Skoči na vsebino

Nosilec registrske tablice


dusk

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Recimo, da bi tole še najbolj pasalo v to temo.

Danes me je na tehničnem preglednik razsvetlil, da mora na zadnjem delu mopeda biti tudi rdeč odsevnik min. površine 5 cm2. Integriranega kje v zadnji luči, trudu navkljub, nisva našla.:whistle:

Je ta zahteva po obveznem odsevniku zadaj nekaj novega? Čudi me, da moped baujar 2011 tega nima serijsko?

Preglednik je seveda opombo vpisal v zapisnik, da jo moram odpraviti v 14 dneh, ni pa treba hoditi nazaj, torej sem registracijo lahko podaljšal.

Enivej... ...za najenostavnejšo rešitev se mi zdi okvirček tablice z odsevnikom, kot je npr. tole:

kennzeichenhalter-180mm-.jpg

Je pa zgornja zadeva iz Nemčije, kjer je format tablice drugačen.

Je mogoče kdo kje videl kaj podobnega za naše tablice 18x18 cm? Google ne najde nič podobnega.

Popravljeno . Popravil Sale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Rogerg pravi:

Js sm pa glih dons gledu da bi ta odsevnik dol dau oz strehco skrajsu :) kwa se bojo se spomnl  jao...

V Avstriji prvo pogledajo naklon tablice in če imaš odsevnik. Kolega niso spustili preko meje, zaradi naklona - enako je, če nimaš mačjega očesa. Če pa na meji ni nikogar, te lahko te ustavijo in plačaš kazen. Sami hantli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Scarabeo 500 pravi:

V Avstriji prvo pogledajo naklon tablice in če imaš odsevnik. Kolega niso spustili preko meje, zaradi naklona - enako je, če nimaš mačjega očesa. Če pa na meji ni nikogar, te lahko te ustavijo in plačaš kazen. Sami hantli.

Še nikoli me ni nihče "pogledal" zadaj, tudi ko so dokumente gledali.

Najbrž je razlog v tem, da ne prihrumim.

Tistega, ki prihrumi, pa je veselje ustavit, ker je jackpot v vsakem primeru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Scarabeo 500 said:

V Avstriji prvo pogledajo naklon tablice in če imaš odsevnik. Kolega niso spustili preko meje, zaradi naklona - enako je, če nimaš mačjega očesa. Če pa na meji ni nikogar, te lahko te ustavijo in plačaš kazen. Sami hantli.

Če večkrat vozte po "Dojčlandu" zategnite vijake na aftermarket nosilcih. Pri 250km/h tudi na homologiranem Rizoma nosilcu dvigne tablico vodoravno, če niso vijaki dovolj močno priviti. Pa razloži to potem policaju. Pri nas to ni problem, ker je max omejitev 130 km/h. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja čebelica ne hrumi in še zmeraj, ko so me ustavili so pogledali zadnji del motocikla.

Tistega, ki pa ga niso spustili preko meje je imel celo Akrapoviča brez ne vem česa, pa ga to očitno ni preveč motilo, ker v štant gasu je znosen. Res pa ga je hitro ugasnil, verjetno prej kot mi. :)

Pač opozorilo z moje strani, kaj se ti lahko zgodi na prehodu preko meje z Avstrijo ali v notranjosti. Seveda pa je vse odvisno od policaja.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Sale pravi:

Danes me je na tehničnem preglednik razsvetlil, da mora na zadnjem delu mopeda biti tudi rdeč odsevnik min. površine 5 cm2. Integriranega kje v zadnji luči, trudu navkljub, nisva našla.:whistle:

 

Še dobro, katerega datuma smo, saj bi drugače mislil, da je prvoaprilska šala.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Sale pravi:

Recimo, da bi tole še najbolj pasalo v to temo.

Danes me je na tehničnem preglednik razsvetlil, da mora na zadnjem delu mopeda biti tudi rdeč odsevnik min. površine 5 cm2. Integriranega kje v zadnji luči, trudu navkljub, nisva našla.:whistle:

 

.

Gledam ko sem testiral bmw f800r ko ven prišu...pa res ni kje videt tega odsevnika..

http://motosvet.com/tabla/topic/30634-bmw-f-800-r/

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, sesir pravi:

Gledam ko sem testiral bmw f800r ko ven prišu...pa res ni kje videt tega odsevnika..

http://motosvet.com/tabla/topic/30634-bmw-f-800-r/

Zdaj ne vem, ali jaz slabo vidim ali ti.
Na tvojem linku, katerega si prilepil se zadaj na motorju lepo vidi "mačje oko" in sicer pod stop lučjo med blinkerji.
Nihče ni pisal, da mora biti v kombinaciji z tablico - okvirjem, temveč, da mora biti zadaj in to je to.

P.S. DODATEK

Mogoče boš na tej sliki lepše videl, ker tvoj kot slikanja je res malo tako, ampak to moraš videt.

2009-BMW-F800R-3.jpg?378220

Popravljeno . Popravil NumLock
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri mojem odsevnika zadaj serijsko dejansko ni - letnik 2011. Sva ga s preglednikom iskala kje integriranega v luči in ga nisva našla.:whistle:

Samo vseeno ne razumem jaz te (nove?) logike. Če je bil moped 2011 tehnično OK in homologiran brez odsevnika, zakaj bi ga moral zdaj naknadno montirati?

Analogno bi lahko imel fičkota letnik 1956, ko o varnostnih pasovih v avtu niso še niti razmišljali, in mi za opraviti tehnični pregled ni potrebno naknadno vgrajevati varnostnih pasov. Original jih avto pač ni imel.

Taka logika je do sedaj valjala tako, da ne vem kaj sedaj težijo s temi odsevniki, če jih original tovarniško ni bilo, jih pač ni bilo. Wtf,:hmm:

dsc0210-1.jpg

Popravljeno . Popravil Sale
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Sale said:

če jih original tovarniško ni bilo, jih pač ni bilo

... in velja tudi za naprej. Un model naj si pa predpise prečita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ga v original izvedbi ni, ga pač ni, za aftermarket nosilce pa mora bit in ga vsem predlagam, če hočejo imeti mir pred roko pravice. Odsevnik se da sigurno kupiti ali v kaki avto trgovini ali na ebayu, potem ga pa samo še nekam zašraufaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sale, daj ponoči slikaj zadnji konec s flešem, če je original luč, grem stavit, da boš našel odsevnik. Je pa na tehničnem tudi en "capelj" če išče ločen odsevnik (predvidevam) na led luči.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil odsevnik v Bauhausu... tam na tistih policah, kjer imajo zrazno avtokozmetiko... dele za bicikle, razne avto-dodatke..itd ... pri blagajnah.  Je ravno pravlšnje dimenzije (cca 80x30mm)... pa celo neki "E+ številke" oznaka je gor.

Dobiš pakirana po dva kosa... za nekaj €.

iz alu pločevine narediš nosilček, 3M dvostranski selotejp in je problem rešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Zivnorc pravi:

Jaz sem kupil odsevnik v Bauhausu... tam na tistih policah, kjer imajo zrazno avtokozmetiko... dele za bicikle, razne avto-dodatke..itd ... pri blagajnah.  Je ravno pravlšnje dimenzije (cca 80x30mm)... pa celo neki "E+ številke" oznaka je gor.

Dobiš pakirana po dva kosa... za nekaj €.

iz alu pločevine narediš nosilček, 3M dvostranski selotejp in je problem rešen.

Ja, vse lepo in prav, ampak zakaj težijo k odsevniku, če je zadaj itak štop luč, ki nenehno gori?
Totalna bedarija ... jaz načeloma imam na obeh motorjih že lepo serijsko integrirano, ampak se mi zdi nameščanje tega naknadno vam, ki tega nimate serijsko, pač nesmiselno. Ampak v naši butasti državi se je pač treba navadit, da je več stvari nesmiselnih. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tega ne razumem zakaj je tako, jaz sem samo na doma narejeno držalo tablice namestil tak odsevnik in napisal, kje sem ga kupil.

Slikano od strani....ampak se vidi kako imam nameščen odsevnik.

tablica.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odsevnik jim je pomemben, da te ne spregledajo oz. te lažje opazijo, če pride do okvare motorja ali padca in ga potem postaviš na odstavni pas/na rob cestišča (možnost naleta)... taka razlaga na tehničnem...

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, mladench pravi:

odsevnik jim je pomemben, da te ne spregledajo oz. te lažje opazijo, če pride do okvare motorja ali padca in ga potem postaviš na odstavni pas/na rob cestišča (možnost naleta)... taka razlaga na tehničnem...

Razlaga je utemeljena, ampak še vedno je na motorju toliko odsevnih zadev, da te lahko komot opazijo, tudi pri pokvarjenem motorju, kadar zadnja luč ne gori. Tudi zadnja luč je odsevnik, odsevniki na zadnjem kovčku, potovalna torba z trikotnikom, kjer jo odneseš na določeno razdaljo in jo postaviš na odstavni pas .... itd. Ampak ok, če oni tak rečejo, te že mora tak bit.

@zivnorc: lepo opravljeno, modelarska žilica :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

če ga v original izvedbi ni, ga pač ni, za aftermarket nosilce pa mora bit in ga vsem predlagam, če hočejo imeti mir pred roko pravice. Odsevnik se da sigurno kupiti ali v kaki avto trgovini ali na ebayu, potem ga pa samo še nekam zašraufaš.

Itak.

Sem jih že našel v Louisu  dvostranski "Sika" lepilni trak in prilimam pa bo.

Louis

Je pa dobra tudi tista ideja z Bauhausom - imajo tega verjetno dovolj. Preverim.

Me pa bega, da je to zdaj potrebno dograditi, če moped original tega ni imel. Se strinjam, da je z dodatnim odsevnikom varneje, ampak najvarneje je pa itak doma na kavču.:yawn:

 

@Mladench

Ja, tako obrazložitev mi je dal tudi preglednik... ...kao, če zaradi okvare parkiraš ob cesti ali da ti pregori žarnica zadaj itd...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... res... škoda dajati 12€ +PTT, če imaš v Bau-bau za 4€  2 kosa.

Me pa zanima, kaj bi porekli "organi", če bi namesto klasičnega odsevnika imel nalepljeno  odsevno folijo.

Verjetno bi bilo nelegalno , ker nima nobenih "E" oznak, čeprav ima veliko večji odsev, kot tista klasična "mačja očesa".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... res... škoda dajati 12€ +PTT, če imaš v Bau-bau za 4€  2 kosa.

Me pa zanima, kaj bi porekli "organi", če bi namesto klasičnega odsevnika imel nalepljeno  odsevno folijo.

Verjetno bi bilo nelegalno , ker nima nobenih "E" oznak, čeprav ima veliko večji odsev, kot tista klasična "mačja očesa".

Mogoče to ? Saj ni veliko. 

 

5.18

odsevnik

pomeni napravo, ki označuje prisotnost vozila z odbojem svetlobe iz izvora svetlobe, ki ni povezan z vozilom, opazovalec pa je blizu tega izvora; v tej prilogi se odbojne registrske tablice ne štejejo za odsevnike,

6.12 Netrikotni zadnji odsevniki

6.12.1 Število: en razreda I A. (1)

6.12.2 Namestitev: ni posebnih zahtev.

6.12.3 Razmestitev

6.12.3.1 Po širini: referenčno središče mora ležati na vzdolžni srednji ravnini vozila.

6.12.3.2 Po višini: najmanj 250 mm, največ 900 mm nad tlemi.

6.12.3.3 Po dolžini: na zadnjem delu vozila.

6.12.4 Geometrijska vidnost Vodoravni kot: 30o v levo in desno. Navpični kot: 15o nad vodoravno ravnino in pod njo. Kot pod vodoravno ravnino se lahko zmanjša na 5o , če je odsevnik manj kot 750 mm nad tlemi.

6.12.5 Usmeritev: nazaj.

6.12.6 Lahko so integrirani s kako drugo svetilko.

6.12.7 Svetleča površina zadnjega odsevnika ima lahko skupne dele s kako drugo zadaj vgrajeno rdečo svetilko.

2.2 Izraz “odsevanje” pomeni odsevanje, pri katerem vpadna svetloba odseva v smereh, ki se nahajajo zelo blizu smeri osvetlitve. Ta lastnost se ne sme spremeniti tudi pri znatnih spremembah kota osvetlitve.

2.3 Izraz ”odsevna optična enota” pomeni kombinacijo optičnih elementov, ki omogočajo odsevanje.

2.4 Izraz “odsevnik” pomeni napravo, pripravljeno za uporabo, ki vsebuje vsaj eno odsevno optično enoto.

6.1 Odsevniki morajo biti izdelani tako, da je njihovo delovanje pri običajni uporabi zadovoljivo. Razen tega ne smejo imeti napak v konstrukciji ali izdelavi, ki škodljivo vplivajo na njihovo delovanje ali trajnost.

6.2 Odsevnikov ne sme biti mogoče razstaviti na sestavne dele s preprostimi sredstvi.

6.3 Odsevna optična enota ne sme biti zamenljiva.

6.4 Zunanjo površino odsevnika mora biti mogoče z lahkoto očistiti. Zato ne sme biti hrapava; morebitne štrline ne smejo preprečevati lahkega čiščenja.

1 Oblika in mere odsevnikov razreda I A

1.1 Oblika svetlečih površin mora biti enostavna in ne sme obstajati možnost, da bi jih na običajni razdalji opazovanja zamenjali s črko, številko ali s trikotnikom.

1.2 Ne glede na zgornjo določbo, so dovoljene oblike, ki so podobne enostavnim oblikam črk in številk O, I, U in 8.

7.1 Odsevniki morajo zadoščati tako zahtevam glede mer in oblike, kakor tudi kolorimetričnim, fotometričnim, fizičnim in mehanskim zahtevam, ki so navedene v Dodatkih 5 do 11 ter 13 te tehnične specifikacije. Postopki za opravljanje preskusov so navedeni v Dodatku 4 (razred I A in III A) in Dodatku 14 (razred IV A).

7.2 Glede na vrsto materialov, iz katerih so izdelani odsevnik in njegova optika, lahko homologacijski organ dovoli tehničnim službam opustitev določenih preskusov, ki niso nujno potrebni. V takih primerih je treba v opombah v Sporočilu o homologaciji izrecno navesti, kateri preskusi niso bili opravljeni.

1.1 Odsevniki so lahko sestavljeni tudi iz odsevne optike in filtra, in morata biti izdelana tako, da sta pod običajnimi pogoji uporabe neločljivo povezana.

1.2 Barvanje odsevne optike in filtra z barvo ali lakom ni dovoljeno.

1 Neprepustnost za vodo

1.1 Odsevnike, ki so bodisi kombinirani z drugimi svetilkami ali ne, je treba po odstranitvi vseh snemljivih delov za 10 minut potapljati v vodni kopeli pri temperaturi 50° C ± 5° C tako, da se najvišja točka zgornjega dela svetleče površine nahaja približno 20 mm pod vodno površino. Ta preskus je treba ponoviti potem, ko se odsevnik zasuče za 180° tako, da se optika odsevnika nahaja spodaj, njena hrbtna površina pa okoli 20 mm pod površino vode. Ta preskus je treba takoj ponoviti pod enakimi pogoji v vodi pri temperaturi 25° C ± 5° C.

1.2 Med tem preskusom voda ne sme prodreti do odsevne površine optike odsevnika. Če se z vizualnim pregledom izrecno ugotovi prisotnost vode, se šteje, da odsevnik ne ustreza predpisom.

1.3 Če se z vizualnim pregledom ne ugotovi prisotnost vode ali v primeru suma je treba vrednost koeficient osvetljenosti izmeriti po postopku, opisanem v točki 3.2 Dodatka 4 ali po postopku, opisanem v točki 4.2 Dodatka 14 potem ko je bila z rahlim stresanjem odstranjena voda z zunanje površine odsevnika.

2 Odpornost proti koroziji

2.1 Odsevniki morajo biti izdelani tako, da ne glede na obremenitve z delovanjem vlage in korozije, ki so jim pri običajni uporabi izpostavljeni, obdržijo predpisane fotometrične in kolorimetrične značilnosti. Odpornost zunanje površine proti zatemnitvi in hrbtne strani proti poškodbam varovalne plasti je treba posebej preverjati samo, če obstaja nevarnost korozije pomembnega kovinskega dela.

2.2 Odsevnik ali svetilko, s katero je odsevnik kombiniran, je treba po odstranitvi vseh snemljivih delov za 50 ur izpostaviti delovanju slane megle. Trajanje preskusa znaša dvakrat po 24 ur z dveurnim presledkom, med katerim je treba pustiti vzorec, da se posuši.

2.3 Slana megla se dobi z razprševanjem solne raztopine pri temperaturi 35° C ± 2° C; za solno raztopino je treba raztopiti 20 ± 2 težnih delov natrijevega klorida v 80 delih destilirane vode, ki lahko vsebuje največ 0,02% primesi.

2.4 Takoj po končanem preskusu na vzorcu ne sme biti močne korozije, ki bi lahko vplivala na učinkovitost vzorca.

3 Odpornost proti gorivom

Zunanjo površino odsevnika, zlasti zunanjo površino svetleče površine, je treba narahlo zdrgniti z bombažno krpo, prepojeno z mešanico 70 vol. odstotkov n-heptana in 30 vol. odstotkov toluola. Po približno petih minutah je treba pregledati površino. Le-ta ne sme kazati nobenih vidnih sprememb; dopuščene so majhne površinske razpoke.

4 Odpornost proti mazivnim oljem

Zunanjo površino odsevnika, zlasti zunanjo površino svetleče površine, je treba narahlo zdrgniti z bombažno krpo, prepojeno z mazivnim oljem z detergentnim učinkom. Po približno petih minutah se površina očisti in izmeri vrednost koeficienta osvetljenosti (glej točko 3.2 v Dodatku 4 ali točko 4.2 v Dodatku 14).

5 Odpornost dostopne hrbtne strani zrcalnih odsevnikov TSV 121-00 24

5.1 Ko se hrbtna stran odsevnika očisti s krtačo s ščetinami iz najlona, je treba na to stran za eno minuto položiti bombažno krpo prepojeno z mešanico, opisano v točki 3. Nato se bombažna krpa odstrani in pusti se, da se odsevnik posuši.

5.2 Po končanem izparevanju se hrbtna stran še enkrat skrtači z isto krtačo z najlonskimi ščetinami.

5.3 Nato je treba izmeriti vrednost koeficienta osvetljenosti (glej točko 3.2 v Dodatku 4 ali točko 4.2 v Dodatku 14) potem ko je bila celotna zrcalna hrbtna stran prekrita s črnim tušem.

1 Homologacijski organ, ki je podelil homologacijo, ima pravico preveriti v kolikšni meri je zagotovljena stabilnost optičnih lastnosti določenega tipa odsevnika v uporabi.

2 Homologacijski organ lahko opravi enake preskuse na svojem ozemlju za izdelke, ki jim je bila podeljena homologacija v drugi državi. Če se pojavijo “sistematične napake v uporabi”, je treba vsakič poslati odvzete dele homologacijskemu organu, ki je podelil homologacijo, z zahtevo za mnenje. Pri tem je treba dobiti informacijo o mnenju tega organa.

3 V kolikor ni nadaljnjih smernic, je treba pojem “sistematične napake v uporabi” določenega tipa odsevnika tolmačiti v smislu določil o skladnosti proizvodnje, ki lahko v skrajni meri privede do odvzema homologacije.

1 Odsevnik je treba v suhem okolju 48 ur nepretrgano izpostaviti temperaturi 65° C ± 2° C.

2 Po opravljenem preskusu na odsevnikih, zlasti na optičnih elementih ne sme biti vidnih deformacij ali razpok.

1 Homologacijski organ, ki je podelil homologacijo, ima pravico preveriti v kolikšni meri je zagotovljena obstojnost barv določenega tipa odsevnika v uporabi.

2 Homologacijski organ lahko opravi enake preskuse na svojem ozemlju za izdelke, ki jim je bila podeljena homologacija v drugi državi. Če se pojavijo “sistematične napake v uporabi”, je treba vsakič poslati odvzete dele homologacijskemu organu, ki je podelil homologacijo, z zahtevo za mnenje. Pri tem je treba dobiti informacijo o mnenju tega organa.

3 V kolikor ni nadaljnjih smernic, je treba pojem “sistematične napake v uporabi” določenega tipa odsevnika tolmačiti v smislu določil o skladnosti proizvodnje, ki lahko v skrajni meri privede do odvzema homologacije.

 

 

Pa še ena zanimivost.

 

16. Nobeno vozilo ne sme biti opremljeno s pomožnimi viri svetlobe, ki oddajajo svetlobo, neposredno ali posredno vidno pri običajnih pogojih vožnje, razen s tistimi, ki so namenjene za osvetljevanje naprav za upravljanje, ter opozorilnih in kontrolnih svetilk ali prostora za potnike.

5.13 žaromet za meglo

pomeni žaromet, ki se uporablja za izboljšanje osvetlitve ceste v megli, snegu, nalivu ali oblaku prahu,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!