Skoči na vsebino

Koliko nas bo letos na cesti preživelo?


moto rider

Priporočene objave

To sem skoraj pozabil. Kje je policija ko se vozijo oni frajeri z traktori pa jim drek dol leti? Enkrat se mi je že nardilo, sicer je zadeva padla z tovornjaka pa vseeno.. lepo je deska dol padla in sm jo lih komej obvozu. Peljal sem ene 10m za njim ene 80km/h. Da sploh ne omenjam tistih z recimo peskom, ko pelješ slučajno zanim ko te konstantno bombardira..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem skoraj pozabil. Kje je policija ko se vozijo oni frajeri z traktori pa jim drek dol leti? ...

Kje so tisti, ki jim to ni všeč in njihovi telefoni, da bi to javili na policijo. Z registrsko številko traktorja seveda.

Niiii, niiii, muca papala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hehe, tamal problem.. pa misliš da imajo vsi registrirane traktorje? :rolleyes: In ne verjamem da bi policaji kaj naredili glede tega... Sicer me zadeva na vasi sploh ne moti, samo da se pa peljem po glavni cesti polni dreka pa znorim.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer me zadeva na vasi sploh ne moti, samo da se pa peljem po glavni cesti polni dreka pa znorim.

Sej vasi stojijo stran od glavnih cest, ne :blink: ali si mislil avtoceste :fredy: :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz smeri Maribora za Slov. Bistrico je polovična zapora na avtocesti. Dva pasova se združita v enega. Nonstop sranje. Velika večina voznikov ne pelje po svojem levem pasu do konca - do zožitve, ampak se vmes tišči v desno kolono :headbang: . Pomeni, da nekaj deset do sto metrov prej nenadoma pohodi bremzo, da zavije na desno med dve vozili, ki sta malo narazen :headbang: . S tem zaustavlja kolono na desni in levi. In če ne pričakuješ, da bo kreten to naredil, se mu zapelješ direktno v prtljažnik.

Pravilo zadrge.

Pelje se do konca in pri zožitvi se izmenično vključujeta vozili levo in desno na en pas. Zato ime zadrga.

Kolona se tako ne ustavlja, promet je tekoč.

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz smeri Maribora za Slov. Bistrico je polovična zapora na avtocesti. Dva pasova se združita v enega. Nonstop sranje. Velika večina voznikov ne pelje po svojem levem pasu do konca - do zožitve, ampak se vmes tišči v desno kolono :headbang: . Pomeni, da nekaj deset do sto metrov prej nenadoma pohodi bremzo, da zavije na desno med dve vozili, ki sta malo narazen :headbang: . S tem zaustavlja kolono na desni in levi. In če ne pričakuješ, da bo kreten to naredil, se mu zapelješ direktno v prtljažnik.

Pravilo zadrge.

Pelje se do konca in pri zožitvi se izmenično vključujeta vozili levo in desno na en pas. Zato ime zadrga.

Kolona se tako ne ustavlja, promet je tekoč.

LP.

ataIBA, pri nas v okolici CE rečemo temu fršlus, zato pa nihče ne razume kako deluje zadrga in zadrega je tu :headbang: :headbang:

Sicer pa sem se že vozil za poltovornjačkom, ki je raztrosil po cesti cel keson paradižnika :headbang: :headbang: Sem poklical P in so ga tudi ustavili :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ataIBA, pri nas v okolici CE rečemo temu fršlus, zato pa nihče ne razume kako deluje zadrga in zadrega je tu :headbang: :headbang:

Sicer pa sem se že vozil za poltovornjačkom, ki je raztrosil po cesti cel keson paradižnika :headbang: :headbang: Sem poklical P in so ga tudi ustavili :alien1:

...ja zaj jih pa ni na cestah, ker prodajajo paradajz, delajo kečap,.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vasi stojijo stran od glavnih cest, ne :blink: ali si mislil avtoceste :fredy: :hmm: .

Pravim da me drek na vasi po cesti ne moti, tukaj pri nas po obvoznici recimo, pa po glavnih cestah pa me! Česa ne razumeš? Saj niso vse njive in polja in whatever :D na vasi hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... fantje... Kako pa se izognete kravjekom? Kako preživeti na cesti, kjer so kravjeki pogosti? In kako preživeti, četudi se iz kamijona nekaj vsuje?

Ve kdo? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... fantje... Kako pa se izognete kravjekom? Kako preživeti na cesti, kjer so kravjeki pogosti? In kako preživeti, četudi se iz kamijona nekaj vsuje?

Ve kdo? :hmm:

Sicer je bilo vprašanje namenjeno le fantom, pa vendar ... preživiš s predvidevanjem. S pozornostjo.

S strpnostjo. Z razmišljanjem. S prilagajanjem. Z dinamično, nikakor ne divjaško vožnjo. Z zdravo mero samozavesti. Z znanjem. S pogumom, ki pa ni brezglavo nastopaštvo. Nikakor ne s prepričanjem, da si božanstvo, ki je nedotakljivo.

In ... z nekaj sreče.

Z vsem pač, o čemer bolj ali manj (ne)strpno razpravljate tule.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... fantje... Kako pa se izognete kravjekom?

Ve kdo? :hmm:

Ja, vemo, vemo! :) Levo ali desno se ga ogneš. Če imaš na motorju montiran Kurbo Boost (ponaredek Turbo Boosta iz Knight Riderja) ga lahko celo preskočiš.

Pa dobro, kje se pa ti voziš? Po hlevu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa imaš KLE, ki je za po dreku super ;)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... fantje... Kako pa se izognete kravjekom? Kako preživeti na cesti, kjer so kravjeki pogosti? In kako preživeti, četudi se iz kamijona nekaj vsuje?

Ve kdo? :hmm:

kravjek (v ovinku - na ravnini se mu že ogneš)) je isto kot vsaka druga ovira ki je recimo ne moreš obvozit (kamni, deske, itd.) ker jo prepozno opaziš. stisneš kuplungo in pelješ normalno nagnjen preko, teč ko telovadiš ali bremzaš, slabše je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kravjek (v ovinku - na ravnini se mu že ogneš)) je isto kot vsaka druga ovira ki je recimo ne moreš obvozit (kamni, deske, itd.) ker jo prepozno opaziš. stisneš kuplungo in pelješ normalno nagnjen preko, teč ko telovadiš ali bremzaš, slabše je.

Zato tudi ni dobro, da je drugi motorist preblizu sprednjemu :evilgrin: . Če zapelješ preko kravjeka dobi zadnji "prečudovit vonj" izpod kolesa :wacko: . Da ne govorimo o tem, da sprednji nenadoma vrže sidro, ko vidi "oviro", zadnji pa ....

Zato razdalja in cik - cak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S stališča ZVCP sigurno ...

Kaj pa iz drugih stališč? Aja, saj res - človek lahko pri 0 k/h umre, ker mu lahk recimo klavir na glavo pade, al pa ga piči sršen v oko, al pa ga srce izda. ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo me prekrškal učil upoštevanja ZVCPja, kot me ne bo pedofil ljubezni do otrok. In če so nauki ki jih ti deliš tako sveti in upoštevanja vredni, da bi se jih vsi morali držati, zakaj se jih sam ne. Tukaj postane pomembno kdo govori.

"Učimo" običajno tiste, ki so učljivi. Stare osle težko kaj naučiš, kot tudi starga psa težko naučiš novih fint. Ampak - forum ima orjaški priliv nove in mlade generacije, ki pa še išče svojo pot. Zakaj takih ne bi 'učili', da se ZVCP upošteva?

In ja - zakaj ne bi nekdo, ki je prekrškar, vseeno smel obsojati tovrstnega početja? Tudi pri sebi?

Povej, zakaj ne? Kredibilnost pri tem ni nič manjša - lahko pa seveda nekdo, ki hoče kontrirati, to tako vidi in zamahne z roko.

Kot pravim - stare pse težko nove finte učiš, mlade psičke pa veliko lažje.

In v interesu nam je varnost, pa to, da bi čimmanj mam jokalo, ko bi izgubilo otroka ali morda pridobilo invalida.

Seveda se pa mularija usaja, ker se po drugi plati tudi 'uči' od unih starih psov, ki se ne morjo aučit novih fint in ki jih tudi ne pridigajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zasljepljen od lightsabra, te nisem prepoznal ;)

Lahko da živiš tako kot pišeš, vendar ko ti to ustreza, pisanje zaviješ v celofan, na vrh pa dodaš lepo rdečo pentljo. Potem vse to še tako obrneš da se vidi samo lepa prva stran.

Hmm, izgovor na provokativnost in retoričnost pride hitro prav, ko te "obtožim" vsiljevanja svojega mnenja drugim. Ne da se mi (niti nimam toliko časa, danes sem za cel teden pokuril kvoto, namenjeno motosvetu) iskati tvojih postov in citirati izjave (nekatere so bile takrat celo izbrisane/popravljene s strani moderatorjev), na pamet pa tudi ne bom govoril, ker nočem česa napačno citirati (besedo za besedo) po spominu.

blablabla

Nekatere moti pridiganje nekaterih posameznikov, druge nas pa morda moti ignorantski odnos druge skupine.

It's a flamewar to be going on for ages to come. :)

sta končala?....že?

in KOLIKO NAS BO LETOS NA CESTI PREŽIVELO?....

Skoraj vsi, razen kakih 50-100, od tega kakih 10 tujcev. Govorim za območje Republjike Sljovenije, seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobro, kje se pa ti voziš? Po hlevu?

Zgolj v razmislek... dovolil sem si pomisliti, da svež kravjek na cestu predstavlja podobno oviro na cesti, kakor oljni madež ali pa mokro jesensko listje. Od vročine izsušen kravjek pa podobno oviro kot pesek v ovinku...

Kje vozim, da dejansko naletim na kravjeke na cesti? Odmaknjeni predeli Hrvaške, Bosne, Srbije in Makedonije, pa Črne Gore in Albanije, kjer je vprega dokaj običajno prevozno sredstvo, so dokaj bogati s takšnimi ovirami. :hmm:

Lani sva jih z ženo samo po BiH naklepala več tisočakov (kilometrov namreč) in jo prekrižarila po dolgem in počez. Zato sem si drznil pomisliti, da nas je več, ki lahko naletimo na alternativne ovire, ki jih ne srečamo na cesti od doma do bifeja.

Sedaj pa še eno, nadvse resno vprašanje. Sam vozim tako, da imam kazalec stalno na sklopki in zavori (tritočkovno vpet na krmilo). Stabilnost je boljša, po toliko letih to lahko zase potrdim. Pri mehkem zaviranju se mi to izplača, saj je "ročica" krajša in je krčevit pritisk na zavoro (npr. od strahu) skoraj izključen. Pri kritičnem zaviranju pa se mi zdi, da včasih nekaj izgubim s postavljanjem roke v "položaj za zaviranje"?

Kake izkušnje s tem? (jaz zato dostikrat, če vnaprej pomislim na to možnost, prestavim dva prsta na zavoro... )

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem ene 10m za njim ene 80km/h. Da sploh ne omenjam tistih z recimo peskom, ko pelješ slučajno zanim ko te konstantno bombardira..

Kakaj e pa priporočena varnostna razdalja za hitrost 80 km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... fantje... Kako pa se izognete kravjekom? Kako preživeti na cesti, kjer so kravjeki pogosti? In kako preživeti, četudi se iz kamijona nekaj vsuje?

Ve kdo? :hmm:

Krosko voziš, pa je (samo ni legalna) : )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakaj e pa priporočena varnostna razdalja za hitrost 80 km/h?

Hja... med 20 in 30 metri... pač glede na razmere na vozišču? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni okol 50 metrov???sj jst n vem...ssam zdi se mi....no ja...nism zih zmer se pa držim de mam dost placa....spod 200 metrov sploh nimam varnostne... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reakcijska pot je pot, ki jo vozilo prevozi od trenutka, ko voznik zazna oviro pred vozilom, do trenutka, ko začne zavirati, torej pot, ki jo prevozi v reakcijskem času. Če predvidevamo, da vozilo pred nami zavira z enakim pojemkom kot naše vozilo, je minimalna varnostna razdalja enaka reakcijski poti

Zavorna pot je pot, ki jo vozilo prevozi od začetka zaviranja do popolne ustavitve.

Približno reakcijsko pot v metrih dobimo, če hitrost v kilometrih na uro množimo z 0,3. Ker je pri večjih hitrostih težko določati razdaljo v metrih, je bolj primerno govoriti o sekundni varnostni razdalji. Sekundna varnostna razdalja je razdalja, ki jo vozilo prevozi v eni sekundi. Najlažje jo določimo, če si ob vozilu za katerim vozimo zapomnimo nek objekt (znak, ograjo, drevo,....) in začnemo šteti sekunde (enaindvajset, dvaindvajset....). Če smo začeli s triindvajset, ko smo pripeljali do objekta, imamo dvosekundno varnostno razdaljo. Minimalna varnostna razdalja je razdalja ene sekunde.

Še približna tabela (hitrost, varnostna razdalja, pot ustavljanja suha in mokra cesta):

30 Km/h .......... 9 m .......... 13,5 m (17 m)

50 Km/h .......... 14 m .......... 28 m (39 m)

90 Km/h .......... 25 m .......... 70 m (105 m)

130 Km/h .......... 36 m .......... 131 m (202 m)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje vozim, da dejansko naletim na kravjeke na cesti? Odmaknjeni predeli Hrvaške, Bosne, Srbije in Makedonije, pa Črne Gore in Albanije, kjer je vprega dokaj običajno prevozno sredstvo, so dokaj bogati s takšnimi ovirami. :hmm:

Lani sva jih z ženo samo po BiH naklepala več tisočakov (kilometrov namreč) in jo prekrižarila po dolgem in počez. Zato sem si drznil pomisliti, da nas je več, ki lahko naletimo na alternativne ovire, ki jih ne srečamo na cesti od doma do bifeja.

Sedaj pa še eno, nadvse resno vprašanje. Sam vozim tako, da imam kazalec stalno na sklopki in zavori (tritočkovno vpet na krmilo). Stabilnost je boljša, po toliko letih to lahko zase potrdim. Pri mehkem zaviranju se mi to izplača, saj je "ročica" krajša in je krčevit pritisk na zavoro (npr. od strahu) skoraj izključen. Pri kritičnem zaviranju pa se mi zdi, da včasih nekaj izgubim s postavljanjem roke v "položaj za zaviranje"?

Kake izkušnje s tem? (jaz zato dostikrat, če vnaprej pomislim na to možnost, prestavim dva prsta na zavoro... )

Aaaaa, ok. Sem mislil, da je šlo za zajebancijo. Sam se namreč precej pogosto po poljskih cestah vozim in ga še nisem videl. Oziroma sem ga, ampak so ga že avtomobili povaljali. Je pa res, da se vozim zgolj v Sloveniji in Avstriji.

Prste imam vedno na sprednji zavori. Vsaj dva (naveza kazalec - sredinec). Nekak se trudim, da imam tudi nogo vedno na zadnji. Kar se pa tiče krčevitega zaviranja pa moram priznat, da sem vesel, da imam tak motor s lokomotivnimi zavorami, saj se da bistveno boljše dozirati kot pa recimo s kakšnim cestakom. Vsaj na Ninji sem imel skoz plava jajca (in dlani).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, varnostna.. varnostna razdalja je bila glede na razmere več kot dovolj.. on nima kaj sipat po cesti tak al drugače :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!