi bili tako množično. V osnovi sploh še nisem slišal, da bi kdo resno razmišljal o gradnji dirkališča. Ali me lahko poučiš, kdaj in kje, naj bi se to dogajalo? :hmm: Težko je dobiti dovolj veliko območje, na katerem se lahko zgradi steza. Država mora določiti te parcele za zazidalne, pridobiti je potrebno vsa dovoljenja in urediti veeeeeliiiiikoooo birokracije. Ponavadi je na tako velikem območju, kot ga potrebuje dirkališče več lasnikov parcel. In če se le enemu ne zdi parcele prodati, se lahko obrišeš pod nosom, pa če imaš neomejeno količino denarja. Nekaterim pač ni pomemben le denar in jaz jih razumem. Enaka zadeva je pri gradnji avtoceste. Vendar: država lahko določi tvojo zemljo za javno dobro in ti tvojo zemljo odkupi po tržni ceni. Država bi enako lahko naredila pri dirkališču, vendar se ne upa, ker je več Slovencev proti dirkališču, kot jih je za. Tako da tudi državo razumem. Lahko te poučim o resnih namenih o gradnji dirkališča, vendar iskreno povedano, menim, da je bil ta del tvojega posta bolj provokativen, kot konstruktiven. Lako pa da se motim. :unsure:
danci1973 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Kolikšna hitrost je prevelika hitrost? Ponavadi se govori o neprilagojeni hitrosti, definicija le-te pa je zelo enostavna - če si bil udeležen v prometni nesreči, je tvoja hitrost bila neprilagojena. O tem govori 30. člen ZVCP: (1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem. Povedano drugače - KARKOLI se že zgodi, KARKOLI se že znajde na cesti - voznik mora na to biti pripravljen in vozilo ustaviti pred tem. Tu pa še sladkorček za vse tiste, ki so modrovali, kako je čisto kul in OK vozit 20 pod omejitvijo: (3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. SONCE: čeprav bi se v tvojih prejšnjih postih še nekako strinjal s tabo, pa sedaj že malo bluziš. Sploh, ko trdiš da hitrost nikoli ni vzrok za nesrečo :unsure: . Ko pa zletiš s ceste ker si prehitro priletel v ovinek je pa krivec kdo? Ovinek? Al guma ki ni zdržala takšne hitrosti? Sonce je zajadral malo preveč 'na drugo stran', a vseeno - vzrok v tvojem primeru je neznanje. Do česar pa ne bi smelo priti, če ima voznik veljavno vozniško dovoljenje. D. D.
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 SONCE: čeprav bi se v tvojih prejšnjih postih še nekako strinjal s tabo, pa sedaj že malo bluziš. Sploh, ko trdiš da hitrost nikoli ni vzrok za nesrečo :unsure: . Ko pa zletiš s ceste ker si prehitro priletel v ovinek je pa krivec kdo? Ovinek? Al guma ki ni zdržala takšne hitrosti? Neizkušenost, neznanje, objestnost, pesek na cesti, ovinek ni bil primerno označen ali karkoli drugega..... Če je potrebno, lahko naštejem še 20 možnosti. Vsaka prometna nesreča ima svoje značilnosti.
Fritz Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 pre nekaj leti nevem natančno je bil projekt za dirkališče predstavljen v Ilirski Bistrici oziroma na področju njene občine na planoti nekje proti Pivki točno lokacijo bi lahko povedal kakšen domačin, projekt so začeli fantje ki se že leta ukvarjajo z organizacijo gorsko hitrostne dirke, ki je tudi mednarodnega značaja, imeli so soglasja domačinov, projekt kot sem že omenil, celo blagoslov takratne strukture pri FIAA za organizacijo mednarodnih dirk celo F1, a glej ga zlomka kje se je zataknilo, država bi morala nekaj malega primakniti in vse skupjaj požegnati pa se ni izšlo, tako da ne butat na pamet fantje... Morda se jaz informiram na napačnih koncih, ampak nikjer nisem slišal, da bi en tak resen projekt obstajal in da so ga potem grdi, grdi iz države blokirali. Ponavadi je najtežje dobiti soglasje okoličanov in lokalne skupnosti (če ta nima interesa za to). Sicer pa, zakaj bi pa država morala primakniti "nekaj malega". Če pač ne vidi interesa v tem in meni, da to zadeva neko majhno populacijo, potem je to stvar te populacije ali pa podjetnih ljudi, ki v tem vidijo dobiček. Da ne boste mislili, da sem proti dirkališču. Nisem. Moti me le ponavljanje mantre o tem, kako dirkališče noče in noče pasti z neba, v to našo ljubo, zatohlo dolino.
Fritz Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 In zakaj je folk bil proti igralnici? Zaradi percepiranih slabih vplivov na okolje. Enako tako bi bili proti dirkališču, če bi menili, da jim bo to prineslo samo probleme. Če pa v tem vidijo dobiček, promocijo ipd. potem je pa to lahko popolnoma drugačna zgodba.
Orange Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 ker klatite neumnosti samo v vednost, da je lahko tudi 50 km/uro idealna hitrost za pristanek v krsti, toliko :krneki: :krneki: :krneki: po besedah naših zdravnikov to niso osamljeni primeri....mal fizike vam ne bi škodilo... :krneki: :krneki: Itaq sam pr 50 ti loh se vedno odvijes mem pr 100 je pa ze mal tezje da ne recm pr 200 !!! :headbang:
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 1. Ponavadi se govori o neprilagojeni hitrosti, definicija le-te pa je zelo enostavna - če si bil udeležen v prometni nesreči, je tvoja hitrost bila neprilagojena. O tem govori 30. člen ZVCP: 2. Sonce je zajadral malo preveč 'na drugo stran', a vseeno - vzrok v tvojem primeru je neznanje. Do česar pa ne bi smelo priti, če ima voznik veljavno vozniško dovoljenje. Ad 1: Neprilagojena hitrost je nekaj drugega od prevelike hitrosti, ki je bila prej omenjena, zato sem tudi namenoma vprašal o preveliki hitrosti. Neprilagojena hitrost je zelo dobra pogrutavščina, ki je dober blef za nepoznavalsko analiziranje prometnih nesreč. To, kar si napisal danci1973 je čisto res. Ad 2: Res je danci1973. Moja jadra so šla kar daleč na drugo stran, ker mislim, da je to eden od načinov, kako odvrniti pozornost od tega, s čimer nam perejo možgane in višajo kazni. Tudi ugotovitev vzroka je :worship: . Se popolnoma strinjam.
FastWIND Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 (popravljeno) Neizkušenost, neznanje, objestnost, pesek na cesti, ovinek ni bil primerno označen ali karkoli drugega.....Če je potrebno, lahko naštejem še 20 možnosti. Vsaka prometna nesreča ima svoje značilnosti. Ti pa znaš nasmejat.... Če nekdo zleti iz ovinka, ki ga pozna, kjer je bila podlaga ok, itd... zaradi prevelike hitrosti boš še ti vedno trdil, da hitrost ni bila vzrok nesreče... A boš napisal, da pač ni dovolj znal, da bi speljal tisti ovinek s tisto hitrostjo? Ne seri. Ko presežeš meje fizike je hitrost odločilna... in takrat ko je prehitro je pač prehito... Tudi profiji so prehitri in končajo v pesku... A boš tudi za njih napisal, da je bilo prisotno nezanje, preslabo označen ovinek, pesek na stezi ali karkoli drugega? JA včasih je res nekaj od tega, včasih pa je enostano PREHITRO ! In še nekaj... Torej v celi Evropi so samo na otoku Man strokovnjaki dovolj pametni, da so postavili omejitev po tvojih merilih... Zdaj pa mi še napiši številko koliko se jih je ubilo na uradnih dirkah na otoku MAn in koliko čez leto... Številke so baje VELIKE..... ŠE vedno te sprašujem v katerih državah Evrope imajo omejitve dosti bolje postavljen kot pri nas, kjer praviš, da birokrati nimajo pojma ? Avstija ima 100 je to mnogo več in bolje od nas ? So njihovi birokrati parkrat boljši od naših, da so za celih piškavih 10 na uro več dovolili... Seveda so saj so ceste boljše... Ampak še vedno je samo 100 Popravljeno April 21, 2008. Popravil FastWIND
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Morda se jaz informiram na napačnih koncih, ampak nikjer nisem slišal, da bi en tak resen projekt obstajal in da so ga potem grdi, grdi iz države blokirali. Ponavadi je najtežje dobiti soglasje okoličanov in lokalne skupnosti ........ Na katerih koncih se pa ti informiraš?
SONCE Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Ti pa znaš nasmejat.... Če nekdo zleti iz ovinka, ki ga pozna, kjer je bila podlaga ok, itd... zaradi prevelike hitrosti boš še ti vedno trdil, da hitrost ni bila vzrok nesreče... A boš napisal, da pač ni dovolj znal, da bi speljal tisti ovinek s tisto hitrostjo? Ne seri. Ko presežeš meje fizike je hitrost odločilna... in takrat ko je prehitro je pač prehito... Tudi profiji so prehitri in končajo v pesku... A boš tudi za njih napisal, da je bilo prisotno nezanje, preslabo označen ovinek, pesek na stezi ali karkoli drugega? JA včasih je res nekaj od tega, včasih pa je enostano PREHITRO ! Me veseli, da se zabavaš. :OK: Profiji, so tudi prehitri in to zato, ker so napačno ocenili začetek zaviranja, začetek pospeševanja, ogretost gum, svojo kondicijo...... Pred ovinkom je potrebno zavirati na določeno hitrost. Zakaj to nekdo ne naredi? Odgovori so različni. In ti odgovori so vzroki za zdrse in podobne zadeve v takih primerih.
Fritz Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Na katerih koncih se pa ti informiraš? Javno dostopna občila in net. A temu kaj manjka, da bi človek izvedel relevantne informacije?
gody01 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 SONCE: čeprav bi se v tvojih prejšnjih postih še nekako strinjal s tabo, pa sedaj že malo bluziš. Sploh, ko trdiš da hitrost nikoli ni vzrok za nesrečo :unsure: . Ko pa zletiš s ceste ker si prehitro priletel v ovinek je pa krivec kdo? Ovinek? Al guma ki ni zdržala takšne hitrosti? Neznanje. A greš stavit, da skozi isti ovinek gre lahko stotine ljudi hitreje kot tisit, ki je zletel s ceste ?
FastWIND Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Me veseli, da se zabavaš. :OK: Profiji, so tudi prehitri in to zato, ker so napačno ocenili začetek zaviranja, začetek pospeševanja, ogretost gum, svojo kondicijo...... Pred ovinkom je potrebno zavirati na določeno hitrost. Zakaj to nekdo ne naredi? Odgovori so različni. In ti odgovori so vzroki za zdrse in podobne zadeve v takih primerih. Ja torej je vendar PREHITRO zaradi nekega vzroka... In ti sedaj od policista, ki ima 4 letno srednjo šolo pričakuješ, da bo ugotovil in v zapisnik zapisal ali je tisti motorist ( po možnosti mrtev ali huje poškodovan) , ki je zletel s ceste prepozno zaviral, napačno doziral silo zaviranje, imel preslabo ogrete gume itd... bull shit ! TEga ne boš dočakal, ker ni možno izvest... Stopi malo na realna tla to te še bo najbolj obvarovalo od vseh nepredvidenih situacij na JAVNIH CESTAH...
gody01 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Avstija ima 100 je to mnogo več in bolje od nas ? So njihovi birokrati parkrat boljši od naših, da so za celih piškavih 10 na uro več dovolili... Seveda so saj so ceste boljše... Ampak še vedno je samo 100 In to je mnogo več kot pri nas. Čeprav je pri nas prav tako kar nekaj cest, ki bi jih mirno označili z znakom za omejitev 100. Ampak pri nas raje na te ceste postalvjajo omejitve 60, je bolj cool pa manj se jih zato pobije. Dajte se že enkrat sprijaznit, da samo z zniževanjem hitrosti ne boste dvignili varnosti. Pri hitrosti 50 km/h ubiješ človeka, če ne gledaš in priletiš v njega. Je pa res, da vsako tele misli, da lahko pri 50 km/h počne še vse mogoče poleg vožnje (telefoni, šminkanje, branje, ... ) In nižja kot je predpisana hitrost bolj vabi v to smer. Pa nimajo Avstrijci zastonj v vseh naseljih, kjer ni čisto ob cesti hiš omejtive dvignjene na 70 ali 80 km/h.
gody01 Objavljeno April 21, 2008 Opozori Objavljeno April 21, 2008 Ja torej je vendar PREHITRO zaradi nekega vzroka... In ti sedaj od policista, ki ima 4 letno srednjo šolo pričakuješ, da bo ugotovil in v zapisnik zapisal ali je tisti motorist ( po možnosti mrtev ali huje poškodovan) , ki je zletel s ceste prepozno zaviral, napačno doziral silo zaviranje, imel preslabo ogrete gume itd... bull shit ! TEga ne boš dočakal, ker ni možno izvest... Stopi malo na realna tla to te še bo najbolj obvarovalo od vseh nepredvidenih situacij na JAVNIH CESTAH... To pričakujem od policije kot organizacije. To delajo v Avstriji, Nemčiji in še kje. In glej ga zlomka, statistike o vzrokih za prometne nesreče v teh državah kažejo diametralno nasprotne rezultate kot pri nas. Hmm, zdaj pa da slišimo vse o tem, kako so tam bolj kulturni in strpni vozniki ....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se