Skoči na vsebino

Akcija policistov na motoriste


guzzist

Priporočene objave

Še vedno mi nisi odgovoril kakšno vezo ima mladenič, ki je bežal pred policijo z akcijo kontrole motoristov,

ki jo izvaja policija??? Ne bom te blokiral, lahko ti pa dam banano.... :evilgrin:

Pa ti sploh prebereš kaj napišeš?

Mogoče je pa preprosto mislil, da pri poostreni kontroli obstaja velika verjetnost lovljenja motorista, ki ne bo hotel ustaviti. Zgodovina se bo ponovila. Mladenič, ki je bežal pred policijo, je vozil motor. Naj dečko počiva v miru, ponoči pa upam, da gre h komu na obisk :alien1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti sploh prebereš kaj napišeš?

Mogoče je pa preprosto mislil, da pri poostreni kontroli obstaja velika verjetnost lovljenja motorista, ki ne bo hotel ustaviti. Zgodovina se bo ponovila. Mladenič, ki je bežal pred policijo, je vozil motor. Naj dečko počiva v miru, ponoči pa upam, da gre h komu na obisk :alien1: .

...in bo s tem sprejel vse morebitne posledice tega dejanja.

Pravic polhna rit, da bi pa kdo opazil, da ima v družbi tudi dolžnosti je pa že preveč pričakovati, anede...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem smo že močno debatirali v eni drugi temi. Pač šli so se roko pravice za vsako ceno. In to visoko ceno je plačal mulo, ki se mu ni izšlo. Upam, da ne bo več takih novic. Je vredno za par sto evrov kazni loviti, oziroma za to vsoto tvegati glavo? Mislim, da ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če izpuh ni atestiran, je bil popolnoma zavestno kupljen, zmontiran in vožen......zato so vsi izgovori odveč.......pač počneš kar te je volja......dokler ne pride pay day......pol pa je jok in stok in ti,ti, grda Policija, ti....... :rolleyes: Eno samo sprenevedanje.............

Grunfić, namen akcije naj bi bil povečati varnost motoristov.

Še enkrat: kaj ima moj auspu z varnostjo??

Ne zanikam, da ni po zakonu in ima policist pravico in dolžnost, da mi napiše kazen, če ga uporabljam.

A še enkrat: kaj ima to z mojo varnostjo???

Jebejo motoriste, ki nimajo originalnega auspuha ali nosilca za tablice, ker naj bi šlo za njhovo varnost.

Še nikoli pa nisem videl, da bi policist ustavil voznika avtomobila, ki uporablja neatestirane žarnice, ki motijo ostale udeležence. Glavno, da se je peljal 30 po naselju.

Ko se pelješ čez kačje ride, kje stojijo policaji??

Jaz sem jih dosedaj vedno videl na vrhu hriba, izven naselja, kjer če se peljem prehitro, ogrožam v prvi vrsti samega sebe. Še nikoli pa jih nisem videl spodaj v vasi, kjer se prav tako večina motoristov nese prehitro in razen sebe ogrožajo tudi prebivalce te vasi.

In še in še bi lahko našteval.

Dela se samo na poljnjenju proračuna in ne varnosti.

Danes so zvišali kazni. Med t.i težke prekrške spada tudi agresivno speljevanje. Koliko nezgod se je zgodilo zaradi agresivnega speljevanja? Jaz ne vem za noben primer. Ampak sedaj bo lahko policist tipa Grunfić stal na drugi strani križišča in skrit v grmu čakal, da bodo zacvilile gume in nato skočil pred voznika in ga pokasiral.

Ko bo skrit v grmovju in čakajoč na cvileče gume bral Alana Forda, pa sploh ne bo opazil voznikov, ki zavijajo desno, pri tem telefonirajo in ne opazijo pešcev, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce in jih s tem ogrožajo.....

Ampak glavno da Grunfić kasira in polni proračun. Ko jebe narod, ki se kjub vedno višjim kaznim vozi vedno manj varno.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dela se samo na poljnjenju proračuna in ne varnosti.

Danes so zvišali kazni. Med t.i težke prekrške spada tudi agresivno speljevanje. Koliko nezgod se je zgodilo zaradi agresivnega speljevanja? Jaz ne vem za noben primer. Ampak sedaj bo lahko policist tipa Grunfić stal na drugi strani križišča in skrit v grmu čakal, da bodo zacvilile gume in nato skočil pred voznika in ga pokasiral.

Ko bo skrit v grmovju in čakajoč na cvileče gume bral Alana Forda, pa sploh ne bo opazil voznikov, ki zavijajo desno, pri tem telefonirajo in ne opazijo pešcev, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce in jih s tem ogrožajo.....

Ampak glavno da Grunfić kasira in polni proračun. Ko jebe narod, ki se kjub vedno višjim kaznim vozi vedno manj varno.......

Tudi moje mnenje!!!!!!!

Zanima me, ali bo na koncu "akcije" padel podatek o količini skasiranega denarja :evilgrin: . Za majhnje prekrške (10 +....).

Me asocira na tisti štos, ko je doktor natepavo Mujotovo ženo in je Mujo pogledal skozi ključavnico ter izjavil: "Ako nebi znao da ju leči, ja bi reko da ju jebe!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorri.. ne krivim nikogar.. samo 79 letni voznik.. halo!!? Moj deda je star 71, bil je celo življenje profesionalni šofer, ampak izpit bi mu jaz že pred petimi leti odvzel. Jebiga. Naj omenim še, da poje koktajl tablet za srce na dan, pa se še vedno veselo LEGALNO prevaža naokrog. Če to ni tempirana bomba.. Mene je kar strah. Je faca od človeka, dobričina, ampak za avto pa res več ni sposoben.

Za primer pa naj omenim kolega, ki ima epilepsijo in čeprav že 4 leta ni imel napada, redno jemlje zdravila, ne more za volan motornih vozil. Čičati pa se lahko po 3 hercinfarktih in dveh možganskih še vedno veselo cijazijo naokrog. To tudi ni zdravo.

:closedeyes:

Sicer pa sem takoj za periodično preverjanja sposobnosti vseh šoferjev in njihovega poznavanja cestno prometnih predpisov. Verjemite, da bi bilo veliko manj nesreč kot jih je.

Sem pred kratkim delal kvalitativno raziskvo na temo poznavanja cestno prometnih predpisov in z grozo ugotovil, da marsikdo ne pozna tako življenjsko pomembnih prometnih znakov in pravil, kot je na primer znak za prepovedan promet v eno smer itd..... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede izpuhov se popolnoma strinjam. Če ne druzga se vsaj sliši da prihaja motorist pa je voznik v avtu malo bol pozoren (in te po možnosti ne izsili :whistle: ). Ni zastonj rek: Loud pipes save lives.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede izpuhov se popolnoma strinjam. Če ne druzga se vsaj sliši da prihaja motorist pa je voznik v avtu malo bol pozoren (in te po možnosti ne izsili :whistle: ). Ni zastonj rek: Loud pipes save lives.

Poglej si tednoskop, ti Tea vse razloži....

hehe :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni zastonj rek: Loud pipes save lives.

Jp, prav čudno da čisto vsa vozila nimajo kar tovarniško odprtih rorov. Mogoče bi bilo še bolje, če bi med vožnjo stalno trobili? :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, prav čudno da čisto vsa vozila nimajo kar tovarniško odprtih rorov. Mogoče bi bilo še bolje, če bi med vožnjo stalno trobili? :doze:

že ampak kakšna je kazen za nehomologiran ror oz. homologiran ror brez db killerja, pa kakšna je kazen če imaš preveč naglas musko v avtu :hmm: mislim da ni enaka, pa bi morala biti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede izpuhov se popolnoma strinjam. Če ne druzga se vsaj sliši da prihaja motorist pa je voznik v avtu malo bol pozoren (in te po možnosti ne izsili :whistle: ). Ni zastonj rek: Loud pipes save lives.

s tem se ne morem strinjati......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že ampak kakšna je kazen za nehomologiran ror oz. homologiran ror brez db killerja, pa kakšna je kazen če imaš preveč naglas musko v avtu :hmm: mislim da ni enaka, pa bi morala biti

Ker lih živim ob križišču ti lahko povem, da občasno slišim bobnenje basa iz kakšnega avtomobila pod blokom. Odprte rore pa slišim, ko motorja ni še nikjer za videti in kar nekaj časa potem. SM KTM-i z odprtimi rori so pri tem absolutni zmagovalci.

Mimo vsega tega, če na motor vesiš dodatno opremo mora biti ta, za uporabo v prometu, testirana in opremljena s certifikatom, da je skladna z vsemi predpisi (tudi takšnimi, ki so pisani v tvoje dobro). Če tega nimaš ali pa sam dodatno spreminjaš dele in opremo (npr. odstraniš Db killer) in to policija ugotovi, boš za to plačal kazen. Enako sem do sedaj videl v Nemčiji, Avstriji in Italiji. Nekako ne razumem kaj vam pri tem ni jasno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da ne boš mislil, sam imam izpuh vpisan v homologacijo.......samo moti pa me to, da pri odstranitvi db killerja postane izpuh preglasen......prav tako je preglasen avto z 2kw ozvočenja.....pa kazni niso enake za preglasno glasbo ali preglasen izpuh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no da ne boš mislil, sam imam izpuh vpisan v homologacijo.......samo moti pa me to, da pri odstranitvi db killerja postane izpuh preglasen......prav tako je preglasen avto z 2kw ozvočenja.....pa kazni niso enake za preglasno glasbo ali preglasen izpuh

Verjetno ti je jasno, da je ozvočenje v notranjosti avtomobila in da se ga da regulirati. Motor z odprtimi rori grmi glede na obrate in vedno, kadar deluje. Poleg tega gre za dve različni zadevi kadar govorimo o prekršku. Pri moteči glazbi iz avtomobila se lahko organ sklicuje le na motenje javnega reda in miru medtem ko pri izpuhih gre poleg tega še za nepooblaščeno spreminjanje lastnosti motornega vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako sem do sedaj videl v Nemčiji, Avstriji in Italiji. Nekako ne razumem kaj vam pri tem ni jasno?

Saj zdaj v tej temi ni vprašanje odprti rori ali ne.

So prepovedani. To je vsem jasno.

Kar (vsaj meni) ni jasno, zakaj, če je akcija za varnost motoristov gledajo, kdo ima odprte rore in kdo neoriginalne nosilce za tablico.....

Še nikoli nisem doživel, da policisti opozarjali motoriste zaradi manjkajoče opreme, ki sicer ni prepisana, pa je fajn če jo imaš. Ko me je lani enkrat ustavil policist, sem bil oblečen v lahko jakno brez ščitnikov in v kavbojkah, pa mi ni rekel, da to ni dobro za mojo varnost......

Sicer sem se peljal samo 300 m do bencinske in 300 m nazaj, česar pa on ni mogel vedeti...

Pa če že omenjaš Nemčijo in Avstrijo, tam me policisti niso še nikoli ustavili kar tako za brezveze, kot pri nas. Ponavadi te ustavijo, če si naredil kakšen prekršek, potem pa ti dodatno teži še za vse ostalo.....

Popravljeno . Popravil Provokator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Viš, mene to ne moti pa če je akcija ali pa če ni. Morda zato, ker je njihova naloga, da počnejo tudi to in ker se sam zavedam, da bom plačal, kar na mojem motociklu ni v skladu s predpisi, če bo policist vztrajal pri kazni. Enostavno.

Zakaj ti tisti policist ni povedal za jakno, ne vem. Morda tudi zato, ker ta ni zakonsko predpisana in po tem kar je možno tukaj prebrati, bi policist, ki bi motorista opomnil na kaj takega zelo verjetno slišal kakšno neumestno.

Kar se tiče omenjenih držav, poznam kar nekaj motoristov od tam in so mi povedali za takšne primere. Drugače je pa res bolj redko, da te sploh ustavijo, če lih ne vlečeš nepotrebne pozornosti nase, npr. z odprtimi rori.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok nabijanje obratov okoli bolnišnic, domov ostarelih, strogih mestnih središč pa kakšni čist skrajšani izpuhi res niso najboljši. Odprti rori pa pomoje res niso tak problem-mogoč sem pa sam navajen glede na to da živim ob vpadnici v LJ. Sam če moje mame ne mot :rolleyes:

Drugače se pa čisto zavedam da lahko zaradi tega fašem kazen. Me pa zanima kolikšne so kej?? Bom mogoče vseen namontiru nazaj original rore. Odprti so bili namreč že montirani ob nakupu originale sem pa dobu zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimo vsega tega, če na motor vesiš dodatno opremo mora biti ta, za uporabo v prometu, testirana in opremljena s certifikatom, da je skladna z vsemi predpisi (tudi takšnimi, ki so pisani v tvoje dobro). Če tega nimaš ali pa sam dodatno spreminjaš dele in opremo (npr. odstraniš Db killer) in to policija ugotovi, boš za to plačal kazen. Enako sem do sedaj videl v Nemčiji, Avstriji in Italiji. Nekako ne razumem kaj vam pri tem ni jasno?

Vse lepo in prav...

Ampak na nekaj si pozabil.. V Nemčiji, Avstiji,.. ne težijo s homologacijami in na podlagi tega neupravičeno kasirajo.

Jaz nimam nobenega problema s tem, da mora biti dodatna oprema testirana in opremljena s certifikatom ali označbo. Tako je tudi v tujini. Ampak v Nemčiji je dovolj, da ima ror natisnjeno ustrezno številko in označbo, dbkiller in to je to. V Nemčiji je dovolj, da imajo žmigavci natisnjeno E oznako..

Imam pa problem s tem, da te v Sloveniji jebejo zaradi butaste zakonodaje. V Sloveniji ni dovolj, da ima ror natisnjeno številko in dbkiller. Ne, v Sloveniji moraš it vpisat to v homologacijski kartonček, kjer to storiš ravno na podlagi natisnjene številke na roru in dbkillerja, ob tem pa priložiš še certifikat, ki itak ni treba, da je originalen, ampak je lahko skopiran ali natisnjen iz interneta. To je bedarija. Pa ok, pri izpuhih še gre.. Požreš tisto pot na LPP pa tistih 50 eur za vpis predelave in je. Ampak zakomplicira se pa pri drugi opremi.

Npr. žmigavci. Jaz sem prav iskal žmigavce, ki bi jih lahko homologiral. Se jih ne da dobit. Sicer je večina žmigavcev na trgu testirana in ustreza evropskim standardom in so zato tudi ustrezno označeni z e oznakami, ampak to ni dovolj. Žmigavcov, ki so v Nemčiji in Avstriji popolnoma legalni, pri nas sploh NI mogoče legalizirat. Zakaj ne? Ker nimaš tistega nesrečnega certifikata. Zakaj pa certifikata ni? Ker ga nihče od tujih proizvajalcev ne prilaga, ker je vse potrebno itak na žmigavcih odtisnjeno. No, vse potrebno za druge države, žal ne za nas.

No in a je to fer? Zaradi kosa opreme, ki je sicer čisto ok in je drugod po Evropi ustrezen, lahko zaradi nataknjenega policaja plačam tako kazen, da se kar kreše. Pa nisem nobenega ogrožal, uporabljal sem testirano in ustrezno dodatno opremo.

Podpiram akcije policijstov, ampak samo do te mere, ko dejansko delajo nekaj v smeri boljše varnosti (pa tudi če to pomeni pisanje smiselnih kazni), ne pa z vidika kasiranja in j**** folka u glavo zaradi popolnoma brezveznih stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav...

Ampak na nekaj si pozabil.. V Nemčiji, Avstiji,.. ne težijo s homologacijami in na podlagi tega neupravičeno kasirajo.

Jaz nimam nobenega problema s tem, da mora biti dodatna oprema testirana in opremljena s certifikatom ali označbo. Tako je tudi v tujini. Ampak v Nemčiji je dovolj, da ima ror natisnjeno ustrezno številko in označbo, dbkiller in to je to. V Nemčiji je dovolj, da imajo žmigavci natisnjeno E oznako..

Imam pa problem s tem, da te v Sloveniji jebejo zaradi butaste zakonodaje. V Sloveniji ni dovolj, da ima ror natisnjeno številko in dbkiller. Ne, v Sloveniji moraš it vpisat to v homologacijski kartonček, kjer to storiš ravno na podlagi natisnjene številke na roru in dbkillerja, ob tem pa priložiš še certifikat, ki itak ni treba, da je originalen, ampak je lahko skopiran ali natisnjen iz interneta. To je bedarija. Pa ok, pri izpuhih še gre.. Požreš tisto pot na LPP pa tistih 50 eur za vpis predelave in je. Ampak zakomplicira se pa pri drugi opremi.

Npr. žmigavci. Jaz sem prav iskal žmigavce, ki bi jih lahko homologiral. Se jih ne da dobit. Sicer je večina žmigavcev na trgu testirana in ustreza evropskim standardom in so zato tudi ustrezno označeni z e oznakami, ampak to ni dovolj. Žmigavcov, ki so v Nemčiji in Avstriji popolnoma legalni, pri nas sploh NI mogoče legalizirat. Zakaj ne? Ker nimaš tistega nesrečnega certifikata. Zakaj pa certifikata ni? Ker ga nihče od tujih proizvajalcev ne prilaga, ker je vse potrebno itak na žmigavcih odtisnjeno. No, vse potrebno za druge države, žal ne za nas.

No in a je to fer? Zaradi kosa opreme, ki je sicer čisto ok in je drugod po Evropi ustrezen, lahko zaradi nataknjenega policaja plačam tako kazen, da se kar kreše. Pa nisem nobenega ogrožal, uporabljal sem testirano in ustrezno dodatno opremo.

Podpiram akcije policijstov, ampak samo do te mere, ko dejansko delajo nekaj v smeri boljše varnosti (pa tudi če to pomeni pisanje smiselnih kazni), ne pa z vidika kasiranja in j**** folka u glavo zaradi popolnoma brezveznih stvari.

Maš moj podpis. :OK:

Sej usak ve, da se tej zakoni pišejo samo za eno stvar in to je polnjenje državne blagajne. Kr na :SS mi gre ko jih slišem govort kako se jim gre za našo varnost.

Tako kot je Dex napisal in večina, če se jim gre za varnost, naj potem na motorju, k ga ustavjo raje preverjajo zavore, luči, nivo profila na gumah in pa žmigavce, in to ne če so v skladu z evropsko zakonodajo, ampak če pravilno delujejo.

Mislem težijo, da mora bit vse po evropskih standrdih, pol pa prideš z žmigavci kateri ustrezajo evropskim standrdom in dobiš min. 500€ kazen in pa izreden teh. pregled. :headbang: Pa še to kar se tiče varnosti: zakaj so že radarji postavljen na avtocestah, tam kjer bi se brez problema pelal 200+, na kakih nevarnih odcepih in pa naseljih, kjer pa so res problemi pa ne duha ne sluha. :hmm: Se je za zamiselt.

LP Speed

Popravljeno . Popravil speed
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ti sploh prebereš kaj napišeš?

Mogoče je pa preprosto mislil, da pri poostreni kontroli obstaja velika verjetnost lovljenja motorista, ki ne bo hotel ustaviti. Zgodovina se bo ponovila. Mladenič, ki je bežal pred policijo, je vozil motor. Naj dečko počiva v miru, ponoči pa upam, da gre h komu na obisk :alien1: .

Seveda od tebe nisem pričakoval, da boš kaj spremenil mnenje od jeseni.....Seveda preberem in še tebi rečem, da se ne znaš držat teme.....Bo v redu?? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grunfić, namen akcije naj bi bil povečati varnost motoristov.

Še enkrat: kaj ima moj auspu z varnostjo??

Ne zanikam, da ni po zakonu in ima policist pravico in dolžnost, da mi napiše kazen, če ga uporabljam.

A še enkrat: kaj ima to z mojo varnostjo???

Jebejo motoriste, ki nimajo originalnega auspuha ali nosilca za tablice, ker naj bi šlo za njhovo varnost.

Še nikoli pa nisem videl, da bi policist ustavil voznika avtomobila, ki uporablja neatestirane žarnice, ki motijo ostale udeležence. Glavno, da se je peljal 30 po naselju.

Ko se pelješ čez kačje ride, kje stojijo policaji??

Jaz sem jih dosedaj vedno videl na vrhu hriba, izven naselja, kjer če se peljem prehitro, ogrožam v prvi vrsti samega sebe. Še nikoli pa jih nisem videl spodaj v vasi, kjer se prav tako večina motoristov nese prehitro in razen sebe ogrožajo tudi prebivalce te vasi.

In še in še bi lahko našteval.

Dela se samo na poljnjenju proračuna in ne varnosti.

Danes so zvišali kazni. Med t.i težke prekrške spada tudi agresivno speljevanje. Koliko nezgod se je zgodilo zaradi agresivnega speljevanja? Jaz ne vem za noben primer. Ampak sedaj bo lahko policist tipa Grunfić stal na drugi strani križišča in skrit v grmu čakal, da bodo zacvilile gume in nato skočil pred voznika in ga pokasiral.

Ko bo skrit v grmovju in čakajoč na cvileče gume bral Alana Forda, pa sploh ne bo opazil voznikov, ki zavijajo desno, pri tem telefonirajo in ne opazijo pešcev, ki prečkajo cesto na prehodu za pešce in jih s tem ogrožajo.....

Ampak glavno da Grunfić kasira in polni proračun. Ko jebe narod, ki se kjub vedno višjim kaznim vozi vedno manj varno.......

He, he, he.....sedaj sem že prometnik, ki jebe narod.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš moj podpis. :OK:

Sej usak ve, da se tej zakoni pišejo samo za eno stvar in to je polnjenje državne blagajne. Kr na :SS mi gre ko jih slišem govort kako se jim gre za našo varnost.

Tako kot je Dex napisal in večina, če se jim gre za varnost, naj potem na motorju, k ga ustavjo raje preverjajo zavore, luči, nivo profila na gumah in pa žmigavce, in to ne če so v skladu z evropsko zakonodajo, ampak če pravilno delujejo.

Mislem težijo, da mora bit vse po evropskih standrdih, pol pa prideš z žmigavci kateri ustrezajo evropskim standrdom in dobiš min. 500€ kazen in pa izreden teh. pregled. :headbang: Pa še to kar se tiče varnosti: zakaj so že radarji postavljen na avtocestah, tam kjer bi se brez problema pelal 200+, na kakih nevarnih odcepih in pa naseljih, kjer pa so res problemi pa ne duha ne sluha. :hmm: Se je za zamiselt.

LP Speed

Če bi se zakoni pisali samo za polnjenje državne blagajne potem ti ne bi imel možnosti 50% popusta na plačilo v osmih dneh. Za svojo varnost moraš najprej poskrbeti sam in ne policija. Zagotovo pa se varnost na cestah poveča s povečanjem prisotnosti/nadzora policije na cesti. Bistvenega pomena pa je seveda, da se poveča stopnja pričakovanja udeležencev, da bodo kontrolirani in sankcionirani, če bodo kršili CPP. Že samo "blendanje" z lučmi in mahanje motoristov z rokami ima za posledico bistveno manjše hitrosti udeležencev v prometu ne glede na to ali policisti udeležence ustavljajo ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grunfić, namen akcije naj bi bil povečati varnost motoristov...

In s tem tudi drugih udeležencev. Enkrat se da pod drobnogled ene, drugič druge.

A moto pussyce seveda vedno zajokajo ko so na vrsti. :whistle:

...

Še nikoli pa nisem videl, da bi policist ustavil voznika avtomobila, ki uporablja neatestirane žarnice, ki motijo ostale udeležence. ...

Ker si ti bral Alan Forda in nisi gledal. Se to kar dogaja. :grim

... Ampak glavno da Grunfić kasira in polni proračun. Ko jebe narod, ki se kjub vedno višjim kaznim vozi vedno manj varno.......

S tem se pa strinjam. A ne gre za Grunfa. Njega ste vi sami označili za policaja in ker vam to ustreza, gonite dalje. Otročje. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60 - 70 km/h na 90 omejitve ni malo počasneje, ampak je oviranje prometa. Takšni vozniki bi morali biti sankcionirani (po mojem mnenju) enako, kot vozniki, ki vozijo 20 do 30 km/h prehitro.

Še enkrat, oviranje prometa je prekršek ...

ahaa.... torej znak 90km/h pomeni določena hitrost!!!!!!! :blink: jaz sm pa mislu da je dovoljena maksimalna hitrost. :hmm:

za "izstrelke" so pa itaq vsi, ki so slučajno na cesti, nevarnost , ker ovirajo promet, če se ne vozi vsaj toliko kot sami.

Popravljeno . Popravil avro
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!